abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165237612
Iedereen is denk ik wel op de hoogte van de gezondheidsproblemen van Hillary.

Op internet circuleert sinds begin augustus een abstract van een medische file die van Hillary zou zijn waarin een diagnose staat van "subcortical vascular dementia". De vraag is natuurlijk of deze file fake is en daar heb ik uiteraard geen antwoord op. Het probleem met deze diagnose is dat Hillary (gezien de symptomen en de diagnose 2.5 jaar geleden) een levensverwachting heeft van 12-18 maanden. Waarom zou ze dan in hemelsnaam voor president runnen?

Ik ben niet geheel overtuigd, maar vind het wel intrigrerend. Ik ben benieuwd wat andere mensen denken wat Hillary al dan niet onder de leden heeft en wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben op haar eventuele presidentschap (en motivatie om te runnen).

Hillary Clinton has 'ONE year to LIVE' US Presidential candidate in shock new health claim
  zondag 11 september 2016 @ 00:38:56 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_165237642
De enige die ik ervan verdenk dement te zijn is Trump, als je ziet hoe hij zich gedraagt. De irritaties, de standpuntwijzigingen, het heilig overtuigd zijn van dingen die hij nooit gezegd heeft.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_165237702
Juist ja.
Ja doei.
pi_165237738
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 00:38 schreef Dagonet het volgende:
De enige die ik ervan verdenk dement te zijn is Trump, als je ziet hoe hij zich gedraagt. De irritaties, de standpuntwijzigingen, het heilig overtuigd zijn van dingen die hij nooit gezegd heeft.
Well, ik claim niet dat Hillary dement is. Maar laten we wel wezen, er is duidelijk iets mis met Hillary.

Ik claim niet te weten wat dat is. Ik ben gewoon benieuwd wat andere mensen denken. Ow, en laten we het over Hillary hebben, daar is dit topic over :)
  zondag 11 september 2016 @ 00:48:48 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_165237765
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 00:45 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Well, ik claim niet dat Hillary dement is. Maar laten we wel wezen, er is duidelijk iets mis met Hillary.

Ik vind het op zich best raar dat jij claimt niet te weten dat deze documenten vals zijn.
Een simpele google op Clinton Kisco en de eerste twee resultaten tonen al aan dat het hier vervalsingen (slechte) betreft:

http://www.snopes.com/hillary-clinton-medical-records-leaked/
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  zondag 11 september 2016 @ 00:50:33 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_165237777
Waar baseer je je dus op dat er duidelijk iets met haar mis is? Vervalste papierwerk?
pi_165237789
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 00:48 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het op zich best raar dat jij claimt niet te weten dat deze documenten vals zijn.
Een simpele google op Clinton Kisco en de eerste twee resultaten tonen al aan dat het hier vervalsingen (slechte) betreft:

http://www.snopes.com/hillary-clinton-medical-records-leaked/
Zo kritisch als ik ben mbt dat document, zo kritisch ben jij duidelijk niet met je eigen bron.

Medische records die niet voor communicatie bestemd zijn hebben helemaal geen letterhead of "doctors signature".

Verder heb ik dit niet voor niets in BNW gepost en niet in NWS (waar ik bijna altijd zit).
pi_165237795
quote:
5s.gif Op zondag 11 september 2016 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Waar baseer je je dus op dat er duidelijk iets met haar mis is? Vervalste papierwerk?
Op haar coughing fits natuurlijk. De gemiddelde 68-jarige heeft die niet.

Waarom ben je zo ontzettend defensief? Dit is BNW. Als je dit onzin vind, reageer dan niet.
  zondag 11 september 2016 @ 00:54:21 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_165237813
Ah, je mag dus alleen posten als je het ermee eens bent en een beetje kritisch zijn mag niet.

Okay, doei, veel plezier in lalaland.
pi_165237828
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 00:54 schreef Dagonet het volgende:
Ah, je mag dus alleen posten als je het ermee eens bent en een beetje kritisch zijn mag niet.

Dat zeg ik niet, stroman.

Je zou bijvoorbeeld wat constructiever kunnen zijn en een eigen hypothese kunnen geven voor haar coughing fits, in plaats van zo ontzettend defensief te zijn en kennelijk ook op de man met je "lalaland". Dat slaat sowieso nergens op omdat ik duidelijk in mijn OP de optie open laat dat die documenten fake zijn.
pi_165240070
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 00:55 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, stroman.

Je zou bijvoorbeeld wat constructiever kunnen zijn en een eigen hypothese kunnen geven voor haar coughing fits, in plaats van zo ontzettend defensief te zijn en kennelijk ook op de man met je "lalaland". Dat slaat sowieso nergens op omdat ik duidelijk in mijn OP de optie open laat dat die documenten fake zijn.
Ze hoest een beetje. Een gemiddelde 68-jarige hoest misschien war minder, maar die werken dan ook niet zo hard. En als je hard werkt gaat je weerstand wat omlaag. Hoesten is sowieso geen symptoom van dementie. Verder komen deze geruchten natuurlijk gewoon uit de koker van de repulikeinen.
  zondag 11 september 2016 @ 07:21:28 #12
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165240082
Ze moet de trap op geholpen worden, reist met een rolstoel, heeft absences en ongecontroleerde aanvallen. Dat ze niet gezond en fit is valt toch niet te ontkennen?

Denk dat ze runt als vooruitgeschoven pion van de kliek machthebbers waar Bill en Obama ook pionnen van zijn. Na de eerste zwarte nu de eerste vrouwelijke president is goed te verkopen aan dat domme volk.
  zondag 11 september 2016 @ 07:48:27 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_165240114
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 00:36 schreef Pharmacist het volgende:
Iedereen is denk ik wel op de hoogte van de gezondheidsproblemen van Hillary.

Op internet circuleert sinds begin augustus een abstract van een medische file die van Hillary zou zijn waarin een diagnose staat van "subcortical vascular dementia". De vraag is natuurlijk of deze file fake is en daar heb ik uiteraard geen antwoord op. Het probleem met deze diagnose is dat Hillary (gezien de symptomen en de diagnose 2.5 jaar geleden) een levensverwachting heeft van 12-18 maanden. Waarom zou ze dan in hemelsnaam voor president runnen?

Ik ben niet geheel overtuigd, maar vind het wel intrigrerend. Ik ben benieuwd wat andere mensen denken wat Hillary al dan niet onder de leden heeft en wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben op haar eventuele presidentschap (en motivatie om te runnen).

[ afbeelding ]

Hillary Clinton has 'ONE year to LIVE' US Presidential candidate in shock new health claim
Er wordt een uitzonderings situaties gemanuvreerd zodat Obama langer kan blijven zitten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 11 september 2016 @ 07:50:53 #14
52357 Lambiekje
pi_165240117
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 00:54 schreef Dagonet het volgende:

er is duidelijk wat aan de hand met Hillary. of het dementie is ander issue. Dat Hillary onbekwaam voor presidentie is. ja
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 11 september 2016 @ 07:52:54 #15
52357 Lambiekje
pi_165240121
pi_165240187
Eerlijk gezegd vraag ik me af waarom een arts in een filmpje nog even zou gaan aanhalen dat het 'een derde termijn voor Obama' wordt. Of waarom een arts zou werken met een voice-over en melodramatische muziek, in plaats van gewoon feiten aan te halen en zichzelf te laten zien. Want het argument 'wie erover spreekt, wordt vermoord' vind ik nogal dunnetjes als je eerder al hebt zitten spreken over Obama en dat hij hoopt op natuurramp voor een derde termijn. En het is youtube, ze zouden je zo vinden, als ze dat zouden willen, of je nu je naam erop zet of niet. Mocht ik zoiets denken, ik zou net wel mijn naam uitschreeuwen, dan valt het ten minste op als er iets gebeurt. (what did I just say? It's contagious... :{ )

En verder op dat kanaal vind ik de onderbouwing van dingen over zika aan de hand van quotes uit films nogal vreemd voor een arts, dus veel vertrouwen heb ik niet in dat kanaal.

Misschien is Hillary gewoon een 70jarige vrouw, die nog met de gevolgen van dat infarct en een kriebelhoest zit? Die niet meteen subcorticale vasculaire dementie hoeven te zijn...
pi_165240202
Hillary gaat met een nipte overwinning aan de haal (maar Donald heeft meer stemmen, net als Al Gore een aantal jaar geleden), ik denk dat het tot ongeveer april goed blijft gaan, gezondheid is dan weer een beetje uit het nieuws, en als ze dan meer buitenactiviteiten heeft wordt ze echt ziek en neemt iemand anders het waar. Wat er dan gebeurt? Geen idee, de bevolking is te onberekenbaar tegenwoordig. Maar het zal niet zonder bloedvergieten gaan.

En als papieren uit een dossier komen verwacht ik in ieder geval gaatjes waardoor het lijkt alsof ze uit een map komen :+
En waarom zat ze met de 'chairman' aan tafel? Ik zou toch eerder een praktiserend arts verwachten.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 11 september 2016 @ 12:36:09 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165243688
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 07:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er wordt een uitzonderings situaties gemanuvreerd zodat Obama langer kan blijven zitten.
Dat zou best eens kunnen kloppen. It's all a game en Trump speelt het mee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 11 september 2016 @ 14:54:06 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165246802
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 07:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe zou dat dan moeten werken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_165247695
quote:
5s.gif Op zondag 11 september 2016 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Ze heeft iig bizarre hoestbuien.

pi_165247804
Je ziet haar groene slijm ophoesten

Vervolgens slikt ze het weer door wanneer ze een slokje water neemt :N
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165247898
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2016 15:51 schreef Ali_boo het volgende:
Je ziet haar groene slijm ophoesten

Vervolgens slikt ze het weer door wanneer ze een slokje water neemt :N
Ik snap werkelijk niet waarom ze niet even een pauze inlasten. :')
  zondag 11 september 2016 @ 16:04:07 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165248005
quote:
Wie weet rookt ze achter de schermen zware shag :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_165248178
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wss die zware sigaren van haar man Bill.
Waar ook Monica zich in verslikte.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_165248227
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

:D
pi_165248242
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze wil krampachtig de wereld laten zien dat er niets mis is met der gezondheid

En juist hierdoor voedt ze alleen de wilde speculaties _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 11 september 2016 @ 16:23:00 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165248330
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

:D _O- _O_
pi_165248333
Iets heel anders, kan ze niet vergiftig zijn?

Aangezien putin (dacht ik) liever trump heeft dan Clinton.
pi_165248431
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:23 schreef schommelstoel het volgende:
Iets heel anders, kan ze niet vergiftig zijn?

Aangezien putin (dacht ik) liever trump heeft dan Clinton.
Haar lichaam is de behuizing van haar gastheer Satan, die steeds meer naar buiten treedt.

pi_165249039
pi_165249645
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geschikt
Ongeschikt
Clinton?
pi_165249663
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 17:20 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Clinton?
Nee, repelsteeltje.
pi_165249695
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, repelsteeltje.
Ik drukte te snel op posten...
Er moest nog wat bij.

Alle twee de kanidaten zijn ongeschikt.
pi_165249747
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 17:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Er moest nog wat bij.

De VS is krankzinnig
pi_165249883
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De VS is krankzinnig
Dat is al jaren duidelijk.

Maar deze verkiezingen zijn toch wel de meest bizarre.
Ze weten het elke keer weer te overtreffen.
En de Amerikanen slikken het als zoete koek.

Hoe zullen de volgende verlopen als het termijn van de dan huidige president is verlopen.
Gekker kan haast niet, tenzij het over Amerika gaat
  zondag 11 september 2016 @ 17:28:36 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165249898
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 17:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Er moest nog wat bij.

En de 3de?
Onikaan ni ov dovah
pi_165249960
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de 3de?
Die sluipt er misschien wel tussendoor.
Als twee honden er om vechten...

Wie weet is dat wel precies wat "ze" willen ;)
Iedereen heeft de focus op Clinton en Trump
  zondag 11 september 2016 @ 17:39:52 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165250222
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 17:30 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Die sluipt er misschien wel tussendoor.
Als twee honden er om vechten...

Wie weet is dat wel precies wat "ze" willen ;)
Iedereen heeft de focus op Clinton en Trump
Anarchie.
Eerlijk gezegd had ik liever een Bernie, gezien.
Ik hoop dat Trump wint, Puur om te kijken wat er gaat gebeuren.
Knakker word echt door echt alles en iedereen bekritiseerd op vrijwel al zijn uitspraken.
De een nog debieler dan de ander.
Tja als je er dan als land ook nog op gaat stemmen verdien je niet beter in mijn ogen.

pi_165250319
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Anarchie.
Knakker word echt door echt alles en iedereen bekritiseerd op vrijwel al zijn uitspraken.
Tja als je er dan als land ook nog op gaat stemmen verdien je niet beter in mijn ogen.

[ afbeelding ]
Ik vermoed dat Trump als hij daadwerkelijk gekozen wordt aardig zal indammen. Die man is alles behalve dom, en weet dat grootse uitspraken aandacht krijgen, en aandacht = stemmen. Ik denk dat hij maar al te goed beseft dat een ramkoers voor niemand goed zal zijn dus aardig zijn ideeën zal matigen. Voor hem is 't een soort van bucket list item, heb ik 't idee, 'POTUS worden'. Nou, dat doet hij dan 4 jaar en dan is 't mooi geweest ofzo. Althans, dat hoop ik. :')
Ja doei.
pi_165251062
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien gaat ze 'r eigen dood faken. :)
"Ooh yes, she was coughing very badly...."
"Oh yes, maybe it was cancer or soemthing..."
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165251454
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Anarchie.

[ afbeelding ]
:P
pi_165251759
quote:
Een stuk beter beeld van de situatie.
Video van de telegraaf was nauwelijk wat op te zien.

Eens kijken wat voor staartje dit gaat krijgen.
  zondag 11 september 2016 @ 18:45:30 #45
189978 controlaltdelete
pi_165252099
quote:
Ook niet zoveel op te zien. De feeks waggelt een beetje op haar hoeven. Beelden dat ze van haar stok gaat heb ik (nog) niet gezien. Wat gebeurt er als ze zich terugtrekt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 11 september 2016 @ 18:53:04 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165252263
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 18:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook niet zoveel op te zien. De feeks waggelt een beetje op haar hoeven. Beelden dat ze van haar stok gaat heb ik (nog) niet gezien. Wat gebeurt er als ze zich terugtrekt?
Dan zal Bernie vast wel terug komen lijkt mij.
Onikaan ni ov dovah
pi_165252417
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 18:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien gaat ze 'r eigen dood faken. :)
"Ooh yes, she was coughing very badly...."
"Oh yes, maybe it was cancer or soemthing..."
Tingo loop jij alvast op de zaken vooruit? Zodat je later kan zeggen: zie je wel! Ze is niet dood. Ze leeft! Vicsim!
pi_165253358
quote:
Is 't echt Hilary? Of 'n toneel stukje?
Misschien heeft ze weer iets teveel gerookt.
"Its been confirmed today that Hilary Clinton has gone into drug rehab...."
Misschien Hilary wants out of the project dus ze gaat 'r eigen dood faken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165253403
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is 't echt Hilary? Of 'n toneel stukje?
Misschien heeft ze weer iets teveel gerookt.
"Its been confirmed today that Hilary Clinton has gone into drug rehab...."
Misschien Hilary wants out of the project dus ze gaat 'r eigen dood faken.
Of ze is onwel gemaakt en ingewisseld voor een dubbelganger.
pi_165253544
Dit zou zomaar eens kunnen kloppen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165253656
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Haar lichaam is de behuizing van haar gastheer Satan, die steeds meer naar buiten treedt.
Jij doet jouw naam eer aan, ga zo door :'(
  zondag 11 september 2016 @ 20:23:47 #52
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165254575
quote:

[..]

Jezus, het duurt echt lang ook hier! :$ Komt er helemaal niet uit...
Heb wel met d'r te doen als ik dit zo zie.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_165258598

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2016 22:09:23 ]
pi_165259105
Vanuit een andere hoek lijkt het nog erger:

pi_165259171
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

Idd, echt bizarre footage.
pi_165259209
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:22 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Idd, echt bizarre footage.
End of story voor Hillary haar kandidaatschap.
  zondag 11 september 2016 @ 22:28:04 #57
189978 controlaltdelete
pi_165259420
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

End of story voor Hillary haar kandidaatschap.
Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.
pi_165259467
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv van een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.
Mja, misschien blijft ze kandidaat, maar ik denk dat dit haar veel stemmen zal gaan kosten. Wie wil er een zwakke president?
pi_165259519

Van 15 februari, iemand op 4chan. Post is altijd blijven bij mij, geen idee waarom. Interessant om te delen. Uiteraard zegt dit niets, maar het is immers BNW, en het geeft misschien wel een invalshoek. Punt 3 is interessant.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2016 22:30:43 ]
pi_165259544
quote:

[..]

Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.
Die grote neger is Hillary haar privé dokter.
zie email 27 oktober
pi_165259579
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 22:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die grote neger is Hillary haar privé dokter.
Die loopt toch altijd met zo'n epi-pen rond? Tegen allergische reacties? Las daar laatst een interessante theorie over, geen idee meer waar.
pi_165259585
quote:
Natuurlijk is het Hillary. Al die security dudes werken voor die persoon en deze beelden staan in grote papers zoals Independent en CNN. Volgens CNN is ze ook vervroegd vertrokken.
pi_165259615
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Die loopt toch altijd met zo'n epi-pen rond? Tegen allergische reacties? Las daar laatst een interessante theorie over, geen idee meer waar.
Ja, ik dacht tegen epilepsie.
zie email 27 oktober
  zondag 11 september 2016 @ 22:40:52 #64
189978 controlaltdelete
pi_165259967
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Natuurlijk is het Hillary. Al die security dudes werken voor die persoon en deze beelden staan in grote papers zoals Independent en CNN. Volgens CNN is ze ook vervroegd vertrokken.
Ja dus? Als de grote papers het beweren dan is het zo? Raar deze beelden, scherp in beeld all over the news. Er klopt iets niet aan. Geen idee of ik Hilly daar zie waggelen, ik zie de achterkant dat is alles. Wie weet is het haar kloon :{
pi_165260015
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja dus? Als de grote papers het beweren dan is het zo? Raar deze beelden, scherp in beeld all over the news. Er klopt iets niet aan. Geen idee of ik Hilly daar zie waggelen, ik zie de achterkant dat is alles. Wie weet is het haar kloon :{
Welk belang zou Hillary daar bij hebben?
zie email 27 oktober
pi_165260065
Ik vraag me dan wel af, in de tijd met haarscherpe camera's op telefoons, kunnen ze zich dat wel permiteren? Dat er van de achterkant wordt gefilmd door een journalist of burger of wie dan ook, kan ook iemand altijd van een andere hoek inzoomen en filmen. Als blijkt dat het dan een kloon/doppelganger is, dan zijn de rapen gaar. Ik denk niet dat men dat risico wil en zal nemen. 20 jaar geleden kon dat misschien nog wel, maar nu? Nee, het moet haar gewoon zijn.
pi_165260349
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Lol. Is er ooit een geval geweest waarin de grootste bladen ter wereld tegelijk de verkeerde hadden? De journalisten hebben sowieso een belangrijk persoon als Hillary tijdens die hele herdenking gevolgd; die hebben haar echt niet uit het oog verloren en vervolgens verward met een look-alike die toevallig een compleet security detail bij zich had. #HillaryHealth is trouwens trending op Twitter nu.

Anyway, voel vrij het niet te geloven, dit is BNW after all. Misschien was er wel een doppelganger ingehuurd door Trump en is de complete media er in getuimeld...
  zondag 11 september 2016 @ 23:07:29 #69
189978 controlaltdelete
pi_165261015
quote:
Raar voetje. Iemand die er zo aan toe is heeft toch medische hulp nodig op een brancard en onderzoeken? Ziet er niet naar uit dat dit aanwezig is of dat de auto daar het apparatuur voor heeft. Ik krijg meer het idee de auto in en de portieren dicht.

quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 22:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Welk belang zou Hillary daar bij hebben?
Geen idee, ik ken haar agenda niet. Wie weet komen we daar in de toekomst achter.

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:49 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol. Is er ooit een geval geweest waarin de grootste bladen ter wereld tegelijk de verkeerde hadden? De journalisten hebben sowieso een belangrijk persoon als Hillary tijdens die hele herdenking gevolgd; die hebben haar echt niet uit het oog verloren en vervolgens verward met een look-alike die toevallig een compleet security detail bij zich had. #HillaryHealth is trouwens trending op Twitter nu.

Anyway, voel vrij het niet te geloven, dit is BNW after all. Misschien was er wel een doppelganger ingehuurd door Trump en is de complete media er in getuimeld...
Ik ben niet zoveel beelden van Hillary tegengekomen tijdens de ceremonie, misschien heb ik het gemist. Ieder het zijne maar als de grote media iets prominent in beeld blijven brengen heb ik daar vraagtekens bij tegenwoordig. Verder zie je niet veel van Hilly, alleen haar achterkant.
pi_165262024
Volgens Hillary's dokter heeft ze longontsteking.
pi_165262248
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Pharmacist het volgende:
Toch vind ik het plausibeler klinken dat haar de aardse atmosfeer te zwaar begint te worden voor de lizard in kwestie en dat de NWO er des te sneller doorheen gedrukt moet worden.
Conscience do cost.
  zondag 11 september 2016 @ 23:58:11 #72
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165262371
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Toch vind ik het plausibeler klinken dat haar de aardse atmosfeer te zwaar begint te worden voor de lizard in kwestie en dat de NWO er des te sneller doorheen gedrukt moet worden.
Toch is het zeer aannemelijk dat Hillary uit een ei kwam
pi_165262380
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:58 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Toch is het zeer aannemelijk dat Hillary uit een ei kwam
Dan ben ik vooral benieuwd naar de kip die d'r gelegd heeft.
Conscience do cost.
pi_165263264
Hillary Clinton's Weekend at Bernie's

pi_165263356
Nou ze maakt het niet lang meer, wat een verlies...not

David Seaman (Huffington Post) en Dr Drew (CNN) zijn beiden al ontslagen omdat ze over Hillary's gezondheid begonnen, land of the free...my ass

[ Bericht 5% gewijzigd door Xan21 op 12-09-2016 01:08:41 ]
pi_165263806
SHOCK FOOTAGE: Hillary Faints, Media Covers it Up

maandag 12 september 2016 @ 01:25:45 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165263816
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:51 schreef ems. het volgende:

[..]

ze verliest metaal he, dus een reptilian is uitgesloten zo.
Cyborg of android 8-)

ik houd het op metaalmoeheid
pi_165264283
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Raar voetje. Iemand die er zo aan toe is heeft toch medische hulp nodig op een brancard en onderzoeken? Ziet er niet naar uit dat dit aanwezig is of dat de auto daar het apparatuur voor heeft. Ik krijg meer het idee de auto in en de portieren dicht.

Die wagen is geen gewone limosine he. In Ohio reed er wel een ambulance in de hillerietje caravaan mee, daar was ze ook weer flink gezond op een buurtfeestje,(waar niet echt veel mensen voor haar kwamen )
Lijkt toch echt wel op een omgebouwde ambulance .
There is only one religion
pi_165264287
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 01:24 schreef Ali_boo het volgende:
SHOCK FOOTAGE: Hillary Faints, Media Covers it Up

Woow video verwijderd ....
pi_165264313
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Pharmacist het volgende:
En longontsteking is vaak het laatste stadium bij longkanker. ;)
pi_165264346
Wat een dom topic.

Die medische brieven zijn niet eens 'close' tot medisch. Staat echt helemaal NIETS in wat een arts zou schrijven. Lol :')!

En natuurlijk is ze niet dement. Jezus man, dat is een klinische diagnose. Iemand die dement is kan echt niet runnen voor POTUS.

Lachwekkend topic dit zoals vaak in BNW _O-
I feel kinda Locrian today
pi_165264382
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 02:31 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Woow video verwijderd ....
Copy right bs

Maar natuurlijk ') :')
pi_165264388
quote:
18s.gif Op maandag 12 september 2016 02:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Copy right bs

Maar natuurlijk ') :')
Hoorde dat de beveiliging van hillerietje gelijk de pers bestookte,(zie de video's van paul watson )
  maandag 12 september 2016 @ 04:41:19 #84
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_165264572
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
Wat een dom topic.

Die medische brieven zijn niet eens 'close' tot medisch. Staat echt helemaal NIETS in wat een arts zou schrijven. Lol :')!

En natuurlijk is ze niet dement. Jezus man, dat is een klinische diagnose. Iemand die dement is kan echt niet runnen voor POTUS.

Doe eens constructief, en geef je eigen professionele mening wat de toestand van Clinton zou kunnen verklaren.
  maandag 12 september 2016 @ 07:15:57 #85
52357 Lambiekje
pi_165264719
quote:
Wat een dom topic.

ghostwriting. Bigpharma middeltjes de hemel in prijzen.
Of babies de vernieling in adviseren met volstrekt nutteloze maar kwalijke vaccins..

quote:

nee jij ontkent zaken.

Zij is medisch, technisch, humanitair volstrekt niet geschikt als president.
pi_165264914
Maar Rotschilds hebben haar gekozen... dus ze moet het worden.
pi_165265069
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 04:41 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]

Doe eens constructief, en geef je eigen professionele mening wat de toestand van Clinton zou kunnen verklaren.
Dat kan zo verschrikkelijk veel zijn dat het alleen maar gigantisch speculeren wordt.

Persoonlijk denk ik, maar dat is dus pure conjecture dat er sprake is van middelenmisbruik.
pi_165265087
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 07:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ghostwriting. Bigpharma middeltjes de hemel in prijzen.
Of babies de vernieling in adviseren met volstrekt nutteloze maar kwalijke vaccins..

[..]

nee jij ontkent zaken.

Zij is medisch, technisch, humanitair volstrekt niet geschikt als president.
Lul niet zo dom man, ik vind ook dat ze totaal niet geschikt is, dus ik ontken niets. Ik ontken alleen te weten wat haar mankeert. Dement is ze iig niet...dat wil ook niet zeggen dat haar gedrag nu zo 'normaal' is, ahum. Verre van zelfs...
pi_165265184
quote:
Wat een dom topic.

Daarom wordt in de OP de optie duidelijk open gehouden dat die brieven fake zijn. Het doel van dit topic is om te speculeren wat Hillary mankeert.

Gisteren is haar arts dus naar buiten gekomen met longontsteking. Er was dus wel degelijk iets aan de hand. De vraag is nu of dat het enige is wat er aan de hand is met Hillary's gezondheid.
  maandag 12 september 2016 @ 09:00:57 #90
189978 controlaltdelete
pi_165265420
Er is vanalles met dat mens mis voornamelijk in haar bovenkamer. Sociopaat, psychopaat zoiets zal het zijn, daar hebben al die kopstukken last van maar bij haar is het een stuk beter zichtbaar.
pi_165265767
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 02:35 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En longontsteking is vaak het laatste stadium bij longkanker. ;)
Een gewone longontsteking kan prima behandeld worden met antibiotica.
Dat mensen die toch al door ziekte verzwakt zijn het laatste zetje krijgen door longontsteking is waar maar we weten helemaal niet of Hilary kanker heeft dus dat is speculatie van de koude grond.
pi_165267446
quote:
Wat een dom topic.

Daarom heet het ook BNW...het is net RTL Boulevard vanuit een andere hoek belicht.
  maandag 12 september 2016 @ 11:51:00 #93
440653 BarryOSeven
pi_165268214
Ze wordt vervangen

DavidShuster twitterde op maandag 12-09-2016 om 00:08:39 Clarification from dem operatives @HillaryClinton pneumonia: Expect emergency DNC meeting to CONSIDER replacement. #HillarysHealth reageer retweet
  maandag 12 september 2016 @ 16:59:05 #94
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165274255
Ze heeft inmiddels alweer een interview gegeven. Niets aan de hand.

"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_165274531
Hahahaha, ja, wel tenenkrommenddd dat mongolen zoals Jimmy Kimmel met zijn joodse schrijvers zich lenen voor haar leugens, zou echt wel willen weten wat hij denkt nu .

Bij gebrek aan dr Drew hebben we dr Noel

pi_165277400
Ik ben benieuwd of ze bij volgende optredens ook een zonnebril/blauwe bril (tegen toevallen) op heeft. Want nu hebben we niet haar ogen kunnen zien. Die waren toch ongezond rood?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  maandag 12 september 2016 @ 19:44:44 #97
189978 controlaltdelete
pi_165277630
Op het journaal zojuist tijdens Hilly-drama en weer op de been, werd er aangehaald dat ultrarechtse websites al maanden roepen dat de democraten ziek zijn, ondertussen laten ze een shot zien van Infowars en AJ :o
pi_165277738
Er valt ook een soort metalen dingetje uit haar kleding op een bepaald moment, dit hele pneumonia is BS.
pi_165277868
Wat is het nou wat ze heeft?Haar helemaal team maakt jet niet duidelijk. :') _O-
  maandag 12 september 2016 @ 19:58:53 #100
440653 BarryOSeven
pi_165277940
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:48 schreef Xan21 het volgende:
Er valt ook een soort metalen dingetje uit haar kleding op een bepaald moment, dit hele pneumonia is BS.
Ja dat is een stuk van het stalen harnas waarmee ze het lijkt rechtop tegen het paaltje hebben gezet.
  maandag 12 september 2016 @ 19:59:43 #101
440653 BarryOSeven
pi_165277961
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Op het journaal zojuist tijdens Hilly-drama en weer op de been, werd er aangehaald dat ultrarechtse websites al maanden roepen dat de democraten ziek zijn, ondertussen laten ze een shot zien van Infowars en AJ :o
Oh vet, zojuist geleerd dat ik ULTRA rechts ben. Gisteren nog op bezoek geweest bij buitenlandse vrienden. Zal ze maar niet vertellen dat ik gelezen heb dat Hillary ziek is.

[ Bericht 8% gewijzigd door BarryOSeven op 13-09-2016 18:50:23 ]
pi_165278499
Ze zou bij de ceremonie nog even kort gechecked zijn op neurologische functies. "Knijp in je handen", "Beweeg met je ogen" dat soort dingen.
pi_165279412
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:22 schreef Nintex het volgende:
Ze zou bij de ceremonie nog even kort gechecked zijn op neurologische functies. "Knijp in je handen", "Beweeg met je ogen" dat soort dingen.

Is "trek eens aan mijn vinger" ook langs gekomen?
  maandag 12 september 2016 @ 21:06:06 #104
440653 BarryOSeven
pi_165279835
Jo! Dacht dat deze wel interessant was, denk ik post em even. Super fijne avond gewenst en geniet ervan!

pi_165279908
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:51 schreef Gerrits1986 het volgende:

[..]

Is "trek eens aan mijn vinger" ook langs gekomen?
Old people farts zijn verschrikkelijk :D Kan me niet voorstellen hoe old people reptillian farts moeten ruiken.
pi_165280004
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Jo! Dacht dat deze wel interessant was, denk ik post em even. Super fijne avond gewenst en geniet ervan!

[ afbeelding ]
Staat niets meer op hun site :?

Bleek om een internet hoax te gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2016 21:16:34 ]
  maandag 12 september 2016 @ 21:39:13 #107
440653 BarryOSeven
pi_165280634

[ Bericht 78% gewijzigd door BarryOSeven op 13-09-2016 18:50:46 ]
pi_165285381
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 09:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een gewone longontsteking kan prima behandeld worden met antibiotica.
Dat mensen die toch al door ziekte verzwakt zijn het laatste zetje krijgen door longontsteking is waar maar we weten helemaal niet of Hilary kanker heeft dus dat is speculatie van de koude grond.
En met 'n gewone longontsteking behandeld met antibiotica kan je ook dood gaan.
Maak je niet zorgen over Hilary.....denk je niet dat de 'coughing fit' 'n beetje overdreven was? Ik wel. Ik zei alleen dat 't mogelijk is om 'r eigen dood te faken.
pi_165285568
Gezien de nieuwsberichten, zou ze er binnen een paar maand zo uit moeten zien:

of:

[ Bericht 22% gewijzigd door ToT op 13-09-2016 02:42:19 ]
pi_165285621
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nson-7608896-a510877

Een oud artikel van NRC, heb er verder niet echt onderzoek naar gedaan, maar ik had ergens gelezen dat het mogelijk is dat Hillary Clinton de ziekte van Parkinson heeft, áls dat het geval is kan een longontsteking enorm gevaarlijk zijn.
pi_165285713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:16 schreef illusions het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nson-7608896-a510877

Een oud artikel van NRC, heb er verder niet echt onderzoek naar gedaan, maar ik had ergens gelezen dat het mogelijk is dat Hillary Clinton de ziekte van Parkinson heeft, áls dat het geval is kan een longontsteking enorm gevaarlijk zijn.
Welke symptomen van M. Parkinson hebben we bij haar gezien dan?

Haar arts is vrij open geweest in het vrijgeven van medische info; zo weten we dat ze een hypoghyreoidie heeft en daarvoor meds gebruikt, dat ze allergieën heeft waarvoor meds en die sinusvenetrombose waarvoor levenslang orale antistolling.

Waarom zou hij M. Parkinson weglaten? (Ok, kan invloed heben op de cognitie, maar als haar cognitieve functioneren zo goed is dat ze voor POTUS kan runnen, zal dat echt niet binnen 4 jaar zo hard kelderen dat ze richting een parkinsondementie gaat...).
pi_165285723
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:

[..]

Welke symptomen van M. Parkinson hebben we bij haar gezien dan?
Flauwvallen, het is een neurologische ziekte, verder weet ik er ook maar weinig van, maar daarom zeg ik ook dat mócht het om Parkinsson gaan, zou de longontsteking zoals verkondigd door de pers, vrij gevaarlijk kunnen zijn.
pi_165285742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Flauwvallen, het is een neurologische ziekte, verder weet ik er ook maar weinig van, maar daarom zeg ik ook dat mócht het om Parkinsson gaan, zou de longontsteking zoals verkondigd door de pers, vrij gevaarlijk kunnen zijn.
Flauwvallen obv M. Parkinson?

Autonome dysfunctie wellicht. Ok. Maar dat zie je vaak al in een vergevorderde stadium, of ze heeft een parkinsonvariant zoals MSA-p.

Flauwvallen is zó aspecifiek, kan obv alles zijn.
Ik zie dan liever een paar van de 4 hallmarks van M. Parkinson:

1) tremoren?
2) slechte rompbalans?
3) bradykinesie? (sloom bewegen)
4) rigiditeit (stijfheid)

[ Bericht 12% gewijzigd door starla op 13-09-2016 02:52:03 ]
pi_165285766
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:47 schreef starla het volgende:

[..]

Flauwvallen obv M. Parkinson? :D

Leg me dat uit...
Gast, ik heb geen medicijnen gestudeerd ofzo en dat claim ik ook niet, ik opper maar iets. Heb het Parkinsson-gerucht ergens gelezen, maar feit is dan wel dat een longontsteking veel gevaarlijker is.

http://www.parkinsonnet.n(...)llen of flauwvallen?
De belangrijkste uiting is 'orthostatische hypotensie': de bloeddruk daalt als je staat. Dat komt bij ongeveer een derde van alle ouderen voor, en nog vaker bij de ziekte van Parkinson; bij MSA heeft iedereen het. De ernst wisselt: soms merk je er nauwelijks wat van, soms wordt je een beetje licht in het hoofd, en soms krijgen de hersenen zo weinig bloed dat je er van omvalt, al dan niet bewusteloos. In de ernstigste gevallen kunnen mensen geen twee minuten rechtop zitten zonder bewusteloos te raken.

https://www.thuisarts.nl/flauwvallen/ik-ben-flauwgevallen
Bepaalde medicijnen (plaspillen, medicijnen tegen hoge bloeddruk en antidepressiva) en ziektes (diabetes en de ziekte van Parkinson) kunnen er voor zorgen dat u makkelijker flauwvalt.

https://www.dokterdokter.(...)ken-van-flauwvallen/
Na reflexsyncope is plotseling opstaan (orthostatische hypotensie) de meest voorkomende trigger van flauwvallen. Orthostatische hypotensie betekent letterlijk een lage bloeddruk bij staan. Dit kan veroorzaakt worden door falen van het autonome zenuwstelsel. Hierdoor worden bloedvaten in de benen onvoldoende samengeknepen in staande houding, zodat het bloed naar de benen zakt. Autonoom falen kan veroorzaakt worden door bloedverlagende medicatie of medicatie tegen psychische aandoeningen, nierziekten en suikerziekte. Soms wordt het veroorzaakt door neurologische degeneratieve ziekten zoals de Ziekte van Parkinson.

Hier nog een Reddit link met een interessante theorie:

quote:
The Parkinson's (maybe even Parkinson's plus syndrome) theory actually has pretty good merit and I'm glad you posted it. This is mostly a medical discussion argument, but I wanted to distill down the pure fundamentals of the argument, regardless of who the person is. What follows is a purely objective discussion based on medical facts in the context of the video we have of HRC:
https://www.reddit.com/r/(...)se_evidences/d7iukne

pi_165285781
Ik heb wel medicijnen gestudeerd ;)

Haar verdenk ik -wat ik van haar heb gezien- er niet van.

Of ze is zo geweldig ingesteld op haar medicijnen dat ze geen enkel symptoom laat zien. Maar tsja, als je er zo weinig last van hebt dan is de kans op een aspiratie pneumonie ook niet zo groot natuurlijk...

-edit mbt die redditlink-
Ze laten wel heel apert een foto zien van een Hillary zonder gelaatsuitdrukking haha :D

Ik wil tenminste 1 van de eerdergenoemde symptomen zien. Zonder dat heb je geen Parkinson(plussyndroom).

Ik ga morgen nog wel even wat videomateriaal van haar bekijken door de tijd heen. Misschien zie ik nog iets subtiels :) Nu slapen *O*
  dinsdag 13 september 2016 @ 08:39:26 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165286531
* theguyver bladerd door boek van david Icke
Zoekt hoe oud reptilians kunnen worden..
pi_165286823
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:48 schreef Xan21 het volgende:
Ze is een terminator, dat stukje smelt wel weer aan haar vast :Y

Echt gezond komt ze op mij niet over en het zou me niet verbazen als dit meer is dan alleen een longontsteking. Waarschijnlijk zullen we binnen een paar weken wel meer weten als ze het weer eens begeeft of als er weer een kortsluiting plaats vindt :Y
pi_165286839
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
Gezien de nieuwsberichten, zou ze er binnen een paar maand zo uit moeten zien:

[ afbeelding ]

of:

[ afbeelding ]
Hoe bedoel je? Zo ziet ze er toch gewoon uit?
pi_165292311
quote:
Ik vraag me af hoe je nu zo'n fout kunt maken als nieuwslezer...

Hadden al een stukje klaar 'in case' en las per ongeluk dat voor?

Bizar wel...
pi_165292501
Even uit het andere BNW-topic meegenomen:
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2327501%2F6%2F50
pi_165292700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Even uit het andere BNW-topic meegenomen:
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2327501%2F6%2F50
''Krijgt Obama zijn gedroomde 3e termijn?''

_O-
  dinsdag 13 september 2016 @ 14:39:23 #123
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165292778
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:35 schreef starla het volgende:

[..]

''Krijgt Obama zijn gedroomde 3e termijn?''

_O-
Creatief bedacht, maar niet realistisch :P
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 13 september 2016 @ 15:23:05 #125
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165293788
Gvd zeg, het is hier ook echt net RTL Boulevard, alleen dan voor alto gekkies met schizofrenie. _O-
pi_165293848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gvd zeg, het is hier ook echt net RTL Boulevard, alleen dan voor alto gekkies met schizofrenie. _O-
Dat maakt BNW juist zo leuk :D
pi_165293857
oops foute post
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_165295934
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat maakt BNW juist zo leuk :D
Ik vind het ook uiterst vermakelijk :D
pi_165296121
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik vind het ook uiterst vermakelijk :D
Weer eens een topic waar iedereen mee komt posten. Tof!
Net als dat topic van Barry.
pi_165296209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weer eens een topic waar iedereen mee komt posten. Tof!
Net als dat topic van Barry.
Ik moet zeggen dat ik het vooral interessant vind omdat de toon ook wel relax is. Ik heb wel eens BNW topics gezien waar je gelijk wordt ondergesneeuwd met bergen digitale kak als je ergens vraagtekens bij de OP zet. Dit topic is lekker relax, de voor- en tegenstanders mengen zich aardig.

Plus dat velen ook stiekem de hoop hebben dat ze uit de pijp gaat gok ik. Al is dat niet netjes om te zeggen natuurlijk :X
pi_165296283
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:46 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het vooral interessant vind omdat de toon ook wel relax is. Ik heb wel eens BNW topics gezien waar je gelijk wordt ondergesneeuwd met bergen digitale kak als je ergens vraagtekens bij de OP zet. Dit topic is lekker relax, de voor- en tegenstanders mengen zich aardig.

Plus dat velen ook stiekem de hoop hebben dat ze uit de pijp gaat gok ik. Al is dat niet netjes om te zeggen natuurlijk :X
Helemaal mee eens. Zo kan het dus ook.

En ja dat laatste zou ook best eens kunnen
pi_165296300
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Zo kan het dus ook.

En ja dat laatste zou ook best eens kunnen
Ik ben al pagina 101 aan het F5'en.
pi_165296343
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef starla het volgende:

[..]

Ik ben al pagina 101 aan het F5'en.
:D
pi_165296403
pi_165296487
http://www.usapoliticstod(...)-going-replace-race/

quote:
Alarming: DNC Is Preparing For The Worst, Hillary Death Is One Of The Real Options, This Is Who Is Going To Replace Her In The Race!
By Conservative Army -
September 12, 2016
Share on Facebook
Tweet on Twitter

Hillary is done, she is over, and she is even going to be replaced for the presidential race, and here are the names that are being considered so far.

Acoording to The Political Insider:

” Hillary Clinton is in serious trouble. Not only is her campaign imploding, but her health is far worse than anyone realized.

Now, insiders are reporting that if Hillary steps aside at the last moment, Vice President Joe Biden would officially replace her on the top of the presidential ticket......
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:39:57 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165297436
nou als ik alles zo lees is ze als dood en begraven!
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:47:02 #137
52357 Lambiekje
pi_165297561
pi_165298224
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:
nou als ik alles zo lees is ze als dood en begraven!
Ze zullen denk ik wachten met de stekker er uit te trekken tot na de verkiezingen, dan krijgt ze (mits gekozen) een mooie door de belastingbetaler vergoede staatsbegrafenis plus een eigen bibliotheek (en hoeft ze niet naast Bill te liggen). Zo zijn die Clintons wel :Y
pi_165299846
HAhahahahahhaaaaaa :D Wat een zielig figuur ben je als je dit soort gezeik gelooft :D _O-
Bier.
pi_165302850
Klonen ja?
Ja doei.
pi_165304307

[ Bericht 10% gewijzigd door Xan21 op 13-09-2016 22:29:00 ]
pi_165305985
Lees net dat ze is gearresteerd voor "high treason" en dus niet ziek was toen ze het busje in werd gelazerd. De arm die je ziet bewegen is van de vrouw achter Hillary. Ze had handboeien om!! Ze lieten het sleuteltje zelfs vallen toen ze haar in het busje duwden.
pi_165306068
Weet je het zeker?

Het mens kon nauwelijks op der voeten staan
pi_165306463
Wat een gelul, ze kwam toch later gewoon naar buiten... of was dat weer een dubbelganger? _O-
pi_165306886
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef Ali_boo het volgende:
Weet je het zeker?

Het mens kon nauwelijks op der voeten staan
Ik weet zeker dat ik dat net las ja.
pi_165307011
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bron?
pi_165307800
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze heeft wel de handen op haar rug. Dat is wel vreemd voor een 'flauwte'.

Spannend!

Maar stiekem hoop ik dat ze terminaal is... :D
pi_165307910
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef starla het volgende:

[..]

Ze heeft wel de handen op haar rug. Dat is wel vreemd voor een 'flauwte'.

Spannend!

Maar stiekem hoop ik dat ze terminaal is... :D
Als je op Youtube op Hillary Clinton scandals zoekt, vind ik het nog erg, erg mild dat je haar een terminale ziekte toewenst.
pi_165308466
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:16 schreef ToT het volgende:
'Clinton mogelijk vergiftigd door Trump en Poetin'

_O- WHAHAHAHAHAHAHAhat the fuck????? :D
Oh god
Dit moet ik lezen
Goed voor de lachspieren :D
pi_165309550
Wat een flauwekulll hahaha
pi_165309709
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:28 schreef Xan21 het volgende:
Wat een flauwekulll hahaha

:T

Hmmm ze heeft trouwens wel vaak rode ogen, valt me op.
pi_165309716
pi_165310289
quote:

The cars are pointing in opposite directions in the two videos you posted.
pi_165310312
pi_165310315
Is gewoon gedraaide image. Dat zie je ook aan de button op die bril z'n jasje.
Conscience do cost.
pi_165313122
Het arrestatie-verhaal lijkt, als je de filmpjes bekijkt opzich best aannemelijk. Kan best zijn dat ze voorover valt omdat ze zich verzet, zeg maar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_165313243
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Het arrestatie-verhaal lijkt, als je de filmpjes bekijkt opzich best aannemelijk. Kan best zijn dat ze voorover valt omdat ze zich verzet, zeg maar.
ik denk dat het een opblaaspop is die halverwege leeg liep...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_165313572
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

ik denk dat het een opblaaspop is die halverwege leeg liep...
Toch heeft ze haar handen op de rug lijkt het.
Dat lijkt mij niet nodig als iemand op inzakken staat
  woensdag 14 september 2016 @ 10:47:26 #160
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_165313662
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:41 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Toch heeft ze haar handen op de rug lijkt het.
Dat lijkt mij niet nodig als iemand op inzakken staat
Mja, ik geloof niet dat Hillary daadwerkelijk als een "normale" straatcrimineel aangehouden zou worden hoor.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2016 @ 10:50:07 #161
230491 Zith
pls tip
pi_165313697
quote:

Hoe misselijk ben je als je denkt dat dit een andere hoek is ipv gespiegeld?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165313775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:47 schreef Bugno het volgende:

[..]

Mja, ik geloof niet dat Hillary daadwerkelijk als een "normale" straatcrimineel aangehouden zou worden hoor.
Ik ook niet.
Maar toch lijkt het zo.

En Tingo...het is gespiegeld.
Dit verklaard een hoop van jou inzichten op bepaalde video's.
pi_165313920
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:55 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Maar toch lijkt het zo.

Je ziet wat je er in wilt zien
pi_165314468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Hoe misselijk ben je als je denkt dat dit een andere hoek is ipv gespiegeld?
Het bijzondere is dat het gespiegeld erger lijkt
pi_165315104
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je ziet wat je er in wilt zien
Dat is dan raar. Want ik wil dat helemaal niet zien of heb daar een voorkeur voor.
Sta neutraal in heel dit gebeuren.
pi_165315440
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:55 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En Tingo...het is gespiegeld.

OK. Maar waarom dan?
pi_165315464
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Maar waarom dan?
Omdat dat technisch mogelijk is
pi_165315495
Zal wel met copyright te maken hebben...gebeurt vaker op youtube dat videos gespiegeld erop staan.
pi_165315544
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:29 schreef Xan21 het volgende:
Zal wel met copyright te maken hebben...gebeurt vaker op youtube dat videos gespiegeld erop staan.
Dankje. At least some posters can respond in a normal manner.
pi_165315560
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat is dan raar. Want ik wil dat helemaal niet zien of heb daar een voorkeur voor.
Sta neutraal in heel dit gebeuren.
Ze staat tegen haar handen aan tegen een pilaar, die houding behoudt ze terwijl ze naar de auto loopt, een beveiliger probeert haar te ondersteunen en pakt haar arm die vervolgens langs haar lichaam beweegt. Dat ondersteunen gebeurt klungelig waardoor ze naar beneden zakt.
Hoezo lijkt dat op een aanhouding?
Het is bovendien haar eigen auto. En de dame naast haar volgens mij haar persoonlijke arts.
pi_165315773
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ze staat tegen haar handen aan tegen een pilaar, die houding behoudt ze terwijl ze naar de auto loopt, een beveiliger probeert haar te ondersteunen en pakt haar arm die vervolgens langs haar lichaam beweegt. Dat ondersteunen gebeurt klungelig waardoor ze naar beneden zakt.
Hoezo lijkt dat op een aanhouding?
Het is bovendien haar eigen auto. En de dame naast haar volgens mij haar persoonlijke arts.
Rustig rustig Wantie, neem even een bnw pauze.

Het leek er gewoon op doordat ze haar handen op haar rug heeft.
Wat mij niet een fijne houding lijkt als jij op instorten staat.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 12:44:05 #172
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165315789
quote:
Haha, dit stukje is echt briljant geschreven _O-

Neemt mensen die dit soort extreem overdreven meuk geloven wel heerlijk in de zeik :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165315960
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Neemt mensen die dit soort extreem overdreven meuk geloven wel heerlijk in de zeik :9
Satire en humor is ook wat sommigen missen in hun leven en alles veel te serieus nemen. :P
pi_165317022
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Omdat dat technisch mogelijk is
Dat weet ik. De 911 hoaxers heeft 't op de rare 'victim' fotos gebruikt.
pi_165332945
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Rustig rustig Wantie, neem even een bnw pauze.
want ik mag geen eigen analyse maken van wat ik op die beelden zie?

quote:
Het leek er gewoon op doordat ze haar handen op haar rug heeft.
Wat mij niet een fijne houding lijkt als jij op instorten staat.
ik heb nooit op instorten gestaan, dus kan daar niet over oordelen.
Alleen is een aanhouding gezien de beelden en andere feiten te ver gezocht.
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 08:55:52 #176
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165334207
quote:

[..]

roken weet ik niet, maar pijpen dat doet ze wel ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 15 september 2016 @ 08:58:39 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165334249
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

klonen kan maar, je kan niet iemand zijn gedachten klonen!
pi_165334305
Nee dat waren Bill Clintons andere sletjes
pi_165335619
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 02:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

want ik mag geen eigen analyse maken van wat ik op die beelden zie?

[..]

ik heb nooit op instorten gestaan, dus kan daar niet over oordelen.
Alleen is een aanhouding gezien de beelden en andere feiten te ver gezocht.
Man man man, wat opvliegend weer ja.
Doe toch eens kalm in je gesprekken met anderen.
Je maakt je veel te druk om de bevindingen van een ander.

Ik ben wel eens ingezakt ja, voelde het aankomen en dan sta je niet lekker met de handen op de rug, laat staan dat je ze daar krijgt.
pi_165335668
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:41 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Man man man, wat opvliegend weer ja.
Doe toch eens kalm in je gesprekken met anderen.
Je maakt je veel te druk om de bevindingen van een ander.

Ik ben wel eens ingezakt ja, voelde het aankomen en dan sta je niet lekker met de handen op de rug, laat staan dat je ze daar krijgt.
Kortom, je hebt geen argumenten meer en besluit daarom om mij maar op de persoon aan te vallen.
Een zwaktebod....

Als je er niet tegen kunt dat iemand je van repliek bedient, dan moet je je mening niet op een forum ventileren.
pi_165335846
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

Kortom, je hebt geen argumenten meer en besluit daarom om mij maar op de persoon aan te vallen.
Een zwaktebod....

Als je er niet tegen kunt dat iemand je van repliek bedient, dan moet je je mening niet op een forum ventileren.
Haha ja nee dat is het Wantie.
Helemaal.

Je moet jezelf niet zo serieus nemen kerel, ik lees vaak je berichten, je laat je wel erg kennen zeg.
En zodra iemand je ergens op aan spreekt is die gene niet geschikt genoeg voor een discussie.

Misschien moet je eens een stapje terug doen gozer.
Even een cooldown moment, het zal je goed doen.
pi_165336261
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:53 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Haha ja nee dat is het Wantie.
Helemaal.

Je moet jezelf niet zo serieus nemen kerel, ik lees vaak je berichten, je laat je wel erg kennen zeg.
En zodra iemand je ergens op aan spreekt is die gene niet geschikt genoeg voor een discussie.

Misschien moet je eens een stapje terug doen gozer.
Even een cooldown moment, het zal je goed doen.
Precies, gewoon op de man gaan spelen als je er met argumenten niet meer uit komt.

Dat is Schommelstoel ten voeten uit...
pi_165336496
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies, gewoon op de man gaan spelen als je er met argumenten niet meer uit komt.

Dat is Schommelstoel ten voeten uit...
Nee meneer kloon.
Jij maakt een aanname over iets wat je gelezen hebt van mij.
En daar struikel jij volkomen over.
En nu ook nog de op de man spelen kaart aanhalen.

Het lijkt er op dat jij denkt dat ik geloof dat ze gearresteerd is en dat het allemaal opgezet is.
Dat is de fout die jij in het begin al maakte.
Ik probeerde het zelfs nog te melden.
Enige wat jij kon doen is met je zogenaamde kennis en i know it all gedrag vertellen hoe het wel zit op je typische wantie stijl.

Ga nu niet de gebeten hond uithangen die op de man is aangevallen.

Je bent hier puur om aan te tonen dat alles wat anderen zien niet van toepassing is in jou belevenis.

Smart ass.
pi_165336946
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:30 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Nee meneer kloon.
Jij maakt een aanname over iets wat je gelezen hebt van mij.
En daar struikel jij volkomen over.
En nu ook nog de op de man spelen kaart aanhalen.

Het lijkt er op dat jij denkt dat ik geloof dat ze gearresteerd is en dat het allemaal opgezet is.
Dat is de fout die jij in het begin al maakte.
Ik probeerde het zelfs nog te melden.
Enige wat jij kon doen is met je zogenaamde kennis en i know it all gedrag vertellen hoe het wel zit op je typische wantie stijl.

Ga nu niet de gebeten hond uithangen die op de man is aangevallen.

Je bent hier puur om aan te tonen dat alles wat anderen zien niet van toepassing is in jou belevenis.

Smart ass.
Nou, nou, het wordt je rood voor de ogen.
En dat terwijl je nu zelf toegeeft dat je niets gelooft van de hypothese dat Hillary werd gearresteerd.
Je maakt je dus druk om niets.
Ik zou zeggen, geniet van het weer en zoek wat verkoeling.
Je raakt kennelijk oververhit...
pi_165337087
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, nou, het wordt je rood voor de ogen.
En dat terwijl je nu zelf toegeeft dat je niets gelooft van de hypothese dat Hillary werd gearresteerd.
Je maakt je dus druk om niets.
Ik zou zeggen, geniet van het weer en zoek wat verkoeling.
Je raakt kennelijk oververhit...
Ik heb ook nooit "toegegeven " dat ik dat wel geloof.
Je bent te snel met je conclusies over anderen, ik noem het voor het gemak even een aanname maken.

Dat is het hele probleem van dit gesprek.
pi_165338104
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:59 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit "toegegeven " dat ik dat wel geloof.
Je bent te snel met je conclusies over anderen, ik noem het voor het gemak even een aanname maken.

Dat is het hele probleem van dit gesprek.
En in plaats van gewoon kalm te blijven en dat misverstand op te helderen voel je je daardoor in je wiek geschoten en begin je tegen me te stuiteren..

Tja, niet handig he.
pi_165338117
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:59 schreef schommelstoel het volgende:
Je bent te snel met je conclusies over anderen
Zegt iemand die mij een kloon noemt _O-
pi_165338217
Klaar.uit

[ Bericht 94% gewijzigd door schommelstoel op 15-09-2016 12:58:31 ]
pi_165341351
Godverdomme...leeft ze nog steeds?!
pi_165342575
Maakt 't niet lang meer... en als Trump ook zogenaamd een kogel krijgt zal ik er niet van staan te kijken.
pi_165357747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:45 schreef Xan21 het volgende:
Maakt 't niet lang meer... en als Trump ook zogenaamd een kogel krijgt zal ik er niet van staan te kijken.
en als ze beiden gewoon in leven blijven?
pi_165358198
Then they're fuckdddd
  vrijdag 16 september 2016 @ 16:54:01 #193
189978 controlaltdelete
pi_165368252
pi_165368393
quote:
Hillary weer op pad en Trump had zijn haar door de war .
Dat laatste moet een complot zijn want té onwaarschijnlijk :o
pi_165369246
Crap,sorry maar moest even..

Via Dumpert.
http://www.dumpert.nl/med(...)el_me_geweldig_.html
pi_165369569
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:58 schreef Charged het volgende:
Crap,sorry maar moest even..

Via Dumpert.
http://www.dumpert.nl/med(...)el_me_geweldig_.html
Haha ik had hem ook voorbij zien komen.
Lucky tv doet het goed
pi_165375660
Dat rapport uit de OP wemelt van de taalfouten. Lijkt me een vervalsing.
  zaterdag 17 september 2016 @ 03:22:42 #199
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165380526
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 03:22 schreef Orwell het volgende:

[..]

Hahahahahahahaaaaa!
:') Ik had hier de deur open toen ik het aanklikte. _O- Leuk voor de buren! :')
  zaterdag 17 september 2016 @ 12:08:13 #201
189978 controlaltdelete
pi_165380808
Double in of niet, al heeft ze er tien het doet niets af dat ze een liegende, psycho feeks is. Liegen dat doen ze allemaal trouwens.

Bill Clinton: Hillary ‘Worked Like a Demon’ and Gets ‘Severely Dehydrated

Zou Bill een tipje van de sluier lichten?
  zaterdag 17 september 2016 @ 12:44:19 #202
189978 controlaltdelete
pi_165381391

en

[ Bericht 20% gewijzigd door jogy op 17-09-2016 16:03:28 ]
pi_165381419
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Double in of niet, al heeft ze er tien het doet niets af dat ze een liegende, psycho feeks is. Liegen dat doen ze allemaal trouwens.

Bill Clinton: Hillary ‘Worked Like a Demon’ and Gets ‘Severely Dehydrated

Zou Bill een tipje van de sluier lichten?

^O^
pi_165381512
quote:
Ik heb dit in de eerste instantie afgewimpeld als alu-hoedjes bullshit en heb het gegooid op ingetrokken kin versus gestrekte hals, gebrek aan contrast, wazige foto en meer van dat soort dingen, maar op die "after"-foto's lijkt ze een aantal jaren jonger, en zoals iemand al eerder opmerkte; qua lichaam ook slanker. Ook dat wimpelde ik eerst af op de lichaamshouding, maar inmiddels ben ik toch niet zo zeker meer.

Begrijpelijk dat je de schone schijn wil ophouden naar je kiezers en doen alsof er niks aan de hand is, maar dit opgeteld bij dat het mens sowieso zo oneerlijk als de tyfus is en veel te verbergen heeft, wekt niet bepaald veel vertrouwen.
pi_165381609
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2016 12:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb dit in de eerste instantie afgewimpeld als alu-hoedjes bullshit en heb het gegooid op ingetrokken kin versus gestrekte hals, gebrek aan contrast, wazige foto en meer van dat soort dingen, maar op die "after"-foto's lijkt ze een aantal jaren jonger, en zoals iemand al eerder opmerkte; qua lichaam ook slanker. Ook dat wimpelde ik eerst af op de lichaamshouding, maar inmiddels ben ik toch niet zo zeker meer.

Begrijpelijk dat je de schone schijn wil ophouden naar je kiezers en doen alsof er niks aan de hand is, maar dit opgeteld bij dat het mens sowieso zo oneerlijk als de tyfus is en veel te verbergen heeft, wekt niet bepaald veel vertrouwen.
Misschien heeft ze een paar embryos naar binnen geslurpt zoals Chris Reeves in South Park.
wooblabalurg
pi_165381628
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 12:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Misschien heeft ze een paar embryos naar binnen geslurpt zoals Chris Reeves in South Park.
:D :P
pi_165385202

zaterdag 17 september 2016 @ 17:37:18 #208
189978 controlaltdelete
pi_165385705

Lijkt alsof deze versie een beter gebit heeft? Ze draagt vaak blauw net als frau Merkel, de kleur die oa betrouwbaarheid zou moeten uitstralen. Bovendien een kleur om het figuur te maskeren wat zwart ook doet maar dat zou sneller opvallen. Ook handig voor eventuele double ins als de bouw toch niet helemaal overeenkomt.
pi_165386294
  zaterdag 17 september 2016 @ 22:15:03 #210
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165391154
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:37 schreef controlaltdelete het volgende:

Lijkt alsof deze versie een beter gebit heeft? Ze draagt vaak blauw net als frau Merkel, de kleur die oa betrouwbaarheid zou moeten uitstralen. Bovendien een kleur om het figuur te maskeren wat zwart ook doet maar dat zou sneller opvallen. Ook handig voor eventuele double ins als de bouw toch niet helemaal overeenkomt.
hahahahaa..vette compilatie.
brrrrr...
Huig
  zondag 18 september 2016 @ 17:07:20 #211
189978 controlaltdelete
pi_165407951
Hilly will continue power through, power through folks!

zondag 18 september 2016 @ 17:23:53 #212
189978 controlaltdelete
pi_165408363

Madam in haar speech jl, power through it.. again. :O
pi_165467136
Small NC town prepares for Trump rally; Clinton postpones Chapel Hill event
http://wncn.com/2016/09/1(...)s-chapel-hill-event/

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 16:23:59 Hillary Clinton is taking the day off again, she needs the rest. Sleep well Hillary - see you at the debate! reageer retweet
  woensdag 21 september 2016 @ 10:48:20 #214
440653 BarryOSeven
pi_165467365
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 17:23 schreef controlaltdelete het volgende:

Madam in haar speech jl, power through it.. again. :O
Ah daar zijn het groene scherm en de cheer-tape weer.

Inclusief frame waar Clinton ineens uitgeknipt is. Een camera kan niet door iemand heen kijken en dus niet invullen wat er zich achter iemand bevindt.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 21 september 2016 @ 10:52:52 #215
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165467420
http://theralphretort.com(...)e-campaign-speeches/

quote:
Another claim is that Hillary wasn’t there at all and the audience is supplemented with extra people by way of chroma-keying. If this were true, then why do multiple camera angles from different stations and live-streamers clearly show her leaving the stage and interacting with the crowd? Why would anyone bother falsifying how many people who were there when it was well-documented that less than 300 people showed up? Even with this relatively small number of people, it’s more people than could possibly be trusted with this sort of secret. Surely, if a major presidential candidate faked an entire rally, somebody would’ve leaked evidence to the media by now.

Questioning these sorts of things is perfectly fine, but it’s wise to approach with a healthy dose of skepticism.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165476333
Er gaan geruchten dat mocht hillerietje haar kandidaatstelling moet opgeven , Michelle Obama haar plaats kan innemen :7

woensdag 21 september 2016 @ 19:10:39 #217
189978 controlaltdelete
pi_165476731
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Er gaan geruchten dat mocht hillerietje haar kandidaatstelling moet opgeven , Michelle Obama haar plaats kan innemen :7

:o
pi_165476911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:51 schreef Dance99Vv het volgende:

Onze aller eerste tranny president

Yeeeeh *O*

Wat een vooruitgang hebben we geboekt
Wat een inspiratie voor de rest van de wereld
pi_165480685
quote:
Compressie :)
pi_165483228

Het blijft lachen met die campange van hillarietje
pi_165491095
Kabaaaam!!! Ik weet wat ze heeft!!!

nee natuurlijk niet gekkies, blijft dikke speculatie

Dus ik ben even gaan puzzelen o.b.v. haar symptomen:

1) Onwillekeurige bewegingen van hoofd en in gelaat hetgeen (tardieve) dyskinesieën zijn.

Ad1) In tegenstelling tot wat velen denken zijn dit géén insulten. Het enige wat ik hoor en lees op het internet zijn opmerkingen als 'Clinton seized up again'. Voor een leek zijn onwillekeurige bewegingen al snel epileptisch omdat ze simpelweg geen andere oorzaak kennen en/of nog nooit een insult gezien hebben.
Insulten gaan gepaard met clonische bewegingen (wat je terugziet in de term: tonisch - clonisch gegeneraliseerd insult, de verouderde term is de bekende grand mal).

Een clonus wordt gedefinieerd alszijnde een ritmische en unidirectionele onwillekeurige spiercontractie met wisselende amplitude. Ritmisch betekent dat je er een metronoom op gelijk kunt zetten en unidirectioneel betekent dat de uitslag van de spiercontractie in één richting plaatsvindt.
Een tremor kan hier erg op lijken, alleen zijn tremoren ritmische, bidirectionele spiercontracties met een vaste amplitude.
Dan heb je nog de myoclonus, maar dat is een zeer korte, heftige spiercontractie vaak van meerdere spiergroepen tegelijk, de myokymieën (wat iedereen wel eens ervaart in z'n oogleden, die kleine spiercontracties van enkele spierbundels die niet ritmisch zijn en ook géén beweging veroorzaken over een gewricht. Een myokymie zal dus nooit leiden tot een been dat schudt omdat daarvoor te weinig spiermassa bij betrokken is), de fasciculaties (contracties van slechts enkele spiervezels), de dystonie (continue spiercontractie waardoor de houding van een ledemaat of deel van een ledemaat verandert (de torticollis is het bekendste voorbeeld hiervan)) en de dyskinesieën.
Een dyskinesie is niet ritmisch, wisselt in amplitude, is multidirectioneel en heeft vaak een dystone component.

Haar video's tonen evident dyskinesieën en geen clonieën of andere bewegingsaandoeningen.

Ik ga op dit puntje wat uitgebreider in, omdat hierover ook het meest te zeggen is geweest en de media gewoonweg oneerlijke informatie verspreidt.

Dyskinesieën kunnen veel oorzaken hebben maar de bekendsten zijn:
- Medicamenteus en dan vooral de (anti)dopaminerge middelen die gegeven worden bij M. Parkinson, psychiatrische aandoeningen zoals een delier of psychose en als anti-misselijkheidsmedicijn.
- Idiopatisch (geen duidelijke vindbare oorzaak)
- Metabool/toxisch: intoxicaties met metalen zoals mangaan, arsenicum, berrylium, ijzer en koper staan hier vooral bekend om. Ook vitamine deficiënties zoals een ernstige B12-deficiëntie kan hiertoe leiden. Zeldzamere oorzaken zijn koolstofmonoxide-vergiftiging en aandoeningen zoals aceruloplasmine, ferritinopathieën, ziekte van Wilson, Hallervorden-Spatz etc.
- Structurele laesies in de basale ganglia zoals microinfarcten en -bloedingen of infectiehaarden.
- Postinfectieus: bepaalde virussen kunnen dit veroorzaken zoals HSV, HIV maar ook spirocheten als lues (syfilis) en borrelia en bacteriën waarvan de bekendste de streptokok is.
- Extrapiramidale aandoeningen zoals M. Parkinson en M. Huntington.
- Secundair aan maligniteiten maar dit is zeer zeldzaam.

2) Vallen

Ad 2) Ze lijkt best vaak te vallen. Dé reden hiervoor is eigenlijk gewoon een verminderde rompbalans. Die laatste is ook één van de hallmarks van M. Parkinson.
Vallen kan ook een uiting zijn van cerebrale hypoperfusie (flauwvallen) wat weer veel oorzaken kan hebben en verminderd gevoel in de benen waardoor de persoon niet goed weet waar de benen zich ten opzichte van het lichaam en de grond bevinden. Dit is vaak een uiting van een soort van polyneuropathie, maar ook achterstrengstoornissen kunnen leiden tot verminderd gevoel in de benen. Het probleem bevindt zich dan niet op het niveau van de zenuwen zoals in een polyneuropathie maar in het ruggemerg.
Minder voorkomende oorzaken zijn aandoeningen zoals een normal pressure hydrocephalus, maar ja, ook epilepsie leidt tot vallen, vandaar de geuzennaam 'de vallende ziekte'.

3) Freezing:

Ad3) af en toe lijkt ze te blokkeren en kan ze niet meer spreken of bewegen. Een héél bekend symptoom van parkinsonisme (NB parkinsonisme =/= M. Parkinson, het eerste betreft de gemeenschappelijke symptomen zonder dat er sprake is van het pathofysiologisch mechanisme van M. Parkinson, namelijk een alfa-synucleopathie voornamelijk in de substantia nigra in het mesencefalon waardoor te weinig dopamine geproduceerd wordt om vervolgens naar de basale ganglia getransporteerd te worden en daar te zorgen voor vloeiende bewegingen.
Zeer zelden heeft het andere oorzaken zoals het stiff person syndrome; een paraneoplastisch syndroom dat je ziet bij maligniteiten.

4) Hoesten

Ad 4) heel aspecifiek, kan honderden oorzaken hebben, kom ik later op terug.

5) Een evidente stollingsaandoening gezien haar twee DVT's en een cerebrale sinusvenetrombose (CSVT).

Ad 5) Ze heeft duidelijk een verhoogde stollingsneiging. Kan pech zijn en vaak wordt er geen oorzaak gevonden, maar soms worden afwijkingen gevonden in de stollingsfactoren zoals factor V Leiden, proteïne C en S deficiëntie, anti-cardiolipine, anti-lupus anticoagulens, maar ook hyperhomocysteïnemie.

6) Diazepam auto-injector.

Ad 6) Door die gekke bewegingen en de aanwezigheid van diazepam denken dus veel mensen 1 + 1 = 2, immers gekke bewegingen betekent epilepsie en diazepam is een anti-epilepticum.

Maar diazepam werkt ook heel goed anxiolytisch (tegen angst c.q. paniekaanvallen) en spierrelaxerend. Bij dyskinesieën is één van de aangewezen medicijnen...juist ja...diazepam.
En bij freezing wil het ook nog wel eens helpen, omdat het de spieren verslapt en ze minder stijf zijn.

7) Ze heeft hypothyreoïdie in de voorgeschiedenis. Kan vele oorzaken hebben, maar toen ik dit las begon ik serieus de puntjes te verbinden, komt ie:

Hypothyreoidie is een hele bekende oorzaak van hyperhomocysteïnemie, waardoor ze een verhoogde stollingsneiging heeft en daardoor de DVT's en CSVT. Ze krijgt als medicatie o.a. vitamine B12, laat dat nu dé behandeling zijn voor hyperhomocysteïnemie (icm met foliumzuur).

Haar hypothyreoidie wordt veroorzaakt door koperstapeling in haar schildklier. Hypothyreoidie kan leiden tot problemen in de calciumstofwisseling en daardoor tot osteoporose (had ze niet haar elleboog gebroken een paar jaar terug?).

Koperstapeling in de perifere zenuwen leidt tot polyneuropathie. Hierdoor voelt ze de grond minder goed en valt ze vaak.

Koperstapeling in haar basale ganglia leidt tot de dyskinesieën en occasionele freezing. Als dit gebeurt staat er een grote neger klaar met diazepam om de klachten te verminderen, dus niet om haar uit een insult te spuiten.

Haar hoesten is op basis van een slechtere slikfunctie, ze hoest ook niet productief, het is meer een soort 'verslikhoestje'. Dit past heel goed in het straatje van extrapiramidale aandoeningen zoals M. Parkinson of extrapiramidale symptomen zoals je die ziet bij koperstapeling in de basale ganglia.

Koperstapeling in de nieren kan leiden tot nierfunctiestoornissen obv nefrocalcinose; één van de symptomen is polyurie (overmatig plassen) met als gevolg eventuele dehydratie.

Concluderend....TROMMELGEROFFEL...

ZE HEEFT DE ZIEKTE VAN WILSON

Wat ik nog mis is de Kayser - Fleischer ringen in de ogen, maar ik heb in meerdere bronnen gelezen dat haar ogen zijn veranderd door de jaren heen?

En je ziet heel vaak leverfunctiestoornissen, maar goed, dit hoeft niet altijd zichtbaar te zijn natuurlijk. Bovendien geeft het vaak psychiatrische symptomen. Misschien is haar leugenachtig gedrag wel een compulsie die ze heeft.

Waarschijnlijkheidsdiagnose waar je alle symptomen mee verklaard is de ziekte van Wilson.
Differentiaaldiagnose:
- M. Parkinson of andere extrapiramidale aandoeningen zoals MSA-p, corticobasale degeneratie etc. Verklaart niet de verhoogde stollingsneiginf en hypothyreoidie.
- Neurosyfilis met tabes dorsalis (de achterstrengstoornis waar ik het eerder over had). Een cadeautje van haar man Bill. Verklaart ook veel symptomen niet.
- Een combinatie van bovenstaande geopperde aandoeningen.
- Wellicht wordt ze toch vergiftigd??? :D

Nou, dat bedacht ik dus vannacht om 3:00 toen ik in bed lag :)

[ Bericht 0% gewijzigd door starla op 22-09-2016 11:59:43 ]
pi_165495573
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:48 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ah daar zijn het groene scherm en de cheer-tape weer.

Inclusief frame waar Clinton ineens uitgeknipt is. Een camera kan niet door iemand heen kijken en dus niet invullen wat er zich achter iemand bevindt.
Hahahah... tering dit is zo obvious.

Hier het origineel:

Het publiek is fake. Check de GSM schermen en hetgeen daarop te zien is. Strookt totaal niet met de achtergrond.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2016 16:27:42 ]
pi_165496058
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hahahah... tering dit is zo obvious.

Hier het origineel:

Het publiek is fake. Check de GSM schermen en hetgeen daarop te zien is. Strookt totaal niet met de achtergrond.
De hekken die je op de cameras van de mobieltjes ziet staan gewoon op de achtergrond. Lijkt eerder een vreemd perspectief. Maar ze staan er toch echt, die hekkies.
pi_165496111
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De hekken die je op de cameras van de mobieltjes ziet staan gewoon op de achtergrond. Lijkt eerder een vreemd perspectief. Maar ze staan er toch echt, die hekkies.
Kijk maar eens goed naar bijvoorbeeld 24:56 en check wat er op die GSM te zien is.
pi_165496115
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En die vlaggen dan?
  donderdag 22 september 2016 @ 19:46:53 #226
6941 APK
Factual, I think.
pi_165499386
Er staan toch gewoon mensen achter / aan de zijkant waar ze naar wuift?
Kijk maar op 23:50, vlak daarvoor afgeknipt in het andere filmpje waar hij zegt dat ze naar niemand staat te zwaaien.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:07:52 #227
189978 controlaltdelete
pi_165606206
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:24:53 #228
440653 BarryOSeven
pi_165606489
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 19:46 schreef APK het volgende:
Er staan toch gewoon mensen achter / aan de zijkant waar ze naar wuift?
Kijk maar op 23:50, vlak daarvoor afgeknipt in het andere filmpje waar hij zegt dat ze naar niemand staat te zwaaien.
ja en dan nog even dat frame waarop hillary onzichtbaar wordt en de camera door hillary de achtergrond kan zien.

Op zeker een greenscreen
pi_165606979
Voor iemand met verondersteld vascular dementia kwam ze prima uit haar woorden.
Dus alle complotten vwb haar gezondheid kunnen de kast weer in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')