Chelsea en Liverpool spelen geen Europees voetbal dus ik zou niet weten wat voor strafbare dingen er aan hangen.quote:
Voor mij was het Nederland - Spanje WK 2014. Eerste wedstrijd die ik op het Leidseplein heb gezien. Wat een beleving.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Overigens was de leukste wedstrijd waar ik ooit bij was Ajax-Twente (3-1) in 2011. Maar dat lijkt me logisch als Ajacied
Vooral drama na zo'n sportzomer.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
September - november zijn walgelijke sportperioden. Europees voetbal is weinig aan, wielrennen en darts zijn in hun aidsperiode, het atletiekseizoen is eigenlijk al voorbij.
Ja, de ontknoping van de F1. En er ís tenminste voetbal.
Zal er eens op letten,quote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zeikt niemand op Riedewald? Die speelt vreselijk kut
Lekker laten gaan joh, die golfertjesquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Paxcon het volgende:
Golf zou ik willen kwalificeren als mensonterend
Daar kan ik wel een logische verklaring voor verzinnen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zeikt niemand op Riedewald? Die speelt vreselijk kut
Ja al heb je dat in het voorjaar ook. Beste periode is juli-augustus, behalve in 2014, 2018 etc. en maart en april zijn ook mooie maanden.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Darts heeft wel wat geinige toernooitjes hoor
Maar verder is er niet zoveel inderdaad, veel interlandaids met voetbal ook
nou zegquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh, die golfertjes
Ik heb wel zin in F1 dit weekendquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh, die golfertjes
oh serieus, lolquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea en Liverpool spelen geen Europees voetbal dus ik zou niet weten wat voor strafbare dingen er aan hangen.
Met een EK en een OS heb je natuurlijk 6 maanden lang genot gehad. Anderzijds is het wel een reden om weer met de studie bezig te zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral drama na zo'n sportzomer.
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een logische verklaring voor verzinnen.
Het EK was niet echt genot. OS matig.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een EK en een OS heb je natuurlijk 6 maanden lang genot gehad. Anderzijds is het wel een reden om weer met de studie bezig te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |