Well, ik claim niet dat Hillary dement is. Maar laten we wel wezen, er is duidelijk iets mis met Hillary.quote:Op zondag 11 september 2016 00:38 schreef Dagonet het volgende:
De enige die ik ervan verdenk dement te zijn is Trump, als je ziet hoe hij zich gedraagt. De irritaties, de standpuntwijzigingen, het heilig overtuigd zijn van dingen die hij nooit gezegd heeft.
Ik vind het op zich best raar dat jij claimt niet te weten dat deze documenten vals zijn.quote:Op zondag 11 september 2016 00:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Well, ik claim niet dat Hillary dement is. Maar laten we wel wezen, er is duidelijk iets mis met Hillary.
Zo kritisch als ik ben mbt dat document, zo kritisch ben jij duidelijk niet met je eigen bron.quote:Op zondag 11 september 2016 00:48 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het op zich best raar dat jij claimt niet te weten dat deze documenten vals zijn.
Een simpele google op Clinton Kisco en de eerste twee resultaten tonen al aan dat het hier vervalsingen (slechte) betreft:
http://www.snopes.com/hillary-clinton-medical-records-leaked/
Op haar coughing fits natuurlijk. De gemiddelde 68-jarige heeft die niet.quote:Op zondag 11 september 2016 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Waar baseer je je dus op dat er duidelijk iets met haar mis is? Vervalste papierwerk?
Dat zeg ik niet, stroman.quote:Op zondag 11 september 2016 00:54 schreef Dagonet het volgende:
Ah, je mag dus alleen posten als je het ermee eens bent en een beetje kritisch zijn mag niet.
Okay, doei, veel plezier in lalaland.
Ze hoest een beetje. Een gemiddelde 68-jarige hoest misschien war minder, maar die werken dan ook niet zo hard. En als je hard werkt gaat je weerstand wat omlaag. Hoesten is sowieso geen symptoom van dementie. Verder komen deze geruchten natuurlijk gewoon uit de koker van de repulikeinen.quote:Op zondag 11 september 2016 00:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, stroman.
Je zou bijvoorbeeld wat constructiever kunnen zijn en een eigen hypothese kunnen geven voor haar coughing fits, in plaats van zo ontzettend defensief te zijn en kennelijk ook op de man met je "lalaland". Dat slaat sowieso nergens op omdat ik duidelijk in mijn OP de optie open laat dat die documenten fake zijn.
Er wordt een uitzonderings situaties gemanuvreerd zodat Obama langer kan blijven zitten.quote:Op zondag 11 september 2016 00:36 schreef Pharmacist het volgende:
Iedereen is denk ik wel op de hoogte van de gezondheidsproblemen van Hillary.
Op internet circuleert sinds begin augustus een abstract van een medische file die van Hillary zou zijn waarin een diagnose staat van "subcortical vascular dementia". De vraag is natuurlijk of deze file fake is en daar heb ik uiteraard geen antwoord op. Het probleem met deze diagnose is dat Hillary (gezien de symptomen en de diagnose 2.5 jaar geleden) een levensverwachting heeft van 12-18 maanden. Waarom zou ze dan in hemelsnaam voor president runnen?
Ik ben niet geheel overtuigd, maar vind het wel intrigrerend. Ik ben benieuwd wat andere mensen denken wat Hillary al dan niet onder de leden heeft en wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben op haar eventuele presidentschap (en motivatie om te runnen).
[ afbeelding ]
Hillary Clinton has 'ONE year to LIVE' US Presidential candidate in shock new health claim
er is duidelijk wat aan de hand met Hillary. of het dementie is ander issue. Dat Hillary onbekwaam voor presidentie is. jaquote:Op zondag 11 september 2016 00:54 schreef Dagonet het volgende:
Ah, je mag dus alleen posten als je het ermee eens bent en een beetje kritisch zijn mag niet.
Okay, doei, veel plezier in lalaland.
Dat zou best eens kunnen kloppen. It's all a game en Trump speelt het mee.quote:Op zondag 11 september 2016 07:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er wordt een uitzonderings situaties gemanuvreerd zodat Obama langer kan blijven zitten.
Hoe zou dat dan moeten werken?quote:Op zondag 11 september 2016 07:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er wordt een uitzonderings situaties gemanuvreerd zodat Obama langer kan blijven zitten.
Ze heeft iig bizarre hoestbuien.quote:Op zondag 11 september 2016 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Waar baseer je je dus op dat er duidelijk iets met haar mis is? Vervalste papierwerk?
Ik snap werkelijk niet waarom ze niet even een pauze inlasten.quote:Op zondag 11 september 2016 15:51 schreef Ali_boo het volgende:
Je ziet haar groene slijm ophoesten
Vervolgens slikt ze het weer door wanneer ze een slokje water neemt
Wie weet rookt ze achter de schermen zware shagquote:Op zondag 11 september 2016 15:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze heeft iig bizarre hoestbuien.
Wss die zware sigaren van haar man Bill.quote:Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie weet rookt ze achter de schermen zware shag
quote:Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wss die zware sigaren van haar man Bill.
Waar ook Monica zich in verslikte.
Ze wil krampachtig de wereld laten zien dat er niets mis is met der gezondheidquote:Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom ze niet even een pauze inlasten.
quote:Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wss die zware sigaren van haar man Bill.
Waar ook Monica zich in verslikte.
Haar lichaam is de behuizing van haar gastheer Satan, die steeds meer naar buiten treedt.quote:Op zondag 11 september 2016 16:23 schreef schommelstoel het volgende:
Iets heel anders, kan ze niet vergiftig zijn?
Aangezien putin (dacht ik) liever trump heeft dan Clinton.
Geschiktquote:Op zondag 11 september 2016 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
Just in.
http://m.telegraaf.nl/art(...)l-tijdens-herdenking
Ik drukte te snel op posten...quote:
De VS is krankzinnigquote:Op zondag 11 september 2016 17:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik drukte te snel op posten...
Er moest nog wat bij.
Alle twee de kanidaten zijn ongeschikt.
Dat is al jaren duidelijk.quote:
En de 3de?quote:Op zondag 11 september 2016 17:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik drukte te snel op posten...
Er moest nog wat bij.
Alle twee de kanidaten zijn ongeschikt.
Die sluipt er misschien wel tussendoor.quote:
Anarchie.quote:Op zondag 11 september 2016 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die sluipt er misschien wel tussendoor.
Als twee honden er om vechten...
Wie weet is dat wel precies wat "ze" willen
Iedereen heeft de focus op Clinton en Trump
Ik vermoed dat Trump als hij daadwerkelijk gekozen wordt aardig zal indammen. Die man is alles behalve dom, en weet dat grootse uitspraken aandacht krijgen, en aandacht = stemmen. Ik denk dat hij maar al te goed beseft dat een ramkoers voor niemand goed zal zijn dus aardig zijn ideeën zal matigen. Voor hem is 't een soort van bucket list item, heb ik 't idee, 'POTUS worden'. Nou, dat doet hij dan 4 jaar en dan is 't mooi geweest ofzo. Althans, dat hoop ik.quote:Op zondag 11 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Anarchie.
Eerlijk gezegd had ik liever een Bernie, gezien.
Ik hoop dat Trump wint, Puur om te kijken wat er gaat gebeuren.
Knakker word echt door echt alles en iedereen bekritiseerd op vrijwel al zijn uitspraken.
De een nog debieler dan de ander.
Tja als je er dan als land ook nog op gaat stemmen verdien je niet beter in mijn ogen.
[ afbeelding ]
Misschien gaat ze 'r eigen dood faken.quote:Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom ze niet even een pauze inlasten.
quote:Op zondag 11 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Anarchie.
Eerlijk gezegd had ik liever een Bernie, gezien.
Ik hoop dat Trump wint, Puur om te kijken wat er gaat gebeuren.
Knakker word echt door echt alles en iedereen bekritiseerd op vrijwel al zijn uitspraken.
De een nog debieler dan de ander.
Tja als je er dan als land ook nog op gaat stemmen verdien je niet beter in mijn ogen.
[ afbeelding ]
Een stuk beter beeld van de situatie.quote:
Ook niet zoveel op te zien. De feeks waggelt een beetje op haar hoeven. Beelden dat ze van haar stok gaat heb ik (nog) niet gezien. Wat gebeurt er als ze zich terugtrekt?quote:
Dan zal Bernie vast wel terug komen lijkt mij.quote:Op zondag 11 september 2016 18:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ook niet zoveel op te zien. De feeks waggelt een beetje op haar hoeven. Beelden dat ze van haar stok gaat heb ik (nog) niet gezien. Wat gebeurt er als ze zich terugtrekt?
Tingo loop jij alvast op de zaken vooruit? Zodat je later kan zeggen: zie je wel! Ze is niet dood. Ze leeft! Vicsim!quote:Op zondag 11 september 2016 18:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien gaat ze 'r eigen dood faken.![]()
"Ooh yes, she was coughing very badly...."
"Oh yes, maybe it was cancer or soemthing..."
Is 't echt Hilary? Of 'n toneel stukje?quote:
Of ze is onwel gemaakt en ingewisseld voor een dubbelganger.quote:Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is 't echt Hilary? Of 'n toneel stukje?
Misschien heeft ze weer iets teveel gerookt.
"Its been confirmed today that Hilary Clinton has gone into drug rehab...."
Misschien Hilary wants out of the project dus ze gaat 'r eigen dood faken.
Jij doet jouw naam eer aan, ga zo doorquote:Op zondag 11 september 2016 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Haar lichaam is de behuizing van haar gastheer Satan, die steeds meer naar buiten treedt.
Jezus, het duurt echt lang ook hier! :$ Komt er helemaal niet uit...quote:Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Idd, echt bizarre footage.quote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanuit een andere hoek lijkt het nog erger:
Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.quote:Op zondag 11 september 2016 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
End of story voor Hillary haar kandidaatschap.
Mja, misschien blijft ze kandidaat, maar ik denk dat dit haar veel stemmen zal gaan kosten. Wie wil er een zwakke president?quote:Op zondag 11 september 2016 22:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv van een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.
Die grote neger is Hillary haar privé dokter.quote:Op zondag 11 september 2016 22:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.
Die loopt toch altijd met zo'n epi-pen rond? Tegen allergische reacties? Las daar laatst een interessante theorie over, geen idee meer waar.quote:Op zondag 11 september 2016 22:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die grote neger is Hillary haar privé dokter.
Natuurlijk is het Hillary. Al die security dudes werken voor die persoon en deze beelden staan in grote papers zoals Independent en CNN. Volgens CNN is ze ook vervroegd vertrokken.quote:Op zondag 11 september 2016 22:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.
Ja, ik dacht tegen epilepsie.quote:Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die loopt toch altijd met zo'n epi-pen rond? Tegen allergische reacties? Las daar laatst een interessante theorie over, geen idee meer waar.
Ja dus? Als de grote papers het beweren dan is het zo? Raar deze beelden, scherp in beeld all over the news. Er klopt iets niet aan. Geen idee of ik Hilly daar zie waggelen, ik zie de achterkant dat is alles. Wie weet is het haar kloonquote:Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Natuurlijk is het Hillary. Al die security dudes werken voor die persoon en deze beelden staan in grote papers zoals Independent en CNN. Volgens CNN is ze ook vervroegd vertrokken.
Welk belang zou Hillary daar bij hebben?quote:Op zondag 11 september 2016 22:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dus? Als de grote papers het beweren dan is het zo? Raar deze beelden, scherp in beeld all over the news. Er klopt iets niet aan. Geen idee of ik Hilly daar zie waggelen, ik zie de achterkant dat is alles. Wie weet is het haar kloon
Lol. Is er ooit een geval geweest waarin de grootste bladen ter wereld tegelijk de verkeerde hadden? De journalisten hebben sowieso een belangrijk persoon als Hillary tijdens die hele herdenking gevolgd; die hebben haar echt niet uit het oog verloren en vervolgens verward met een look-alike die toevallig een compleet security detail bij zich had. #HillaryHealth is trouwens trending op Twitter nu.quote:Op zondag 11 september 2016 22:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja dus? Als de grote papers het beweren dan is het zo? Raar deze beelden, scherp in beeld all over the news. Er klopt iets niet aan. Geen idee of ik Hilly daar zie waggelen, ik zie de achterkant dat is alles. Wie weet is het haar kloon
Raar voetje. Iemand die er zo aan toe is heeft toch medische hulp nodig op een brancard en onderzoeken? Ziet er niet naar uit dat dit aanwezig is of dat de auto daar het apparatuur voor heeft. Ik krijg meer het idee de auto in en de portieren dicht.quote:
Geen idee, ik ken haar agenda niet. Wie weet komen we daar in de toekomst achter.quote:Op zondag 11 september 2016 22:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welk belang zou Hillary daar bij hebben?
Ik ben niet zoveel beelden van Hillary tegengekomen tijdens de ceremonie, misschien heb ik het gemist. Ieder het zijne maar als de grote media iets prominent in beeld blijven brengen heb ik daar vraagtekens bij tegenwoordig. Verder zie je niet veel van Hilly, alleen haar achterkant.quote:Op zondag 11 september 2016 22:49 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Lol. Is er ooit een geval geweest waarin de grootste bladen ter wereld tegelijk de verkeerde hadden? De journalisten hebben sowieso een belangrijk persoon als Hillary tijdens die hele herdenking gevolgd; die hebben haar echt niet uit het oog verloren en vervolgens verward met een look-alike die toevallig een compleet security detail bij zich had. #HillaryHealth is trouwens trending op Twitter nu.
Anyway, voel vrij het niet te geloven, dit is BNW after all. Misschien was er wel een doppelganger ingehuurd door Trump en is de complete media er in getuimeld...
Toch vind ik het plausibeler klinken dat haar de aardse atmosfeer te zwaar begint te worden voor de lizard in kwestie en dat de NWO er des te sneller doorheen gedrukt moet worden.quote:Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Pharmacist het volgende:
Volgens Hillary's dokter heeft ze longontsteking.
Toch is het zeer aannemelijk dat Hillary uit een ei kwamquote:Op zondag 11 september 2016 23:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Toch vind ik het plausibeler klinken dat haar de aardse atmosfeer te zwaar begint te worden voor de lizard in kwestie en dat de NWO er des te sneller doorheen gedrukt moet worden.
Dan ben ik vooral benieuwd naar de kip die d'r gelegd heeft.quote:Op zondag 11 september 2016 23:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Toch is het zeer aannemelijk dat Hillary uit een ei kwam
ze verliest metaal he, dus een reptilian is uitgesloten zo.quote:Op zondag 11 september 2016 23:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Toch vind ik het plausibeler klinken dat haar de aardse atmosfeer te zwaar begint te worden voor de lizard in kwestie en dat de NWO er des te sneller doorheen gedrukt moet worden.
Die wagen is geen gewone limosine he. In Ohio reed er wel een ambulance in de hillerietje caravaan mee, daar was ze ook weer flink gezond op een buurtfeestje,(waar niet echt veel mensen voor haar kwamen )quote:Op zondag 11 september 2016 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar voetje. Iemand die er zo aan toe is heeft toch medische hulp nodig op een brancard en onderzoeken? Ziet er niet naar uit dat dit aanwezig is of dat de auto daar het apparatuur voor heeft. Ik krijg meer het idee de auto in en de portieren dicht.
Woow video verwijderd ....quote:Op maandag 12 september 2016 01:24 schreef Ali_boo het volgende:
SHOCK FOOTAGE: Hillary Faints, Media Covers it Up
En longontsteking is vaak het laatste stadium bij longkanker.quote:Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Pharmacist het volgende:
Volgens Hillary's dokter heeft ze longontsteking.
Copy right bsquote:
Hoorde dat de beveiliging van hillerietje gelijk de pers bestookte,(zie de video's van paul watson )quote:
Doe eens constructief, en geef je eigen professionele mening wat de toestand van Clinton zou kunnen verklaren.quote:Op maandag 12 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
Wat een dom topic.
Die medische brieven zijn niet eens 'close' tot medisch. Staat echt helemaal NIETS in wat een arts zou schrijven. Lol!
En natuurlijk is ze niet dement. Jezus man, dat is een klinische diagnose. Iemand die dement is kan echt niet runnen voor POTUS.
Lachwekkend topic dit zoals vaak in BNW
ghostwriting. Bigpharma middeltjes de hemel in prijzen.quote:Op maandag 12 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
Wat een dom topic.
Die medische brieven zijn niet eens 'close' tot medisch. Staat echt helemaal NIETS in wat een arts zou schrijven. Lol!
nee jij ontkent zaken.quote:En natuurlijk is ze niet dement. Jezus man, dat is een klinische diagnose. Iemand die dement is kan echt niet runnen voor POTUS.
Dat kan zo verschrikkelijk veel zijn dat het alleen maar gigantisch speculeren wordt.quote:Op maandag 12 september 2016 04:41 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Doe eens constructief, en geef je eigen professionele mening wat de toestand van Clinton zou kunnen verklaren.
Lul niet zo dom man, ik vind ook dat ze totaal niet geschikt is, dus ik ontken niets. Ik ontken alleen te weten wat haar mankeert. Dement is ze iig niet...dat wil ook niet zeggen dat haar gedrag nu zo 'normaal' is, ahum. Verre van zelfs...quote:Op maandag 12 september 2016 07:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ghostwriting. Bigpharma middeltjes de hemel in prijzen.
Of babies de vernieling in adviseren met volstrekt nutteloze maar kwalijke vaccins..
[..]
nee jij ontkent zaken.
Zij is medisch, technisch, humanitair volstrekt niet geschikt als president.
Daarom wordt in de OP de optie duidelijk open gehouden dat die brieven fake zijn. Het doel van dit topic is om te speculeren wat Hillary mankeert.quote:Op maandag 12 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
Wat een dom topic.
En natuurlijk is ze niet dement. Jezus man, dat is een klinische diagnose. Iemand die dement is kan echt niet runnen voor POTUS.
Een gewone longontsteking kan prima behandeld worden met antibiotica.quote:Op maandag 12 september 2016 02:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En longontsteking is vaak het laatste stadium bij longkanker.
Daarom heet het ook BNW...het is net RTL Boulevard vanuit een andere hoek belicht.quote:Op maandag 12 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
Wat een dom topic.
twitter:DavidShuster twitterde op maandag 12-09-2016 om 00:08:39Clarification from dem operatives @HillaryClinton pneumonia: Expect emergency DNC meeting to CONSIDER replacement. #HillarysHealth reageer retweet
Ja dat is een stuk van het stalen harnas waarmee ze het lijkt rechtop tegen het paaltje hebben gezet.quote:Op maandag 12 september 2016 19:48 schreef Xan21 het volgende:
Er valt ook een soort metalen dingetje uit haar kleding op een bepaald moment, dit hele pneumonia is BS.
Oh vet, zojuist geleerd dat ik ULTRA rechts ben. Gisteren nog op bezoek geweest bij buitenlandse vrienden. Zal ze maar niet vertellen dat ik gelezen heb dat Hillary ziek is.quote:Op maandag 12 september 2016 19:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Op het journaal zojuist tijdens Hilly-drama en weer op de been, werd er aangehaald dat ultrarechtse websites al maanden roepen dat de democraten ziek zijn, ondertussen laten ze een shot zien van Infowars en AJ
Is "trek eens aan mijn vinger" ook langs gekomen?quote:Op maandag 12 september 2016 20:22 schreef Nintex het volgende:
Ze zou bij de ceremonie nog even kort gechecked zijn op neurologische functies. "Knijp in je handen", "Beweeg met je ogen" dat soort dingen.
Old people farts zijn verschrikkelijkquote:Op maandag 12 september 2016 20:51 schreef Gerrits1986 het volgende:
[..]
Is "trek eens aan mijn vinger" ook langs gekomen?
Staat niets meer op hun sitequote:Op maandag 12 september 2016 21:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Jo! Dacht dat deze wel interessant was, denk ik post em even. Super fijne avond gewenst en geniet ervan!
[ afbeelding ]
En met 'n gewone longontsteking behandeld met antibiotica kan je ook dood gaan.quote:Op maandag 12 september 2016 09:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een gewone longontsteking kan prima behandeld worden met antibiotica.
Dat mensen die toch al door ziekte verzwakt zijn het laatste zetje krijgen door longontsteking is waar maar we weten helemaal niet of Hilary kanker heeft dus dat is speculatie van de koude grond.
Welke symptomen van M. Parkinson hebben we bij haar gezien dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:16 schreef illusions het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nson-7608896-a510877
Een oud artikel van NRC, heb er verder niet echt onderzoek naar gedaan, maar ik had ergens gelezen dat het mogelijk is dat Hillary Clinton de ziekte van Parkinson heeft, áls dat het geval is kan een longontsteking enorm gevaarlijk zijn.
Flauwvallen, het is een neurologische ziekte, verder weet ik er ook maar weinig van, maar daarom zeg ik ook dat mócht het om Parkinsson gaan, zou de longontsteking zoals verkondigd door de pers, vrij gevaarlijk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
[..]
Welke symptomen van M. Parkinson hebben we bij haar gezien dan?
Flauwvallen obv M. Parkinson?quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Flauwvallen, het is een neurologische ziekte, verder weet ik er ook maar weinig van, maar daarom zeg ik ook dat mócht het om Parkinsson gaan, zou de longontsteking zoals verkondigd door de pers, vrij gevaarlijk kunnen zijn.
Gast, ik heb geen medicijnen gestudeerd ofzo en dat claim ik ook niet, ik opper maar iets. Heb het Parkinsson-gerucht ergens gelezen, maar feit is dan wel dat een longontsteking veel gevaarlijker is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:47 schreef starla het volgende:
[..]
Flauwvallen obv M. Parkinson?
Leg me dat uit...
quote:The Parkinson's (maybe even Parkinson's plus syndrome) theory actually has pretty good merit and I'm glad you posted it. This is mostly a medical discussion argument, but I wanted to distill down the pure fundamentals of the argument, regardless of who the person is. What follows is a purely objective discussion based on medical facts in the context of the video we have of HRC:
https://www.reddit.com/r/(...)se_evidences/d7iukne
Ze is een terminator, dat stukje smelt wel weer aan haar vastquote:Op maandag 12 september 2016 19:48 schreef Xan21 het volgende:
Er valt ook een soort metalen dingetje uit haar kleding op een bepaald moment, dit hele pneumonia is BS.
Hoe bedoel je? Zo ziet ze er toch gewoon uit?quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
Gezien de nieuwsberichten, zou ze er binnen een paar maand zo uit moeten zien:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe je nu zo'n fout kunt maken als nieuwslezer...quote:
''Krijgt Obama zijn gedroomde 3e termijn?''quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Even uit het andere BNW-topic meegenomen:
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2327501%2F6%2F50
Creatief bedacht, maar niet realistischquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:35 schreef starla het volgende:
[..]
''Krijgt Obama zijn gedroomde 3e termijn?''
Dat maakt BNW juist zo leukquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gvd zeg, het is hier ook echt net RTL Boulevard, alleen dan voor alto gekkies met schizofrenie.
Weer eens een topic waar iedereen mee komt posten. Tof!quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het ook uiterst vermakelijk
Ik moet zeggen dat ik het vooral interessant vind omdat de toon ook wel relax is. Ik heb wel eens BNW topics gezien waar je gelijk wordt ondergesneeuwd met bergen digitale kak als je ergens vraagtekens bij de OP zet. Dit topic is lekker relax, de voor- en tegenstanders mengen zich aardig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weer eens een topic waar iedereen mee komt posten. Tof!
Net als dat topic van Barry.
Helemaal mee eens. Zo kan het dus ook.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het vooral interessant vind omdat de toon ook wel relax is. Ik heb wel eens BNW topics gezien waar je gelijk wordt ondergesneeuwd met bergen digitale kak als je ergens vraagtekens bij de OP zet. Dit topic is lekker relax, de voor- en tegenstanders mengen zich aardig.
Plus dat velen ook stiekem de hoop hebben dat ze uit de pijp gaat gok ik. Al is dat niet netjes om te zeggen natuurlijk![]()
Ik ben al pagina 101 aan het F5'en.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zo kan het dus ook.
En ja dat laatste zou ook best eens kunnen
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben al pagina 101 aan het F5'en.
quote:Alarming: DNC Is Preparing For The Worst, Hillary Death Is One Of The Real Options, This Is Who Is Going To Replace Her In The Race!
By Conservative Army -
September 12, 2016
Share on Facebook
Tweet on Twitter
Hillary is done, she is over, and she is even going to be replaced for the presidential race, and here are the names that are being considered so far.
Acoording to The Political Insider:
” Hillary Clinton is in serious trouble. Not only is her campaign imploding, but her health is far worse than anyone realized.
Now, insiders are reporting that if Hillary steps aside at the last moment, Vice President Joe Biden would officially replace her on the top of the presidential ticket......
Ze zullen denk ik wachten met de stekker er uit te trekken tot na de verkiezingen, dan krijgt ze (mits gekozen) een mooie door de belastingbetaler vergoede staatsbegrafenis plus een eigen bibliotheek (en hoeft ze niet naast Bill te liggen). Zo zijn die Clintons welquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:
nou als ik alles zo lees is ze als dood en begraven!
Ik weet zeker dat ik dat net las ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef Ali_boo het volgende:
Weet je het zeker?
Het mens kon nauwelijks op der voeten staan
Bron?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat net las ja.
Ze heeft wel de handen op haar rug. Dat is wel vreemd voor een 'flauwte'.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat net las ja.
Als je op Youtube op Hillary Clinton scandals zoekt, vind ik het nog erg, erg mild dat je haar een terminale ziekte toewenst.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ze heeft wel de handen op haar rug. Dat is wel vreemd voor een 'flauwte'.
Spannend!
Maar stiekem hoop ik dat ze terminaal is...
Oh godquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:16 schreef ToT het volgende:
'Clinton mogelijk vergiftigd door Trump en Poetin'WHAHAHAHAHAHAHAhat the fuck?????
The cars are pointing in opposite directions in the two videos you posted.quote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
En de andere.quote:
ik denk dat het een opblaaspop is die halverwege leeg liep...quote:Op woensdag 14 september 2016 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Het arrestatie-verhaal lijkt, als je de filmpjes bekijkt opzich best aannemelijk. Kan best zijn dat ze voorover valt omdat ze zich verzet, zeg maar.
Toch heeft ze haar handen op de rug lijkt het.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
ik denk dat het een opblaaspop is die halverwege leeg liep...
Mja, ik geloof niet dat Hillary daadwerkelijk als een "normale" straatcrimineel aangehouden zou worden hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toch heeft ze haar handen op de rug lijkt het.
Dat lijkt mij niet nodig als iemand op inzakken staat
Hoe misselijk ben je als je denkt dat dit een andere hoek is ipv gespiegeld?quote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mja, ik geloof niet dat Hillary daadwerkelijk als een "normale" straatcrimineel aangehouden zou worden hoor.
Je ziet wat je er in wilt zienquote:Op woensdag 14 september 2016 10:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar toch lijkt het zo.
Het bijzondere is dat het gespiegeld erger lijktquote:Op woensdag 14 september 2016 10:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe misselijk ben je als je denkt dat dit een andere hoek is ipv gespiegeld?
Dat is dan raar. Want ik wil dat helemaal niet zien of heb daar een voorkeur voor.quote:
OK. Maar waarom dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 10:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En Tingo...het is gespiegeld.
Dankje. At least some posters can respond in a normal manner.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:29 schreef Xan21 het volgende:
Zal wel met copyright te maken hebben...gebeurt vaker op youtube dat videos gespiegeld erop staan.
Ze staat tegen haar handen aan tegen een pilaar, die houding behoudt ze terwijl ze naar de auto loopt, een beveiliger probeert haar te ondersteunen en pakt haar arm die vervolgens langs haar lichaam beweegt. Dat ondersteunen gebeurt klungelig waardoor ze naar beneden zakt.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is dan raar. Want ik wil dat helemaal niet zien of heb daar een voorkeur voor.
Sta neutraal in heel dit gebeuren.
Rustig rustig Wantie, neem even een bnw pauze.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze staat tegen haar handen aan tegen een pilaar, die houding behoudt ze terwijl ze naar de auto loopt, een beveiliger probeert haar te ondersteunen en pakt haar arm die vervolgens langs haar lichaam beweegt. Dat ondersteunen gebeurt klungelig waardoor ze naar beneden zakt.
Hoezo lijkt dat op een aanhouding?
Het is bovendien haar eigen auto. En de dame naast haar volgens mij haar persoonlijke arts.
Haha, dit stukje is echt briljant geschrevenquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:47 schreef Lambiekje het volgende:
http://gizmodo.com/the-il(...)loning-ce-1771968163
Cloning is common usage
Satire en humor is ook wat sommigen missen in hun leven en alles veel te serieus nemen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, dit stukje is echt briljant geschreven
Neemt mensen die dit soort extreem overdreven meuk geloven wel heerlijk in de zeik
Dat weet ik. De 911 hoaxers heeft 't op de rare 'victim' fotos gebruikt.quote:
want ik mag geen eigen analyse maken van wat ik op die beelden zie?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Rustig rustig Wantie, neem even een bnw pauze.
ik heb nooit op instorten gestaan, dus kan daar niet over oordelen.quote:Het leek er gewoon op doordat ze haar handen op haar rug heeft.
Wat mij niet een fijne houding lijkt als jij op instorten staat.
roken weet ik niet, maar pijpen dat doet ze welquote:Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
klonen kan maar, je kan niet iemand zijn gedachten klonen!quote:Op woensdag 14 september 2016 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, dit stukje is echt briljant geschreven
Neemt mensen die dit soort extreem overdreven meuk geloven wel heerlijk in de zeik
Man man man, wat opvliegend weer ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 02:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
want ik mag geen eigen analyse maken van wat ik op die beelden zie?
[..]
ik heb nooit op instorten gestaan, dus kan daar niet over oordelen.
Alleen is een aanhouding gezien de beelden en andere feiten te ver gezocht.
Kortom, je hebt geen argumenten meer en besluit daarom om mij maar op de persoon aan te vallen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Man man man, wat opvliegend weer ja.
Doe toch eens kalm in je gesprekken met anderen.
Je maakt je veel te druk om de bevindingen van een ander.
Ik ben wel eens ingezakt ja, voelde het aankomen en dan sta je niet lekker met de handen op de rug, laat staan dat je ze daar krijgt.
Haha ja nee dat is het Wantie.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, je hebt geen argumenten meer en besluit daarom om mij maar op de persoon aan te vallen.
Een zwaktebod....
Als je er niet tegen kunt dat iemand je van repliek bedient, dan moet je je mening niet op een forum ventileren.
Precies, gewoon op de man gaan spelen als je er met argumenten niet meer uit komt.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja nee dat is het Wantie.
Helemaal.
Je moet jezelf niet zo serieus nemen kerel, ik lees vaak je berichten, je laat je wel erg kennen zeg.
En zodra iemand je ergens op aan spreekt is die gene niet geschikt genoeg voor een discussie.
Misschien moet je eens een stapje terug doen gozer.
Even een cooldown moment, het zal je goed doen.
Nee meneer kloon.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, gewoon op de man gaan spelen als je er met argumenten niet meer uit komt.
Dat is Schommelstoel ten voeten uit...
Nou, nou, het wordt je rood voor de ogen.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee meneer kloon.
Jij maakt een aanname over iets wat je gelezen hebt van mij.
En daar struikel jij volkomen over.
En nu ook nog de op de man spelen kaart aanhalen.
Het lijkt er op dat jij denkt dat ik geloof dat ze gearresteerd is en dat het allemaal opgezet is.
Dat is de fout die jij in het begin al maakte.
Ik probeerde het zelfs nog te melden.
Enige wat jij kon doen is met je zogenaamde kennis en i know it all gedrag vertellen hoe het wel zit op je typische wantie stijl.
Ga nu niet de gebeten hond uithangen die op de man is aangevallen.
Je bent hier puur om aan te tonen dat alles wat anderen zien niet van toepassing is in jou belevenis.
Smart ass.
Ik heb ook nooit "toegegeven " dat ik dat wel geloof.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, nou, het wordt je rood voor de ogen.
En dat terwijl je nu zelf toegeeft dat je niets gelooft van de hypothese dat Hillary werd gearresteerd.
Je maakt je dus druk om niets.
Ik zou zeggen, geniet van het weer en zoek wat verkoeling.
Je raakt kennelijk oververhit...
En in plaats van gewoon kalm te blijven en dat misverstand op te helderen voel je je daardoor in je wiek geschoten en begin je tegen me te stuiteren..quote:Op donderdag 15 september 2016 11:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit "toegegeven " dat ik dat wel geloof.
Je bent te snel met je conclusies over anderen, ik noem het voor het gemak even een aanname maken.
Dat is het hele probleem van dit gesprek.
Zegt iemand die mij een kloon noemtquote:Op donderdag 15 september 2016 11:59 schreef schommelstoel het volgende:
Je bent te snel met je conclusies over anderen
en als ze beiden gewoon in leven blijven?quote:Op donderdag 15 september 2016 16:45 schreef Xan21 het volgende:
Maakt 't niet lang meer... en als Trump ook zogenaamd een kogel krijgt zal ik er niet van staan te kijken.
Hillary weer op pad en Trump had zijn haar door de war .quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Hillary Clinton Departure from White Plains, New York Democratic presidential nominee Hillary Clinton was seen boarding her campaign plane in White Plains, New York, after spending several days off the trail recovering from pneumonia.
Back on track, niks aan de hand, madam is weer fris en fruitig op tournee... als ze het al is
Haha ik had hem ook voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:58 schreef Charged het volgende:
Crap,sorry maar moest even..
Via Dumpert.
http://www.dumpert.nl/med(...)el_me_geweldig_.html
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Double in of niet, al heeft ze er tien het doet niets af dat ze een liegende, psycho feeks is. Liegen dat doen ze allemaal trouwens.
Bill Clinton: Hillary ‘Worked Like a Demon’ and Gets ‘Severely Dehydrated
Zou Bill een tipje van de sluier lichten?
Ik heb dit in de eerste instantie afgewimpeld als alu-hoedjes bullshit en heb het gegooid op ingetrokken kin versus gestrekte hals, gebrek aan contrast, wazige foto en meer van dat soort dingen, maar op die "after"-foto's lijkt ze een aantal jaren jonger, en zoals iemand al eerder opmerkte; qua lichaam ook slanker. Ook dat wimpelde ik eerst af op de lichaamshouding, maar inmiddels ben ik toch niet zo zeker meer.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
Misschien heeft ze een paar embryos naar binnen geslurpt zoals Chris Reeves in South Park.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb dit in de eerste instantie afgewimpeld als alu-hoedjes bullshit en heb het gegooid op ingetrokken kin versus gestrekte hals, gebrek aan contrast, wazige foto en meer van dat soort dingen, maar op die "after"-foto's lijkt ze een aantal jaren jonger, en zoals iemand al eerder opmerkte; qua lichaam ook slanker. Ook dat wimpelde ik eerst af op de lichaamshouding, maar inmiddels ben ik toch niet zo zeker meer.
Begrijpelijk dat je de schone schijn wil ophouden naar je kiezers en doen alsof er niks aan de hand is, maar dit opgeteld bij dat het mens sowieso zo oneerlijk als de tyfus is en veel te verbergen heeft, wekt niet bepaald veel vertrouwen.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een paar embryos naar binnen geslurpt zoals Chris Reeves in South Park.
hahahahaa..vette compilatie.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Lijkt alsof deze versie een beter gebit heeft? Ze draagt vaak blauw net als frau Merkel, de kleur die oa betrouwbaarheid zou moeten uitstralen. Bovendien een kleur om het figuur te maskeren wat zwart ook doet maar dat zou sneller opvallen. Ook handig voor eventuele double ins als de bouw toch niet helemaal overeenkomt.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 16:23:59Hillary Clinton is taking the day off again, she needs the rest. Sleep well Hillary - see you at the debate! reageer retweet
Ah daar zijn het groene scherm en de cheer-tape weer.quote:Op zondag 18 september 2016 17:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Madam in haar speech jl, power through it.. again.
quote:Another claim is that Hillary wasn’t there at all and the audience is supplemented with extra people by way of chroma-keying. If this were true, then why do multiple camera angles from different stations and live-streamers clearly show her leaving the stage and interacting with the crowd? Why would anyone bother falsifying how many people who were there when it was well-documented that less than 300 people showed up? Even with this relatively small number of people, it’s more people than could possibly be trusted with this sort of secret. Surely, if a major presidential candidate faked an entire rally, somebody would’ve leaked evidence to the media by now.
Questioning these sorts of things is perfectly fine, but it’s wise to approach with a healthy dose of skepticism.
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Er gaan geruchten dat mocht hillerietje haar kandidaatstelling moet opgeven , Michelle Obama haar plaats kan innemen![]()
Onze aller eerste tranny presidentquote:Op woensdag 21 september 2016 18:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Er gaan geruchten dat mocht hillerietje haar kandidaatstelling moet opgeven , Michelle Obama haar plaats kan innemen![]()
Compressiequote:Op zaterdag 17 september 2016 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahah... tering dit is zo obvious.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ah daar zijn het groene scherm en de cheer-tape weer.
Inclusief frame waar Clinton ineens uitgeknipt is. Een camera kan niet door iemand heen kijken en dus niet invullen wat er zich achter iemand bevindt.
De hekken die je op de cameras van de mobieltjes ziet staan gewoon op de achtergrond. Lijkt eerder een vreemd perspectief. Maar ze staan er toch echt, die hekkies.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahahah... tering dit is zo obvious.
Hier het origineel:
Het publiek is fake. Check de GSM schermen en hetgeen daarop te zien is. Strookt totaal niet met de achtergrond.
Kijk maar eens goed naar bijvoorbeeld 24:56 en check wat er op die GSM te zien is.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De hekken die je op de cameras van de mobieltjes ziet staan gewoon op de achtergrond. Lijkt eerder een vreemd perspectief. Maar ze staan er toch echt, die hekkies.
En die vlaggen dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De hekken die je op de cameras van de mobieltjes ziet staan gewoon op de achtergrond. Lijkt eerder een vreemd perspectief. Maar ze staan er toch echt, die hekkies.
ja en dan nog even dat frame waarop hillary onzichtbaar wordt en de camera door hillary de achtergrond kan zien.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:46 schreef APK het volgende:
Er staan toch gewoon mensen achter / aan de zijkant waar ze naar wuift?
Kijk maar op 23:50, vlak daarvoor afgeknipt in het andere filmpje waar hij zegt dat ze naar niemand staat te zwaaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |