The cars are pointing in opposite directions in the two videos you posted.quote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanuit een andere hoek lijkt het nog erger:
En de andere.quote:
ik denk dat het een opblaaspop is die halverwege leeg liep...quote:Op woensdag 14 september 2016 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Het arrestatie-verhaal lijkt, als je de filmpjes bekijkt opzich best aannemelijk. Kan best zijn dat ze voorover valt omdat ze zich verzet, zeg maar.
Toch heeft ze haar handen op de rug lijkt het.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
ik denk dat het een opblaaspop is die halverwege leeg liep...
Mja, ik geloof niet dat Hillary daadwerkelijk als een "normale" straatcrimineel aangehouden zou worden hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toch heeft ze haar handen op de rug lijkt het.
Dat lijkt mij niet nodig als iemand op inzakken staat
Hoe misselijk ben je als je denkt dat dit een andere hoek is ipv gespiegeld?quote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanuit een andere hoek lijkt het nog erger:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mja, ik geloof niet dat Hillary daadwerkelijk als een "normale" straatcrimineel aangehouden zou worden hoor.
Je ziet wat je er in wilt zienquote:Op woensdag 14 september 2016 10:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar toch lijkt het zo.
Het bijzondere is dat het gespiegeld erger lijktquote:Op woensdag 14 september 2016 10:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe misselijk ben je als je denkt dat dit een andere hoek is ipv gespiegeld?
Dat is dan raar. Want ik wil dat helemaal niet zien of heb daar een voorkeur voor.quote:
OK. Maar waarom dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 10:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En Tingo...het is gespiegeld.
Dankje. At least some posters can respond in a normal manner.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:29 schreef Xan21 het volgende:
Zal wel met copyright te maken hebben...gebeurt vaker op youtube dat videos gespiegeld erop staan.
Ze staat tegen haar handen aan tegen een pilaar, die houding behoudt ze terwijl ze naar de auto loopt, een beveiliger probeert haar te ondersteunen en pakt haar arm die vervolgens langs haar lichaam beweegt. Dat ondersteunen gebeurt klungelig waardoor ze naar beneden zakt.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is dan raar. Want ik wil dat helemaal niet zien of heb daar een voorkeur voor.
Sta neutraal in heel dit gebeuren.
Rustig rustig Wantie, neem even een bnw pauze.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze staat tegen haar handen aan tegen een pilaar, die houding behoudt ze terwijl ze naar de auto loopt, een beveiliger probeert haar te ondersteunen en pakt haar arm die vervolgens langs haar lichaam beweegt. Dat ondersteunen gebeurt klungelig waardoor ze naar beneden zakt.
Hoezo lijkt dat op een aanhouding?
Het is bovendien haar eigen auto. En de dame naast haar volgens mij haar persoonlijke arts.
Haha, dit stukje is echt briljant geschrevenquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:47 schreef Lambiekje het volgende:
http://gizmodo.com/the-il(...)loning-ce-1771968163
Cloning is common usage
Satire en humor is ook wat sommigen missen in hun leven en alles veel te serieus nemen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, dit stukje is echt briljant geschreven
Neemt mensen die dit soort extreem overdreven meuk geloven wel heerlijk in de zeik
Dat weet ik. De 911 hoaxers heeft 't op de rare 'victim' fotos gebruikt.quote:
want ik mag geen eigen analyse maken van wat ik op die beelden zie?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Rustig rustig Wantie, neem even een bnw pauze.
ik heb nooit op instorten gestaan, dus kan daar niet over oordelen.quote:Het leek er gewoon op doordat ze haar handen op haar rug heeft.
Wat mij niet een fijne houding lijkt als jij op instorten staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |