Jij doet jouw naam eer aan, ga zo doorquote:Op zondag 11 september 2016 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Haar lichaam is de behuizing van haar gastheer Satan, die steeds meer naar buiten treedt.
Jezus, het duurt echt lang ook hier! :$ Komt er helemaal niet uit...quote:Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie weet rookt ze achter de schermen zware shag
Idd, echt bizarre footage.quote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanuit een andere hoek lijkt het nog erger:
Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.quote:Op zondag 11 september 2016 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
End of story voor Hillary haar kandidaatschap.
Mja, misschien blijft ze kandidaat, maar ik denk dat dit haar veel stemmen zal gaan kosten. Wie wil er een zwakke president?quote:Op zondag 11 september 2016 22:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv van een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.
Die grote neger is Hillary haar privé dokter.quote:Op zondag 11 september 2016 22:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.
Die loopt toch altijd met zo'n epi-pen rond? Tegen allergische reacties? Las daar laatst een interessante theorie over, geen idee meer waar.quote:Op zondag 11 september 2016 22:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die grote neger is Hillary haar privé dokter.
Natuurlijk is het Hillary. Al die security dudes werken voor die persoon en deze beelden staan in grote papers zoals Independent en CNN. Volgens CNN is ze ook vervroegd vertrokken.quote:Op zondag 11 september 2016 22:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou dat weet ik nog niet zo zeker.Waarom wordt ze de auto in gehezen ipv een ambulance, geen medisch personeel te zien terwijl ze dat toch hard nodig had op dat moment. Even erna loopt ze weer rond alsof er niets gebeurd was. Wie zegt dat het Hillary is? Je ziet alleen maar de achterkant. Vreemd allemaal.
Ja, ik dacht tegen epilepsie.quote:Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die loopt toch altijd met zo'n epi-pen rond? Tegen allergische reacties? Las daar laatst een interessante theorie over, geen idee meer waar.
Ja dus? Als de grote papers het beweren dan is het zo? Raar deze beelden, scherp in beeld all over the news. Er klopt iets niet aan. Geen idee of ik Hilly daar zie waggelen, ik zie de achterkant dat is alles. Wie weet is het haar kloonquote:Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Natuurlijk is het Hillary. Al die security dudes werken voor die persoon en deze beelden staan in grote papers zoals Independent en CNN. Volgens CNN is ze ook vervroegd vertrokken.
Welk belang zou Hillary daar bij hebben?quote:Op zondag 11 september 2016 22:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dus? Als de grote papers het beweren dan is het zo? Raar deze beelden, scherp in beeld all over the news. Er klopt iets niet aan. Geen idee of ik Hilly daar zie waggelen, ik zie de achterkant dat is alles. Wie weet is het haar kloon
Lol. Is er ooit een geval geweest waarin de grootste bladen ter wereld tegelijk de verkeerde hadden? De journalisten hebben sowieso een belangrijk persoon als Hillary tijdens die hele herdenking gevolgd; die hebben haar echt niet uit het oog verloren en vervolgens verward met een look-alike die toevallig een compleet security detail bij zich had. #HillaryHealth is trouwens trending op Twitter nu.quote:Op zondag 11 september 2016 22:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja dus? Als de grote papers het beweren dan is het zo? Raar deze beelden, scherp in beeld all over the news. Er klopt iets niet aan. Geen idee of ik Hilly daar zie waggelen, ik zie de achterkant dat is alles. Wie weet is het haar kloon
Raar voetje. Iemand die er zo aan toe is heeft toch medische hulp nodig op een brancard en onderzoeken? Ziet er niet naar uit dat dit aanwezig is of dat de auto daar het apparatuur voor heeft. Ik krijg meer het idee de auto in en de portieren dicht.quote:
Geen idee, ik ken haar agenda niet. Wie weet komen we daar in de toekomst achter.quote:Op zondag 11 september 2016 22:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welk belang zou Hillary daar bij hebben?
Ik ben niet zoveel beelden van Hillary tegengekomen tijdens de ceremonie, misschien heb ik het gemist. Ieder het zijne maar als de grote media iets prominent in beeld blijven brengen heb ik daar vraagtekens bij tegenwoordig. Verder zie je niet veel van Hilly, alleen haar achterkant.quote:Op zondag 11 september 2016 22:49 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Lol. Is er ooit een geval geweest waarin de grootste bladen ter wereld tegelijk de verkeerde hadden? De journalisten hebben sowieso een belangrijk persoon als Hillary tijdens die hele herdenking gevolgd; die hebben haar echt niet uit het oog verloren en vervolgens verward met een look-alike die toevallig een compleet security detail bij zich had. #HillaryHealth is trouwens trending op Twitter nu.
Anyway, voel vrij het niet te geloven, dit is BNW after all. Misschien was er wel een doppelganger ingehuurd door Trump en is de complete media er in getuimeld...
Toch vind ik het plausibeler klinken dat haar de aardse atmosfeer te zwaar begint te worden voor de lizard in kwestie en dat de NWO er des te sneller doorheen gedrukt moet worden.quote:Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Pharmacist het volgende:
Volgens Hillary's dokter heeft ze longontsteking.
Toch is het zeer aannemelijk dat Hillary uit een ei kwamquote:Op zondag 11 september 2016 23:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Toch vind ik het plausibeler klinken dat haar de aardse atmosfeer te zwaar begint te worden voor de lizard in kwestie en dat de NWO er des te sneller doorheen gedrukt moet worden.
Dan ben ik vooral benieuwd naar de kip die d'r gelegd heeft.quote:Op zondag 11 september 2016 23:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Toch is het zeer aannemelijk dat Hillary uit een ei kwam
ze verliest metaal he, dus een reptilian is uitgesloten zo.quote:Op zondag 11 september 2016 23:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Toch vind ik het plausibeler klinken dat haar de aardse atmosfeer te zwaar begint te worden voor de lizard in kwestie en dat de NWO er des te sneller doorheen gedrukt moet worden.
Die wagen is geen gewone limosine he. In Ohio reed er wel een ambulance in de hillerietje caravaan mee, daar was ze ook weer flink gezond op een buurtfeestje,(waar niet echt veel mensen voor haar kwamen )quote:Op zondag 11 september 2016 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar voetje. Iemand die er zo aan toe is heeft toch medische hulp nodig op een brancard en onderzoeken? Ziet er niet naar uit dat dit aanwezig is of dat de auto daar het apparatuur voor heeft. Ik krijg meer het idee de auto in en de portieren dicht.
Woow video verwijderd ....quote:Op maandag 12 september 2016 01:24 schreef Ali_boo het volgende:
SHOCK FOOTAGE: Hillary Faints, Media Covers it Up
En longontsteking is vaak het laatste stadium bij longkanker.quote:Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Pharmacist het volgende:
Volgens Hillary's dokter heeft ze longontsteking.
Copy right bsquote:
Hoorde dat de beveiliging van hillerietje gelijk de pers bestookte,(zie de video's van paul watson )quote:
Doe eens constructief, en geef je eigen professionele mening wat de toestand van Clinton zou kunnen verklaren.quote:Op maandag 12 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
Wat een dom topic.
Die medische brieven zijn niet eens 'close' tot medisch. Staat echt helemaal NIETS in wat een arts zou schrijven. Lol!
En natuurlijk is ze niet dement. Jezus man, dat is een klinische diagnose. Iemand die dement is kan echt niet runnen voor POTUS.
Lachwekkend topic dit zoals vaak in BNW
ghostwriting. Bigpharma middeltjes de hemel in prijzen.quote:Op maandag 12 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
Wat een dom topic.
Die medische brieven zijn niet eens 'close' tot medisch. Staat echt helemaal NIETS in wat een arts zou schrijven. Lol!
nee jij ontkent zaken.quote:En natuurlijk is ze niet dement. Jezus man, dat is een klinische diagnose. Iemand die dement is kan echt niet runnen voor POTUS.
Dat kan zo verschrikkelijk veel zijn dat het alleen maar gigantisch speculeren wordt.quote:Op maandag 12 september 2016 04:41 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Doe eens constructief, en geef je eigen professionele mening wat de toestand van Clinton zou kunnen verklaren.
Lul niet zo dom man, ik vind ook dat ze totaal niet geschikt is, dus ik ontken niets. Ik ontken alleen te weten wat haar mankeert. Dement is ze iig niet...dat wil ook niet zeggen dat haar gedrag nu zo 'normaal' is, ahum. Verre van zelfs...quote:Op maandag 12 september 2016 07:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ghostwriting. Bigpharma middeltjes de hemel in prijzen.
Of babies de vernieling in adviseren met volstrekt nutteloze maar kwalijke vaccins..
[..]
nee jij ontkent zaken.
Zij is medisch, technisch, humanitair volstrekt niet geschikt als president.
Daarom wordt in de OP de optie duidelijk open gehouden dat die brieven fake zijn. Het doel van dit topic is om te speculeren wat Hillary mankeert.quote:Op maandag 12 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
Wat een dom topic.
En natuurlijk is ze niet dement. Jezus man, dat is een klinische diagnose. Iemand die dement is kan echt niet runnen voor POTUS.
Een gewone longontsteking kan prima behandeld worden met antibiotica.quote:Op maandag 12 september 2016 02:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En longontsteking is vaak het laatste stadium bij longkanker.
Daarom heet het ook BNW...het is net RTL Boulevard vanuit een andere hoek belicht.quote:Op maandag 12 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
Wat een dom topic.
twitter:DavidShuster twitterde op maandag 12-09-2016 om 00:08:39Clarification from dem operatives @HillaryClinton pneumonia: Expect emergency DNC meeting to CONSIDER replacement. #HillarysHealth reageer retweet
Ja dat is een stuk van het stalen harnas waarmee ze het lijkt rechtop tegen het paaltje hebben gezet.quote:Op maandag 12 september 2016 19:48 schreef Xan21 het volgende:
Er valt ook een soort metalen dingetje uit haar kleding op een bepaald moment, dit hele pneumonia is BS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |