Daar was ik ook bij, maar dan in het uitvakquote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Overigens was de leukste wedstrijd waar ik ooit bij was Ajax-Twente (3-1) in 2011. Maar dat lijkt me logisch als Ajacied
Bedoelde darts lol. PL voetbal kijk ik zelden. Tegenwoordig sowieso zelden meer voetbal op eredivisie na dan.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Chelsea - Liverpool, jongen. Je zorgen zijn nooit lang van kracht.
Zat je achter het doel?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij, maar dan in het uitvak
Ik vond het niet zo leuk
September - november zijn walgelijke sportperioden. Europees voetbal is weinig aan, wielrennen en darts zijn in hun aidsperiode, het atletiekseizoen is eigenlijk al voorbij.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over twee weekjes kunnen we weer los met de CLoD geloof ik
Omdat Ajacieden zelden in het stadion zitten en daarom een willekeurige wedstrijd moeten uitkiezen?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Overigens was de leukste wedstrijd waar ik ooit bij was Ajax-Twente (3-1) in 2011. Maar dat lijkt me logisch als Ajacied
Oh, oh, ooooooooooooo.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedoelde darts lol. PL voetbal kijk ik zelden. Tegenwoordig sowieso zelden meer voetbal op eredivisie na dan.
Golf: Ryder cupquote:Op donderdag 15 september 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
September - november zijn walgelijke sportperioden. Europees voetbal is weinig aan, wielrennen en darts zijn in hun aidsperiode, het atletiekseizoen is eigenlijk al voorbij.
Ja, de ontknoping van de F1. En er ís tenminste voetbal.
Darts heeft wel wat geinige toernooitjes hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
September - november zijn walgelijke sportperioden. Europees voetbal is weinig aan, wielrennen en darts zijn in hun aidsperiode, het atletiekseizoen is eigenlijk al voorbij.
Ja, de ontknoping van de F1. En er ís tenminste voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |