Precies laten we hopen op een geestdodend saaie wedstrijd.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
"laten we hopen dat ie mooie dingen laat zien" over Rashford. Flikker toch in de gracht Driessen, vuile pleurisneus.
Om te kotsen, dat 'respect' voor de tegenstander, gekwijl op hun spelers.
Het lijkt me dat je als Nederlander gewoon voor de Nederlandse ploeg bent. In het belang van de coėfficienten enzo.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies laten we hopen op een geestdodend saaie wedstrijd.
Als het dan 1-0 is aan het eind: prima hoor.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies laten we hopen op een geestdodend saaie wedstrijd.
Tuurlijk, maar het liefst wel in een heerlijk spannende wedstrijd van 2 kanten...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je als Nederlander gewoon voor de Nederlandse ploeg bent. In het belang van de coėfficienten enzo.
FOX zendt het ook uit, daar loopt het commentaar een fractie voor op het beeld, ook heel irritant.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
"laten we hopen dat ie mooie dingen laat zien" over Rashford. Flikker toch in de gracht Driessen, vuile pleurisneus.
Om te kotsen, dat 'respect' voor de tegenstander, gekwijl op hun spelers.
yep hahahahaquote:Op donderdag 15 september 2016 19:07 schreef H.FR het volgende:
Is Karsdorp nou zijn staartje/knotje kwijt?
En nog het beste veld van Nederland.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:12 schreef H.FR het volgende:
Het veld heeft er trouwens wel eens beter uit gezien...
De Witte Keniaan speelt niet eens.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:36 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Woudenberg en Karsdorp echt een genot op de backposities.
Nee maar gewoon in het algemeen.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Witte Keniaan speelt niet eens.
+quote:Op donderdag 15 september 2016 19:43 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Botteghin speelt ijzersterk. Toornstra en El Ahmadi ook sterk. Feyenoord domineert atm.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |