Yupquote:Op woensdag 14 september 2016 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Padvinders met schimmeltenen en ADHD ook. Maar wat is je punt?
Zeker, hier zitten meer mensen achter, met develop en design skills.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef alpeko het volgende:
Ik zie een militair niet dit artwork produceren. Hier zit een professioneel team achter. De website, het grafisch werk van de biljetten en de andere afbeeldingen ontstijgen het hobby niveau. Ook het niveau van WikiLeaks en Anonymous-achtige zaken. Wijst toch eerder op marketing of kunstproject.
Ik hoop dat het verband na 1:00 ineens duidelijk wordt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik ben moe, ik wil eigenlijk slapen. Maar ik ben zo damn nieuwsgierig altijd![]()
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen en een lidmaatschap bij de padvinderij heeft![]()
![]()
Maar even weer ontopique na het delen van mijn dilemma. Ondanks de sinistere sfeer die hij gecreëerd heeft en zijn kunst mis ik een lijn. Verbanden.
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik ben moe, ik wil eigenlijk slapen. Maar ik ben zo damn nieuwsgierig altijd![]()
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen die een lidmaatschap bij de padvinderij heeft![]()
![]()
Maar even weer ontopique na het delen van mijn dilemma. Ondanks de sinistere sfeer die hij gecreëerd heeft en zijn kunst mis ik een lijn. Verbanden.
Bound by justice.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Skv het volgende:
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen.
[ afbeelding ]
Dit plaatje was er al een tijd.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Skv het volgende:
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen. Biddend, wederom met weegschaal. Dit keer wel in balans.
[ afbeelding ]
Never mind, dat wisselt door blijkbaar.quote:
Ja, kom net uit mijn werkmodus, niet helemaal bij nog.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit plaatje was er al een tijd.
De afbeeldingen veranderen.
Eerst acclimatiseren na thuiskomst.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, kom net uit mijn werkmodus, niet helemaal bij nog.
doet me aan dit filmpje denkenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Never mind, dat wisselt door blijkbaar.
[ afbeelding ]
Ja het is vrij chaotisch allemaal. Ik ben ook moe, en ben er haast zeker van dat het de moeite niet waard is om er voor op te blijven dus ik ga zo naar bed.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Zul je zien dat ik wakker blijf voor een grote grap van een trollollol Spongebob boxerdragende ex -militair met schizofrenie en schimmeltenen die een lidmaatschap bij de padvinderij heeft![]()
![]()
Kan zon bestand niet gewoon alsnog ge-edit worden zonder dat wij dat kunnen zien dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
Ben niet alleen nieuwsgierig naar de uitkomst maar ook of dat overeen gaat komen met wat barry al wist.
Was al te downloaden toch? Niet gedaan eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 14 september 2016 22:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Kan zon bestand niet gewoon alsnog ge-edit worden zonder dat wij dat kunnen zien dan?
Boo glasbak!....boo glasbak boo!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:25 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja het is vrij chaotisch allemaal. Ik ben ook moe, en ben er haast zeker van dat het de moeite niet waard is om er voor op te blijven dus ik ga zo naar bed.
ik zou eerder denken iets met de anti-christ ofzoquote:Op woensdag 14 september 2016 22:29 schreef glazenbak123 het volgende:
Het enige waar ik spijt van zou hebben doordat ik "the moment" alslapende (niet) meemaak is als er vannacht een apocalyptische gebeurtenis plaatsvindt en ik mezelf had kunnen redden omdat ik dr.teeth kende... wel een beetje egoïstisch maar dat krijg je met spijt.
Metselbedrijf de Vrij???quote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef Elvi het volgende:
De Vrijmetselaars hadden afgelopen weekend nog open dag... was ik er nou maar heengegaan, misschien had ik dan meer geweten
Het is gewoon een ding hoorquote:
Nee ik zie ook wel wat jij ziet. Maar het is niet meer dan een paar vage vormen. Je hersenen gaan daar mee aan de haal en dat is inderdaad de kracht van de illusie. Als je het eenmaal ziet kan je het niet meer niet zien zeg maar waardoor het waarheid gaat worden voor de observant. Ik zie ook wel wat jij ziet. Maar het is zo vaag dat ik niet denk dat het een bewust teken ofzo is.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dus dat jij een ander beeld binnenkrijgt via je hersenen maakt het dat ik iets zou zien wat niet bewust gecrëeerd zou zijn. Voor mij staat het als een paal boven water dat dit wel bewust gecreëerd is. En als jij precies de lijnen in verhouding zou zien als ik die zou zien zou je hetzelfde denken. Maar dat is de kracht van ilussie.
Straks gaat om 1 uur bij iedereen ineens de deurbelquote:Op woensdag 14 september 2016 22:38 schreef Blaadjes het volgende:
Straks zit iedereen die de site bezocht heeft met een lege hardeschijf.
Als ie biljet voor 10k heeft verkocht dan was dat miss gewoon het planquote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Internet speurneuzen
[..]
Mr Teeth identiteit achterhaald. Volgens deze user dan.
Dat zou knap zijn. Die heb ik nietquote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Straks gaat om 1 uur bij iedereen ineens de deurbel
Te laat!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef Greys het volgende:
Was ik nou toch maar prepper geworden.
In het hangar gedeelte van de ketting zie ik TV staan. Serie promotie.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Skv het volgende:
De achtergrond van de site is anders dan vanmiddag iig. Toen was die draak er nog. Nu twee handen. Biddend, wederom met weegschaal. Dit keer wel in balans.
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik een chromebook hebquote:Op woensdag 14 september 2016 22:38 schreef Blaadjes het volgende:
Straks zit iedereen die de site bezocht heeft met een lege hardeschijf.
Is er trouwens een prepper topic?quote:
Dan schrik ik me wel een hartaanval.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Straks gaat om 1 uur bij iedereen ineens de deurbel
Ik zou in een hoekje gaan staan huilen denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan schrik ik me wel een hartaanval.
ik zou rennen naar de deur aangezien ik een trekbel heb.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou in een hoekje gaan staan huilen denk ik.
En dan vind je niets. Sta je dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik zou rennen naar de deur aangezien ik een trekbel heb.
the horrorquote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan vind je niets. Sta je dan.
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan schrik ik me wel een hartaanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |