Dat maakt BNW juist zo leukquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gvd zeg, het is hier ook echt net RTL Boulevard, alleen dan voor alto gekkies met schizofrenie.
Weer eens een topic waar iedereen mee komt posten. Tof!quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het ook uiterst vermakelijk
Ik moet zeggen dat ik het vooral interessant vind omdat de toon ook wel relax is. Ik heb wel eens BNW topics gezien waar je gelijk wordt ondergesneeuwd met bergen digitale kak als je ergens vraagtekens bij de OP zet. Dit topic is lekker relax, de voor- en tegenstanders mengen zich aardig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weer eens een topic waar iedereen mee komt posten. Tof!
Net als dat topic van Barry.
Helemaal mee eens. Zo kan het dus ook.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het vooral interessant vind omdat de toon ook wel relax is. Ik heb wel eens BNW topics gezien waar je gelijk wordt ondergesneeuwd met bergen digitale kak als je ergens vraagtekens bij de OP zet. Dit topic is lekker relax, de voor- en tegenstanders mengen zich aardig.
Plus dat velen ook stiekem de hoop hebben dat ze uit de pijp gaat gok ik. Al is dat niet netjes om te zeggen natuurlijk![]()
Ik ben al pagina 101 aan het F5'en.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zo kan het dus ook.
En ja dat laatste zou ook best eens kunnen
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben al pagina 101 aan het F5'en.
quote:Alarming: DNC Is Preparing For The Worst, Hillary Death Is One Of The Real Options, This Is Who Is Going To Replace Her In The Race!
By Conservative Army -
September 12, 2016
Share on Facebook
Tweet on Twitter
Hillary is done, she is over, and she is even going to be replaced for the presidential race, and here are the names that are being considered so far.
Acoording to The Political Insider:
” Hillary Clinton is in serious trouble. Not only is her campaign imploding, but her health is far worse than anyone realized.
Now, insiders are reporting that if Hillary steps aside at the last moment, Vice President Joe Biden would officially replace her on the top of the presidential ticket......
Ze zullen denk ik wachten met de stekker er uit te trekken tot na de verkiezingen, dan krijgt ze (mits gekozen) een mooie door de belastingbetaler vergoede staatsbegrafenis plus een eigen bibliotheek (en hoeft ze niet naast Bill te liggen). Zo zijn die Clintons welquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:
nou als ik alles zo lees is ze als dood en begraven!
Ik weet zeker dat ik dat net las ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef Ali_boo het volgende:
Weet je het zeker?
Het mens kon nauwelijks op der voeten staan
Bron?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat net las ja.
Ze heeft wel de handen op haar rug. Dat is wel vreemd voor een 'flauwte'.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat net las ja.
Als je op Youtube op Hillary Clinton scandals zoekt, vind ik het nog erg, erg mild dat je haar een terminale ziekte toewenst.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ze heeft wel de handen op haar rug. Dat is wel vreemd voor een 'flauwte'.
Spannend!
Maar stiekem hoop ik dat ze terminaal is...
Oh godquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:16 schreef ToT het volgende:
'Clinton mogelijk vergiftigd door Trump en Poetin'WHAHAHAHAHAHAHAhat the fuck?????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |