Yupquote:Op woensdag 14 september 2016 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Padvinders met schimmeltenen en ADHD ook. Maar wat is je punt?
Zeker, hier zitten meer mensen achter, met develop en design skills.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef alpeko het volgende:
Ik zie een militair niet dit artwork produceren. Hier zit een professioneel team achter. De website, het grafisch werk van de biljetten en de andere afbeeldingen ontstijgen het hobby niveau. Ook het niveau van WikiLeaks en Anonymous-achtige zaken. Wijst toch eerder op marketing of kunstproject.
Ik hoop dat het verband na 1:00 ineens duidelijk wordt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik ben moe, ik wil eigenlijk slapen. Maar ik ben zo damn nieuwsgierig altijd![]()
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen en een lidmaatschap bij de padvinderij heeft![]()
![]()
Maar even weer ontopique na het delen van mijn dilemma. Ondanks de sinistere sfeer die hij gecreëerd heeft en zijn kunst mis ik een lijn. Verbanden.
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik ben moe, ik wil eigenlijk slapen. Maar ik ben zo damn nieuwsgierig altijd![]()
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen die een lidmaatschap bij de padvinderij heeft![]()
![]()
Maar even weer ontopique na het delen van mijn dilemma. Ondanks de sinistere sfeer die hij gecreëerd heeft en zijn kunst mis ik een lijn. Verbanden.
Bound by justice.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Skv het volgende:
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen.
[ afbeelding ]
Dit plaatje was er al een tijd.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Skv het volgende:
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen. Biddend, wederom met weegschaal. Dit keer wel in balans.
[ afbeelding ]
Never mind, dat wisselt door blijkbaar.quote:
Ja, kom net uit mijn werkmodus, niet helemaal bij nog.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit plaatje was er al een tijd.
De afbeeldingen veranderen.
Eerst acclimatiseren na thuiskomst.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, kom net uit mijn werkmodus, niet helemaal bij nog.
doet me aan dit filmpje denkenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Never mind, dat wisselt door blijkbaar.
[ afbeelding ]
Ja het is vrij chaotisch allemaal. Ik ben ook moe, en ben er haast zeker van dat het de moeite niet waard is om er voor op te blijven dus ik ga zo naar bed.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen die een lidmaatschap bij de padvinderij heeft![]()
![]()
Kan zon bestand niet gewoon alsnog ge-edit worden zonder dat wij dat kunnen zien dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
Ben niet alleen nieuwsgierig naar de uitkomst maar ook of dat overeen gaat komen met wat barry al wist.
Was al te downloaden toch? Niet gedaan eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 14 september 2016 22:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Kan zon bestand niet gewoon alsnog ge-edit worden zonder dat wij dat kunnen zien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |