abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2016 @ 19:59:43 #101
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165277961
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Op het journaal zojuist tijdens Hilly-drama en weer op de been, werd er aangehaald dat ultrarechtse websites al maanden roepen dat de democraten ziek zijn, ondertussen laten ze een shot zien van Infowars en AJ :o
Oh vet, zojuist geleerd dat ik ULTRA rechts ben. Gisteren nog op bezoek geweest bij buitenlandse vrienden. Zal ze maar niet vertellen dat ik gelezen heb dat Hillary ziek is.

[ Bericht 8% gewijzigd door BarryOSeven op 13-09-2016 18:50:23 ]
pi_165278499
Ze zou bij de ceremonie nog even kort gechecked zijn op neurologische functies. "Knijp in je handen", "Beweeg met je ogen" dat soort dingen.
pi_165279412
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:22 schreef Nintex het volgende:
Ze zou bij de ceremonie nog even kort gechecked zijn op neurologische functies. "Knijp in je handen", "Beweeg met je ogen" dat soort dingen.

Is "trek eens aan mijn vinger" ook langs gekomen?
  maandag 12 september 2016 @ 21:06:06 #104
440653 BarryOSeven
pi_165279835
Jo! Dacht dat deze wel interessant was, denk ik post em even. Super fijne avond gewenst en geniet ervan!

pi_165279908
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:51 schreef Gerrits1986 het volgende:

[..]

Is "trek eens aan mijn vinger" ook langs gekomen?
Old people farts zijn verschrikkelijk :D Kan me niet voorstellen hoe old people reptillian farts moeten ruiken.
pi_165280004
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Jo! Dacht dat deze wel interessant was, denk ik post em even. Super fijne avond gewenst en geniet ervan!

[ afbeelding ]
Staat niets meer op hun site :?

Bleek om een internet hoax te gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2016 21:16:34 ]
  maandag 12 september 2016 @ 21:39:13 #107
440653 BarryOSeven
pi_165280634

[ Bericht 78% gewijzigd door BarryOSeven op 13-09-2016 18:50:46 ]
pi_165285381
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 09:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een gewone longontsteking kan prima behandeld worden met antibiotica.
Dat mensen die toch al door ziekte verzwakt zijn het laatste zetje krijgen door longontsteking is waar maar we weten helemaal niet of Hilary kanker heeft dus dat is speculatie van de koude grond.
En met 'n gewone longontsteking behandeld met antibiotica kan je ook dood gaan.
Maak je niet zorgen over Hilary.....denk je niet dat de 'coughing fit' 'n beetje overdreven was? Ik wel. Ik zei alleen dat 't mogelijk is om 'r eigen dood te faken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165285568
Gezien de nieuwsberichten, zou ze er binnen een paar maand zo uit moeten zien:

of:

[ Bericht 22% gewijzigd door ToT op 13-09-2016 02:42:19 ]
pi_165285621
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nson-7608896-a510877

Een oud artikel van NRC, heb er verder niet echt onderzoek naar gedaan, maar ik had ergens gelezen dat het mogelijk is dat Hillary Clinton de ziekte van Parkinson heeft, áls dat het geval is kan een longontsteking enorm gevaarlijk zijn.
pi_165285713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:16 schreef illusions het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nson-7608896-a510877

Een oud artikel van NRC, heb er verder niet echt onderzoek naar gedaan, maar ik had ergens gelezen dat het mogelijk is dat Hillary Clinton de ziekte van Parkinson heeft, áls dat het geval is kan een longontsteking enorm gevaarlijk zijn.
Welke symptomen van M. Parkinson hebben we bij haar gezien dan?

Haar arts is vrij open geweest in het vrijgeven van medische info; zo weten we dat ze een hypoghyreoidie heeft en daarvoor meds gebruikt, dat ze allergieën heeft waarvoor meds en die sinusvenetrombose waarvoor levenslang orale antistolling.

Waarom zou hij M. Parkinson weglaten? (Ok, kan invloed heben op de cognitie, maar als haar cognitieve functioneren zo goed is dat ze voor POTUS kan runnen, zal dat echt niet binnen 4 jaar zo hard kelderen dat ze richting een parkinsondementie gaat...).
I feel kinda Locrian today
pi_165285723
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:

[..]

Welke symptomen van M. Parkinson hebben we bij haar gezien dan?
Flauwvallen, het is een neurologische ziekte, verder weet ik er ook maar weinig van, maar daarom zeg ik ook dat mócht het om Parkinsson gaan, zou de longontsteking zoals verkondigd door de pers, vrij gevaarlijk kunnen zijn.
pi_165285742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Flauwvallen, het is een neurologische ziekte, verder weet ik er ook maar weinig van, maar daarom zeg ik ook dat mócht het om Parkinsson gaan, zou de longontsteking zoals verkondigd door de pers, vrij gevaarlijk kunnen zijn.
Flauwvallen obv M. Parkinson?

Autonome dysfunctie wellicht. Ok. Maar dat zie je vaak al in een vergevorderde stadium, of ze heeft een parkinsonvariant zoals MSA-p.

Flauwvallen is zó aspecifiek, kan obv alles zijn.
Ik zie dan liever een paar van de 4 hallmarks van M. Parkinson:

1) tremoren?
2) slechte rompbalans?
3) bradykinesie? (sloom bewegen)
4) rigiditeit (stijfheid)

[ Bericht 12% gewijzigd door starla op 13-09-2016 02:52:03 ]
pi_165285766
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:47 schreef starla het volgende:

[..]

Flauwvallen obv M. Parkinson? :D

Leg me dat uit...
Gast, ik heb geen medicijnen gestudeerd ofzo en dat claim ik ook niet, ik opper maar iets. Heb het Parkinsson-gerucht ergens gelezen, maar feit is dan wel dat een longontsteking veel gevaarlijker is.

http://www.parkinsonnet.n(...)llen of flauwvallen?
De belangrijkste uiting is 'orthostatische hypotensie': de bloeddruk daalt als je staat. Dat komt bij ongeveer een derde van alle ouderen voor, en nog vaker bij de ziekte van Parkinson; bij MSA heeft iedereen het. De ernst wisselt: soms merk je er nauwelijks wat van, soms wordt je een beetje licht in het hoofd, en soms krijgen de hersenen zo weinig bloed dat je er van omvalt, al dan niet bewusteloos. In de ernstigste gevallen kunnen mensen geen twee minuten rechtop zitten zonder bewusteloos te raken.

https://www.thuisarts.nl/flauwvallen/ik-ben-flauwgevallen
Bepaalde medicijnen (plaspillen, medicijnen tegen hoge bloeddruk en antidepressiva) en ziektes (diabetes en de ziekte van Parkinson) kunnen er voor zorgen dat u makkelijker flauwvalt.

https://www.dokterdokter.(...)ken-van-flauwvallen/
Na reflexsyncope is plotseling opstaan (orthostatische hypotensie) de meest voorkomende trigger van flauwvallen. Orthostatische hypotensie betekent letterlijk een lage bloeddruk bij staan. Dit kan veroorzaakt worden door falen van het autonome zenuwstelsel. Hierdoor worden bloedvaten in de benen onvoldoende samengeknepen in staande houding, zodat het bloed naar de benen zakt. Autonoom falen kan veroorzaakt worden door bloedverlagende medicatie of medicatie tegen psychische aandoeningen, nierziekten en suikerziekte. Soms wordt het veroorzaakt door neurologische degeneratieve ziekten zoals de Ziekte van Parkinson.

Hier nog een Reddit link met een interessante theorie:

quote:
The Parkinson's (maybe even Parkinson's plus syndrome) theory actually has pretty good merit and I'm glad you posted it. This is mostly a medical discussion argument, but I wanted to distill down the pure fundamentals of the argument, regardless of who the person is. What follows is a purely objective discussion based on medical facts in the context of the video we have of HRC:
https://www.reddit.com/r/(...)se_evidences/d7iukne

pi_165285781
Ik heb wel medicijnen gestudeerd ;)

Haar verdenk ik -wat ik van haar heb gezien- er niet van.

Of ze is zo geweldig ingesteld op haar medicijnen dat ze geen enkel symptoom laat zien. Maar tsja, als je er zo weinig last van hebt dan is de kans op een aspiratie pneumonie ook niet zo groot natuurlijk...

-edit mbt die redditlink-
Ze laten wel heel apert een foto zien van een Hillary zonder gelaatsuitdrukking haha :D

Ik wil tenminste 1 van de eerdergenoemde symptomen zien. Zonder dat heb je geen Parkinson(plussyndroom).

Ik ga morgen nog wel even wat videomateriaal van haar bekijken door de tijd heen. Misschien zie ik nog iets subtiels :) Nu slapen *O*
  dinsdag 13 september 2016 @ 08:39:26 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165286531
* theguyver bladerd door boek van david Icke
Zoekt hoe oud reptilians kunnen worden..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_165286823
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:48 schreef Xan21 het volgende:
Er valt ook een soort metalen dingetje uit haar kleding op een bepaald moment, dit hele pneumonia is BS.
Ze is een terminator, dat stukje smelt wel weer aan haar vast :Y

Echt gezond komt ze op mij niet over en het zou me niet verbazen als dit meer is dan alleen een longontsteking. Waarschijnlijk zullen we binnen een paar weken wel meer weten als ze het weer eens begeeft of als er weer een kortsluiting plaats vindt :Y
pi_165286839
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
Gezien de nieuwsberichten, zou ze er binnen een paar maand zo uit moeten zien:

[ afbeelding ]

of:

[ afbeelding ]
Hoe bedoel je? Zo ziet ze er toch gewoon uit?
pi_165292311
quote:
Ik vraag me af hoe je nu zo'n fout kunt maken als nieuwslezer...

Hadden al een stukje klaar 'in case' en las per ongeluk dat voor?

Bizar wel...
pi_165292501
Even uit het andere BNW-topic meegenomen:
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2327501%2F6%2F50
pi_165292700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Even uit het andere BNW-topic meegenomen:
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2327501%2F6%2F50
''Krijgt Obama zijn gedroomde 3e termijn?''

_O-
  dinsdag 13 september 2016 @ 14:39:23 #123
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165292778
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:35 schreef starla het volgende:

[..]

''Krijgt Obama zijn gedroomde 3e termijn?''

_O-
Creatief bedacht, maar niet realistisch :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 13 september 2016 @ 15:23:05 #125
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165293788
Gvd zeg, het is hier ook echt net RTL Boulevard, alleen dan voor alto gekkies met schizofrenie. _O-
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')