abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165316709
Topicreeks: Irritaties op de weg

We ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrangverleners, inhaalverbod negerende vrachtwagenchauffeurs, onnodig gebruik van mistlampen, dagrijverlichting bij nacht (zonder achterlichten), eigenlijk aan alles.

Steek hier je klaagzang af over ergernissen die je tegengekomen bent in het verkeer, en discussieer mee.

* Maar hou het wel gezellig aub!





Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_165317100
N-weg, 70km/h, linkerrijstrook voor voertuigen max 2 mtr breed, Deutsch frau die met witte knokkels van het knijpen in het stuur 60km/h rijdt op de linkerrijstrook en hem amper tussen de lijnen kan houden, omdat ze over anderhalve kilometer linksaf moet....

*zucht*

[ Bericht 0% gewijzigd door Tango5Romeo op 14-09-2016 15:47:13 ]
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_165317122
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 19:44 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Je kunt beter geen van beide doen.

Als het vriest kun je prima op normale banden rijden. Winterbanden doen het alleen in de sneeuw aantoonbaar beter dan normale banden.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_165319001
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:59 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Als het vriest kun je prima op normale banden rijden. Winterbanden doen het alleen in de sneeuw aantoonbaar beter dan normale banden.
Maar het is hier op Fok! een doodzonde als je met je zomerbanden de winter in gaat.
Het maakt niet uit of je abs hebt, of een airbag. Of dat je van "doorrijden" houdt. Dat schijnt helemaal niet te boeien. U heeft een oldtimer zonder gordels? Uw ruitenwissers hadden twee jaar geleden vervangen moeten worden? U heeft geen dodehoekdetectie of achteruitrijsensoren. Geen probleem.

Maar in december zonder winterbanden? Moordenaar! Schaam je! Heb je geen fatsoen? Ik hoop dat je tegen een boom glijdt...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ridocar op 14-09-2016 15:50:56 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_165319081
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:44 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Maar het is hier op Fok! een doodzonde als je met je zomerbanden de winter in gaat.
Het maakt niet uit of je abs hebt, of een airbag. Of dat je van "doorrijden" houdt. Dat schijnt helemaal niet te boeien. U heeft een okdtimer zonder gordels? Uw ruitenwissers hadden twee jaar geleden vervangen moeten worden? U heeft geen dodehoekdetectie of achteruitrijsensoren. Geen probleem.

Maar in december zonder winterbanden? Moordenaar! Schaam je! Heb je geen fatsoen? Ik hoop dat je tegen een boom glijdt...
Ik ben nieuw hier, maar kan nu al niet wachten op de aankomende winterbandendiscussie. :)
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_165319128
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:00 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij voorrang verlenen, als je van rijstrook wisselt. En dus moet je rekening houden met de snelheid van het achterop komende verkeer. Misschien was het seinen en handen uit het raam wel terecht. Neem aan dat je beroepschauffeur bent?
Ik ben idd beroepschauffeur, maar ik heb nog steeds geen glazen bol. Op verkeer met hoge sneheden kan niemand anticiperen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_165319223
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:50 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik ben idd beroepschauffeur, maar ik heb nog steeds geen glazen bol. Op verkeer met hoge sneheden kan niemand anticiperen.
Uitzonderlijke omstandigheden daar gelaten, in 90% van de gevallen kun je heel goed de snelheid van achteropkomend verkeer inschatten als je 2 of 3 keer kijkt alvorens naar links te gaan. Doe ik in ieder geval wel. Minstens twee keer spiegel en een keer over mijn schouder. Bij elke rijbaanwissel.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_165319362
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:54 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Uitzonderlijke omstandigheden daar gelaten, in 90% van de gevallen kun je heel goed de snelheid van achteropkomend verkeer inschatten als je 2 of 3 keer kijkt alvorens naar links te gaan. Doe ik in ieder geval wel. Minstens twee keer spiegel en een keer over mijn schouder. Bij elke rijbaanwissel.
Ik ook. Eigenlijk kijk ik continu, zover het oog of de horizon reikt, maar op het moment dat ik instuur en halverwege ben ga ik niet nog even terug omdat ik voor zo'n stuk gemotoriseerd tupperware in de weg rij. Daar is die combi te lomp voor.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:48 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Ik ben nieuw hier, maar kan nu al niet wachten op de aankomende winterbandendiscussie. :)
Die discussie staat ergens in een apart topic in PTA. Misschien wordt die wel naar boven geschopt op het moment dat het wat kouder wordt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_165319510
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:00 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik ook. Eigenlijk kijk ik continu, zover het oog of de horizon reikt, maar op het moment dat ik instuur en halverwege ben ga ik niet nog even terug omdat ik voor zo'n stuk gemotoriseerd tupperware in de weg rij. Daar is die combi te lomp voor.

Ben niet bekend genoeg met de Coentunnel om in te kunnen schatten hoe goed overzicht je hebt.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_165319962
Het was me weer het ritje gisteravond.

Dus. Ik rij op de E314 richting Nederland. Slechts twee rijvakken, ik rijd mooi 123 rechts, zie een treintje vrachtwagens voor me, spiegeltje spiegeltje, pinker, naar links. Ik zie wel dat er in de verte iets wits jeepachtigs zit aan te komen, maar sja, is nog ver, ik rij snel genoeg en hij heeft uiteindelijk ook een rem natuurlijk.

Ben ik de eerste vijf vrachtwagens voorbij, hangt de witte bmw x7 (zoiets?) bumperklevend en seinend achter me. Mja, pech, nog drie vrachtwagens te gaan. (En het was echt een treintje, niet dat er 200 meter tussen zat). Na de laatste vrachtwagen wil ik naar rechts gaan, maar zie daar een motorrijder zonder licht, dus ik blijf links, om hem nog voorbij te gaan. Bmw is echter geagiteerd, gaat naar rechts, moet daar uiteraard een halve noodstop doen en weer uitwijken, want motors lossen nu eenmaal niet gewoon op in de lucht omdat je een witte bmw hebt.

Ondertussen ben ik al voor de motor en weer naar rechts, komt hij weer achter me hangen. Omdat ik er stilaan genoeg van krijg, sla ik af naar een tankstation, maar hij slaat ook af. Ik rij door naar de parking, hij volgt, ik rij de parking af, hij blijft volgen. Aangezien ik toch wel bang begin te worden, wil ik de politie bellen, maar om een of andere reden heeft mijn gsm zich niet verbonden met de carkit en de gsm zit in mijn tas in de koffer. Merde. Blijven rijden dan maar.

Dan valt me te binnen dat in Houthalen een bureau is van de wegpolitie, dus ik rij daarheen, rij de parking daar op tot vlak aan het bureau en stap uit. Bmw stopt ook, ziet dan blijkbaar waar we zijn, en rijdt door. Twee flikken stappen buiten, vragen wat ik kom doen, uitleg gedaan. Signalement doorgegeven van de wagen, pv opgemaakt. Waarschijnlijk gaat er geen gevolg komen, maar dat was ook niet per se de bedoeling. Ik wou gewoon die creepy gast weg. :X

Vanaf nu blijft gsm ergens binnen handbereik. :X
pi_165320486
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:32 schreef MarieAlice het volgende:
Het was me weer het ritje gisteravond.

Dus. Ik rij op de E314 richting Nederland. Slechts twee rijvakken, ik rijd mooi 123 rechts, zie een treintje vrachtwagens voor me, spiegeltje spiegeltje, pinker, naar links. Ik zie wel dat er in de verte iets wits jeepachtigs zit aan te komen, maar sja, is nog ver, ik rij snel genoeg en hij heeft uiteindelijk ook een rem natuurlijk.

Ben ik de eerste vijf vrachtwagens voorbij, hangt de witte bmw x7 (zoiets?) bumperklevend en seinend achter me. Mja, pech, nog drie vrachtwagens te gaan. (En het was echt een treintje, niet dat er 200 meter tussen zat). Na de laatste vrachtwagen wil ik naar rechts gaan, maar zie daar een motorrijder zonder licht, dus ik blijf links, om hem nog voorbij te gaan. Bmw is echter geagiteerd, gaat naar rechts, moet daar uiteraard een halve noodstop doen en weer uitwijken, want motors lossen nu eenmaal niet gewoon op in de lucht omdat je een witte bmw hebt.

Ondertussen ben ik al voor de motor en weer naar rechts, komt hij weer achter me hangen. Omdat ik er stilaan genoeg van krijg, sla ik af naar een tankstation, maar hij slaat ook af. Ik rij door naar de parking, hij volgt, ik rij de parking af, hij blijft volgen. Aangezien ik toch wel bang begin te worden, wil ik de politie bellen, maar om een of andere reden heeft mijn gsm zich niet verbonden met de carkit en de gsm zit in mijn tas in de koffer. Merde. Blijven rijden dan maar.

Dan valt me te binnen dat in Houthalen een bureau is van de wegpolitie, dus ik rij daarheen, rij de parking daar op tot vlak aan het bureau en stap uit. Bmw stopt ook, ziet dan blijkbaar waar we zijn, en rijdt door. Twee flikken stappen buiten, vragen wat ik kom doen, uitleg gedaan. Signalement doorgegeven van de wagen, pv opgemaakt. Waarschijnlijk gaat er geen gevolg komen, maar dat was ook niet per se de bedoeling. Ik wou gewoon die creepy gast weg. :X

Vanaf nu blijft gsm ergens binnen handbereik. :X
Als je je telefoon wel binnen handbereik had gehad had je dan 112 gebeld of het normale (geen spoed) nummer?
pi_165320549
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:55 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als je je telefoon wel binnen handbereik had gehad had je dan 112 gebeld of het normale (geen spoed) nummer?
Eum, 112?
Ik ken niet bepaald de telefoonnummers van elke lokale politiedienst of van elke wegpolitiezone van buiten...
  woensdag 14 september 2016 @ 18:19:35 #13
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_165322007
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:55 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als je je telefoon wel binnen handbereik had gehad had je dan 112 gebeld of het normale (geen spoed) nummer?
112 lijkt me ook meer dan terecht als je wordt achtervolgd.
pi_165322217
- weg -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sounddragon op 14-09-2016 18:32:21 ]
.
pi_165322424
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:57 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Eum, 112?
Ik ken niet bepaald de telefoonnummers van elke lokale politiedienst of van elke wegpolitiezone van buiten...
0900-8844, eenvoudig te onthouden.
pi_165322578
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:32 schreef MarieAlice het volgende:
Het was me weer het ritje gisteravond.

Dus. Ik rij op de E314 richting Nederland. Slechts twee rijvakken, ik rijd mooi 123 rechts, zie een treintje vrachtwagens voor me, spiegeltje spiegeltje, pinker, naar links. Ik zie wel dat er in de verte iets wits jeepachtigs zit aan te komen, maar sja, is nog ver, ik rij snel genoeg en hij heeft uiteindelijk ook een rem natuurlijk.

Ben ik de eerste vijf vrachtwagens voorbij, hangt de witte bmw x7 (zoiets?) bumperklevend en seinend achter me. Mja, pech, nog drie vrachtwagens te gaan. (En het was echt een treintje, niet dat er 200 meter tussen zat). Na de laatste vrachtwagen wil ik naar rechts gaan, maar zie daar een motorrijder zonder licht, dus ik blijf links, om hem nog voorbij te gaan. Bmw is echter geagiteerd, gaat naar rechts, moet daar uiteraard een halve noodstop doen en weer uitwijken, want motors lossen nu eenmaal niet gewoon op in de lucht omdat je een witte bmw hebt.

Ondertussen ben ik al voor de motor en weer naar rechts, komt hij weer achter me hangen. Omdat ik er stilaan genoeg van krijg, sla ik af naar een tankstation, maar hij slaat ook af. Ik rij door naar de parking, hij volgt, ik rij de parking af, hij blijft volgen. Aangezien ik toch wel bang begin te worden, wil ik de politie bellen, maar om een of andere reden heeft mijn gsm zich niet verbonden met de carkit en de gsm zit in mijn tas in de koffer. Merde. Blijven rijden dan maar.

Dan valt me te binnen dat in Houthalen een bureau is van de wegpolitie, dus ik rij daarheen, rij de parking daar op tot vlak aan het bureau en stap uit. Bmw stopt ook, ziet dan blijkbaar waar we zijn, en rijdt door. Twee flikken stappen buiten, vragen wat ik kom doen, uitleg gedaan. Signalement doorgegeven van de wagen, pv opgemaakt. Waarschijnlijk gaat er geen gevolg komen, maar dat was ook niet per se de bedoeling. Ik wou gewoon die creepy gast weg. :X

Vanaf nu blijft gsm ergens binnen handbereik. :X
Lekker avontuur. :X

Dat soort mensen zouden de weg niet meer op mogen en liever wat jaartjes de cel in.
Misschien dat de snelweghelden dan wat relaxter blijven doen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_165322638
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 18:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

0900-8844, eenvoudig te onthouden.
In Nederland, ja. Maar ook in België?
  woensdag 14 september 2016 @ 19:32:28 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165323751
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 18:47 schreef Light het volgende:

[..]

In Nederland, ja. Maar ook in België?
in België doet google het ook hoor ;) zeker in geval van nood keil je gewoon je dataverkeer aan en zoek je dat nummer effe op, kom op heej, tis 2016, hoe moeilijk kan iets zijn? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 14 september 2016 @ 19:37:25 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165323864
Heb trouwens ooit ook wel eens zo'n sufferd in een zwarte 3-serie touring gehad die blijkbaar tijd over had en graag mee naar huis wilde ofzo.. Bleef keurig 100 meter achter me rijden, harder, zachter, bleef waar hij was.. Net voor de afrit die ik moest hebben reed een treintje vrachtspul, die haal ik in, hij volgt netjes, en toen hij halverwege was, reed ik al 25 meter voor de voorste en voegde ik uit :W

Pissig dattie was :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165323970
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2016 19:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

in België doet google het ook hoor ;) zeker in geval van nood keil je gewoon je dataverkeer aan en zoek je dat nummer effe op, kom op heej, tis 2016, hoe moeilijk kan iets zijn? :P
Al rijdend?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 14 september 2016 @ 19:55:54 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165324277
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 19:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Al rijdend?
zie jij ergens 'in geval van nood' staan? Ja he? ;)

In België is dat trouwens een stuk goedkoper ook. Sowieso, word je achtervolgd in België, je belt de popo, en tijdens dat belletje word je van de weg geplukt omdat je zit te bellen, snelle service wa? ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165328276
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:08 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Ben niet bekend genoeg met de Coentunnel om in te kunnen schatten hoe goed overzicht je hebt.
Sowieso, hoe groter het snelheidsverschil, hoe lastiger het is om dat in een spiegel in te schatten. En als je graag 140 ipv 100 wilt rijden en je nadert een punt waar men moet voorsorteren, moet je er extra rekening mee houden dat mensen naar links kunnen komen. Iemand die naar links wil, moet nog steeds kijken of dat veilig kan. Maar altijd maar naar de vrachtwagenchauffeur wijzen is te makkelijk.
  woensdag 14 september 2016 @ 22:57:47 #23
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_165329693
Figuren die totaal niet kijken bij het invoegen en hun bakje gewoon de rijbaan op gooien... :N
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_165329931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 18:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

0900-8844, eenvoudig te onthouden.
In België heeft helaas elk politiecommissariaat en elk bureau van de wegpolitie een ander nummer. Er is geen algemeen politienummer voor niet-urgente zaken.
pi_165330025
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2016 19:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

in België doet google het ook hoor ;) zeker in geval van nood keil je gewoon je dataverkeer aan en zoek je dat nummer effe op, kom op heej, tis 2016, hoe moeilijk kan iets zijn? :P
Helaas, mijn gsm is niet zo smart, dus gaat ook niet werken.. :N anders zou ik uiteraard hollywoodachtervolgingsgewijs met een hand zitten googlen, terwijl ik af en toe opkijkend vrachtwagens en dergelijke zou weten te ontwijken. :s) :P
  FOK!fotograaf woensdag 14 september 2016 @ 23:11:08 #26
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_165330090
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef Light het volgende:

[..]

Sowieso, hoe groter het snelheidsverschil, hoe lastiger het is om dat in een spiegel in te schatten. En als je graag 140 ipv 100 wilt rijden en je nadert een punt waar men moet voorsorteren, moet je er extra rekening mee houden dat mensen naar links kunnen komen. Iemand die naar links wil, moet nog steeds kijken of dat veilig kan. Maar altijd maar naar de vrachtwagenchauffeur wijzen is te makkelijk.
En zoals ik al aanhaalde in het vorige topic, er is een rechter die op zijn Duits heeft geoordeeld. Rijd je meer dan 40/50 te hard, dan is het niet aannemelijk meer dat een ander daarop nog kan anticiperen.

Zo reken ik zelf ook: Ik rijd graag door, maar als ik 160 of hoger doe (bij 130 vmax) op de Nederlandse snelweg (dan moet het sowieso al aardig rustig zijn, anders is het niet verantwoord) dan houd ik er rekening mee dat ik ook fors in de ankers zal moeten en laat ik ver voor ik bij vrachtwagens kom al het gas terug en zak ik naar 140 terug om te zorgen dat het mogelijke verschil al kleiner is.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 september 2016 @ 06:48:59 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_165333386
Algemene ergernis: geen constante snelheid rijden }:|

Als je dan per se geen 80 wil rijden op een weg waar je niet kunt/mag inhalen, rij dan in elk geval constant en niet voortdurend wisselend tussen de 63 en 79 km/u.

Ik vind het echt geen probleem om achter iemand te rijden die wat langzamer rijdt als ik er toch niet langs kan. Maar dit soort figuren zijn gewoon gevaarlijk. Zeker als er een treintje achter hangt en je dus om de haverklap remlichten ziet omdat de figuur vooraan zijn snelheid weer laat zakken. Vijf tellen later weer gas bij en herhalen maar :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_165349373

Mafkees
  donderdag 15 september 2016 @ 21:33:44 #29
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_165350502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

Mafkees
Je reed door rood!
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_165350707
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

Mafkees
Waarom ga je (als jij dat bent) door rood?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  donderdag 15 september 2016 @ 23:54:33 #31
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_165356286
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

Mafkees
Maar eerst afremmen en daarna alsnog door rood... :? Of wordt het verkeer geregeld door het mannetje verderop?

[ Bericht 3% gewijzigd door n0sferat2 op 16-09-2016 00:01:20 ]
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_165356910
Ik zie twee mafkezen in dat filmpje. Het begint natuurlijk met die grapjas die ernaast komt staan maar vervolgens doet de filmer zo ongeveer alles fout wat je fout kunt doen. Je op laten naaien, de ander proberen te blokkeren, voor eigen rechter spelen en ten slotte vol door rood.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2016 00:20:21 ]
pi_165358931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef Light het volgende:

[..]

.... en je nadert een punt waar men moet voorsorteren....
Dat is nogal een vage omschrijving. Ik sorteer voor daar waar de vierkante blokken beginnen, maar andere weggebruikers doen dat tussen de 1,5 en 5,0 km voordat de witte blokken beginnen. En als je denkt dat dat onzin is, dan mag je een keer met me meerijden. Ik zie dat dagelijks.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_165359608
Verkeer werd inderdaad geregeld. Ik heb gewoon mn baan gehouden. Als zo'n aso hem op het gras er naast parkeert terwijl het niet kan, dan wacht ie maar effe.
pi_165360221
Heilige boontjes :') Ik zou zo'n hufter er ook niet tussen laten, als je er zo achterlijk langs komt wacht je maar mooi.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_165360294
Ik had hem er ook niet tussen gelaten :{w.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 09:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Verkeer werd inderdaad geregeld.
Daar geloof ik dan weer niks van; er staan geen mannetjes op de weg, het verkeer te regelen.
Dat mannetje tegenover het kruispunt kan echt het verkeer daar niet regelen in zijn uppie.

Je reed gewoon door rood :6. Foei.
pi_165361906
En dat alleen maar om een ander terug te pakken. De aso versus de kleuter...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2016 11:44:50 ]
pi_165363067
Waarom kunnen mensen gewoon niet meer invoegen tegenwoordig?

Net op de A12 bij Zoetermeer, ik rijd 110@cc op de rechterbaan. 100m voor en achter me reed niemand, niks aan de hand dus. Tot een meneer in een qashqai in wil voegen en gas geeft tot ie precies met zijn achterwiel tvh mijn voorwiel is(mij dus inhaalt!!) en komt vervolgens naar links.

En als reactie op mijn toeter en grootlicht krijg ik nog eventjes een remmentest en 2 tellen later een middelvinger.

Ik snap t gewoon niet, echt niet... Wat is er moeilijk aan gewoon je snelheid aanpassen en invoegen zonder daarbij iemand lastig te vallen?
pi_165363252
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 06:48 schreef Rewimo het volgende:
Algemene ergernis: geen constante snelheid rijden }:|

Als je dan per se geen 80 wil rijden op een weg waar je niet kunt/mag inhalen, rij dan in elk geval constant en niet voortdurend wisselend tussen de 63 en 79 km/u.

Ik vind het echt geen probleem om achter iemand te rijden die wat langzamer rijdt als ik er toch niet langs kan. Maar dit soort figuren zijn gewoon gevaarlijk. Zeker als er een treintje achter hangt en je dus om de haverklap remlichten ziet omdat de figuur vooraan zijn snelheid weer laat zakken. Vijf tellen later weer gas bij en herhalen maar :')
Dit is zo typisch inderdaad :')
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 16 september 2016 @ 12:44:04 #40
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_165363306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 09:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Verkeer werd inderdaad geregeld. Ik heb gewoon mn baan gehouden. Als zo'n aso hem op het gras er naast parkeert terwijl het niet kan, dan wacht ie maar effe.
Ik kon niet goed zien of dat mannetje stond te gebaren of iets, vandaar. Ik had die aso er overigens ook niet tussen gelaten. Doei. :{w
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_165363328
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:33 schreef Bouke-p het volgende:
Tot een meneer in een qashqai in wil voegen en gas geeft tot ie precies met zijn achterwiel tvh mijn voorwiel is(mij dus inhaalt!!) en komt vervolgens naar links.
Ben het eens met je hele reactie maar wil even het volgende kwijt: zolang hij op de invoegstrook rijdt, rijdt hij op een 'andere weg'. Hij mag jou daar dus ook gewoon rechts passeren. Zelfde geldt voor een uitvoegstrook. Dus met je opmerking (mij dus inhaalt!!) laat je alleen maar zien dat je de verkeersregels niet kent.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_165363366
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:44 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Ben het eens met je hele reactie maar wil even het volgende kwijt: zolang hij op de invoegstrook rijdt, rijdt hij op een 'andere weg'. Hij mag jou daar dus ook gewoon rechts passeren. Zelfde geldt voor een uitvoegstrook. Dus met je opmerking (mij dus inhaalt!!) laat je alleen maar zien dat je de verkeersregels niet kent.
Ja dat snap ik dat dat mag, wat ik ermee bedoel is dat die lamlul mij dus EN heeft gezien En achter me kon invoegen OF nog meer gas kon geven zodat ik geen last van hem had.

Kortom dat er dus geen enkele reden is geweest om in te gaan voegen op het moment dat zijn achterwiel thv mijn voorwiel was.
pi_165363419
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:46 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Ja dat snap ik dat dat mag, wat ik ermee bedoel is dat die lamlul mij dus EN heeft gezien En achter me kon invoegen OF nog meer gas kon geven zodat ik geen last van hem had.

Kortom dat er dus geen enkele reden is geweest om in te gaan voegen op het moment dat zijn achterwiel thv mijn voorwiel was.
Daar ben ik het dan ook helemaal mee eens.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_165363436
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 september 2016 11:44 schreef k_man het volgende:
En dat alleen maar om een ander terug te pakken. De aso versus de kleuter...
Jankerd. Al in je dagboek geschreven?
pi_165363529
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:44 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik kon niet goed zien of dat mannetje stond te gebaren of iets, vandaar. Ik had die aso er overigens ook niet tussen gelaten. Doei. :{w
Ik zou niks gedaan hebben om 'm er tussen te laten, maar ik zou ook niet extra m'n best gaan doen om 'm er niet tussen te laten. En al helemaal niet als dat betekent dat je moet afremmen voor groen en vervolgens vol door rood rijdt.
  vrijdag 16 september 2016 @ 13:00:06 #46
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_165363620
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

Mafkees
^O^ netjes gedaan.
Maar wat deed de aso hierna? Linksaf of achter jouw aan, ook door rood?
pi_165364217
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:00 schreef butz0rs het volgende:

[..]

^O^ netjes gedaan.
Maar wat deed de aso hierna? Linksaf of achter jouw aan, ook door rood?
HIj ging echt linksaf, toen ik naast hem kwam heb ik hem nog even een duim gegeven.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 september 2016 @ 13:39:13 #48
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_165364494
Gister achter een tweetal tractoren. Inhalen mag. Alleen jammer dat de eerste 3 auto's zo'n beetje tegen de tractor aan reden en de auto daarna een gat liet vallen waardoor je eigenlijk niet meer aan inhalen toe kwam. Fucking 10 kilometer 30 gereden
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:00 schreef butz0rs het volgende:
^O^ netjes gedaan.
Maar wat deed de aso hierna? Linksaf of achter jouw aan, ook door rood?
Ik zie verkeersregelaars staan...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_165364598
Wielrenner op een 80km weg. :')
Gescheiden fietspaden zijn blijkbaar voor watjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165364914
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
Gister achter een tweetal tractoren. Inhalen mag. Alleen jammer dat de eerste 3 auto's zo'n beetje tegen de tractor aan reden en de auto daarna een gat liet vallen waardoor je eigenlijk niet meer aan inhalen toe kwam. Fucking 10 kilometer 30 gereden

[..]

Ik zie verkeersregelaars staan...
Ik maar Anne weet altijd alles beter ondanks dat hij er niet eens bij was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')