Ik vind jouw reacties altijd wat klagerigs en slachtofferigs hebben, en negatief.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie het als een poging door RTL om complotsites weg te zetten als ultrarechtse gekkies, gezien AJ de bekendste is laten ze een screen van hem zien. Ben verder geen fan van deze man met twee gezichten.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
Tralalalaaaaaaa
Ik heb zin om een liedje te zingen hier.
Ah dat klinkt als het systeem uit The Protocols of the Learned Elders of Sion.quote:
Dat javascript blijft een lastig ding. ook beautyfied. Zie ook een stuk node.js terug komen. Schiet lekker op.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com #4
Vooral polyfills
Hoop dat je wat vindt. Heb er zelf even 5 minuten doorheen gescanned maar heb weinig tijd vandaag.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat javascript blijft een lastig ding. ook beautyfied. Zie ook een stuk node.js terug komen. Schiet lekker op.
Jouw reacties voegen doorgaans weinig toe zoals nu weerquote:Op woensdag 14 september 2016 13:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik vind jouw reacties altijd wat klagerigs en slachtofferigs hebben, en negatief.
Schiet maar op ja; zo heel lang heb je niet meer!quote:
OOk dat is een gavequote:Op woensdag 14 september 2016 13:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jouw reacties voegen doorgaans weinig toe zoals nu weer
Jij wist toch al van de hoed en de rand?quote:Op woensdag 14 september 2016 13:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoop dat je wat vindt. Heb er zelf even 5 minuten doorheen gescanned maar heb weinig tijd vandaag.
Er kan meer zijn. Mij is wat verteld wat in die crypto.me staat.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij wist toch al van de hoed en de rand?
Daarom heeft ie vandaag weinig tijd.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij wist toch al van de hoed en de rand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me meer vrouwe Justitia die geveild is met d'r eigen zwaard der gerechtigheid en die balans ligt erachter.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:29 schreef glazenbak123 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de man achter de slang? Poetin + wereldbeker voetbal + lange arm van Stalin die hem vasthoudt.
Of zie ik het verkeerd?
quote:Op woensdag 14 september 2016 13:26 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Daarom heeft ie vandaag weinig tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waarom willen "ze" het jou wel vertellen, en jij ons niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er kan meer zijn. Mij is wat verteld wat in die crypto.me staat.
Die discussie hebben we gehad, kom naderhand wel met een verklaring.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En waarom willen "ze" het jou wel vertellen, en jij ons niet.
In je eigen topic reeks zelfs.
Och och och... je wilde zogenaamd de 'hype' niet verpesten. Nou nou, ik ben wel benieuwd wat je connectie is dan met dit hele onderwerp. Gaaap, je hebt nog een paar uur om iets te verzinnen want... Morgen liegt niet... Lekker beetje interressant doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die discussie hebben we gehad, kom naderhand wel met een verklaring.
ja ditquote:Op woensdag 14 september 2016 13:44 schreef Naimed het volgende:
[..]
Och och och... je wilde zogenaamd de 'hype' niet verpesten. Nou nou, ik ben wel benieuwd wat je connectie is dan met dit hele onderwerp. Gaaap, je hebt nog een paar uur om iets te verzinnen want... Morgen liegt niet... Lekker beetje interressant doen.
Dat is aan ons om uit te pluizen!!!quote:Op woensdag 14 september 2016 13:44 schreef Sosa het volgende:
maar waar wijst het op dan?
aanslag?
nieuwe filmtrailer?
hack?
waarom een countdown als niemand weet waar je voor aftelt![]()
Iets compleet willekeurigs, heerlijkquote:Op woensdag 14 september 2016 13:45 schreef Naimed het volgende:
Ik lach me kapot dat als er morgen per toeval WEL iets gebeurt, ze met het vingertje naar jou gaan wijzen, BarryOSeven.
Hmmmquote:Op woensdag 14 september 2016 13:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is aan ons om uit te pluizen!!!
Op reddit zijn ze er niet uit, wij zijn er niet uit en op ar15 zijn ze er met 180 pagina's ook nog niet uit.quote:
Een of andere totaal gestoorde, die helemaal geen actieve connecties heeft met dit onderwerp. Maar door de spanning van de hype helemaal op tilt gaat en domme dingen gaat doen. Dan ben ik de eerste die naar BarryOSeven gaat wijzen als mogelijk medeplichtig.... want meneer had voorkennis...quote:Op woensdag 14 september 2016 13:46 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Iets compleet willekeurigs, heerlijk
Printen we mooi vast deze topics om in te leveren.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:49 schreef Naimed het volgende:
[..]
Een of andere totaal gestoorde, die helemaal geen actieve connecties heeft met dit onderwerp. Maar door de spanning van de hype helemaal op tilt gaat en domme dingen gaat doen. Dan ben ik de eerste die naar BarryOSeven gaat wijzen als mogelijk medeplichtig.... want meneer had voorkennis...![]()
quote:Op woensdag 14 september 2016 13:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik denk dat dit hele gebeuren een aankondiging is naar een Zeitgeist-achtige documentaire genaamd Federal Beast dat gaat over de Federal Reserve, de dollar, geheime genootschappen en de mensen die daarbij betrokken zijn waaronder Hillary. Als de timer voorbij is zal federalbeast.com wel live gaan verwacht ik.
Of één grote troll-actie van die Youtuber die gelinkt werd aan Mr Teeth.
Meerdere mensen hier gaven eerder al aan dat het wel acceptabel was als hij iets met een wachtwoord online zou gooien, maar het wachtwoord na 1 uur zou posten. Een soort compromis dus. Dat heeft hij gedaan, laat het daar dan bijquote:Op woensdag 14 september 2016 13:44 schreef Naimed het volgende:
[..]
Och och och... je wilde zogenaamd de 'hype' niet verpesten. Nou nou, ik ben wel benieuwd wat je connectie is dan met dit hele onderwerp. Gaaap, je hebt nog een paar uur om iets te verzinnen want... Morgen liegt niet... Lekker beetje interressant doen.
Is het ookquote:Op woensdag 14 september 2016 13:52 schreef MrFotografie het volgende:
https://gyazo.com/66689eb56c3269b5d2c6573987dc9f96
https://gyazo.com/23fec0711c28a952812a659a71e74d88
Dit plaatje deed me denken aan deze..
[ afbeelding ]
Enige waarom het niet commercieel zou zijn is het gebruik van de bedrijfslogo's, daar zijn de meeste bedrijven niet zo gek op. Daarom denk ik toch eerder aan zo'n Zeitgeist-documentairequote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef VacaLoca het volgende:
Lijkt me iets commercieels. Ook met die pop op dat bankje, daar zou anders risico dat je met camerabeelden oid gesnapt kan worden te groot zijn als je echt de aandacht van FBI, NSA etc op je hals zou halen met dit gedoe.
Toch zaait het twijfel dus wat dat betreft al gelukt.
Lijkt mij het meest logisch ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik denk dat dit hele gebeuren een aankondiging is naar een Zeitgeist-achtige documentaire genaamd Federal Beast dat gaat over de Federal Reserve, de dollar, geheime genootschappen en de mensen die daarbij betrokken zijn waaronder Hillary. Als de timer voorbij is zal federalbeast.com wel live gaan verwacht ik.
Of één grote troll-actie van die Youtuber die gelinkt werd aan Mr Teeth.
Sowieso, als je niet gepakt wilt worden door de FBI/NSA etc ga je echt niet allemaal van dit soort meuk online zetten. Als het serieus was had je dan al lang en breed ergens in een donker gat gezeten.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef VacaLoca het volgende:
Lijkt me iets commercieels. Ook met die pop op dat bankje, daar zou anders risico dat je met camerabeelden oid gesnapt kan worden te groot zijn als je echt de aandacht van FBI, NSA etc op je hals zou halen met dit gedoe.
En het niet geniepig/flashy aangekondigd maar gewoon op alle grota fora een enorme post gemaakt en zoveel mogelijk dat verspreid en dan op een ambassade melden zonder uitleveringsverdrag.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, als je niet gepakt wilt worden door de FBI/NSA etc ga je echt niet allemaal van dit soort meuk online zetten. Als het serieus was had je dan al lang en breed ergens in een donker gat gezeten.
Dit is ook gewoon realistisch natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef VacaLoca het volgende:
Ik begrijp niet waarom hij wel iets weet en redit en dat andere forum nog helemaal niks.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier gaven eerder al aan dat het wel acceptabel was als hij iets met een wachtwoord online zou gooien, maar het wachtwoord na 1 uur zou posten. Een soort compromis dus. Dat heeft hij gedaan, laat het daar dan bij
Bedankt voor de info in ieder geval!quote:Op woensdag 14 september 2016 12:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die javascript file is obfuscated. Heb er in geprikt. Zit een library bluebird in o.a. Kost me meer tijd om dat te gaan debuggen dan dat de klok duurt ben ik bang.
Tuurlijk, maar laat het toch gaan joh, hij heeft het nu toch online gezet, dat kunnen we vannacht allemaal lezen als hij het ww post, zien we het dan welquote:Op woensdag 14 september 2016 14:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hij wel iets weet en redit en dat andere forum nog helemaal niks.
Maar een FOK!er uit Nederland wel extra info schijnt te hebben.
Beetje gaar toch.
Als dit het is:quote:Op woensdag 14 september 2016 14:05 schreef ChrisCarter het volgende:
Als ik de symbolen en verwijzingen enzo overigens zie zou het me niks verbazen als er weer wat Rotschild-achtigs of joden-achtigs uitkomt overigens. Die kapotgedraaide langspeelplaat.
Ohh ja neeee tuurlijk bewijst dat dat er een connectie is en dat hij 'meer' weet. Tjongejonge... Zegt allemaal helemaal niks natuurlijk en houd de fasade lekker in stand. 1 uur vannacht, dan zal het doek vallen. Dan ben ik benieuwd of BarryOSeven's profile na middennacht het zelfde zal ondergaan als Mr. Teeth facebook profiel. A hype that can't deliver....quote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier gaven eerder al aan dat het wel acceptabel was als hij iets met een wachtwoord online zou gooien, maar het wachtwoord na 1 uur zou posten. Een soort compromis dus. Dat heeft hij gedaan, laat het daar dan bij
Haha ja het kan ook reclame zijn voor South Park seizoen 20. Of een andere serie die vanavond begint.quote:
Tja, die zou (volgens weer een conspiracy theorie) kunnen wijzen op de Au Ag hint en Denver airport. Au Ag zou dan slaan op Biological warfare waar AUAG staat voor:quote:Op woensdag 14 september 2016 13:52 schreef MrFotografie het volgende:
https://gyazo.com/36c70339f1a82c4187b368baecb38ffe
Gif is onderweg? biologische aanslag (kern of anders)
En we hebben tenslotte 2 afbeeldingen van het karretje. 1 met Au AG en 1 zonder.quote:At a glance, AU AG would logically be the symbols for gold and silver. But that meaning is called into question when you find out that one of the founders of the airport also discovered a new, deadly strain of hepatitis known as Australia Antigen, also called AUAG. It has been rumored that AUAG could be a potent weapon in biological warfare. This symbol rests on the ground directly in front of the biological warfare mural.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |