Maar hij laat de rest van het team beter spelenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk staat Traore het hele seizoen in de basis in de spits
Het zou wel heel onprofessioneel zijn als hij een wedstrijd mist door vertraging in de spits.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk staat Traore het hele seizoen in de basis in de spits
Doe effe normaal zegquote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef badschaap het volgende:
alsjeblieft petertje , breek je been en kom met een bacterie in het ziekenhuis te liggen
En Tetequote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gooi Dolberg en Sinkgraven er maar in
Leuker dan FC Groningenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Dit is niet de leukste wedstrijd die ik ooit heb gezien
Dat ben ik volledig met je eensquote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Nee. Wij wachten op de wedstrijd Robben vs Frankrijk en op de 1-1 van Ajaxquote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Groningen is zeer vermakelijk, alleen niet voor de Groningen fansquote:
Ongeveer hetzelfde als ajax momenteelquote:Op donderdag 15 september 2016 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Groningen is zeer vermakelijk, alleen niet voor de Groningen fans
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar hij laat de rest van het team beter spelen
gvdquote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou wel heel onprofessioneel zijn als hij een wedstrijd mist door vertraging in de spits.
De leukste vond ik zeer recentquote:Op donderdag 15 september 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onzin
De leukste wedstrijd die ik ooit heb gezien is namelijk PEC 0 - 2 GRO
Ik dacht er nog over om dat mee te posten jaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als ajax momenteel
Dit doet pijnquote:Op donderdag 15 september 2016 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De leukste vond ik zeer recent
GRO TWE - 3-4
Wat ben je toch ook vermoeiend.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
ajax supporters zijn in ene ook weer wakker
zelfde reden als waarom Driessen voor Feyenoord was.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef xzaz het volgende:
Waarom is die commentator voor Ajax ? En niet voor panagod?
We zijn inmiddels met de volgende wedstrijd bezig.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Elk jaar denk je, het Engelse voetbal kan niet minder worden met zoveel geld. En toch kunnen ze er nog helemaal niets van. Feyenoord hoefde niet eens goed te spelen om te winnen.
Sorry, ik had deze post even gemistquote:Op donderdag 15 september 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Luckassgod
Dat is even geleden
Altijd weer heerlijk als dit United weer heeft verloren. Wat een beleid weerquote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Elk jaar denk je, het Engelse voetbal kan niet minder worden met zoveel geld. En toch kunnen ze er nog helemaal niets van. Feyenoord hoefde niet eens goed te spelen om te winnen.
Wij kijken voetbal ipv continue hier reagerenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
ajax supporters zijn in ene ook weer wakker
Leicester gaat de CL winnenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Dat kan de beste overkomenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef luckass het volgende:
Traore topspits
[..]
Sorry, ik had deze post even gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |