De Bruyne vind ik voorlopig zeker nog beter inderdaad, Pogba heeft het tegen echt goede tegenstanders nog iets te lastig. Het probleem is dat ie tegen ons waarschijnlijk overal dwars doorheen zou lopen, we mogen blij zijn dat ie waarschijnlijk niet speelt.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:08 schreef satecl het volgende:
[..]
In een matige Serie A heeft ie magische dingen laten zien. In de CL vaak onopvallend en ook een teleurstellend EK gespeeld. De eerste wedstrijden in de Premier League beloven ook al weinig goeds.
Natuurlijk een wereldspeler. Maar zal nooit tot de allerbeste van de wereld worden. Zelfs Kevin de Bruyne vind ik een betere speler.
Over 3 jaar hebben we het er weer over en dan zal je mij zoals altijd gelijk geven.
Wie koopt nou zoiets..quote:Op donderdag 15 september 2016 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
https://twitter.com/heiselberg/status/776351278846844928
Mijn god zeg. The horror.
Ik durf te wedden dat ik er minstens 1 iemand mee zie op w aanstaande zondag.quote:
Vandaag wordt lastig met dit weer maar ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik er minstens 1 iemand mee zie op w aanstaande zondag.
Een wedstrijd om nooit meer te vergeten voor veel fans.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
De UEFA was er niet blij mee. Hopelijk na vandaag gewoon weg om nooit meer terug te komen.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:10 schreef Pascalus het volgende:
Hangen die netten er nou nog steeds? Die moesten toch weg van de UEFA?
Weet je hoe lang ze in Rotterdam op zo'n tegenstander hebben zitten wachten?quote:Op donderdag 15 september 2016 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat beslis ik na afloop welquote:Op donderdag 15 september 2016 17:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een wedstrijd om nooit meer te vergeten voor veel fans.
quote:Op donderdag 15 september 2016 17:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ze in Rotterdam op zo'n tegenstander hebben zitten wachten?
Mad.quote:
Ook echt denken dat je dit verkoopt bij 30 graden.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Woudenberg op de bank?twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-09-2016 om 17:43:14Opstelling Feyenoord: Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis, Jørgensen en Toornstra. reageer retweet
Dat is moeilijk plannen maar ook bij <20 graden vraag ik me af wie dit zou kopen.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook echt denken dat je dit verkoopt bij 30 graden.
Zullen er zat zijn, ik zie tot mijn grote verdriet ook regelmatig mensen met het Legi Oen jasje lopen.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is moeilijk plannen maar ook bij <20 graden vraag ik me af wie dit zou kopen.
Ja, aparte keuze. Zit je weer met 2 heel langzame CVs.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:48 schreef Sunri5e het volgende:
Woudenberg op de bank?twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-09-2016 om 17:43:14Opstelling Feyenoord: Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis, Jørgensen en Toornstra. reageer retweet
4 basisspelers is geen C team Hansquote:Op donderdag 15 september 2016 18:06 schreef Syntix het volgende:
Het C-team van United gaat het jullie nog lastig maken.
mmh jawel.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 basisspelers is geen C team Hans
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij stellen Nelom en Kramer niet op, spelen dus ook met een C-team.
Kijk naar de bank, dan wil je helemaal in huilen uitbarsten.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vd Heijden en Botteghin.
NEIN NEIN NEIN NEIN
Zou het echt zo'n lijp zijn...quote:Op donderdag 15 september 2016 18:13 schreef Sunri5e het volgende:
Gudde heeft geen idee waarom het niet uitverkocht is
Hij was licht geblesseerd na zondag, maar zit wel op de bank.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Woudenberg blessa of is dit gewoon dom van Gio?
Wat is die vent achterlijk zeg.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou het echt zo'n lijp zijn...
Je moet wel volleerd honkballer zijn als je hier iets overheen kankert.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik deze tyfushoge netten zie snap ik niet waarom de parterre niet ook gewoon verkocht is. Als je überhaupt al iets zo hoog kan gooien dat het over die netten komt pleurt het zo weer terug op je eigen bek.
Paar maten stonden onderdaad op dordrecht vast. Paarden op het spoor ofzo. Schijnt een trein vol tw zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:21 schreef GGMM het volgende:
Kuip is halfleeg. Rijden de treinen niet ofzo?
Ja precies. Volgens mij is de kans dat ik hier vanaf QQ er iets overheen tyf veel groter dan de kans dat je dat vanaf X luktquote:Op donderdag 15 september 2016 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet wel volleerd honkballer zijn als je hier iets overheen kankert.
Daar is het aangekondigde grapjequote:Op donderdag 15 september 2016 18:21 schreef GGMM het volgende:
Kuip is halfleeg. Rijden de treinen niet ofzo?
Op mij kan je rekenen.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar is het aangekondigde grapje
Precies laten we hopen op een geestdodend saaie wedstrijd.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
"laten we hopen dat ie mooie dingen laat zien" over Rashford. Flikker toch in de gracht Driessen, vuile pleurisneus.
Om te kotsen, dat 'respect' voor de tegenstander, gekwijl op hun spelers.
Het lijkt me dat je als Nederlander gewoon voor de Nederlandse ploeg bent. In het belang van de coëfficienten enzo.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies laten we hopen op een geestdodend saaie wedstrijd.
Als het dan 1-0 is aan het eind: prima hoor.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies laten we hopen op een geestdodend saaie wedstrijd.
Tuurlijk, maar het liefst wel in een heerlijk spannende wedstrijd van 2 kanten...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je als Nederlander gewoon voor de Nederlandse ploeg bent. In het belang van de coëfficienten enzo.
FOX zendt het ook uit, daar loopt het commentaar een fractie voor op het beeld, ook heel irritant.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
"laten we hopen dat ie mooie dingen laat zien" over Rashford. Flikker toch in de gracht Driessen, vuile pleurisneus.
Om te kotsen, dat 'respect' voor de tegenstander, gekwijl op hun spelers.
yep hahahahaquote:Op donderdag 15 september 2016 19:07 schreef H.FR het volgende:
Is Karsdorp nou zijn staartje/knotje kwijt?
En nog het beste veld van Nederland.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:12 schreef H.FR het volgende:
Het veld heeft er trouwens wel eens beter uit gezien...
De Witte Keniaan speelt niet eens.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:36 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Woudenberg en Karsdorp echt een genot op de backposities.
Nee maar gewoon in het algemeen.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Witte Keniaan speelt niet eens.
+quote:Op donderdag 15 september 2016 19:43 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Botteghin speelt ijzersterk. Toornstra en El Ahmadi ook sterk. Feyenoord domineert atm.
quote:
0-0 zou prima zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:50 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord speelt heel gedisciplineerd en gefocust. United wil met zo min mogelijk inspanning en schade naar huis.
Wat een idioten ook, die ervoor gezorgd hebben dat de kuip niet vol kan.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:03 schreef Smoofie het volgende:
Wat een idioten ook, die bedacht hebben dat de kuip niet vol moet.
80% is geen eens een overtreding, echt.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iets minder domme overtredingen bitte
Ik zou het wel weten, op safe ballen en hopelijk 0-0 houden. Kijk dat schot van Martial, ManU teveel ruimte geven is dodelijk.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegen dit ongeïnspireerde United is het voor Feyenoord hinken op 2 gedachten: iets meer lef tonen en proberen te winnen, met het risico om de bietenbrug op te gaan door een counter, of op safe blijven spelen en hopen op een stiekem doelpuntje
Eens.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:54 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, op safe ballen en hopelijk 0-0 houden. Kijk dat schot van Martial, ManU teveel ruimte geven is dodelijk.
Kijk je wel eens Spaans voetbal? Scheidsrechters fluiten daar altijd alles af.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
80% is geen eens een overtreding, echt.
Gewoon voor de winst gaan. Feyenoord moet de punten pakken tegen de andere ploegen maar als Man Utd zo matig speelt moet je ze pakken.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegen dit ongeïnspireerde United is het voor Feyenoord hinken op 2 gedachten: iets meer lef tonen en proberen te winnen, met het risico om de bietenbrug op te gaan door een counter, of op safe blijven spelen en hopen op een stiekem doelpuntje
Ze spelen niet matig, ze spelen met de handrem erop.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gewoon voor de winst gaan. Feyenoord moet de punten pakken tegen de andere ploegen maar als Man Utd zo matig speelt moet je ze pakken.
Dat is hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2016 20:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ze spelen niet matig, ze spelen met de handrem erop.
Dat blijkt. Heel irritant zeg.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Spaans voetbal? Scheidsrechters fluiten daar altijd alles af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |