abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 22:11:16 #1
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165352142
Het internet is in rep en roer om een rare gebeurtenis. Overal ter wereld worden sinds een paar dagen zogenaamde 'beast'-bills gevonden. Biljetten in de vorm van 1 dollar biljetten, zelfde papier en inkt alleen met een wel heel erg vreemde boodschap.

Hier alvast een plaatje van zowel de voorkant als de achterkant van de beast bill:

De plekken waar deze vreemde biljetten gevonden zijn zijn voor nu:

- Alle 50 staten van de VS
- Frankrijk
- Denemarken

Kan zijn dat er meer zijn die zich nog niet gemeld hebben.

Het lijkt erop de de bill een apocalyptische gebeurtenis voorspelt welke te gebeuren staat op 14 september.

Aangezien het biljet vol staat met logo’s van corporaties lijkt me een ARG voor een film of zo uitgesloten.

Verder kwam tijdens dezelfde zoektocht het volgende aan bod, een voicemail van de United Nations van eergisteren. General Assembly. De man barst in tranen uit als hij inspreekt dat er een ‘undeclared war’ is uitgebroken. Hij spreekt over WW3.

Hier is de link daarnaar:
https://clyp.it/22rilybj

Het is me nog niet duidelijk of het een met het ander te maken heeft.

Hier de countdown clock, we hebben nog 4,5 dag om uit te vinden wat dit in godsnaam moge voorstellen.
SPOILER: Schokkende abortiebeelden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor meer achtergrond informatie hier de badselfeater reddit (anagram voor Federal Beast)
https://www.reddit.com/r/badselfeater

En nog een linkje naar iemand die iets met de bills te maken heeft op facebook.
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/posts/658757174287957

En nog een resource naar het AR15.com forum waar dappere onderzoekers strijden voor de waarheid:
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1

Er is nog veel meer te delen maar graag doe ik dat in dit topic als daar animo voor is.

Iemand hier al mee bekend en weet wat dit mag zijn?

Wat opmerkelijk is is dat MrTeeth herhaaldelijk is gevraagd of dit een grap is of niet. En hij spreekt dat het serieus is en dat er grote 'horrors' aan zitten te komen.

Een maker van een ARG communiceert niet omdat hij dan moet toegeven dat het nep is.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 22:12:23 #2
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165352184
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb het niet gezien, dus misschien heb je gelijk. Maar hoe denk je dat de abortus van een foetus van 20 weken oud eruit ziet? Of nog ouder dan dat?

Vanaf een week of 16 ziet het er echt uit als een "kindje", beweegt het, reageert het. Vanaf een week of 12 herken je er al goed een "kind" in, teveel mensen hebben het idee dat abortus altijd over een klompje cellen gaat, dat is onwaar.
dit waren echt zegmaar 6e maand halve baby's die er uit geklauwd werden.
je kan mij niet vertellen dat je behalve in illegale clinieken zn baby er nog uit kan laten schrapen tenzij je een miskraam hebt of dat het te gevaarlijk wordt om te dragen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_165355166
Ik dacht dat het gedaan was met deze reeks, maar nee...

Dus, omdat het kan! :7

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165358923
Aardig artikel:

https://www.newcitytimes.(...)oses-human-sacrifice

En T Russel Hunter probeert te redden wat er te redden valt? Van zijn facebook:
quote:
I'll be making a video breaking down the Beast Bill explaining all its symbols and meanings sometime very soon.

The bill was not just about abortion and there is much more to be said.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 16 september 2016 @ 08:07:14 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_165358946
Dus toch weer onverdraagzame rechts christelijke haar propaganda? :D

Je moet het ze nageven, ze zijn wel creatief! En overly dramatic. :P
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_165358972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 22:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dit waren echt zegmaar 6e maand halve baby's die er uit geklauwd werden.
je kan mij niet vertellen dat je behalve in illegale clinieken zn baby er nog uit kan laten schrapen tenzij je een miskraam hebt of dat het te gevaarlijk wordt om te dragen.
In Nederland kan het tot 24 weken. Dus dat wel ongeveer 6 maanden ja. Dan is het al redelijk volgroeid. Verdere regels ken ik niet. Ik neem aan dat je dan niet meer kunt aankomen met: het komt me niet uit. Dan zul je zwaarwegendere redenen moeten hebben mag ik hopen.
pi_165359164
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:11 schreef alpeko het volgende:

[..]

In Nederland kan het tot 24 weken. Dus dat wel ongeveer 6 maanden ja. Dan is het al redelijk volgroeid. Verdere regels ken ik niet. Ik neem aan dat je dan niet meer kunt aankomen met: het komt me niet uit. Dan zul je zwaarwegendere redenen moeten hebben mag ik hopen.
Dat is alleen bij afwijkingen.
  vrijdag 16 september 2016 @ 09:49:00 #8
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165359924
Ik moet zeggen dat die draken er wel enorm tof uitzien. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_165361164
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:11 schreef alpeko het volgende:

[..]

Medische redenen idd. Je gaat hier geen arts vinden die na de 20/21 weken nog een abortus doet zonder medische indicatie.
Maar dat is in sommige andere landen wel anders. Moet ik er wel bij zeggen dat ook in die andere landen die hele late abortussen erg weinig voorkomen en als ze voorkomen (zonder medische indicatie) zijn het ook wel echt schrijnende gevallen.
Een hele late abortus is erg ingrijpend, al was het alleen al door de hele zware hormooncrash die een vrouw dan krijgt. Dat is niet iets wat licht wordt gedaan, dat gaat dan wel wat verder dan shit perongelijk zwanger, komt niet helemaal uit.

Hele late abortussen (20 + weken) zijn echt de uitzondering, ook met de medische indicatie erbij.
Wel is het zo dat in de landen waar er nog een groot taboe zit op abortus en klinieken wat minder toegankelijk zijn (ver voor moeten reizen e.d.) iets latere abortussen meer voorkomen. Dan heb ik het over de tussen de 16 weken en 20 weken abortussen.

Een gedegen abortuswet en zo min mogelijk taboe op abortus, echt pro keuze dus, is het beste middel om latere abortussen tegen te gaan, ook om het aantal abortussen te verlagen. Zo'n systeem gaat hand in hand met goede voorlichting en makkelijk verkrijgbare en betaalbare anticonseptie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165361176
Heldenactie dit.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_165361239
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 11:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Medische redenen idd. Je gaat hier geen arts vinden die na de 20/21 weken nog een abortus doet zonder medische indicatie.
Maar dat is in sommige andere landen wel anders. Moet ik er wel bij zeggen dat ook in die andere landen die hele late abortussen erg weinig voorkomen en als ze voorkomen (zonder medische indicatie) zijn het ook wel echt schrijnende gevallen.
Een hele late abortus is erg ingrijpend, al was het alleen al door de hele zware hormooncrash die een vrouw dan krijgt. Dat is niet iets wat licht wordt gedaan, dat gaat dan wel wat verder dan shit perongelijk zwanger, komt niet helemaal uit.

Hele late abortussen (20 + weken) zijn echt de uitzondering, ook met de medische indicatie erbij.
Wel is het zo dat in de landen waar er nog een groot taboe zit op abortus en klinieken wat minder toegankelijk zijn (ver voor moeten reizen e.d.) iets latere abortussen meer voorkomen. Dan heb ik het over de tussen de 16 weken en 20 weken abortussen.

Een gedegen abortuswet en zo min mogelijk taboe op abortus, echt pro keuze dus, is het beste middel om latere abortussen tegen te gaan, ook om het aantal abortussen te verlagen. Zo'n systeem gaat hand in hand met goede voorlichting en makkelijk verkrijgbare en betaalbare anticonseptie.
Helder
pi_165373123
Ben nog steeds down...door deze anticlimax :'( -O-
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  Forum Admin vrijdag 16 september 2016 @ 21:52:52 #13
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165373914
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 21:20 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ben nog steeds down...door deze anticlimax :'( -O-
Beetje doodgeboren kindje gevoel. (too soon?)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165805062
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 21:52 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Beetje doodgeboren kindje gevoel. (too soon?)
Too soon? Mooi niet. Wij hebben meteen abortus laten plegen na deze flop. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

:(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165809578
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:07 schreef SicSicSics het volgende:
Dus toch weer onverdraagzame rechts christelijke haar propaganda? :D
Ja want als je tegen het stelselmatig doden van ongeboren mensjes bent, ben je natuurlijk rechts en christelijk...

Deze frame :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')