Ja misschien niet zo handig aangezien het volgende dagje om 9:00 college maarjaquote:
staan ze om bekend hequote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
ajax supporters zijn in ene ook weer wakker
Enige club in Engeland met beleid en visie. Al kunnen ze er ook niet veel van, maar wel easy poule. Spurs hebben ook nog wel beleid trouwens.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leicester gaat de CL winnen
Lekker hoor zo'n volledig willekeurig Engelse woord er weer tussen. (Poging toe tenminste)quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een magicanvoetbal opeens.
Zolang hij ze maakt boeit me dat geen fuckquote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Die traore speelt opzichtig voor zichzelf
liverpool milan finalequote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de leukste wedstrijd die jullie ooit hebben gezien?
Bij mij staat die 3-4 bij Real - Barca wel hoog denk ik. Uit een objectief standpunt. En PSV - Feyenoord 4-3
Liverpool - Milan CL finale (3-3) zelden met zulk ongeloof naar een wedstrijd gekekenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij staat die 3-4 bij Real - Barca wel hoog denk ik. Uit een objectief standpunt. En PSV - Feyenoord 4-3
Maakte zonet zijn eerste. Maar gaat nu overal lopen, dat helpt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang hij ze maakt boeit me dat geen fuck
Dortmund - Malagaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |