abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2016 @ 22:02:45 #251
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165328027
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Padvinders met schimmeltenen en ADHD ook. Maar wat is je punt?
Yup :Y Geen punt verder.
pi_165328094
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef alpeko het volgende:
Ik zie een militair niet dit artwork produceren. Hier zit een professioneel team achter. De website, het grafisch werk van de biljetten en de andere afbeeldingen ontstijgen het hobby niveau. Ook het niveau van WikiLeaks en Anonymous-achtige zaken. Wijst toch eerder op marketing of kunstproject.
Zeker, hier zitten meer mensen achter, met develop en design skills.
pi_165328113
Of toch een link met Blindspot?

Veel symboliek in de tattoeages.

https://www.google.nl/sea(...)vBoKHSG0CPsQ_AUIBygB
pi_165328283
Ik ben moe, ik wil eigenlijk slapen. Maar ik ben zo damn nieuwsgierig altijd |:(
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen die een lidmaatschap bij de padvinderij heeft -O- :'(

Maar even weer ontopique na het delen van mijn dilemma. Ondanks de sinistere sfeer die hij gecreëerd heeft en zijn kunst mis ik een lijn. Verbanden.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_165328284
Nog 3 uur. Kom maar door.

Nog nieuwe clous opgedoken de laatste uren?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 14 september 2016 @ 22:12:01 #256
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165328285
Quid pro quo, muziek van badselfeater.com is van de film Hannibal

Pay for play, Hillary Clinton

pi_165328313
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik ben moe, ik wil eigenlijk slapen. Maar ik ben zo damn nieuwsgierig altijd |:(
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen en een lidmaatschap bij de padvinderij heeft -O- :'(

Maar even weer ontopique na het delen van mijn dilemma. Ondanks de sinistere sfeer die hij gecreëerd heeft en zijn kunst mis ik een lijn. Verbanden.
Ik hoop dat het verband na 1:00 ineens duidelijk wordt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_165328335
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen die een lidmaatschap bij de padvinderij heeft -O- :'(

:D
pi_165328336
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen. Biddend, wederom met weegschaal. Dit keer wel in balans.

pi_165328344
Eigenlijk wil ik ook naar bed, maar nieuwsgierigheid ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_165328352
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Skv het volgende:
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen.

[ afbeelding ]
Bound by justice.
pi_165328383
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Skv het volgende:
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen. Biddend, wederom met weegschaal. Dit keer wel in balans.

[ afbeelding ]
Dit plaatje was er al een tijd.
De afbeeldingen veranderen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_165328398
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bound by justice.
Never mind, dat wisselt door blijkbaar.
pi_165328408
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:15 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit plaatje was er al een tijd.
De afbeeldingen veranderen.
Ja, kom net uit mijn werkmodus, niet helemaal bij nog. :)
pi_165328448
Volgens mij is het iemand die wil duidelijk maken dat we in de eindtijd leven of zo.
pi_165328468
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, kom net uit mijn werkmodus, niet helemaal bij nog. :)
Eerst acclimatiseren na thuiskomst. :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_165328534
Ik zit al een tijdje mee te lezen en ik vind het nog best spannend worden _O- :@
Wat een werk moet erin zitten om zoiets op te zetten. Ik ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn... Ik denk/hoop iets met een nieuwe film of game.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 september 2016 @ 22:21:19 #268
163650 Greys
pi_165328546
Was ik nou toch maar prepper geworden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165328551
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Never mind, dat wisselt door blijkbaar.
[ afbeelding ]
doet me aan dit filmpje denken

maar zal er wel niks te maken mee hebben

'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_165328644
Ben niet alleen nieuwsgierig naar de uitkomst maar ook of dat overeen gaat komen met wat barry al wist. :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_165328657
quote:

Ja het is vrij chaotisch allemaal. Ik ben ook moe, en ben er haast zeker van dat het de moeite niet waard is om er voor op te blijven dus ik ga zo naar bed.
pi_165328668
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
Ben niet alleen nieuwsgierig naar de uitkomst maar ook of dat overeen gaat komen met wat barry al wist. :D
Kan zon bestand niet gewoon alsnog ge-edit worden zonder dat wij dat kunnen zien dan?
pi_165328684
Ik geloof dat ik ook zo gewoon naar bed ga. :Y
pi_165328710
Het thema van een liegende en bedriegende overheid is wel een duidelijke rode draad. De overheid maakt wetten. In deze afbeelding wordt die overheid voorgesteld als een draak.

Met daarnaast allerlei symbolen die verwijzen naar Vrijmetselaars (passer, alziend oog)

pi_165328732
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kan zon bestand niet gewoon alsnog ge-edit worden zonder dat wij dat kunnen zien dan?
Was al te downloaden toch? Niet gedaan eerlijk gezegd... :@

Waar stond het ook weer?
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')