Oh vet, zojuist geleerd dat ik ULTRA rechts ben. Gisteren nog op bezoek geweest bij buitenlandse vrienden. Zal ze maar niet vertellen dat ik gelezen heb dat Hillary ziek is.quote:Op maandag 12 september 2016 19:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Op het journaal zojuist tijdens Hilly-drama en weer op de been, werd er aangehaald dat ultrarechtse websites al maanden roepen dat de democraten ziek zijn, ondertussen laten ze een shot zien van Infowars en AJ
Is "trek eens aan mijn vinger" ook langs gekomen?quote:Op maandag 12 september 2016 20:22 schreef Nintex het volgende:
Ze zou bij de ceremonie nog even kort gechecked zijn op neurologische functies. "Knijp in je handen", "Beweeg met je ogen" dat soort dingen.
Old people farts zijn verschrikkelijkquote:Op maandag 12 september 2016 20:51 schreef Gerrits1986 het volgende:
[..]
Is "trek eens aan mijn vinger" ook langs gekomen?
Staat niets meer op hun sitequote:Op maandag 12 september 2016 21:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Jo! Dacht dat deze wel interessant was, denk ik post em even. Super fijne avond gewenst en geniet ervan!
[ afbeelding ]
En met 'n gewone longontsteking behandeld met antibiotica kan je ook dood gaan.quote:Op maandag 12 september 2016 09:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een gewone longontsteking kan prima behandeld worden met antibiotica.
Dat mensen die toch al door ziekte verzwakt zijn het laatste zetje krijgen door longontsteking is waar maar we weten helemaal niet of Hilary kanker heeft dus dat is speculatie van de koude grond.
Welke symptomen van M. Parkinson hebben we bij haar gezien dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:16 schreef illusions het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nson-7608896-a510877
Een oud artikel van NRC, heb er verder niet echt onderzoek naar gedaan, maar ik had ergens gelezen dat het mogelijk is dat Hillary Clinton de ziekte van Parkinson heeft, áls dat het geval is kan een longontsteking enorm gevaarlijk zijn.
Flauwvallen, het is een neurologische ziekte, verder weet ik er ook maar weinig van, maar daarom zeg ik ook dat mócht het om Parkinsson gaan, zou de longontsteking zoals verkondigd door de pers, vrij gevaarlijk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:40 schreef starla het volgende:
[..]
Welke symptomen van M. Parkinson hebben we bij haar gezien dan?
Flauwvallen obv M. Parkinson?quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Flauwvallen, het is een neurologische ziekte, verder weet ik er ook maar weinig van, maar daarom zeg ik ook dat mócht het om Parkinsson gaan, zou de longontsteking zoals verkondigd door de pers, vrij gevaarlijk kunnen zijn.
Gast, ik heb geen medicijnen gestudeerd ofzo en dat claim ik ook niet, ik opper maar iets. Heb het Parkinsson-gerucht ergens gelezen, maar feit is dan wel dat een longontsteking veel gevaarlijker is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:47 schreef starla het volgende:
[..]
Flauwvallen obv M. Parkinson?
Leg me dat uit...
quote:The Parkinson's (maybe even Parkinson's plus syndrome) theory actually has pretty good merit and I'm glad you posted it. This is mostly a medical discussion argument, but I wanted to distill down the pure fundamentals of the argument, regardless of who the person is. What follows is a purely objective discussion based on medical facts in the context of the video we have of HRC:
https://www.reddit.com/r/(...)se_evidences/d7iukne
Ze is een terminator, dat stukje smelt wel weer aan haar vastquote:Op maandag 12 september 2016 19:48 schreef Xan21 het volgende:
Er valt ook een soort metalen dingetje uit haar kleding op een bepaald moment, dit hele pneumonia is BS.
Hoe bedoel je? Zo ziet ze er toch gewoon uit?quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
Gezien de nieuwsberichten, zou ze er binnen een paar maand zo uit moeten zien:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe je nu zo'n fout kunt maken als nieuwslezer...quote:
''Krijgt Obama zijn gedroomde 3e termijn?''quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Even uit het andere BNW-topic meegenomen:
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2327501%2F6%2F50
Creatief bedacht, maar niet realistischquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:35 schreef starla het volgende:
[..]
''Krijgt Obama zijn gedroomde 3e termijn?''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |