Als dat het is. We weten het pas komende nacht 1.00 uur.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:31 schreef TheJanitor het volgende:
Wel effectieve reclame voor de Snowden film.
Blijf je op L?quote:Op woensdag 14 september 2016 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als dat het is. We weten het pas komende nacht 1.00 uur.
Bij mij hangt het er van af of mijn baas het ook een goede reden gaat vinden of niet. WOIII dan kan hij er niks over zeggen. Nieuwe southpark episodes zijn een ander verhaalquote:Op woensdag 14 september 2016 14:35 schreef Jenneh het volgende:
Ik ga wakker blijven.
Tof toch? Kun je over 20 jaar zeggen dat je er bij was op die legendarische 14e september.
Remember, Remember the 14th of September..quote:Op woensdag 14 september 2016 14:35 schreef Jenneh het volgende:
Ik ga wakker blijven.
Tof toch? Kun je over 20 jaar zeggen dat je er bij was op die legendarische 14e september.
Dat is nog maar de vraagquote:Op woensdag 14 september 2016 14:35 schreef Jenneh het volgende:
Ik ga wakker blijven.
Nice. Dat zou best wel eens dezelfde kunnen zijn als in het filmpje als ik zo die entree links bekijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:37 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk echt dat het eerste filmpje wat verscheen op bestselfeater de entree is van een bunker zoals op deze afbeelding. Als je het filmpje nog eens bekijkt dan zie je dat er mensen binnen zijn. In het begin zag je iemand met een telefoonschermpje door het linkerraam.
Vervolgens lopen er mensen langs de deur.
Als dat zo is dan wil Mr. Teeth waarschijnlijk insinueren dat er beweging is op nucleair gebied.
Iets met Korea misschien. Daar rommelt het ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:37 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk echt dat het eerste filmpje wat verscheen op bestselfeater de entree is van een bunker zoals op deze afbeelding. Als je het filmpje nog eens bekijkt dan zie je dat er mensen binnen zijn. In het begin zag je iemand met een telefoonschermpje door het linkerraam.
Als dat zo is dan wil Mr. Teeth waarschijnlijk insinueren dat er beweging is op nucleair gebied.
http://www.secretnuclearbunker.com/quote:Op woensdag 14 september 2016 14:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nice. Dat zou best wel eens dezelfde kunnen zijn als in het filmpje als ik zo die entree links bekijk.
Enig idee waar deze is?
https://en.wikipedia.org/(...)ecret_Nuclear_Bunkerquote:Op woensdag 14 september 2016 14:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nice. Dat zou best wel eens dezelfde kunnen zijn als in het filmpje als ik zo die entree links bekijk.
Enig idee waar deze is?
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, want waarom is er dan een timer die precies op een bepaald moment afloopt? Heeft hij nu al het moment waarop er geschoten gaat worden met nukes oid bepaald?quote:Op woensdag 14 september 2016 14:37 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zeker. Klapt die site er 5 min voor tijd uit. Zul je net zien met mijn geluk.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Jij toch ook wel mag ik hopen? Als echte BNW'ers mogen we dit niet missen
Die bunker kun je gewoon bezoeken als toerist, dat daar beweging is, is dus niet gekquote:Op woensdag 14 september 2016 14:37 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[ afbeelding ]
John Titor kent de toekomst.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, want waarom is er dan een timer die precies op een bepaald moment afloopt? Heeft hij nu al het moment waarop er geschoten gaat worden met nukes oid bepaald?
Het is iets waarop die kerel zelf invloed heeft, anders kan hij het tijdstip niet zo precies duiden.
Dat klopt. Maar ik zeg ook nietdat het filmpje geschoten is met deze bunker in beeld.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:43 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Die bunker kun je gewoon bezoeken als toerist, dat daar beweging is, is dus niet gek
WA recentelijk nog gespot?quote:Op woensdag 14 september 2016 14:52 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zeg ook nietdat het filmpje geschoten is met deze bunker in beeld.
Verder denk ik dat het filmpje savonds laat of snachts gemaakt is. Niet erg aannemelijk dat er dan toeristen binnen zitten.
Maar anyway zodra presidenten en koningshuisleden wereldwijd plots nergens te bekennen zijn of....dubbelgangers hebben lopen...... dan zullen de bunkers best wel eens crowded zijn.
Wereldwijd ja? Vertel?quote:Op woensdag 14 september 2016 14:52 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zeg ook nietdat het filmpje geschoten is met deze bunker in beeld.
Verder denk ik dat het filmpje savonds laat of snachts gemaakt is. Niet erg aannemelijk dat er dan toeristen binnen zitten.
Maar anyway zodra presidenten en koningshuisleden wereldwijd plots nergens te bekennen zijn of....dubbelgangers hebben lopen...... dan zullen de bunkers best wel eens crowded zijn.
Ik zeg niet dat dat nu het geval is......maar Zodraaaaaquote:Op woensdag 14 september 2016 14:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wereldwijd ja? Vertel?
De enige die een zweem van dubbelganger heeft nu is Hilary maar over anderen hoor ik de afgelopen dagen niets.
Zijn dochtertje had nog wel even een operatie gehad.quote:
USA die zich ermee bemoeit,quote:Op woensdag 14 september 2016 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iets met Korea misschien. Daar rommelt het ook.
Als het serieus was waren eigenaren van die biljetten er al lang om gevraagd ze over te dragen voor onderzoekquote:Op woensdag 14 september 2016 14:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Als het om een ziekte zou gaan he (of een bio-aanval) dan zou ik die originele biljetten maar eens snel laten onderzoeken
Link naar filmpje?quote:Op woensdag 14 september 2016 14:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Enig idee waar deze is?
01:00quote:Op woensdag 14 september 2016 15:07 schreef Scrummie het volgende:
Hoe laat is het vanavond/vannacht?
Ik ga ook gewoon pittenquote:Op woensdag 14 september 2016 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmpf. Beetje laat om het einde van de wereld as we know it mee te maken.
Zo had ik her nog niet eens bekeken.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Als het om een ziekte zou gaan he (of een bio-aanval) dan zou ik die originele biljetten maar eens snel laten onderzoeken
Pfff. Orgineel concept.... NOTquote:Op woensdag 14 september 2016 15:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo had ik her nog niet eens bekeken.
Geld gaat van hand tot hand.
Is het ook wel ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmpf. Beetje laat om het einde van de wereld as we know it mee te maken.
Waar zeg ik dat het origineel is.quote:
Lijkt toch een andere te zijn als ik de ramen en die electriciteit? (Links) vergelijk.quote:
Ja dat sowieso maar deze staat ook in de UK. Ik had er toevallig laatst een filmpje van gezien en het filmpje van Mr. Teeth deed mij direct aan die bunker denken.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Lijkt toch een andere te zijn als ik de ramen en die electriciteit? (Links) vergelijk.
Maak van die waarschijnlijk maar een '99%' zekerquote:Op woensdag 14 september 2016 15:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is het ook wel ja.
Maar ben er nu zoveel mee bezig geweest dat iK het wel wil zien.
Zal wss wel een gigantische anti climax worden ben ik bang
Ik denk dat jouw theorie van die puzzelaar ernstig dicht bij de waarheid zitquote:Op woensdag 14 september 2016 15:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Als je de datum van onthulling in Romeinse cijfers zet en er een .com achter doet krijg je een site met een tekst.
http://ix.xiv.mmxvi.com/
Ik vind het allemaal best. Hoef trouwens niets te verzinnen omdat het al lang hier staat:quote:Op woensdag 14 september 2016 13:49 schreef Naimed het volgende:
[..]
Een of andere totaal gestoorde, die helemaal geen actieve connecties heeft met dit onderwerp. Maar door de spanning van de hype helemaal op tilt gaat en domme dingen gaat doen. Dan ben ik de eerste die naar BarryOSeven gaat wijzen als mogelijk medeplichtig.... want meneer had voorkennis...![]()
wtfquote:Op woensdag 14 september 2016 15:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Als je de datum van onthulling in Romeinse cijfers zet en er een .com achter doet krijg je een site met een tekst.
Mods kunnen toch ge-edite tekst/posts lezen?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best. Hoef trouwens niets te verzinnen omdat het al lang hier staat:
BNW / Hillary Clinton zou "subcortical vascular dementia" hebben
Klik eens op het blokjequote:Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mods kunnen toch ge-edite tekst/posts lezen?
Ja...een geniale puzzelaar. Ben eigenlijk druk met 600 andere dingen maar dit is best intrigerend. Toch ga ik vanavond lekker slapen. Morgen om 04.30 er weer uitquote:Op woensdag 14 september 2016 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw theorie van die puzzelaar ernstig dicht bij de waarheid zit
Er is niks verborgen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mods kunnen toch ge-edite tekst/posts lezen?
Die bestaan er genoeg (gelukkig). Zijn vele van deze puzzelsquote:Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Ja...een geniale puzzelaar. Ben eigenlijk druk met 600 andere dingen maar dit is best intrigerend. Toch ga ik vanavond lekker slapen. Morgen om 04.30 er weer uit
Alleen marketing teams doen zulke shit. Of idd een puzzelaar.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Dan is die film of wat dan ook niet bestemt voor henquote:Op woensdag 14 september 2016 15:46 schreef Bugno het volgende:
Voor n marketingstunt vind ik het niet echt geslaagd te noemen. Zoveel mensen lezen niet op conspiracygerelateerde fora etc.
Is dat "alle 50 staten" niet gewoon een verzinsel, zeker als je je bedenkt dat Jan en alleman die meuk uit kunnen printen?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Alleen marketing teams doen zulke shit. Of idd een puzzelaar.
Iemand die aanslag wil plegen gaat ook niet in alle 50 Staten die biljetten verspreiden. Alle 50 Staten duid ook op marketing.
Ik zat al op je te wachtenquote:Op woensdag 14 september 2016 15:49 schreef Jimbo het volgende:
hier moet ik meer over weten
sowieso dat het een dikke anticlimax wordt
Heb je de post van ChrisCarter gelezen?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:53 schreef Sheffield het volgende:
Maar het puzzelgedeelte is toch nog niet zo aanwezig? Ik heb niet het idee dat er langzaam iets ontrafelt wordt, waarbij je elke keer een stapje verder komt, zoals bij Cicade.
Echt bewijs dat dit heel goed in elkaar steekt is er nog niet. Er wordt vooral met symbolen en vage teksten gesmeten.... Overigens zit het grafisch goed wel in elkaar natuurlijk
ja ik fok niet heel veel meer hetquote:
Ik dacht zelfs even dat jij het was. Jij hebt vaker geweldig spannende topics op BNW geopendquote:Op woensdag 14 september 2016 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik fok niet heel veel meer het
hoe is t met je ?
tevens een countdown naar inferno ? die dan brown film, dit dat
Ja gelezen.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je de post van ChrisCarter gelezen?
Met wat meer achtergrond informatie over wss Mr.Teeth.
Misschien dat je dan wat meer duidelijkheid hebt voor jezelf
Ik ben ook niet van plan om jou mening te veranderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:59 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ja gelezen.
Maar mening blijft hetzelfde.
Oh, dus we waren het wel eensquote:Op woensdag 14 september 2016 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om jou mening te veranderen.
Het ging er meer om dat het wel klopt eigenlijk met wat jij hierboven net plaatste.
Hm ja weet niet hoe weidverspreid het is. Als alleen op conspiracy sites te vinden is dan neem ik het terug. Anders was er in genoeg media wel over geschreven, iig in de us, tegen betaling.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:46 schreef Bugno het volgende:
Voor n marketingstunt vind ik het niet echt geslaagd te noemen. Zoveel mensen lezen niet op conspiracygerelateerde fora etc.
Ik heb het idee dat het niet zo wijd gaat. YT en via Google is er niet zoveel over te vinden, zelfs alternatieve kanalen besteden er geen aandacht aan. Als het niet op bnw was verschenen had ik het wellicht niet eens geweten.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm ja weet niet hoe weidverspreid het is. Als alleen op conspiracy sites te vinden is dan neem ik het terug. Anders was er in genoeg media wel over geschreven, iig in de us, tegen betaling.
Maar denk iig niet dat iemand die iets kwaads wil doen het leuk vind om dingetjes te doen als domeinnaam met datum in Romeinse cijfers registreren. Ook is het grafisch allemaal net iets te gelikt. Of het moet van een hackersgroep zijn. Maar die doen weer niet van die dingen als een pop plaatsen lijkt me. Die verbergen zich liever puur digitaal. Ga je geen risico lopen door real life stunts.
Zegt mn vriendin ook altijd als ik de broek laat zakkenquote:Op woensdag 14 september 2016 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Het is bijzonder kleinschalig allemaal ja.
ik zal het proberen, maar fok ligt niet echt meer top of mind hierquote:Op woensdag 14 september 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht zelfs even dat jij het was. Jij hebt vaker geweldig spannende topics op BNW geopend
Leuk om je weer te zien en n
Vind ik ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal het proberen, maar fok ligt niet echt meer top of mind hier![]()
Ben wel benieuwd naar dit project, zal wel weer een marketing ding zijn.
Mocht er morgen echt wat gebeuren (bijv een complete crash van de beurs ofzo) dan vind ik het echt een geweldig actie a-la mister robot
Is ook op Tumblr nu heel groot aan de gang maar dan met killer clowns die opeens in allerlei staten verschijnen en kinderen mee willen lukken. Echt als je promo wil maken voor IT doe ff iets beters joh.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar ik denk nog steeds aan uitgekiende marketing voor een game of film of cd en als tweede wat jij schrijft: bankcrash.
las net dat de bollarbiljetten alle echtheidskenmerken hadden?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar ik denk nog steeds aan uitgekiende marketing voor een game of film of cd en als tweede wat jij schrijft: bankcrash.
Dan hebben we wereldwijd een groot probleemquote:Op woensdag 14 september 2016 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
las net dat de bollarbiljetten alle echtheidskenmerken hadden?
Wat nou als ze écht geld na kunnen maken, en gewoon een shitload aan geld op allemaal plekken gaan verspreiden.
weg economie
Contant geld wordt dan verboden, alleen digitaal geld bestaat nog, de wereld is nog meer onder controle van de illuminati.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat nou als ze écht geld na kunnen maken, en gewoon een shitload aan geld op allemaal plekken gaan verspreiden.
weg economie
en digitaal is het te kraken, dus alles weg.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Contant geld wordt dan verboden, alleen digitaal geld bestaat nog, de wereld is nog meer onder controle van de illuminati.
Conclusie: de illuminati heeft dit zelf opgezet om zichzelf nog machtiger te laten worden.
10/10 would whipequote:Op woensdag 14 september 2016 16:35 schreef MotherFoker het volgende:
Of ze geven gewoon limited edition elite wc papier uit.
Oké ik ben flauw.
haha lol wat grappigquote:Op woensdag 14 september 2016 16:42 schreef MotherFoker het volgende:
Ik dacht dat het einde van de wereld al begin deze week was, de datum blijft steeds verschuiven zo kom ik nooit aan mijn vakantie toe.
Naja de seizoensfinale van Mr Robot vanavond kan er dan ook wat mee te maken hebbenquote:Op woensdag 14 september 2016 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal het proberen, maar fok ligt niet echt meer top of mind hier![]()
Ben wel benieuwd naar dit project, zal wel weer een marketing ding zijn.
Mocht er morgen echt wat gebeuren (bijv een complete crash van de beurs ofzo) dan vind ik het echt een geweldig actie a-la mister robot
Als je me kent maak ik eerder zulke kut opmerkingen in BNW. Heb jullie doomsday gekkies gemist btw.quote:
lijkt mij een leuk levenquote:Op woensdag 14 september 2016 16:45 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Als je me kent maak ik eerder zulke kut opmerkingen in BNW. Heb jullie doomsday gekkies gemist btw.
Waar las je dat? Ik heb juist alleen maar gezien dat o.a. het papier niet overenkomt. En de afmetingen.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weg economie
Dan zou het wel groot/groter gemaakt worden lijkt mequote:Op woensdag 14 september 2016 16:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja de seizoensfinale van Mr Robot vanavond kan er dan ook wat mee te maken hebben
Wie is Mr. Teeth? Ik heb het wel gelezen maar het blijft niet hangen met deze hitte.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Of zou Mr.Teeth een soort verhaspeling zijn van "mystery"?
De persoon of groep die achter dit puzzeltje zit.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wie is Mr. Teeth? Ik heb het wel gelezen maar het blijft niet hangen met deze hitte.
Aha,quote:Op woensdag 14 september 2016 16:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De persoon of groep die achter dit puzzeltje zit.
Verkeerde topicquote:Op woensdag 14 september 2016 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die biljetjes gaan al voor 900 Dollar van hand tot hand.
ohh is dat vanavond al?quote:
reddit uiteraardquote:Op woensdag 14 september 2016 16:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waar las je dat? Ik heb juist alleen maar gezien dat o.a. het papier niet overenkomt. En de afmetingen.
Dit zijn de opties die Reddit het meest aannemelijk vindtquote:
Introductie van de WC-rol light. Extra dun toiletpapier.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:35 schreef MotherFoker het volgende:
Of ze geven gewoon limited edition elite wc papier uit.
Oké ik ben flauw.
Hoop op 6 maar ben bang dat het 1 gaat worden.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit zijn de opties die Reddit het meest aannemelijk vindt
So far here are all the propositions I have read so far: which do you think is the the most likely outcome?
1) Hoax
2) Viral advertising for ARG or Video Game
3) Large Wikileaks dump
4) Marilyn Manson Album Release
5) Blindspot, MR Robot, Southpark, AHS, show premiere
6) Alien Disclosure
7) Lightrooms
8) DoD sponsored hoax. The Minerva Initiative
9) Some students Art thesis
10) Financial Market Crash
11) Terror attack
Ik hoop 4 en 9.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:55 schreef Charged het volgende:
[..]
Hoop op 6 maar ben bang dat het 1 gaat worden.
south park vind ik oo kwel vet voor zo ietsquote:Op woensdag 14 september 2016 16:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
So far here are all the propositions I have read so far: which do you think is the the most likely outcome?
1) Hoax
3) Large Wikileaks dump
6) Alien Disclosure
7) Lightrooms
11) Terror attack
volgens mij vrij normaal dat mods een kloon hebben voor het modden omdat ze anders achter hun 'echte' account komenquote:Op woensdag 14 september 2016 16:59 schreef ChrisCarter het volgende:
Van de 4 moderators van die subreddit zijn er 2 die pas een account hebben sinds badselfeater (en dan toch al mod en weten hoe dat werkt enzo? Dat is knap?)
En allemaal hebben ze gemeen dat ze in het originele topic in reddit.com/r/conspiracy (of conspiracies) hebben gepost van iamjj2 (de creator van deze subreddit en waarvan ik al eerder rare verwijzingen en wijzende vingers heb aangetoond).
Overkoepelend thema? Allemaal een hekel aan of afkeer van religie.
Die nummering is willekeurig lijkt me? Alien disclosure op 6quote:Op woensdag 14 september 2016 16:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
1) Hoax
3) Large Wikileaks dump
6) Alien Disclosure
7) Lightrooms
11) Terror attack
quote:Op woensdag 14 september 2016 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die nummering is willekeurig lijkt me? Alien disclosure op 6
quote:
De handen bij elkaar. Tja er is wat voor te zeggen, voordat ze in elkaar klapt is er een aantal lui die heel opzichtig dat paaltje aanraken.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:25 schreef Lonaa het volgende:
En het pinnetje hield alles op z'n plek ofzo?
Dat wordt gesuggereerd door mensen die waarschijnlijk ook maar zo iets roepen natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2016 17:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Het begint nou wel vreemd te worden trouwens.
Er wordt nu gesuggereerd dat de Hillary die ineen stortte een dummy zou zijn. Een mannequin (remember the mannequin uit de Teeth photo's?)
Het sjouwen in het filmpje zou het sjouwen met de pop van Hillary kunnen zijn.
Bij het instappen is die hele pop in elkaar gestort wat de pin kan verklaren.
En het kan verklaren waarom Teeth wist van de uitvallende schoen (pop gesaboteerd)
Dit valt overigens compleet naast de shit die ik denk te weten, begin nu wel wat onzeker te worden of ik niet gewoon getrolled ben.
Dit is volle 100% pure speculatie wat dit topic zo leuk maakt natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2016 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt gesuggereerd door mensen die waarschijnlijk ook maar zo iets roepen natuurlijk
Heb je een bron van die moordenaar?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De persoon of groep die achter dit puzzeltje zit.
En volgens een ander youtube-kanaal mogelijk een moordenaar die een soort broodkruimelspoor achterlaat digitaal
quote:Op woensdag 14 september 2016 17:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Het begint nou wel vreemd te worden trouwens.
Er wordt nu gesuggereerd dat de Hillary die ineen stortte een dummy zou zijn. Een mannequin (remember the mannequin uit de Teeth photo's?)
Het sjouwen in het filmpje zou het sjouwen met de pop van Hillary kunnen zijn.
Bij het instappen is die hele pop in elkaar gestort wat de pin kan verklaren.
En het kan verklaren waarom Teeth wist van de uitvallende schoen (pop gesaboteerd)
Dit valt overigens compleet naast de shit die ik denk te weten, begin nu wel wat onzeker te worden of ik niet gewoon getrolled ben.
Clone, of een pop zoals een android of was het een body double? Body double is alleen handig voor korte momenten denk ik want ze zijn nooit helemaal gelijkend.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit is volle 100% pure speculatie wat dit topic zo leuk maakt natuurlijk
Ze is gewoon te slecht in orde om bij de 9/11 ceremonie aanwezig te zijn en ze hebben een pop gepakt. Teeth wist er van?
Maar goed ik wijk wel af van wat ik in de crypto heb gezet maar goed.
Nou die bij het NY appartement was een double dan, maar die bij het paaltje kan maar zo een neppert zijn geweest. Je ziet haar gezicht ook niet namelijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Clone, of een pop zoals een android of was het een body double? Body double is alleen handig voor korte momenten denk ik want ze zijn nooit helemaal gelijkend.
In de wereld gebracht door een ernstig obscuur filmpje en iemand die even de source code van een website aangepast heeft. Niks serieusquote:Op woensdag 14 september 2016 17:39 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Er gaan ook al een paar dagen geruchten dat Hillary dood is.
Ja en ingebroken heeft bij ABC news om met de apparatuur te spelen om een nep-nieuwsbericht te fabriceren dat ook nog eens op TV werd uitgezonden.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de wereld gebracht door een ernstig obscuur filmpje en iemand die even de source code van een website aangepast heeft. Niks serieus
Jammer, het kleine beetje dat ik van haar gelezen heb heeft mijn beeldvorming over deze dame aanzienlijk aangetast, daarvoor niet echt in haar verdiept.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de wereld gebracht door een ernstig obscuur filmpje en iemand die even de source code van een website aangepast heeft. Niks serieus
Tarik Z.?quote:Op woensdag 14 september 2016 17:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en ingebroken heeft bij ABC news om met de apparatuur te spelen om een nep-nieuwsbericht te fabriceren dat ook nog eens op TV werd uitgezonden.
Is daar inmiddels meer 'bewijs' van allemaal dan één heel vaag filmpje?quote:Op woensdag 14 september 2016 17:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en ingebroken heeft bij ABC news om met de apparatuur te spelen om een nep-nieuwsbericht te fabriceren dat ook nog eens op TV werd uitgezonden.
Filmpje en artikel. Voor bewijs moet je hier niet zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is daar inmiddels meer 'bewijs' van allemaal dan één heel vaag filmpje?
Precies. Pling pling bij het paaltje en dat rare voetje. Tijdens de ceremonie daar zijn niet veel beelden van alleen het drama dat madam onwel werd. Misschien een try out voor als ze straks aan het roer staat en ze trekt het even niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou die bij het NY appartement was een double dan, maar die bij het paaltje kan maar zo een neppert zijn geweest. Je ziet haar gezicht ook niet namelijk.
Oja overigens:
Nee ok, maar niet iets wat ik serieus kan nemen dusquote:Op woensdag 14 september 2016 17:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Filmpje en artikel. Voor bewijs moet je hier niet zijn natuurlijk.
Ja en die Mr. Teeth plaat dan met die vrouw die haar schoen verliest. Toeval?quote:Op woensdag 14 september 2016 18:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies. Pling pling bij het paaltje en dat rare voetje. Tijdens de ceremonie daar zijn niet veel beelden van alleen het drama dat madam onwel werd. Misschien een try out voor als ze straks aan het roer staat en ze trekt het even niet.
Windows10 zekerquote:Op woensdag 14 september 2016 17:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Nah nee als ik nog eens goed naar het filmpje kijk zit er wel kracht in haar lijf. Een beetje. Dan moet het een robot zijn die draait op windows
Jammer
Ze moest even een update krijgen zeker, hadden ze te lang uitgesteld al.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 18:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze moest even een update krijgen zeker, hadden ze te lang uitgesteld al.
Yup ze hebben gewoon de firmware gehackt en wat random parameters aangepast. Die groene kots van laatst was eigenlijk gewoon smeerolie van de raderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Zou best kunnen. Altijd wat daarmee.
Heftig, een Hillary robot inzetten op 9/11 als Mr. Robot promo.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind de viral optie voor Mr. Robot ook heel aannemelijk, gezien die ook zo met geld bezig zijn in de serie. Wist niet dat daar vanavond/vannacht de finale van was eigenlijk.
quote:Op woensdag 14 september 2016 18:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heftig, een Hillary robot inzetten op 9/11 als Mr. Robot promo.
Barry toch?quote:Op woensdag 14 september 2016 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben serieus wel benieuwd of er mensen zijn die écht denken dat het een robot was
Dat lijkt me niet serieusquote:
Volgens mij was het een body double die via telepathische voodoo aangestuurd werd door de echte Hillary. Dat ze instortte kwam waarschijnlijk omdat die verbinding even wegvielquote:Op woensdag 14 september 2016 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben serieus wel benieuwd of er mensen zijn die écht denken dat het een robot was
Nee maar wel dit:quote:Op woensdag 14 september 2016 18:47 schreef Sjemmert het volgende:
Er is nog helemaal niks van Mr Teeth vernomen sinds de FB pagina offline ging ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 | <div class="_5rgt _5nk5" style="" data-gt="{"tn":"*s"}" data-sigil="m-feed-story-message"> <p>Peace be with you, brothers and sisters.</p> <p> Many of you will not understand this. In time, all will be revealed. <br> Mr. Teeth stated there is no intention of harming anyone. That still stands. </p> <p> 72:1 ۞Say, “It is revealed unto me that He heard a progression among the occultists: then they said, “Surely, we heard an Amazing Reading.””</p> <p> I am a Minister. I teach monotheism as taught in the Reading (alquranu). <br> There is a difference between an Islamist and one who submits (musliman). Learn the difference before you harm an innocent. <br> I am the gentleman you call when you want answers from dusty books. I do not practice the occult anymore since I was shown it is complete and utter rubbish. I follow what The God revealed: the sayings (alqawlu) of HIS honored messenger – the Reading. (Called ‘al-Qur’anu’ in Arabic.)</p> <p> 72:2 “It guides unto the right - so we believe in it - and we will never associate with Our Lord anyone.” <br> 72:3 “And that it exalts our Lord’s Majesty: He has not taken a companion and not an offspring.” <br> 72:4 “And that it be said, “Our foolishness against The God is a seriousness.”</p> <p> If you want to know what I believe, start here: <br> <a href="https://www.facebook.com/aljinn72/notes?refid=52&__tn__=%2As">https://www.facebook.com/aljinn72/notes</a> </p> <p> Seek ye the parable of the two debtors.</p> <p> I do not know who Mr. Teeth is and I do not actively work with him. His works have exposed hidden activities and knowledge - known only to those on the fringes or in select circles - to a wider demographic. Based on his knowledge of the occult and his actions, I believe he is among the occultists spoken about in Surah 72. We speak the same language - as do some of you. (You have my respect, gentlemen.)</p> <p> Mr. Teeth pointed you all my way either as a red herring to lead you off his tracks, or he felt I had something to say. <br> If I am a red herring: ignore me. <br> If not: then listen.</p> <p> I believe he is warning the believers. This timer is in the language the occultists understand. Especially the faithful who hear the softly spoken magic spells. The God does not change nor does HE change HIS practices. <br> Most of you ask if you should be prepared. You aren’t already?</p> <p> 72:20 Say, “I only call my Lord, and I associate not thereby anyone.” <br> 72:21 Say, “Surely, I: I control not for you harm and not correction.” <br> 72:22 Say, “Surely, I: never will anyone protect me of The God, and never will I find from besides Him one asylum…” <br> 72:23 “…except a conveyance of The God and His Messages. And whoever disobeys The God and His messenger: then surely, for him is Gehenna’s Fire, abiding in it ever.” <br> 72:24 Until when they see what they are promised: then they will know who is a weaker helper and numbered few.</p> <p> The worshipers of Ba’al have the rite of pre-programming. They have rituals where they perform symbolic acts of occurrence – like the Gotthard Tunnel Ceremony – or they plant subtle clues as to what is to come to pre-plan the course of events. Synchronicity meets Karma. “You don’t know what you want until you name it.” <br> It matters naught if you believe it. They do. Football won’t make it disappear. Denying it won’t make them stop. <br> Your Cognitive Dissonance is tingling.</p> <p> What I believe and what you believe doesn’t matter. What matters is the conduct of those in power and the coup that has occurred. Matters, I might add, you and your crew dug up with barely any aid. 1000 monkeys banging away at keyboards have created a Shakespearean play. <br> You have done the impossible: that makes you mighty.</p> <p> Do not take my jest lightly – much Truth is said in jest. And the Truth is: the collective hive mind of ARF – and /pol/ and Reddit - has shown what can be done when brothers and sisters from various communities band together to do some good. <br> (Dickbutt: “A little nonsense now and then is relished by the wisest men.”)</p> <p> Now to you who speak the language of the birds: <br> You are correct. <br> The word ‘apocalypse’ literally means ‘lifting the veil’. We are deep into the Apocalypse as writ in Revelation. Now is the time to stop and reflect on what we are being taught from the pulpit. Seven warnings to seven churches. If you find your circle among them: leave now. You need no mediator. Come, let us reason together. Isa. 1:18</p> <p> 72:25 Say, “If I perceive an approach of what you are promised or my Lord determined for it a span…” <br> 72:26 “…Knower of the unseen: then not He reveals unto His unseen anyone…” <br> 72:27 “…except whom He approves from a messenger - for surely he marches from between his hands and from his awaiting successors.” <br> 72:28 “To acknowledge that indeed, they have conveyed their Lord’s Messages, and He has encompassed in what is with them, and He has tallied each numbered thing.” </p> <p> As above: so below. The Hanging Man falls in flames: Icarus rises in flames of the atom. The language is clear. As a man given knowledge of the occult: this concerns me.</p> <p> Those in control will either rule the globe or immanentize the eschaton. Whether it is a CERN accident or a Samson Option: only The God knows. <br> Read Revelation. Darkness is the sign that precedes the nuclear event.</p> <p> We are taught in the Book that the messenger is a witness to us, and we are a witness to our people. <br> I bear witness that I serve The God and I am a witness unto HIM. <br> The Reading (alquranu) is HIS Message brought by HIS revered inspiration. It is sent to every nation – including the United States of America. <br> We believers are all over the globe, and we are among all the religions of humankind – and outside of them. We are being guided to the Truth all over the globe – from every revealed Book. And we are speaking out among our communities and working to bring reform – peacefully. </p> <p> Our leaders – globally – have led us down this path of destruction. The only way that is going to happen is if the people rise up and unite against these cultists. <br> Masons: The Architect is not pleased with our conduct. The Hour is nigh. Remember Nineveh. Remember the sign of Jonah.</p> <p> You ask me about Mr. Teeth and his whereabouts. <br> The occultists do not like their secrets given out. Ask Captain Morgan. The two coins upon the eyes is the toll of the boatman. (Hellenist to the end.) <br> Remember: Samson died saving his people. </p> <p> 2:152 So remember me: I remember you. And be grateful to Me, and deny Me not. <br> 2:153 Oh you, those that believe! Seek succor in the patience and the conferring. Surely, The God is with the patient. <br> 2:154 And say not to who fights in The God’s way, “You are terminated.” No, alive but you do not realize. <br> 2:155 And so We test you with anything of the fear and hunger, and diminishment of the wealth, and the lives, and the fruits. And the patient proclaim - <br> 2:156 those who, when befalls them one which is a misfortune, they say, “Surely, we are to The God, and surely, we are unto Him returning.” <br> 2:157 Those: upon them is benefaction from their Lord and Mercy, and those: they are the ones who are guided.</p> <p> Mr. Teeth’s knowledge spans not only the Bible but the Philosophers as well as the Occult. He is a scholar who I would enjoy many conversations with over tea. (Earl Grey. Hot. We advance towards a better future.) <br> Wherever he is: Godspeed, Mr. Teeth.</p> <p> You do not believe Surah 72 is a prophecy of the United States? That’s cool. Maybe this is just something out of Hellboy. Maybe this is just a promo for Dr. Strange. Maybe this is all just some Alex Jonesy something-something bs. That’s fine. The message I share is not for everyone. <br> Regardless: your collective work – all of you – has earned my respect. You cannot break a stick in a bundle. Remember your strength in unity.</p> <p> Watch and wait. We too are watching and waiting. <br> May The God protect you and yours in the days to come. <br> May The God guide us to the Truth. <br> Peace and blessings.</p> </div> |
Wat is er creapy aan? Heb het gelezen maar ik zie niks bijzonders behalve wat bizar vaag gebralquote:Op woensdag 14 september 2016 18:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee maar wel dit:
https://m.facebook.com/st(...)2595282&id=602155281
[ code verwijderd ]
https://m.facebook.com/st(...)2595282&id=602155281
Weet niet of dit hier mee te maken heeft maar wel creapy...
Heb je het echt gelezen, van begin tot eind?quote:Op woensdag 14 september 2016 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er creapy aan? Heb het gelezen maar ik zie niks bijzonders behalve wat bizar vaag gebral
maar het gaat niet viralquote:Op woensdag 14 september 2016 18:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind de viral optie voor Mr. Robot ook heel aannemelijk, gezien die ook zo met geld bezig zijn in de serie. Wist niet dat daar vanavond/vannacht de finale van was eigenlijk.
Ik dacht dat het aan mij lag maar dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er creapy aan? Heb het gelezen maar ik zie niks bijzonders behalve wat bizar vaag gebral
Veelste klein bereik voor een promo of reclame stunt denk ik. Eerder gewoon een prank ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:52 schreef Fe2O3 het volgende:
Nou ik ben benieuwd voor welke film dit een promo is
quote:Op woensdag 14 september 2016 19:48 schreef _Flea_ het volgende:
Zal toch niet nu al een nieuw Radiohead album komen
Teveel mensen vinden die dingen + die poppen, dat hou je niet geheim met zoveel mensenquote:Op woensdag 14 september 2016 19:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Veelste klein bereik voor een promo of reclame stunt denk ik. Eerder gewoon een prank ofzo.
Pardon? Teveel? Ik ken helemaal niemand?! Alleen wat foto's op internet is voor mij niet het bewijs dat het er zoveel zijn dat het wel iets groots moet betekenen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:02 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Teveel mensen vinden die dingen + die poppen, dat hou je niet geheim met zoveel mensen
Nee joh, gewoon iemand die mensen het beste wenst. Niet zo letterlijk nemen, "the days to come" kun je gewoon prima lezen als de toekomst in het algemeen.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb je het echt gelezen, van begin tot eind?
Vooral het stuk nadat je hebt besloten dat het geen red harring is (wat het dus wel kan zijn)
Dat stuk is behoorlijk verontrustend op zijn zachtst gezegd.
May The God protect you and yours in the days to come.
Het is echt een klein ding ja. Het is helemaal niet wijdverspreid ofzo. Alleen wat van die vage sites hebben het er überhaupt over, ze zeggen nog net niet dat de reptielen dan de boel over gaan nemen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:04 schreef Naimed het volgende:
[..]
Pardon? Teveel? Ik ken helemaal niemand?! Alleen wat foto's op internet is voor mij niet het bewijs dat het er zoveel zijn dat het wel iets groots moet betekenen.
True, lijkt niet direct aan Teeth te linken. Het is meer dat hij zichzelf aan Teeth linkt.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon iemand die mensen het beste wenst. Niet zo letterlijk nemen, "the days to come" kun je gewoon prima lezen als de toekomst in het algemeen.
Een gewaardeerde collega die afscheid neemt en die je nog even "het beste hè" naroept.
En dat kan letterlijk iedereen doen die degelijk Engels kan schrijven en een apparaat met internetverbinding heeft.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
True, lijkt niet direct aan Teeth te linken. Het is meer dat hij zichzelf aan Teeth linkt.
Ik geloof ook niet dat die Al jinn er wat mee te maken heeft.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat kan letterlijk iedereen doen die degelijk Engels kan schrijven en een apparaat met internetverbinding heeft.
Allemaal druk met voorraad aanleggen Totoquote:Op woensdag 14 september 2016 20:40 schreef Toto69 het volgende:
Rustig hier met nog maar 4 uur te gaan.
De lorazepam ligt al klaar om na de enorme terleurstelling toch te kunnen slapen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal druk met voorraad aanleggen Toto
Ik heb alvast een jointje klaar gelegd. Maar ik ben bang dat die eerder vergaat dan de wereld as we know it.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De lorazepam ligt al klaar om na de enorme terleurstelling toch te kunnen slapen.
Maakt toch niet uit? Of er nou wel of niet wat gebeurt, ik heb er van genoten de 'laatste' dagen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef DemonRage het volgende:
Ik begin lichte twijfels te krijgen dat het een troll-actie is. Al dat vage gedoe met rare biljetten, onduidelijke filmpjes en mysterieus gebral vind ik meer een vorm van aandachttrekkerij, waarna de onthulling wellicht een grote anticlimax is. Diegenen die er achter zitten lachen dan de ballen uit hun broek als ze overal op internet mensen zien speculeren over het mysterie.
Ik ook. Echt weer eens leuk met zijn allen raden wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Of er nou wel of niet wat gebeurt, ik heb er van genoten de 'laatste' dagen.
Tegen enen gaat het vast losquote:Op woensdag 14 september 2016 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb alle vijf de topics gelezen, maar ben niks tegengekomen wat me heel erg verontrust. Een site met een klok en een vaag filmpje. Wat bankbiljetjes her en der. Komt op mij over als een weinig geslaagd staaltje guerillamarketing. Zo'n actie die maar niet viral wil gaan.
Zelfs dit topic lijkt een beetje dood te bloeden nu.
Rennen! Kan nog net! Oh nee, na 9 uurquote:Op woensdag 14 september 2016 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Ja niet leuk dit, ik wil de Iphone7 nog halen
Hierzo? http://www.badselfeater.comquote:Op woensdag 14 september 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die klok is gestopt bij mij en nu hoor ik iemand praten
LR en ik nu ook weer.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hierzo? http://www.badselfeater.com
Ik zie nog de klok namelijk.
Gezellig jullie weer hierquote:Op woensdag 14 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LR en ik nu ook weer.
Ik ga nu 4 uur huilen in een hoekjequote:Op woensdag 14 september 2016 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rennen! Kan nog net! Oh nee, na 9 uur
Ik heb een beetje slecht bereik vanuit mijn schuilkelderquote:Op woensdag 14 september 2016 20:40 schreef Toto69 het volgende:
Rustig hier met nog maar 4 uur te gaan.
Niet gedaan, maar mijn Mac tijd is in elk geval 10 seconden anders als de tijd op de site.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:04 schreef Tyr80 het volgende:
Iemand z'n klok al vooruit gezet om te kijken of het met de client side tijd werkt?
Is al geprobeerd en werkte niet volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:04 schreef Tyr80 het volgende:
Iemand z'n klok al vooruit gezet om te kijken of het met de client side tijd werkt?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | #eater-egg { position: fixed; top: 50%; left: 50%; transform: translate(-50%, -50%); background: rgba(0, 0, 0, 0.5); color: #777; font-size: 37px; padding: 40px; background: black; z-index: 4; text-transform: uppercase; font-weight: bold; font-family: "Times New Roman"; text-align: center; } |
Is een "eater-egg" niet een verwijzing naar easter-egg?" Een "inside joke" dus?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef Scrummie het volgende:
[ code verwijderd ]
Stukje CSS van die site met de klok. Rare is, er is geen element te bekennen met het ID eater-egg (dat is wat de code hierboven zegt; geef element met ID eater-egg de volgende eigenschappen).
Ja, daarom leek het mij ook interessant. Dat, of een hint naar een volgende stap ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef emil23 het volgende:
[..]
Is een "eater-egg" niet een verwijzing naar easter-egg?" Een "inside joke" dus?
Er zit te weinig lijn in. De hints springen van de hak op de tak en elke conspiracy cliché wordt erbij gehaald. Als dit een grap blijkt te zijn moet ik een compliment geven voor het grafische aspect (de afbeeldingen en de video's) en voor het creepy sfeertje wat is gecreeerd. Maar qua samenhang slaat het echt als een tang op een varken allemaal. Denk dat het daarom o.a. niet viral gaat.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb alle vijf de topics gelezen, maar ben niks tegengekomen wat me heel erg verontrust. Een site met een klok en een vaag filmpje. Wat bankbiljetjes her en der. Komt op mij over als een weinig geslaagd staaltje guerillamarketing. Zo'n actie die maar niet viral wil gaan.
Zelfs dit topic lijkt een beetje dood te bloeden nu.
Nee sorry, ik zie het echt niet. Ik heb wel geprobeerd te zien wat jij ziet.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
Hallo, gisteren heb ik een foto van dr.Teeth ge-analyseerd waarbij een bepaalde tekening mij opviel, ik zag iets wat verder niemand zag.
Nou de vraag: zijn er hier nu mensen die zien wat ik bedoel?
[ link | afbeelding ]
Rood omcirkelt: Hand die ''troffee'' vasthoudt.
Geel omcirkelt: langgerekte arm die uiteraard bij hand hoort
Blauw omcirkelt: hoofd van kale man.
Oranje omcirkelt: 'lichaam' van man.
En de originele tekening ten vergelijking:
[ afbeelding ]
Ik zie dus een kale man die een troffee vast lijkt te houden, deman kijkt links naar beneden. Het lijkt mij wel een Poetin die met 'de stalen arm van Stalin' de wereldbeker vasthoudt....
Gisteren kon niemand, zelfs niet met enige fantasie mijn bevinding zien...
Vandaar nogmaals: zien jullie wat ik zie?
Ik zie het wel. Maar ik denk dat het niets betekend, daar vind ik het te onduidelijk voor. Zoiets als gezichten, konijnen en Jezus zien in wolken.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
Hallo, gisteren heb ik een foto van dr.Teeth ge-analyseerd waarbij een bepaalde tekening mij opviel, ik zag iets wat verder niemand zag.
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie dus een kale man die een troffee vast lijkt te houden, deman kijkt links naar beneden. Het lijkt mij wel een Poetin die met 'de stalen arm van Stalin' de wereldbeker vasthoudt....
Alles is eigenlijk al wel uitgeplozen. Dit ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Als je kijkt naar de teller en dan in Chrome Dev Tools, heb je een 'console' voor foutmeldingen van een website (javascript), daarin staat "You're welcome.".
Ik kijk voor het eerst hier naar, dus als dit allemaal al voorbij is gekomen, sorry.
Goh...iedereen zei op zijn Facebookpage... " Thank you Mr. Teeth"quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Als je kijkt naar de teller en dan in Chrome Dev Tools, heb je een 'console' voor foutmeldingen van een website (javascript), daarin staat "You're welcome.".
Ik kijk voor het eerst hier naar, dus als dit allemaal al voorbij is gekomen, sorry.
Ik zie nu wel iets totaal anders. Vooral op dat kleinere plaatje.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh. Dan blijft gewoon wachten over. Saai.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alles is eigenlijk al wel uitgeplozen. Dit ook.
Het werkt met de client side. Als ik de klok laat aflopen om 1 uur, wordt de pagina herladen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:04 schreef Tyr80 het volgende:
Ik zie wat je bedoeld maar het is veel te abstract. Ben benieuwd hoe jij het zou doen bij een rorschachtest... menig psychiater zou z'n wenkbrauw fronsen denk ikquote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
Ik blijf 10 pagina's achterlopen. Veel theorietjes, niks solide in mijn ogen. Wel leuk om te zien hoe sommigen vol achter ieder nieuwe interpretatie aanlopen.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:45 schreef Geralt het volgende:
Geen nieuwe ontwikkelingen dusver? Kan even niet op reddit en ar15. Bedankt alvast 😊
Dat zie ik dan weer niet maar weet haast wel zeker dat het er is net zoals de man die ik zie heel duidelijk bewust verwerkt is in de foto... als je hem maar 1 keer ziet. Zal met jouw handen/torso wel hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik zie nu wel iets totaal anders. Vooral op dat kleinere plaatje.
Een torso en 2 handen met daartussen vrouwe justitia.
Die linker en rechter klif zijn dan de handen en dat donkere is dan dat torso.
Mr Teeth identiteit achterhaald. Volgens deze user dan.quote:See the following:
http://www.ebay.com/itm/M(...)%26sd%3D142110923124
-The posting for the bill from Mr. Teeth. Look closer at his ebay history. You'll see he made past transactions as swimtexan427.
-Google swimtexan427. One of the results yeilds a VIN number from a vehicle sale made by this individual.
-https://www.linkedin.com/in/aselton is the previous owner of that vehicle. This is your man. Former Navy operations. I fear this may be real.
PLEASE UPVOTE / SPREAD THIS.
Iedereen focust heel erg op het beeld maar ik denk dat het filmpje en zelfs de tekst van vide cor meum ook grote clues zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer niet maar weet haast wel zeker dat het er is net zoals de man die ik zie heel duidelijk bewust verwerkt is in de foto... als je hem maar 1 keer ziet. Zal met jouw handen/torso wel hetzelfde zijn.
Een werkloze militair... Die Russisch spreekt. :-/quote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Internet speurneuzen
[..]
Mr Teeth identiteit achterhaald. Volgens deze user dan.
https://www.engadget.com/(...)-first-draft-google/quote:Op woensdag 14 september 2016 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
De tekst uit het filmpje op badselfeater.com geeft wel hints in welke richting we moeten denken:
From a speech at the National Newspaper Publisher's Association, 1961.
"The very word secrecy is repugnant in a free and open society and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths and secret proceedings. We decided long ago that the dangers of excessive and unwarranted concealment of pertinent facts far outweigh the dangers which are cited to justify it. Even today, there is little threat of opposing a secret society by imitating its arbitrary restrictions. Even today, there is little value in insuring the future of our nation if our traditions do not survive with it and there is great danger that an announced need for increased security will be seized upon by those anxious to expand its meaning to the very limits of official censorship and concealment - that I do not intend to allow to permit to the extent that it is in my control.
For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence - on infiltration instead of invasion - on subversion instead of elections - on intimidation instead of free choice - on guerrillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly-knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations. Its preparations are concealed not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumour is printed, no secret is revealed".
Komt er toch een WikiLeaks-publicatie van betekenis aan?
Je hersenen zijn zo geprogrammeerd dat ze vormen en beelden willen maken van iets wat onduidelijk is. Zo kan ik bijvoorbeeld een vaag beeld van Jezus aan het kruis opmaken iets onder de man die jij ziet.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doen ze al een tijdje inmiddels denk ikquote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef DemonRage het volgende: Diegenen die er achter zitten lachen dan de ballen uit hun broek als ze overal op internet mensen zien speculeren over het mysterie.
Ik zie daar vrouwe justitia met haar eigen zwaard vermoord en haar weegschaal is waar jullie naar kijken.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je hersenen zijn zo geprogrammeerd dat ze vormen en beelden willen maken van iets wat onduidelijk is. Zo kan ik bijvoorbeeld een vaag beeld van Jezus aan het kruis opmaken iets onder de man die jij ziet.
Mmmh geinig, normaal gesproken ben ik juist niet zo visueel naïef om het zo maar even te benoemen...quote:Op woensdag 14 september 2016 21:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zie wat je bedoeld maar het is veel te abstract. Ben benieuwd hoe jij het zou doen bij een rorschachtest... menig psychiater zou z'n wenkbrauw fronsen denk ik. edit: Relevant plaatje van het ar15.com topic: link
Zeker weten. Zit allemaal een idee achter. Is dus ook wel iets te kunstig voor iemand die het einde van de wereld komt voorspellen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen focust heel erg op het beeld maar ik denk dat het filmpje en zelfs de tekst van vide cor meum ook grote clues zijn.
Als je goed kijk zie je dat het niet alleen het zwaard is. Haar jurk is een slang of monster ofzo die in haar nek bijt. Kijk maar goed bij haar hals. Geen idee of jullie dat al was opgevallen ?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zie daar vrouwe justitia met haar eigen zwaard vermoord en haar weegschaal is waar jullie naar kijken.
Ik denk dat het gaat om de corruptie van de macht. Waarbij geld wordt gebruikt om samenlevingen te sturen. Die elementen komen erg naar voren in die toespraak van JFK.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
Ik blijf denken aan iets met geld. Banken.
Nog een paar uur en we weten het. Spánnend!
Ik zie een eend die haar nek kustquote:Op woensdag 14 september 2016 21:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als je goed kijk zie je dat het niet alleen het zwaard is. Haar jurk is een slang of monster ofzo die in haar nek bijt. Kijk maar goed bij haar hals. Geen idee of jullie dat al was opgevallen ?
Heb een zwak voor militairenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een werkloze militair... Die Russisch spreekt. :-/
Maar ja, als iemand dat gewoon gaat beweren zonder verifieerbare info is het volkomen nutteloos natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2016 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om de corruptie van de macht. Waarbij geld wordt gebruikt om samenlevingen te sturen. Die elementen komen erg naar voren in die toespraak van JFK.
Ja, in die richting denk ik ook. Of wat iemand in het vorige topic zei: bergen geld weggeven. Geld wat zo goed nagemaakt is dat het niet van echt te onderscheiden is waardoor ook de boel ontploft.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om de corruptie van de macht. Waarbij geld wordt gebruikt om samenlevingen te sturen. Die elementen komen erg naar voren in die toespraak van JFK.
Werkloze soldaten kunnen ook schizofrenen met ernstig aandachtstekort zijnquote:Op woensdag 14 september 2016 21:47 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Heb een zwak voor militairen... Anyway mocht dit zo zijn dan is dit waarschijnlijk serieuzer dan wanneer het een puzzelgrage, schizofreen met ernstig aandachtstekort is.
Hierbij heb ik het dan over de uitkomst natuurlijk. Niet de opzet.
Dus dat jij een ander beeld binnenkrijgt via je hersenen maakt het dat ik iets zou zien wat niet bewust gecrëeerd zou zijn. Voor mij staat het als een paal boven water dat dit wel bewust gecreëerd is. En als jij precies de lijnen in verhouding zou zien als ik die zou zien zou je hetzelfde denken. Maar dat is de kracht van ilussie.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je hersenen zijn zo geprogrammeerd dat ze vormen en beelden willen maken van iets wat onduidelijk is. Zo kan ik bijvoorbeeld een vaag beeld van Jezus aan het kruis opmaken iets onder de man die jij ziet.
Ik zie niet wat jij ziet, maar ik denk wel vrouwe justitia te zien. Geveld door een zwaard, met de waag op de grond bij haar vingertoppen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
....
Het filmpje op badselfeater.com met de toespraak van JFK is niet verifieerbaar?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, als iemand dat gewoon gaat beweren zonder verifieerbare info is het volkomen nutteloos natuurlijk
Ik bedoel dat het wel een anticlimax zou zijn als het erop neerkomt dat iemand straks zegt "ey alles is corrupt enzo, hier is een e-mail van Hillary en een foto van een uilenstandbeeld"quote:Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het filmpje op badselfeater.com met de toespraak van JFK is niet verifieerbaar?
Zeker. En het zal waarschijnlijk wel eindigen met zo'n anticlimax. It usually does.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het wel een anticlimax zou zijn als het erop neerkomt dat iemand straks zegt "ey alles is corrupt enzo, hier is een e-mail van Hillary en een foto van een uilenstandbeeld"
Yeah you've got me therequote:Op
[..]
Werkloze soldaten kunnen ook schizofrenen met ernstig aandachtstekort zijn
[/quote]
[quote][b]Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werkloze soldaten kunnen ook schizofrenen met ernstig aandachtstekort zijn
Padvinders met schimmeltenen en ADHD ook. Maar wat is je punt?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:58 schreef BarryOSeven het volgende:
Soldaten met werk zonder schizofrenie kunnen ook aandachtstekort hebben.
Yupquote:Op woensdag 14 september 2016 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Padvinders met schimmeltenen en ADHD ook. Maar wat is je punt?
Zeker, hier zitten meer mensen achter, met develop en design skills.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef alpeko het volgende:
Ik zie een militair niet dit artwork produceren. Hier zit een professioneel team achter. De website, het grafisch werk van de biljetten en de andere afbeeldingen ontstijgen het hobby niveau. Ook het niveau van WikiLeaks en Anonymous-achtige zaken. Wijst toch eerder op marketing of kunstproject.
Ik hoop dat het verband na 1:00 ineens duidelijk wordt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik ben moe, ik wil eigenlijk slapen. Maar ik ben zo damn nieuwsgierig altijd![]()
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen en een lidmaatschap bij de padvinderij heeft![]()
![]()
Maar even weer ontopique na het delen van mijn dilemma. Ondanks de sinistere sfeer die hij gecreëerd heeft en zijn kunst mis ik een lijn. Verbanden.
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik ben moe, ik wil eigenlijk slapen. Maar ik ben zo damn nieuwsgierig altijd![]()
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen die een lidmaatschap bij de padvinderij heeft![]()
![]()
Maar even weer ontopique na het delen van mijn dilemma. Ondanks de sinistere sfeer die hij gecreëerd heeft en zijn kunst mis ik een lijn. Verbanden.
Bound by justice.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Skv het volgende:
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen.
[ afbeelding ]
Dit plaatje was er al een tijd.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Skv het volgende:
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen. Biddend, wederom met weegschaal. Dit keer wel in balans.
[ afbeelding ]
Never mind, dat wisselt door blijkbaar.quote:
Ja, kom net uit mijn werkmodus, niet helemaal bij nog.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit plaatje was er al een tijd.
De afbeeldingen veranderen.
Eerst acclimatiseren na thuiskomst.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, kom net uit mijn werkmodus, niet helemaal bij nog.
doet me aan dit filmpje denkenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Never mind, dat wisselt door blijkbaar.
[ afbeelding ]
Ja het is vrij chaotisch allemaal. Ik ben ook moe, en ben er haast zeker van dat het de moeite niet waard is om er voor op te blijven dus ik ga zo naar bed.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen die een lidmaatschap bij de padvinderij heeft![]()
![]()
Kan zon bestand niet gewoon alsnog ge-edit worden zonder dat wij dat kunnen zien dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
Ben niet alleen nieuwsgierig naar de uitkomst maar ook of dat overeen gaat komen met wat barry al wist.
Was al te downloaden toch? Niet gedaan eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 14 september 2016 22:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Kan zon bestand niet gewoon alsnog ge-edit worden zonder dat wij dat kunnen zien dan?
Boo glasbak!....boo glasbak boo!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:25 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja het is vrij chaotisch allemaal. Ik ben ook moe, en ben er haast zeker van dat het de moeite niet waard is om er voor op te blijven dus ik ga zo naar bed.
ik zou eerder denken iets met de anti-christ ofzoquote:Op woensdag 14 september 2016 22:29 schreef glazenbak123 het volgende:
Het enige waar ik spijt van zou hebben doordat ik "the moment" alslapende (niet) meemaak is als er vannacht een apocalyptische gebeurtenis plaatsvindt en ik mezelf had kunnen redden omdat ik dr.teeth kende... wel een beetje egoïstisch maar dat krijg je met spijt.
Metselbedrijf de Vrij???quote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef Elvi het volgende:
De Vrijmetselaars hadden afgelopen weekend nog open dag... was ik er nou maar heengegaan, misschien had ik dan meer geweten
Het is gewoon een ding hoorquote:
Nee ik zie ook wel wat jij ziet. Maar het is niet meer dan een paar vage vormen. Je hersenen gaan daar mee aan de haal en dat is inderdaad de kracht van de illusie. Als je het eenmaal ziet kan je het niet meer niet zien zeg maar waardoor het waarheid gaat worden voor de observant. Ik zie ook wel wat jij ziet. Maar het is zo vaag dat ik niet denk dat het een bewust teken ofzo is.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dus dat jij een ander beeld binnenkrijgt via je hersenen maakt het dat ik iets zou zien wat niet bewust gecrëeerd zou zijn. Voor mij staat het als een paal boven water dat dit wel bewust gecreëerd is. En als jij precies de lijnen in verhouding zou zien als ik die zou zien zou je hetzelfde denken. Maar dat is de kracht van ilussie.
Straks gaat om 1 uur bij iedereen ineens de deurbelquote:Op woensdag 14 september 2016 22:38 schreef Blaadjes het volgende:
Straks zit iedereen die de site bezocht heeft met een lege hardeschijf.
Als ie biljet voor 10k heeft verkocht dan was dat miss gewoon het planquote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Internet speurneuzen
[..]
Mr Teeth identiteit achterhaald. Volgens deze user dan.
Dat zou knap zijn. Die heb ik nietquote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Straks gaat om 1 uur bij iedereen ineens de deurbel
Te laat!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef Greys het volgende:
Was ik nou toch maar prepper geworden.
In het hangar gedeelte van de ketting zie ik TV staan. Serie promotie.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Skv het volgende:
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen. Biddend, wederom met weegschaal. Dit keer wel in balans.
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik een chromebook hebquote:Op woensdag 14 september 2016 22:38 schreef Blaadjes het volgende:
Straks zit iedereen die de site bezocht heeft met een lege hardeschijf.
Is er trouwens een prepper topic?quote:
Dan schrik ik me wel een hartaanval.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Straks gaat om 1 uur bij iedereen ineens de deurbel
Ik zou in een hoekje gaan staan huilen denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan schrik ik me wel een hartaanval.
ik zou rennen naar de deur aangezien ik een trekbel heb.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou in een hoekje gaan staan huilen denk ik.
En dan vind je niets. Sta je dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik zou rennen naar de deur aangezien ik een trekbel heb.
the horrorquote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan vind je niets. Sta je dan.
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan schrik ik me wel een hartaanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |