Heb je die foto's gezien?quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:24 schreef Typisch het volgende:
Half leeg, maar desalniettemin heb ik er best wel zin in.
Zag het ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je die foto's gezien?
Het lijkt wel op een stadion uit de koude oorlog. Hoge netten en nog hogere palen.
Het ziet er echt verschrikkelijk uit
De goedkoopste bij ons, zijn de duurste bij hunnie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag het ja.
Eigenlijk is het van de zotte dat we er nog zoveel geld voor neertellen.
Niet zo heel gek, daar lopen ze niet warm voor de EL. Hier wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De goedkoopste bij ons, zijn de duurste bij hunnie.
Nou dat blijkt.....quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, daar lopen ze niet warm voor de EL. Hier wel.
Had je je maar moeten gedragen, stuk ellende.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lijkt wel op een stadion uit de koude oorlog. Hoge netten en nog hogere palen.
Volgens mij kwam die klote banaan uit jouw vak, schavuit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Had je je maar moeten gedragen, stuk ellende.
Wat zal er een kutsfeer hangen zeg.. met dit soort maatregelen kan je nog beter met een leeg stadion spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:24 schreef Typisch het volgende:
Half leeg, maar desalniettemin heb ik er best wel zin in.
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
T oogt wel erg triest ja, ik vraag me echt af hoe de beleving zal zijn donderdagtwitter:FeyenoordEuropa twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 10:36:34En zo hangen de netten er bij.. https://t.co/akktr5VFTL reageer retweet
Vilhena en/of Kuijt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nu Nelom en Vejinovic nooit meer spelen en Jan-Arie het verdienstelijk doet, wie krijgt nu de schuld als iets mis gaat behalve Bilal? Was altijd Immers
Vind het allemaal wel meevallen. En zonder met een goed alternatief te komen vind ik het geklaag ook irritant worden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:48 schreef ace_eleven het volgende:
T oogt wel erg triest ja, ik vraag me echt af hoe de beleving zal zijn donderdagtwitter:FeyenoordEuropa twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 10:36:34En zo hangen de netten er bij.. https://t.co/akktr5VFTL reageer retweet
Er zijn al genoeg alternatieven gegeven: parterrevakken leeg OF netten, niet allebeiquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen. En zonder met een goed alternatief te komen vind ik het geklaag ook irritant worden.
Ben blij dat ik niet heen ga.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:48 schreef ace_eleven het volgende:
RIP Overwinning.twitter:RijnmondSport twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 11:25:38.@miquelnelom verlaat voortijdig het trainingsveld in aanloop naar de wedstrijd @Feyenoord - @ManUtd https://t.co/zVhjsiisV5 reageer retweet
Slechte zaak inderdaad. Zegt ook genoeg over de organisatie dat als jij de kaarten uitgeeft je rotzooitrappers niet buiten de deur kan houden of identificeren. Daarbij als nu niet alle kaarten verkocht worden en je gaat niet door, de club sowieso een hoop geld mis loopt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg alternatieven gegeven: parterrevakken leeg OF netten, niet allebei
Aanloop naar donderdagquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:26 schreef Casual-T het volgende:
Is deze al langsgekomen, in de aanloop naar a.s. donderdag?
Vanaf 6:45....
quote:Vervoer
Alleen taxi's kunnen - via een voor het overig verkeer en publiek afgesloten weg - bij de ingang van het bezoekersvak geraken.
Die gaat vast via Ankara naar het uitvak rijdenquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:23 schreef Casual-T het volgende:
Met een taxicombi naar uitvak in Istanbul....
[..]
Ha Tchock, ouwe PEC Zwolle fan. Jij hier?quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
Tering, hoe veel naaistreken pikken jullie van het bestuur? Wat een beleid. Ik denk oprecht dat de directie van Feyenoord in een leeg stadion zou spelen als het financieel haalbaar was.
Wat is er met die andere 16 clubs gebeurd? Zo staan we tweede.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha Tchock, ouwe PEC Zwolle fan. Jij hier?
[ afbeelding ]
Echt een kutoplossing, maar zonder maatregelen als deze krijgen Memphis en Blind donderdag ook weer dingen naar hun hoofd geslingerd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
Tering, hoe veel naaistreken pikken jullie van het bestuur? Wat een beleid. Ik denk oprecht dat de directie van Feyenoord in een leeg stadion zou spelen als het financieel haalbaar was.
Nee. Deze poging tot humor beoordeel ik met een "nee"... Sorry.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is er met die andere 16 clubs gebeurd? Zo staan we tweede.
Ik heb er alle begrip voor. T is te hopen dat er snel wettelijk meer mogelijk wordt, zodat dit soort rotzooi niet hoeftquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Multiply het volgende:
http://www.ad.nl/eredivis(...)in-de-kuip~aa1c3604/
Man man man..
Godverdommequote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Multiply het volgende:
Man man man..
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:21 schreef Vasion het volgende:
Ben best blij met mn kaartjes, maar krijg het idee dat zonder sfeeracties, half publiek en netten en zwaar klote gaat worden. En dan komt United ook nog eens met zo'n b-elftal die we waarschijnlijk op de meeste kutste manier gaan verliezen. Om vervolgens helemaal niet meer fit te zijn voor PSV en zo daar ook verliezen en weer in een negatieve spiraal terecht komen. Publiek is het zat, druk op Gio neemt toe en de verhuisdozen worden weer richting Gudde gegooid. Bestuur blijft zitten, frustraties van de supporters nemen toe. Feyenoord all over de media. Eerstvolgende EL wedstrijd moet voor de ommekeer zorgen, maar tevergeefs. Supporters helemaal doorgedraaid en misdragen zich in het stadion, bananen worden van links naar rechts gegooid. UEFA laat Feyenoord volgend seizoen alle wedstrijden zonder publiek spelen. Feyenoord wordt toch kampioen, plaatst zich voor CL, maar speelt alle wedstrijden zonder publiek. Er wordt mooi voetbal gespeeld, historische overwinningen geboekt, maar niemand kan het navertellen, want niemand was erbij.
Holy shitquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Multiply het volgende:
Man man man..
Ik heb kaarten voor zowel eerste als tweede ring.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:24 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig zit ik op de tweede ring en heb ik niet zoveel last van de netten.
Moest toch iets met die kansloze reactie van jou. Tenzij het spel van PEC iets te maken heeft met het beleid van Feyenoord, maar dat ontgaat me momenteel nogal.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Deze poging tot humor beoordeel ik met een "nee"... Sorry.
Wat voor netten zijn dat eigenlijk dat ze muntjes tegenhouden?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Multiply het volgende:
Man man man..
Verdonk is verhuurd en veroorzaakte de penalty afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moest toch iets met die kansloze reactie van jou. Tenzij het spel van PEC iets te maken heeft met het beleid van Feyenoord, maar dat ontgaat me momenteel nogal.
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:
De UEFA willen pleasen, maar het tegenovergestelde bereikenWat triest.
Was wel echt dom zegquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdonk is verhuurd en veroorzaakte de penalty afgelopen weekend.
Ik ben iets op het spoor hier.
Het is ook nooit goed bij de UEFA.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Multiply het volgende:
Man man man..
De UEFA heeft die buitenproportionele maatregelen niet bedacht hoor. Dat hebben die idioten in het Maasgebouw gedaan. Waardoor dit schitterende affiche compleet verkracht is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij de UEFA.
kkbestuurquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
De UEFA heeft die buitenproportionele maatregelen niet bedacht hoor. Dat hebben die idioten in het Maasgebouw gedaan. Waardoor dit schitterende affiche compleet verkracht is.
Ja ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:21 schreef Vasion het volgende:
Ben best blij met mn kaartjes, maar krijg het idee dat zonder sfeeracties, half publiek en netten en zwaar klote gaat worden. En dan komt United ook nog eens met zo'n b-elftal die we waarschijnlijk op de meeste kutste manier gaan verliezen. Om vervolgens helemaal niet meer fit te zijn voor PSV en zo daar ook verliezen en weer in een negatieve spiraal terecht komen. Publiek is het zat, druk op Gio neemt toe en de verhuisdozen worden weer richting Gudde gegooid. Bestuur blijft zitten, frustraties van de supporters nemen toe. Feyenoord all over de media. Eerstvolgende EL wedstrijd moet voor de ommekeer zorgen, maar tevergeefs. Supporters helemaal doorgedraaid en misdragen zich in het stadion, bananen worden van links naar rechts gegooid. UEFA laat Feyenoord volgend seizoen alle wedstrijden zonder publiek spelen. Feyenoord wordt toch kampioen, plaatst zich voor CL, maar speelt alle wedstrijden zonder publiek. Er wordt mooi voetbal gespeeld, historische overwinningen geboekt, maar niemand kan het navertellen, want niemand was erbij.
Uh, dat kon dus niet want je kan geen kaartjes kopen voor allee United.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:39 schreef Oldground het volgende:
Het zegt ook wel genoeg dat de kaarten ook totaal niet hard gaan. Dat heeft echt niet alleen te maken met een falend ticket-systeem.
In elk ander geval was Man United thuis al tijden uitverkocht geweest.
Dat heeft niet eens zo zeer met het falende ticketsysteem te maken maar met de kaartverkooprestricties natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:39 schreef Oldground het volgende:
Het zegt ook wel genoeg dat de kaarten ook totaal niet hard gaan. Dat heeft echt niet alleen te maken met een falend ticket-systeem.
In elk ander geval was Man United thuis al tijden uitverkocht geweest.
Ik gok 90 minuten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:43 schreef PIETR het volgende:
Hoe lang blijven die netten eigenlijk hangen? En die parterre vakken dicht?
Echt he, zo triest en lachwekkend tegelijk dit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:29 schreef PIETR het volgende:
De UEFA willen pleasen, maar het tegenovergestelde bereikenWat triest.
alle Europese wedstrijden dit seizoenquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:43 schreef PIETR het volgende:
Hoe lang blijven die netten eigenlijk hangen? En die parterre vakken dicht?
Ik dacht ook volgend jaar?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
alle Europese wedstrijden dit seizoen
Nee, voorwaardelijke straf loopt dit jaar af volgens mij.quote:
Ik denk dat je je verkijkt op de hoogte van de nettenquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:24 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig zit ik op de tweede ring en heb ik niet zoveel last van de netten.
Zoals? Maatregelen, zoals meldplicht, zijn er allang. We hebben al een voetbalwet hèquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er alle begrip voor. T is te hopen dat er snel wettelijk meer mogelijk wordt, zodat dit soort rotzooi niet hoeft
quote:Wie zat er achter de actie van de Haagse supporters die zondag in de Kuip meer dan duizend knuffels naar patiëntjes van het Sophia Kinderziekenhuis wierpen? Dat wil de leiding van het ziekenhuis graag weten. Want ze willen de initiatiefnemers persoonlijk in Rotterdam bedanken.
"Kippenvel, nog steeds als ik er aan terugdenk", zegt Annelies Blom van het Sophia Kinderziekenhuis. "De volgende dag werd ik wakker met tranen in mijn ogen. Voor al die kinderen, supergaaf."
De zieke kinderen zaten zondag precies onder het uitvak in de Kuip, waar zich de ADO-fans hadden verzameld. Via social media was er een oproep gedaan om zo veel mogelijk knuffels voor de patiëntjes mee te nemen.
Toch moet Annelies Blom toegeven dat er aanvankelijk nogal wat twijfels leefden. "Gezien de reputatie van de Haagse fans wilde ik er eerst niets van weten. We komen niet naar Feyenoord - ADO hadden we besloten. Maar Feyenoord heeft ons gerustgesteld dat het allemaal goed zou komen. En dan dit, fantastisch."
"Dus vandaar deze oproep, wie o wie is er met deze actie begonnen? Melden kan bij het Erasmus MC Sophia in Rotterdam."
wordt.quote:Op woensdag 14 september 2016 07:16 schreef Scrummie het volgende:
haags_kwartiertje, je word gezocht!
[..]
Bedankt GGMM.quote:Op woensdag 14 september 2016 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wordt.
En heeft haags weleens een stadion van binnen gezien?
Nouja, je moet vanaf de meeste resterende plekken wel een tyfuseind kunnen gooien om bij het veld te komen, dus die netten lijken me wat overbodig. Of toch in ieder geval aan de lange zijden.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, dat kon dus niet want je kan geen kaartjes kopen voor allee United.
als er niet zo debiel was gedaan met alle maatregelen waren de kaartjes allang uitverkocht..quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, dat kon dus niet want je kan geen kaartjes kopen voor allee United.
Ballonnen aan lege stoelen vastbinden en een gezichtje er op tekenenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:23 schreef H.FR het volgende:
Ze bedekken alle parterre vakken met doek. Op zich prima, leent zich voor mooie Feyenoord uitingen. Maar zo te zien zijn de doeken allemaal egaal, bouwdoeken ofzo
Liever opblaasbananen met een gezichtje danquote:Op woensdag 14 september 2016 13:15 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ballonnen aan lege stoelen vastbinden en een gezichtje er op tekenen
quote:Op woensdag 14 september 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Op de lange zijde morgen, op last van de UEFA, waarschijnlijk geen netten.
Die al wel waren opgehangen.
Feyenoordgod
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 14 september 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Feyenoordgod
als iemand dan een banaan op het veld gooit dan heb je echt de poppen aan dansen.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Feyenoordgod
Feyenoordgod
Feyenoordgod
Gudde & co... Need to say more?quote:Op woensdag 14 september 2016 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme zeg, je legt zo'n maatregel toch *EERST* voor aan de partij waar je die maatregelen voor neemt? En dan zorg je toch dat je ver van te voren duidelijk hebt wat wenselijk is en wat niet? Je doet het toch voor die gasten van de UEFA, niet omdat je het zelf zo leuk vind?
Kan me daar echt boos om maken. Ik zou dit nog beter regelen, en ik ben maar 'n simpele website makert.
Nee, absoluut niet. En het is allemaal al eens gezegd en voorbij gekomen, maar telkens weer weten ze te verbazen met wederom een prachtig stukje 'dit is hoe het niet moet'.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gudde & co... Need to say more?
Pietjebell_ is er mee bezig, gezien zijn foto's op Instagram.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Feyenoordgod
nou jeetjequote:Op woensdag 14 september 2016 14:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Pietjebell_ is er mee bezig, gezien zijn foto's op Instagram.
Ze hebben weer lekker personeel uitgezocht![]()
https://www.instagram.com/p/BHcLChkgOpt/
Van iemand die met tiewraps stukken zeil moet bevestigen kunnen we toch ook weinig verwachten.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
hij zal wel een tros bananen krijgen voor zijn werk.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
lukte hier ook niet om te bestellen heb zelfs via een manier geprobeerd om via Engeland kaarten te bestellen dat ging ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zijn er hier al mensen met kaarten voor ManU - Feyenoord? Probeerde kaarten te bestellen voor de ManU vakken, maar dit lukte niet. Nu blijkt het dat supporters uit NL een restrictie hebben (gemaild) controleren ze daar aan de poort of je daadwerkelijk uit NL komt? Worden de tickets per post verstuurd, of zijn het e-tickets?
Ze doen het niet voor die gasten van de UEFA maar voor dat volk in De Kuip dat zich (zoals gewoonlijk) niet kan gedragen.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme zeg, je legt zo'n maatregel toch *EERST* voor aan de partij waar je die maatregelen voor neemt? En dan zorg je toch dat je ver van te voren duidelijk hebt wat wenselijk is en wat niet? Je doet het toch voor die gasten van de UEFA, niet omdat je het zelf zo leuk vind?
Kan me daar echt boos om maken. Ik zou dit nog beter regelen, en ik ben maar 'n simpele website makert.
Wel al besteld en geld is inmiddels afgeschreven. Verder (nog) niks gehoord. In de algemene voorwaarden stond dat kaarten worden opgestuurd.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zijn er hier al mensen met kaarten voor ManU - Feyenoord? Probeerde kaarten te bestellen voor de ManU vakken, maar dit lukte niet. Nu blijkt het dat supporters uit NL een restrictie hebben (gemaild) controleren ze daar aan de poort of je daadwerkelijk uit NL komt? Worden de tickets per post verstuurd, of zijn het e-tickets?
Als je niet begrijpt wat ik zeg, mag je het ook gewoon vragen in plaats van iets doms te zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:47 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ze doen het niet voor die gasten van de UEFA maar voor dat volk in De Kuip dat zich (zoals gewoonlijk) niet kan gedragen.
hehehequote:Op woensdag 14 september 2016 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt wat ik zeg, mag je het ook gewoon vragen in plaats van iets doms te zeggen.
Tuurlijk niet. Die zitten tot morgenmiddag in Amsterdam.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:15 schreef Oldground het volgende:
Is het eigenlijk al druk met United fans in Rotterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |