Heb je die foto's gezien?quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:24 schreef Typisch het volgende:
Half leeg, maar desalniettemin heb ik er best wel zin in.
Zag het ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je die foto's gezien?
Het lijkt wel op een stadion uit de koude oorlog. Hoge netten en nog hogere palen.
Het ziet er echt verschrikkelijk uit
De goedkoopste bij ons, zijn de duurste bij hunnie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag het ja.
Eigenlijk is het van de zotte dat we er nog zoveel geld voor neertellen.
Niet zo heel gek, daar lopen ze niet warm voor de EL. Hier wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De goedkoopste bij ons, zijn de duurste bij hunnie.
Nou dat blijkt.....quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, daar lopen ze niet warm voor de EL. Hier wel.
Had je je maar moeten gedragen, stuk ellende.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lijkt wel op een stadion uit de koude oorlog. Hoge netten en nog hogere palen.
Volgens mij kwam die klote banaan uit jouw vak, schavuit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Had je je maar moeten gedragen, stuk ellende.
Wat zal er een kutsfeer hangen zeg.. met dit soort maatregelen kan je nog beter met een leeg stadion spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:24 schreef Typisch het volgende:
Half leeg, maar desalniettemin heb ik er best wel zin in.
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
T oogt wel erg triest ja, ik vraag me echt af hoe de beleving zal zijn donderdagtwitter:FeyenoordEuropa twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 10:36:34En zo hangen de netten er bij.. https://t.co/akktr5VFTL reageer retweet
Vilhena en/of Kuijt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nu Nelom en Vejinovic nooit meer spelen en Jan-Arie het verdienstelijk doet, wie krijgt nu de schuld als iets mis gaat behalve Bilal? Was altijd Immers
Vind het allemaal wel meevallen. En zonder met een goed alternatief te komen vind ik het geklaag ook irritant worden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:48 schreef ace_eleven het volgende:
T oogt wel erg triest ja, ik vraag me echt af hoe de beleving zal zijn donderdagtwitter:FeyenoordEuropa twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 10:36:34En zo hangen de netten er bij.. https://t.co/akktr5VFTL reageer retweet
Er zijn al genoeg alternatieven gegeven: parterrevakken leeg OF netten, niet allebeiquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen. En zonder met een goed alternatief te komen vind ik het geklaag ook irritant worden.
Ben blij dat ik niet heen ga.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:48 schreef ace_eleven het volgende:
RIP Overwinning.twitter:RijnmondSport twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 11:25:38.@miquelnelom verlaat voortijdig het trainingsveld in aanloop naar de wedstrijd @Feyenoord - @ManUtd https://t.co/zVhjsiisV5 reageer retweet
Slechte zaak inderdaad. Zegt ook genoeg over de organisatie dat als jij de kaarten uitgeeft je rotzooitrappers niet buiten de deur kan houden of identificeren. Daarbij als nu niet alle kaarten verkocht worden en je gaat niet door, de club sowieso een hoop geld mis loopt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg alternatieven gegeven: parterrevakken leeg OF netten, niet allebei
Aanloop naar donderdagquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:26 schreef Casual-T het volgende:
Is deze al langsgekomen, in de aanloop naar a.s. donderdag?
Vanaf 6:45....
quote:Vervoer
Alleen taxi's kunnen - via een voor het overig verkeer en publiek afgesloten weg - bij de ingang van het bezoekersvak geraken.
Die gaat vast via Ankara naar het uitvak rijdenquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:23 schreef Casual-T het volgende:
Met een taxicombi naar uitvak in Istanbul....
[..]
Ha Tchock, ouwe PEC Zwolle fan. Jij hier?quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
Tering, hoe veel naaistreken pikken jullie van het bestuur? Wat een beleid. Ik denk oprecht dat de directie van Feyenoord in een leeg stadion zou spelen als het financieel haalbaar was.
Wat is er met die andere 16 clubs gebeurd? Zo staan we tweede.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha Tchock, ouwe PEC Zwolle fan. Jij hier?
[ afbeelding ]
Echt een kutoplossing, maar zonder maatregelen als deze krijgen Memphis en Blind donderdag ook weer dingen naar hun hoofd geslingerd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
Tering, hoe veel naaistreken pikken jullie van het bestuur? Wat een beleid. Ik denk oprecht dat de directie van Feyenoord in een leeg stadion zou spelen als het financieel haalbaar was.
Nee. Deze poging tot humor beoordeel ik met een "nee"... Sorry.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is er met die andere 16 clubs gebeurd? Zo staan we tweede.
Ik heb er alle begrip voor. T is te hopen dat er snel wettelijk meer mogelijk wordt, zodat dit soort rotzooi niet hoeftquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Multiply het volgende:
http://www.ad.nl/eredivis(...)in-de-kuip~aa1c3604/
Man man man..
Godverdommequote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Multiply het volgende:
Man man man..
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:21 schreef Vasion het volgende:
Ben best blij met mn kaartjes, maar krijg het idee dat zonder sfeeracties, half publiek en netten en zwaar klote gaat worden. En dan komt United ook nog eens met zo'n b-elftal die we waarschijnlijk op de meeste kutste manier gaan verliezen. Om vervolgens helemaal niet meer fit te zijn voor PSV en zo daar ook verliezen en weer in een negatieve spiraal terecht komen. Publiek is het zat, druk op Gio neemt toe en de verhuisdozen worden weer richting Gudde gegooid. Bestuur blijft zitten, frustraties van de supporters nemen toe. Feyenoord all over de media. Eerstvolgende EL wedstrijd moet voor de ommekeer zorgen, maar tevergeefs. Supporters helemaal doorgedraaid en misdragen zich in het stadion, bananen worden van links naar rechts gegooid. UEFA laat Feyenoord volgend seizoen alle wedstrijden zonder publiek spelen. Feyenoord wordt toch kampioen, plaatst zich voor CL, maar speelt alle wedstrijden zonder publiek. Er wordt mooi voetbal gespeeld, historische overwinningen geboekt, maar niemand kan het navertellen, want niemand was erbij.
Holy shitquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Multiply het volgende:
Man man man..
Ik heb kaarten voor zowel eerste als tweede ring.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:24 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig zit ik op de tweede ring en heb ik niet zoveel last van de netten.
Moest toch iets met die kansloze reactie van jou. Tenzij het spel van PEC iets te maken heeft met het beleid van Feyenoord, maar dat ontgaat me momenteel nogal.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Deze poging tot humor beoordeel ik met een "nee"... Sorry.
Wat voor netten zijn dat eigenlijk dat ze muntjes tegenhouden?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Multiply het volgende:
Man man man..
Verdonk is verhuurd en veroorzaakte de penalty afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moest toch iets met die kansloze reactie van jou. Tenzij het spel van PEC iets te maken heeft met het beleid van Feyenoord, maar dat ontgaat me momenteel nogal.
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:
De UEFA willen pleasen, maar het tegenovergestelde bereikenWat triest.
Was wel echt dom zegquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdonk is verhuurd en veroorzaakte de penalty afgelopen weekend.
Ik ben iets op het spoor hier.
Het is ook nooit goed bij de UEFA.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Multiply het volgende:
Man man man..
De UEFA heeft die buitenproportionele maatregelen niet bedacht hoor. Dat hebben die idioten in het Maasgebouw gedaan. Waardoor dit schitterende affiche compleet verkracht is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij de UEFA.
kkbestuurquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
De UEFA heeft die buitenproportionele maatregelen niet bedacht hoor. Dat hebben die idioten in het Maasgebouw gedaan. Waardoor dit schitterende affiche compleet verkracht is.
Ja ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:21 schreef Vasion het volgende:
Ben best blij met mn kaartjes, maar krijg het idee dat zonder sfeeracties, half publiek en netten en zwaar klote gaat worden. En dan komt United ook nog eens met zo'n b-elftal die we waarschijnlijk op de meeste kutste manier gaan verliezen. Om vervolgens helemaal niet meer fit te zijn voor PSV en zo daar ook verliezen en weer in een negatieve spiraal terecht komen. Publiek is het zat, druk op Gio neemt toe en de verhuisdozen worden weer richting Gudde gegooid. Bestuur blijft zitten, frustraties van de supporters nemen toe. Feyenoord all over de media. Eerstvolgende EL wedstrijd moet voor de ommekeer zorgen, maar tevergeefs. Supporters helemaal doorgedraaid en misdragen zich in het stadion, bananen worden van links naar rechts gegooid. UEFA laat Feyenoord volgend seizoen alle wedstrijden zonder publiek spelen. Feyenoord wordt toch kampioen, plaatst zich voor CL, maar speelt alle wedstrijden zonder publiek. Er wordt mooi voetbal gespeeld, historische overwinningen geboekt, maar niemand kan het navertellen, want niemand was erbij.
Uh, dat kon dus niet want je kan geen kaartjes kopen voor allee United.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:39 schreef Oldground het volgende:
Het zegt ook wel genoeg dat de kaarten ook totaal niet hard gaan. Dat heeft echt niet alleen te maken met een falend ticket-systeem.
In elk ander geval was Man United thuis al tijden uitverkocht geweest.
Dat heeft niet eens zo zeer met het falende ticketsysteem te maken maar met de kaartverkooprestricties natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:39 schreef Oldground het volgende:
Het zegt ook wel genoeg dat de kaarten ook totaal niet hard gaan. Dat heeft echt niet alleen te maken met een falend ticket-systeem.
In elk ander geval was Man United thuis al tijden uitverkocht geweest.
Ik gok 90 minuten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:43 schreef PIETR het volgende:
Hoe lang blijven die netten eigenlijk hangen? En die parterre vakken dicht?
Echt he, zo triest en lachwekkend tegelijk dit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:
De UEFA willen pleasen, maar het tegenovergestelde bereikenWat triest.
alle Europese wedstrijden dit seizoenquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:43 schreef PIETR het volgende:
Hoe lang blijven die netten eigenlijk hangen? En die parterre vakken dicht?
Ik dacht ook volgend jaar?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
alle Europese wedstrijden dit seizoen
Nee, voorwaardelijke straf loopt dit jaar af volgens mij.quote:
Ik denk dat je je verkijkt op de hoogte van de nettenquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:24 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig zit ik op de tweede ring en heb ik niet zoveel last van de netten.
Zoals? Maatregelen, zoals meldplicht, zijn er allang. We hebben al een voetbalwet hèquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er alle begrip voor. T is te hopen dat er snel wettelijk meer mogelijk wordt, zodat dit soort rotzooi niet hoeft
quote:Wie zat er achter de actie van de Haagse supporters die zondag in de Kuip meer dan duizend knuffels naar patiëntjes van het Sophia Kinderziekenhuis wierpen? Dat wil de leiding van het ziekenhuis graag weten. Want ze willen de initiatiefnemers persoonlijk in Rotterdam bedanken.
"Kippenvel, nog steeds als ik er aan terugdenk", zegt Annelies Blom van het Sophia Kinderziekenhuis. "De volgende dag werd ik wakker met tranen in mijn ogen. Voor al die kinderen, supergaaf."
De zieke kinderen zaten zondag precies onder het uitvak in de Kuip, waar zich de ADO-fans hadden verzameld. Via social media was er een oproep gedaan om zo veel mogelijk knuffels voor de patiëntjes mee te nemen.
Toch moet Annelies Blom toegeven dat er aanvankelijk nogal wat twijfels leefden. "Gezien de reputatie van de Haagse fans wilde ik er eerst niets van weten. We komen niet naar Feyenoord - ADO hadden we besloten. Maar Feyenoord heeft ons gerustgesteld dat het allemaal goed zou komen. En dan dit, fantastisch."
"Dus vandaar deze oproep, wie o wie is er met deze actie begonnen? Melden kan bij het Erasmus MC Sophia in Rotterdam."
wordt.quote:Op woensdag 14 september 2016 07:16 schreef Scrummie het volgende:
haags_kwartiertje, je word gezocht!
[..]
Bedankt GGMM.quote:Op woensdag 14 september 2016 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wordt.
En heeft haags weleens een stadion van binnen gezien?
Nouja, je moet vanaf de meeste resterende plekken wel een tyfuseind kunnen gooien om bij het veld te komen, dus die netten lijken me wat overbodig. Of toch in ieder geval aan de lange zijden.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, dat kon dus niet want je kan geen kaartjes kopen voor allee United.
als er niet zo debiel was gedaan met alle maatregelen waren de kaartjes allang uitverkocht..quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, dat kon dus niet want je kan geen kaartjes kopen voor allee United.
Ballonnen aan lege stoelen vastbinden en een gezichtje er op tekenenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:23 schreef H.FR het volgende:
Ze bedekken alle parterre vakken met doek. Op zich prima, leent zich voor mooie Feyenoord uitingen. Maar zo te zien zijn de doeken allemaal egaal, bouwdoeken ofzo
Liever opblaasbananen met een gezichtje danquote:Op woensdag 14 september 2016 13:15 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ballonnen aan lege stoelen vastbinden en een gezichtje er op tekenen
quote:Op woensdag 14 september 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Op de lange zijde morgen, op last van de UEFA, waarschijnlijk geen netten.
Die al wel waren opgehangen.
Feyenoordgod
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 14 september 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Feyenoordgod
als iemand dan een banaan op het veld gooit dan heb je echt de poppen aan dansen.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Feyenoordgod
Feyenoordgod
Feyenoordgod
Gudde & co... Need to say more?quote:Op woensdag 14 september 2016 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme zeg, je legt zo'n maatregel toch *EERST* voor aan de partij waar je die maatregelen voor neemt? En dan zorg je toch dat je ver van te voren duidelijk hebt wat wenselijk is en wat niet? Je doet het toch voor die gasten van de UEFA, niet omdat je het zelf zo leuk vind?
Kan me daar echt boos om maken. Ik zou dit nog beter regelen, en ik ben maar 'n simpele website makert.
Nee, absoluut niet. En het is allemaal al eens gezegd en voorbij gekomen, maar telkens weer weten ze te verbazen met wederom een prachtig stukje 'dit is hoe het niet moet'.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gudde & co... Need to say more?
Pietjebell_ is er mee bezig, gezien zijn foto's op Instagram.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Feyenoordgod
nou jeetjequote:Op woensdag 14 september 2016 14:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Pietjebell_ is er mee bezig, gezien zijn foto's op Instagram.
Ze hebben weer lekker personeel uitgezocht![]()
https://www.instagram.com/p/BHcLChkgOpt/
Van iemand die met tiewraps stukken zeil moet bevestigen kunnen we toch ook weinig verwachten.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
hij zal wel een tros bananen krijgen voor zijn werk.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
lukte hier ook niet om te bestellen heb zelfs via een manier geprobeerd om via Engeland kaarten te bestellen dat ging ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zijn er hier al mensen met kaarten voor ManU - Feyenoord? Probeerde kaarten te bestellen voor de ManU vakken, maar dit lukte niet. Nu blijkt het dat supporters uit NL een restrictie hebben (gemaild) controleren ze daar aan de poort of je daadwerkelijk uit NL komt? Worden de tickets per post verstuurd, of zijn het e-tickets?
Ze doen het niet voor die gasten van de UEFA maar voor dat volk in De Kuip dat zich (zoals gewoonlijk) niet kan gedragen.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme zeg, je legt zo'n maatregel toch *EERST* voor aan de partij waar je die maatregelen voor neemt? En dan zorg je toch dat je ver van te voren duidelijk hebt wat wenselijk is en wat niet? Je doet het toch voor die gasten van de UEFA, niet omdat je het zelf zo leuk vind?
Kan me daar echt boos om maken. Ik zou dit nog beter regelen, en ik ben maar 'n simpele website makert.
Wel al besteld en geld is inmiddels afgeschreven. Verder (nog) niks gehoord. In de algemene voorwaarden stond dat kaarten worden opgestuurd.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zijn er hier al mensen met kaarten voor ManU - Feyenoord? Probeerde kaarten te bestellen voor de ManU vakken, maar dit lukte niet. Nu blijkt het dat supporters uit NL een restrictie hebben (gemaild) controleren ze daar aan de poort of je daadwerkelijk uit NL komt? Worden de tickets per post verstuurd, of zijn het e-tickets?
Als je niet begrijpt wat ik zeg, mag je het ook gewoon vragen in plaats van iets doms te zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:47 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ze doen het niet voor die gasten van de UEFA maar voor dat volk in De Kuip dat zich (zoals gewoonlijk) niet kan gedragen.
hehehequote:Op woensdag 14 september 2016 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt wat ik zeg, mag je het ook gewoon vragen in plaats van iets doms te zeggen.
Tuurlijk niet. Die zitten tot morgenmiddag in Amsterdam.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:15 schreef Oldground het volgende:
Is het eigenlijk al druk met United fans in Rotterdam?
"Je doet het toch voor die gasten van de UEFA, niet omdat je het zelf zo leuk vind?"quote:Op woensdag 14 september 2016 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt wat ik zeg, mag je het ook gewoon vragen in plaats van iets doms te zeggen.
UEFA deelt toch straffen uit als het fout gaat? Dus die preventieve maatregelen zijn om straffen van de UEFA te voorkomen.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:42 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
"Je doet het toch voor die gasten van de UEFA, niet omdat je het zelf zo leuk vind?"
Maar de netten zijn niet verplicht van de UEFA. Feyenoord heeft geen vertrouwen in het eigen publiek (wat logisch is) waardoor zij de netten plaatsen.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
UEFA deelt toch straffen uit als het fout gaat? Dus die preventieve maatregelen zijn om straffen van de UEFA te voorkomen.
Juist, en daarom zeg ik dus dat het nogal stom is om niet eerst de maatregelen voor te leggen aan diezelfde UEFA.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:36 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Maar de netten zijn niet verplicht van de UEFA. Feyenoord heeft geen vertrouwen in het eigen publiek (wat logisch is) waardoor zij de netten plaatsen.
Dat klopt. Maar jij zei dat ze het voor de UEFA doen. Maar ze plaatsen de netten niet voor de UEFA, maar voor de supporters.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Juist, en daarom zeg ik dus dat het nogal stom is om niet eerst de maatregelen voor te leggen aan diezelfde UEFA.
Moeten we je alles helemaal uitleggen of heb je zelf ook nog enige intelligentie om te snappen wat anderen zeggen?
Oké Bronson, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:51 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar jij zei dat ze het voor de UEFA doen. Maar ze plaatsen de netten niet voor de UEFA, maar voor de supporters.
Snapte, of ben je nou echt zo dom.
bedankt jomandaquote:Op woensdag 14 september 2016 20:58 schreef F.M.D. het volgende:
wordt niks morgen. spelers zijn te erg onder de indruk van united. dat had psv toch minder vorig jaar.
Nee, maar hoorde dat de supporters van Dordmund aangevallen zijn in het stadion.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:16 schreef Haringkop het volgende:
Iemand de beelden uit Polen gezien vanavond? Wordt toch zeker wel 30 jaar uitsluiting?
Misschien kan Gudde daar nog z'n hekken slijten..
Ja, hoor ik net van een maatje van me.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:15 schreef Oldground het volgende:
Is het eigenlijk al druk met United fans in Rotterdam?
Klopt, verder nog een paar honderd fakkels bij aanvang van de wedstrijd. En ohja, supporters met bivakmutsen en bussen pepperspray vielen ook nog de skyboxen aanquote:Op woensdag 14 september 2016 23:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, maar hoorde dat de supporters van Dordmund aangevallen zijn in het stadion.
Ja, dat zal ze ook wel problemen opleveren ja http://www.mirror.co.uk/s(...)w-fan-pepper-8837694quote:Op woensdag 14 september 2016 23:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Klopt, verder nog een paar honderd fakkels bij aanvang van de wedstrijd. En ohja, supporters met bivakmutsen en bussen pepperspray vielen ook nog de skyboxen aan
Gelukkig is ons stadion voor de helft gevuld na een opblaasbanaan!
Prachtige tifo welquote:Op donderdag 15 september 2016 00:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze ook wel problemen opleveren ja http://www.mirror.co.uk/s(...)w-fan-pepper-8837694
Ja, dat welquote:
quote:José Mourinho speelt donderdag met Manchester United de eerste groepswedstrijd van de Europa League tegen Feyenoord. Het tweede Europese clubtoernooi is niet het podium waar hij het liefst optreedt: de Champions League. "Ik zal eerlijk zijn. Dit is niet de competitie die de club wil, die ik wil en die de spelers willen."
De Portugees won de Champions League met Porto en Inter Milaan. "De Europa League is nu eenmaal niet de grote droom van grote spelers. Maar we zitten er wel in, dat is de realiteit en we moeten motivatie halen uit de competitie waarin we zitten", zei hij woensdag in De Kuip.
Jonge gasten
Mourinho is zonder Wayne Rooney, Luke Shaw en Antonio Valencia naar Rotterdam gekomen, maar Zlatan Ibrahimovic en Paul Pogba zijn wel mee. De kans is groot dat zij ook gaan spelen. "Ik kan de jonge gasten natuurlijk een kans geven tegen Feyenoord, maar daarmee zou ik de verkeerde boodschap afgeven. ManUnited is een grote club, waarvoor de komende wedstrijd altijd belangrijk is. Dat moeten de spelers zich realiseren."
Dat betekent ook dat Timothy Fosu-Mensah en Memphis Depay er niet op hoeven te rekenen dat ze zich in eigen land mogen laten zien. "Nee, zo gevoelig ben ik niet. Ik kies voor de spelers die met elkaar de grootste kans hebben om te winnen."
Daley Blind, de derde Nederlander in de groep van Mourinho, heeft in de Engelse competitie een basisplaats onder Mourinho en zal waarschijnlijk ook tegen Feyenoord spelen.
Het AD denkt daar duidelijk anders over:quote:
Toch vreemd als je basiself al voor geen meter draait je dan maar met de 2e garnituur het veld in gaatquote:Op donderdag 15 september 2016 08:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het AD denkt daar duidelijk anders over:
------------------------Romero-------------------------
---- Fosu-Mensah - Smalling - Bailly - Rojo ---
-------------- Carrick ------- Herrera ----------------
------------------------- Mata --------------------------
------ Memphis ---- Rashford ---- Martial -------
STERF MET JE COMBOBREAKERquote:
Mja, komend weekend spelen ze tegen een Watford wat prima bezig is. Ondanks dat ze met 1-3 en 1-2 van Arsenal en Chelsea hebben verloren, zijn die prima in vorm. Als ze daar averij oplopen zijn ze al redelijk fucked.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vreemd als je basiself al voor geen meter draait je dan maar met de 2e garnituur het veld in gaat
LIK M'N KLOTE BOLLEquote:
des te meer reden om wat meer met elkaar te spelen, in maart begrijp ik dit wel maar in september een beetje overdreven en dat het maar bestraft mag worden.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, komend weekend spelen ze tegen een Watford wat prima bezig is. Ondanks dat ze met 1-3 en 1-2 van Arsenal en Chelsea hebben verloren, zijn die prima in vorm. Als ze daar averij oplopen zijn ze al redelijk fucked.
Ja, eens. Ik spring niet automatisch achter het AD aan qua opstellingen maar ik had graag een United zonder Rooney gezien. Al hebben ze Mkhitaryan ook thuisgelaten dus dat is niet zo'n genot.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
des te meer reden om wat meer met elkaar te spelen, in maart begrijp ik dit wel maar in september een beetje overdreven en dat het maar bestraft mag worden.
De grootste miskraam van Fok, misschien wel van Nederland.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt, de discussie met die droeftoeter aan gaat..........
KLAP OP JE MUIL EN GAUW!quote:Op donderdag 15 september 2016 09:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
LIK M'N KLOTE BOLLE
dadelijk biertje doen?
ah ik ben er ook 14:00, bierrrquote:Op donderdag 15 september 2016 09:29 schreef Happel het volgende:
[..]
KLAP OP JE MUIL EN GAUW!
Ben rond 14:00 in de stad. Bij die terrassen, weet je wel
Doeken. Doeken overal.twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 15-09-2016 om 09:33:59#FEYMUFC | In De Kuip is alles in gereedheid gebracht voor de start van de @EuropaLeague.https://t.co/fKgUVHSqa8 https://t.co/5LMsgCkID7 reageer retweet
0-3 verwacht ik ook weer niet. Die gaan bij twee goals achter hun naam gewoon consolideren i guess.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef satecl het volgende:
Door deze maatregelen kijk ik veel meer uit naar zondag 14:30. Helaas.
Vanavond hopen op een stuntje en een 1-1 eruit slepen. Al verwacht ik eigenlijk een simpele 0-3 voor Man U.
Lief, die hoop.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk niet dat United dit makkelijk gaat winnen. Ze zullen het waarschijnlijk een beetje onderschatten en met die verdediging die volgens mij niet eerder in deze samenstelling heeft gespeeld is er wellicht iets mogelijk. Bovendien zijn we gewoon goed in vorm en moet zo'n tegenstander je tot op het bot motiveren.
Ik zeg 1-2 of misschien zelfs 1-1.
Als je tegenwoordig niet eens meer mag hopen op een gelijkspel thuis tegen een half B-team van United dan ben je wel heel pessimistisch.quote:
Je weet toch wel dat er voor 250 miljoen op het veld staat? En ja, dat is het B-Elftal. Die spelers zijn nog steeds 3 klasses beter. Natuurlijk ga ik kijken, maar ik denk dat de focus meer moet liggen op PSV uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig niet eens meer mag hopen op een gelijkspel thuis tegen een half B-team van United dan ben je wel heel pessimistisch.
Jij gaat dus niet kijken begrijp ik?
Tuurlijk weet ik dat. Ik weet ook dat dat ver boven hun eigenlijke waarde is, ze niet veel geven om de Europa League en dat we thuis spelen. Waarschijnlijk verliezen we, maar het is onzin dat we geen kans zouden hebben.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er voor 250 miljoen op het veld staat? En ja, dat is het B-Elftal. Die spelers zijn nog steeds 3 klasses beter. Natuurlijk ga ik kijken, maar ik denk dat de focus meer moet liggen op PSV uit.
Niet veel geven om de Europa League? Ik denk dat Mourinho hem heel graag wint, nog liever dan iedereen denkt.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat. Ik weet ook dat dat ver boven hun eigenlijke waarde is, ze niet veel geven om de Europa League en dat we thuis spelen. Waarschijnlijk verliezen we, maar het is onzin dat we geen kans zouden hebben.
Als er iemand geen fuck om de EL geeft, dan is het Mourinho welquote:Op donderdag 15 september 2016 12:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet veel geven om de Europa League? Ik denk dat Mourinho hem heel graag wint, nog liever dan iedereen denkt.
Oké, en jij kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als er iemand geen fuck om de EL geeft, dan is het Mourinho wel
Daar hoef je hem niet persoonlijk voor te kennen. Hij stelt 11 bankspelers op, dan geef je er gewoon zeer weinig om. Zelfs De Gea hoeft niet te spelen. Dat zegt toch al genoeg?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oké, en jij kent hem persoonlijk?
Nee, dat is het idee:quote:Op donderdag 15 september 2016 12:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar hoef je hem niet persoonlijk voor te kennen. Hij stelt 11 bankspelers op, dan geef je er gewoon zeer weinig om. Zelfs De Gea hoeft niet te spelen. Dat zegt toch al genoeg?
Ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gaf ie toch aan gisteren @ perscoquote:Op donderdag 15 september 2016 12:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 13:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Boel dichtgooien, en hopen op wat snelheid in de counter met Elia/Bilal. Misschien nog eens een keer een kansje uit een hoekschop. Een punt zou fantastisch zijn.
Op individuele kwaliteit ga je het niet winnen, dus dan maar zo snel mogelijk naar voren.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok Hans.
Elia is geblesseerd en Bilal nee. Gewoon nee.
quote:Op donderdag 15 september 2016 13:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op individuele kwaliteit ga je het niet winnen, dus dan maar zo snel mogelijk naar voren.
Hij zal de poule wel door willen komen, maar dan na de winter is het een beetje afhankelijk hoe United er voor staat in de titelrace.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als er iemand geen fuck om de EL geeft, dan is het Mourinho wel
Hij heeft wel een punt. Toornstra is leuk als je de betere bent, maar hij gaat weinig klaarspelen vanavond vrees ik. Dan is een snelle jongen op de vleugel voor de counters eventueel wel een idee.quote:
We hebben later uit nog gewonnen van Newcastlequote:Op donderdag 15 september 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:
* Feyenoord heeft het al jaren moeilijk tegen Engelse clubs. De laatste overwinning van de Rotterdammers dateert uit november 1995. Regi Blinker bezorgde Feyenoord een nipte 1-0 overwinning op Everton in de UEFA Cup, de voorloper van de Europa League.
Toornstra gaat de verdedigers van United ook niet op techniek voorbij komen.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Toornstra is leuk als je de betere bent, maar hij gaat weinig klaarspelen vanavond vrees ik. Dan is een snelle jongen op de vleugel voor de counters eventueel wel een idee.
Het probleem is dat Bilal zelfs eredivisieverdedigers al niet voorbijkomt, laat staan PL verdedigers.
Eerlijk gezegd denk ik van niet. Ik denk dat als het aan hem ligt, United niet eens komt opdagen en het gewoon bij 3-0 laat. Maar goed, dat gaat weer een stapje té ver.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal de poule wel door willen komen
En eerlijk is eerlijk, Engelse ploegen geven over het algemeen geen fuck om de EL. Levert ze toch relatief weinig centjes op als je het vergelijkt met de bedragen in de PL. Sad, but true.quote:Mourinho lijkt te balen van Europa League: "Kleinere kans op Premier League-titel"
quote:
Ik denk dat Mourinho inderdaad niet zo nodig 3 punten hoeft te scoren, dus daartoe is een gelijkspel best mogelijk, en als Man U een kutdag heeft winst eventueel ook nog wel. Gewoon omdat ze niet zo nodig hoeven.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, dat is het idee:
We winnen thuis 3x is 9 punten.
In 1 van de 3 uitwedstrijden is 1 puntje genoeg, dat lukt gemakkelijk met een B-elftal.
Je bent door + hebt energie bespaard.
Zelfs de CL bedragen vallen nog heel erg mee als je het vergelijkt met PL geldquote:Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik van niet. Ik denk dat als het aan hem ligt, United niet eens komt opdagen en het gewoon bij 3-0 laat. Maar goed, dat gaat weer een stapje té ver.
Dit stukje zegt al genoeg:
[..]
En eerlijk is eerlijk, Engelse ploegen geven over het algemeen geen fuck om de EL. Levert ze toch relatief weinig centjes op als je het vergelijkt met de bedragen in de PL. Sad, but true.
Vooral verdedigende basisspelers dus, ik denk dat een goal maken uberhaupt al een prestatie wordt.quote:
Vooral benieuwd hoe de defensie van Feyenoord zich staande gaat houden.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral verdedigende basisspelers dus, ik denk dat een goal maken uberhaupt al een prestatie wordt.
Die zal wel weer scoren net zoals hij tegen de kleine clubjes doet als Club Brugge en Midtjylland bij United.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Memphis het gaat doen dan.
Waarom wel? Omdat hij afgelopen zondag per ongeluk wel eens een keer iemand voorbij kwam?quote:
Omdat de enige manier om kansen te creëren tegen een tegenstander die je op elke positie aftroeft, is door op een snelle counter te gokken. Daarvoor moet je iemand hebben die eerder bij de lange bal is dan de verdedigers van de tegenstander. Komt het puur op snelheid aan.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waarom wel? Omdat hij afgelopen zondag per ongeluk wel eens een keer iemand voorbij kwam?
Wat een belachelijk ding is datquote:Op donderdag 15 september 2016 14:55 schreef Boma het volgende:
[..]
Fey 3-1 ManU
Ik trek m'n half om half trui er alvast voor aan.
quote:Op donderdag 15 september 2016 15:42 schreef skysherrif het volgende:
Zou mooi zijn als Depay vandaag goed speelt
Lekker FEY kapot spelen en als iedereen de 70ste minuut moe is met pogba en Ibra in 20 min 3 goals makenquote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral verdedigende basisspelers dus, ik denk dat een goal maken uberhaupt al een prestatie wordt.
Pogba is zo overschat.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker FEY kapot spelen en als iedereen de 70ste minuut moe is met pogba en Ibra in 20 min 3 goals maken
In een matige Serie A heeft ie magische dingen laten zien. In de CL vaak onopvallend en ook een teleurstellend EK gespeeld. De eerste wedstrijden in de Premier League beloven ook al weinig goeds.quote:
Hoor deze gozer danquote:Op donderdag 15 september 2016 16:08 schreef satecl het volgende:
[..]
In een matige Serie A heeft ie magische dingen laten zien. In de CL vaak onopvallend en ook een teleurstellend EK gespeeld. De eerste wedstrijden in de Premier League beloven ook al weinig goeds.
Natuurlijk een wereldspeler. Maar zal nooit tot de allerbeste van de wereld worden. Zelfs Kevin de Bruyne vind ik een betere speler.
Over 3 jaar hebben we het er weer over en dan zal je mij zoals altijd gelijk geven.
Jezus ventquote:Op donderdag 15 september 2016 16:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoor deze gozer dan![]()
Een dorpsidioot ben je inderdaad.
Ik heb mijn Legi Oen jasje al aan.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:55 schreef Boma het volgende:
[..]
Fey 3-1 ManU
Ik trek m'n half om half trui er alvast voor aan.
De Bruyne vind ik voorlopig zeker nog beter inderdaad, Pogba heeft het tegen echt goede tegenstanders nog iets te lastig. Het probleem is dat ie tegen ons waarschijnlijk overal dwars doorheen zou lopen, we mogen blij zijn dat ie waarschijnlijk niet speelt.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:08 schreef satecl het volgende:
[..]
In een matige Serie A heeft ie magische dingen laten zien. In de CL vaak onopvallend en ook een teleurstellend EK gespeeld. De eerste wedstrijden in de Premier League beloven ook al weinig goeds.
Natuurlijk een wereldspeler. Maar zal nooit tot de allerbeste van de wereld worden. Zelfs Kevin de Bruyne vind ik een betere speler.
Over 3 jaar hebben we het er weer over en dan zal je mij zoals altijd gelijk geven.
Wie koopt nou zoiets..quote:Op donderdag 15 september 2016 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
https://twitter.com/heiselberg/status/776351278846844928
Mijn god zeg. The horror.
Ik durf te wedden dat ik er minstens 1 iemand mee zie op w aanstaande zondag.quote:
Vandaag wordt lastig met dit weer maar ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik er minstens 1 iemand mee zie op w aanstaande zondag.
Een wedstrijd om nooit meer te vergeten voor veel fans.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
De UEFA was er niet blij mee. Hopelijk na vandaag gewoon weg om nooit meer terug te komen.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:10 schreef Pascalus het volgende:
Hangen die netten er nou nog steeds? Die moesten toch weg van de UEFA?
Weet je hoe lang ze in Rotterdam op zo'n tegenstander hebben zitten wachten?quote:Op donderdag 15 september 2016 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat beslis ik na afloop welquote:Op donderdag 15 september 2016 17:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een wedstrijd om nooit meer te vergeten voor veel fans.
quote:Op donderdag 15 september 2016 17:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ze in Rotterdam op zo'n tegenstander hebben zitten wachten?
Mad.quote:
Ook echt denken dat je dit verkoopt bij 30 graden.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Woudenberg op de bank?twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-09-2016 om 17:43:14Opstelling Feyenoord: Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis, Jørgensen en Toornstra. reageer retweet
Dat is moeilijk plannen maar ook bij <20 graden vraag ik me af wie dit zou kopen.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook echt denken dat je dit verkoopt bij 30 graden.
Zullen er zat zijn, ik zie tot mijn grote verdriet ook regelmatig mensen met het Legi Oen jasje lopen.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is moeilijk plannen maar ook bij <20 graden vraag ik me af wie dit zou kopen.
Ja, aparte keuze. Zit je weer met 2 heel langzame CVs.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:48 schreef Sunri5e het volgende:
Woudenberg op de bank?twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-09-2016 om 17:43:14Opstelling Feyenoord: Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis, Jørgensen en Toornstra. reageer retweet
4 basisspelers is geen C team Hansquote:Op donderdag 15 september 2016 18:06 schreef Syntix het volgende:
Het C-team van United gaat het jullie nog lastig maken.
mmh jawel.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 basisspelers is geen C team Hans
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij stellen Nelom en Kramer niet op, spelen dus ook met een C-team.
Kijk naar de bank, dan wil je helemaal in huilen uitbarsten.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vd Heijden en Botteghin.
NEIN NEIN NEIN NEIN
Zou het echt zo'n lijp zijn...quote:Op donderdag 15 september 2016 18:13 schreef Sunri5e het volgende:
Gudde heeft geen idee waarom het niet uitverkocht is
Hij was licht geblesseerd na zondag, maar zit wel op de bank.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Woudenberg blessa of is dit gewoon dom van Gio?
Wat is die vent achterlijk zeg.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou het echt zo'n lijp zijn...
Je moet wel volleerd honkballer zijn als je hier iets overheen kankert.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik deze tyfushoge netten zie snap ik niet waarom de parterre niet ook gewoon verkocht is. Als je überhaupt al iets zo hoog kan gooien dat het over die netten komt pleurt het zo weer terug op je eigen bek.
Paar maten stonden onderdaad op dordrecht vast. Paarden op het spoor ofzo. Schijnt een trein vol tw zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:21 schreef GGMM het volgende:
Kuip is halfleeg. Rijden de treinen niet ofzo?
Ja precies. Volgens mij is de kans dat ik hier vanaf QQ er iets overheen tyf veel groter dan de kans dat je dat vanaf X luktquote:Op donderdag 15 september 2016 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet wel volleerd honkballer zijn als je hier iets overheen kankert.
Daar is het aangekondigde grapjequote:Op donderdag 15 september 2016 18:21 schreef GGMM het volgende:
Kuip is halfleeg. Rijden de treinen niet ofzo?
Op mij kan je rekenen.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar is het aangekondigde grapje
Precies laten we hopen op een geestdodend saaie wedstrijd.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
"laten we hopen dat ie mooie dingen laat zien" over Rashford. Flikker toch in de gracht Driessen, vuile pleurisneus.
Om te kotsen, dat 'respect' voor de tegenstander, gekwijl op hun spelers.
Het lijkt me dat je als Nederlander gewoon voor de Nederlandse ploeg bent. In het belang van de coëfficienten enzo.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies laten we hopen op een geestdodend saaie wedstrijd.
Als het dan 1-0 is aan het eind: prima hoor.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies laten we hopen op een geestdodend saaie wedstrijd.
Tuurlijk, maar het liefst wel in een heerlijk spannende wedstrijd van 2 kanten...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je als Nederlander gewoon voor de Nederlandse ploeg bent. In het belang van de coëfficienten enzo.
FOX zendt het ook uit, daar loopt het commentaar een fractie voor op het beeld, ook heel irritant.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
"laten we hopen dat ie mooie dingen laat zien" over Rashford. Flikker toch in de gracht Driessen, vuile pleurisneus.
Om te kotsen, dat 'respect' voor de tegenstander, gekwijl op hun spelers.
yep hahahahaquote:Op donderdag 15 september 2016 19:07 schreef H.FR het volgende:
Is Karsdorp nou zijn staartje/knotje kwijt?
En nog het beste veld van Nederland.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:12 schreef H.FR het volgende:
Het veld heeft er trouwens wel eens beter uit gezien...
De Witte Keniaan speelt niet eens.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:36 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Woudenberg en Karsdorp echt een genot op de backposities.
Nee maar gewoon in het algemeen.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Witte Keniaan speelt niet eens.
+quote:Op donderdag 15 september 2016 19:43 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Botteghin speelt ijzersterk. Toornstra en El Ahmadi ook sterk. Feyenoord domineert atm.
quote:
0-0 zou prima zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:50 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord speelt heel gedisciplineerd en gefocust. United wil met zo min mogelijk inspanning en schade naar huis.
Wat een idioten ook, die ervoor gezorgd hebben dat de kuip niet vol kan.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:03 schreef Smoofie het volgende:
Wat een idioten ook, die bedacht hebben dat de kuip niet vol moet.
80% is geen eens een overtreding, echt.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iets minder domme overtredingen bitte
Ik zou het wel weten, op safe ballen en hopelijk 0-0 houden. Kijk dat schot van Martial, ManU teveel ruimte geven is dodelijk.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegen dit ongeïnspireerde United is het voor Feyenoord hinken op 2 gedachten: iets meer lef tonen en proberen te winnen, met het risico om de bietenbrug op te gaan door een counter, of op safe blijven spelen en hopen op een stiekem doelpuntje
Eens.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:54 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, op safe ballen en hopelijk 0-0 houden. Kijk dat schot van Martial, ManU teveel ruimte geven is dodelijk.
Kijk je wel eens Spaans voetbal? Scheidsrechters fluiten daar altijd alles af.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
80% is geen eens een overtreding, echt.
Gewoon voor de winst gaan. Feyenoord moet de punten pakken tegen de andere ploegen maar als Man Utd zo matig speelt moet je ze pakken.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegen dit ongeïnspireerde United is het voor Feyenoord hinken op 2 gedachten: iets meer lef tonen en proberen te winnen, met het risico om de bietenbrug op te gaan door een counter, of op safe blijven spelen en hopen op een stiekem doelpuntje
Ze spelen niet matig, ze spelen met de handrem erop.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gewoon voor de winst gaan. Feyenoord moet de punten pakken tegen de andere ploegen maar als Man Utd zo matig speelt moet je ze pakken.
Dat is hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2016 20:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ze spelen niet matig, ze spelen met de handrem erop.
Dat blijkt. Heel irritant zeg.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Spaans voetbal? Scheidsrechters fluiten daar altijd alles af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |