abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165237612
Iedereen is denk ik wel op de hoogte van de gezondheidsproblemen van Hillary.

Op internet circuleert sinds begin augustus een abstract van een medische file die van Hillary zou zijn waarin een diagnose staat van "subcortical vascular dementia". De vraag is natuurlijk of deze file fake is en daar heb ik uiteraard geen antwoord op. Het probleem met deze diagnose is dat Hillary (gezien de symptomen en de diagnose 2.5 jaar geleden) een levensverwachting heeft van 12-18 maanden. Waarom zou ze dan in hemelsnaam voor president runnen?

Ik ben niet geheel overtuigd, maar vind het wel intrigrerend. Ik ben benieuwd wat andere mensen denken wat Hillary al dan niet onder de leden heeft en wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben op haar eventuele presidentschap (en motivatie om te runnen).

Hillary Clinton has 'ONE year to LIVE' US Presidential candidate in shock new health claim
  zondag 11 september 2016 @ 00:38:56 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_165237642
De enige die ik ervan verdenk dement te zijn is Trump, als je ziet hoe hij zich gedraagt. De irritaties, de standpuntwijzigingen, het heilig overtuigd zijn van dingen die hij nooit gezegd heeft.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_165237702
Juist ja.
Ja doei.
pi_165237738
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 00:38 schreef Dagonet het volgende:
De enige die ik ervan verdenk dement te zijn is Trump, als je ziet hoe hij zich gedraagt. De irritaties, de standpuntwijzigingen, het heilig overtuigd zijn van dingen die hij nooit gezegd heeft.
Well, ik claim niet dat Hillary dement is. Maar laten we wel wezen, er is duidelijk iets mis met Hillary.

Ik claim niet te weten wat dat is. Ik ben gewoon benieuwd wat andere mensen denken. Ow, en laten we het over Hillary hebben, daar is dit topic over :)
  zondag 11 september 2016 @ 00:48:48 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_165237765
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 00:45 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Well, ik claim niet dat Hillary dement is. Maar laten we wel wezen, er is duidelijk iets mis met Hillary.

Ik vind het op zich best raar dat jij claimt niet te weten dat deze documenten vals zijn.
Een simpele google op Clinton Kisco en de eerste twee resultaten tonen al aan dat het hier vervalsingen (slechte) betreft:

http://www.snopes.com/hillary-clinton-medical-records-leaked/
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  zondag 11 september 2016 @ 00:50:33 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_165237777
Waar baseer je je dus op dat er duidelijk iets met haar mis is? Vervalste papierwerk?
pi_165237789
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 00:48 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het op zich best raar dat jij claimt niet te weten dat deze documenten vals zijn.
Een simpele google op Clinton Kisco en de eerste twee resultaten tonen al aan dat het hier vervalsingen (slechte) betreft:

http://www.snopes.com/hillary-clinton-medical-records-leaked/
Zo kritisch als ik ben mbt dat document, zo kritisch ben jij duidelijk niet met je eigen bron.

Medische records die niet voor communicatie bestemd zijn hebben helemaal geen letterhead of "doctors signature".

Verder heb ik dit niet voor niets in BNW gepost en niet in NWS (waar ik bijna altijd zit).
pi_165237795
quote:
5s.gif Op zondag 11 september 2016 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Waar baseer je je dus op dat er duidelijk iets met haar mis is? Vervalste papierwerk?
Op haar coughing fits natuurlijk. De gemiddelde 68-jarige heeft die niet.

Waarom ben je zo ontzettend defensief? Dit is BNW. Als je dit onzin vind, reageer dan niet.
  zondag 11 september 2016 @ 00:54:21 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_165237813
Ah, je mag dus alleen posten als je het ermee eens bent en een beetje kritisch zijn mag niet.

Okay, doei, veel plezier in lalaland.
pi_165237828
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 00:54 schreef Dagonet het volgende:
Ah, je mag dus alleen posten als je het ermee eens bent en een beetje kritisch zijn mag niet.

Dat zeg ik niet, stroman.

Je zou bijvoorbeeld wat constructiever kunnen zijn en een eigen hypothese kunnen geven voor haar coughing fits, in plaats van zo ontzettend defensief te zijn en kennelijk ook op de man met je "lalaland". Dat slaat sowieso nergens op omdat ik duidelijk in mijn OP de optie open laat dat die documenten fake zijn.
pi_165240070
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 00:55 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, stroman.

Je zou bijvoorbeeld wat constructiever kunnen zijn en een eigen hypothese kunnen geven voor haar coughing fits, in plaats van zo ontzettend defensief te zijn en kennelijk ook op de man met je "lalaland". Dat slaat sowieso nergens op omdat ik duidelijk in mijn OP de optie open laat dat die documenten fake zijn.
Ze hoest een beetje. Een gemiddelde 68-jarige hoest misschien war minder, maar die werken dan ook niet zo hard. En als je hard werkt gaat je weerstand wat omlaag. Hoesten is sowieso geen symptoom van dementie. Verder komen deze geruchten natuurlijk gewoon uit de koker van de repulikeinen.
  zondag 11 september 2016 @ 07:21:28 #12
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165240082
Ze moet de trap op geholpen worden, reist met een rolstoel, heeft absences en ongecontroleerde aanvallen. Dat ze niet gezond en fit is valt toch niet te ontkennen?

Denk dat ze runt als vooruitgeschoven pion van de kliek machthebbers waar Bill en Obama ook pionnen van zijn. Na de eerste zwarte nu de eerste vrouwelijke president is goed te verkopen aan dat domme volk.
  zondag 11 september 2016 @ 07:48:27 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_165240114
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 00:36 schreef Pharmacist het volgende:
Iedereen is denk ik wel op de hoogte van de gezondheidsproblemen van Hillary.

Op internet circuleert sinds begin augustus een abstract van een medische file die van Hillary zou zijn waarin een diagnose staat van "subcortical vascular dementia". De vraag is natuurlijk of deze file fake is en daar heb ik uiteraard geen antwoord op. Het probleem met deze diagnose is dat Hillary (gezien de symptomen en de diagnose 2.5 jaar geleden) een levensverwachting heeft van 12-18 maanden. Waarom zou ze dan in hemelsnaam voor president runnen?

Ik ben niet geheel overtuigd, maar vind het wel intrigrerend. Ik ben benieuwd wat andere mensen denken wat Hillary al dan niet onder de leden heeft en wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben op haar eventuele presidentschap (en motivatie om te runnen).

[ afbeelding ]

Hillary Clinton has 'ONE year to LIVE' US Presidential candidate in shock new health claim
Er wordt een uitzonderings situaties gemanuvreerd zodat Obama langer kan blijven zitten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 11 september 2016 @ 07:50:53 #14
52357 Lambiekje
pi_165240117
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 00:54 schreef Dagonet het volgende:

er is duidelijk wat aan de hand met Hillary. of het dementie is ander issue. Dat Hillary onbekwaam voor presidentie is. ja
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 11 september 2016 @ 07:52:54 #15
52357 Lambiekje
pi_165240121
pi_165240187
Eerlijk gezegd vraag ik me af waarom een arts in een filmpje nog even zou gaan aanhalen dat het 'een derde termijn voor Obama' wordt. Of waarom een arts zou werken met een voice-over en melodramatische muziek, in plaats van gewoon feiten aan te halen en zichzelf te laten zien. Want het argument 'wie erover spreekt, wordt vermoord' vind ik nogal dunnetjes als je eerder al hebt zitten spreken over Obama en dat hij hoopt op natuurramp voor een derde termijn. En het is youtube, ze zouden je zo vinden, als ze dat zouden willen, of je nu je naam erop zet of niet. Mocht ik zoiets denken, ik zou net wel mijn naam uitschreeuwen, dan valt het ten minste op als er iets gebeurt. (what did I just say? It's contagious... :{ )

En verder op dat kanaal vind ik de onderbouwing van dingen over zika aan de hand van quotes uit films nogal vreemd voor een arts, dus veel vertrouwen heb ik niet in dat kanaal.

Misschien is Hillary gewoon een 70jarige vrouw, die nog met de gevolgen van dat infarct en een kriebelhoest zit? Die niet meteen subcorticale vasculaire dementie hoeven te zijn...
pi_165240202
Hillary gaat met een nipte overwinning aan de haal (maar Donald heeft meer stemmen, net als Al Gore een aantal jaar geleden), ik denk dat het tot ongeveer april goed blijft gaan, gezondheid is dan weer een beetje uit het nieuws, en als ze dan meer buitenactiviteiten heeft wordt ze echt ziek en neemt iemand anders het waar. Wat er dan gebeurt? Geen idee, de bevolking is te onberekenbaar tegenwoordig. Maar het zal niet zonder bloedvergieten gaan.

En als papieren uit een dossier komen verwacht ik in ieder geval gaatjes waardoor het lijkt alsof ze uit een map komen :+
En waarom zat ze met de 'chairman' aan tafel? Ik zou toch eerder een praktiserend arts verwachten.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 11 september 2016 @ 12:36:09 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165243688
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 07:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er wordt een uitzonderings situaties gemanuvreerd zodat Obama langer kan blijven zitten.
Dat zou best eens kunnen kloppen. It's all a game en Trump speelt het mee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 11 september 2016 @ 14:54:06 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165246802
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 07:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe zou dat dan moeten werken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_165247695
quote:
5s.gif Op zondag 11 september 2016 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Ze heeft iig bizarre hoestbuien.

pi_165247804
Je ziet haar groene slijm ophoesten

Vervolgens slikt ze het weer door wanneer ze een slokje water neemt :N
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165247898
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2016 15:51 schreef Ali_boo het volgende:
Je ziet haar groene slijm ophoesten

Vervolgens slikt ze het weer door wanneer ze een slokje water neemt :N
Ik snap werkelijk niet waarom ze niet even een pauze inlasten. :')
  zondag 11 september 2016 @ 16:04:07 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165248005
quote:
Wie weet rookt ze achter de schermen zware shag :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_165248178
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wie weet rookt ze achter de schermen zware shag :D
Wss die zware sigaren van haar man Bill.
Waar ook Monica zich in verslikte.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_165248227
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

:D
pi_165248242
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze wil krampachtig de wereld laten zien dat er niets mis is met der gezondheid

En juist hierdoor voedt ze alleen de wilde speculaties _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 11 september 2016 @ 16:23:00 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165248330
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

:D _O- _O_
pi_165248333
Iets heel anders, kan ze niet vergiftig zijn?

Aangezien putin (dacht ik) liever trump heeft dan Clinton.
pi_165248431
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:23 schreef schommelstoel het volgende:
Iets heel anders, kan ze niet vergiftig zijn?

Aangezien putin (dacht ik) liever trump heeft dan Clinton.
Haar lichaam is de behuizing van haar gastheer Satan, die steeds meer naar buiten treedt.

pi_165249039
pi_165249645
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geschikt
Ongeschikt
Clinton?
pi_165249663
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 17:20 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Clinton?
Nee, repelsteeltje.
pi_165249695
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, repelsteeltje.
Ik drukte te snel op posten...
Er moest nog wat bij.

Alle twee de kanidaten zijn ongeschikt.
pi_165249747
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 17:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Er moest nog wat bij.

De VS is krankzinnig
pi_165249883
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De VS is krankzinnig
Dat is al jaren duidelijk.

Maar deze verkiezingen zijn toch wel de meest bizarre.
Ze weten het elke keer weer te overtreffen.
En de Amerikanen slikken het als zoete koek.

Hoe zullen de volgende verlopen als het termijn van de dan huidige president is verlopen.
Gekker kan haast niet, tenzij het over Amerika gaat
  zondag 11 september 2016 @ 17:28:36 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165249898
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 17:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Er moest nog wat bij.

En de 3de?
Onikaan ni ov dovah
pi_165249960
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de 3de?
Die sluipt er misschien wel tussendoor.
Als twee honden er om vechten...

Wie weet is dat wel precies wat "ze" willen ;)
Iedereen heeft de focus op Clinton en Trump
  zondag 11 september 2016 @ 17:39:52 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165250222
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 17:30 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Die sluipt er misschien wel tussendoor.
Als twee honden er om vechten...

Wie weet is dat wel precies wat "ze" willen ;)
Iedereen heeft de focus op Clinton en Trump
Anarchie.
Eerlijk gezegd had ik liever een Bernie, gezien.
Ik hoop dat Trump wint, Puur om te kijken wat er gaat gebeuren.
Knakker word echt door echt alles en iedereen bekritiseerd op vrijwel al zijn uitspraken.
De een nog debieler dan de ander.
Tja als je er dan als land ook nog op gaat stemmen verdien je niet beter in mijn ogen.

pi_165250319
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Anarchie.
Knakker word echt door echt alles en iedereen bekritiseerd op vrijwel al zijn uitspraken.
Tja als je er dan als land ook nog op gaat stemmen verdien je niet beter in mijn ogen.

[ afbeelding ]
Ik vermoed dat Trump als hij daadwerkelijk gekozen wordt aardig zal indammen. Die man is alles behalve dom, en weet dat grootse uitspraken aandacht krijgen, en aandacht = stemmen. Ik denk dat hij maar al te goed beseft dat een ramkoers voor niemand goed zal zijn dus aardig zijn ideeën zal matigen. Voor hem is 't een soort van bucket list item, heb ik 't idee, 'POTUS worden'. Nou, dat doet hij dan 4 jaar en dan is 't mooi geweest ofzo. Althans, dat hoop ik. :')
Ja doei.
pi_165251062
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien gaat ze 'r eigen dood faken. :)
"Ooh yes, she was coughing very badly...."
"Oh yes, maybe it was cancer or soemthing..."
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165251454
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Anarchie.

[ afbeelding ]
:P
pi_165251759
quote:
Een stuk beter beeld van de situatie.
Video van de telegraaf was nauwelijk wat op te zien.

Eens kijken wat voor staartje dit gaat krijgen.
  zondag 11 september 2016 @ 18:45:30 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165252099
quote:
Ook niet zoveel op te zien. De feeks waggelt een beetje op haar hoeven. Beelden dat ze van haar stok gaat heb ik (nog) niet gezien. Wat gebeurt er als ze zich terugtrekt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 11 september 2016 @ 18:53:04 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165252263
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 18:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook niet zoveel op te zien. De feeks waggelt een beetje op haar hoeven. Beelden dat ze van haar stok gaat heb ik (nog) niet gezien. Wat gebeurt er als ze zich terugtrekt?
Dan zal Bernie vast wel terug komen lijkt mij.
Onikaan ni ov dovah
pi_165252417
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 18:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien gaat ze 'r eigen dood faken. :)
"Ooh yes, she was coughing very badly...."
"Oh yes, maybe it was cancer or soemthing..."
Tingo loop jij alvast op de zaken vooruit? Zodat je later kan zeggen: zie je wel! Ze is niet dood. Ze leeft! Vicsim!
pi_165253358
quote:
Is 't echt Hilary? Of 'n toneel stukje?
Misschien heeft ze weer iets teveel gerookt.
"Its been confirmed today that Hilary Clinton has gone into drug rehab...."
Misschien Hilary wants out of the project dus ze gaat 'r eigen dood faken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165253403
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is 't echt Hilary? Of 'n toneel stukje?
Misschien heeft ze weer iets teveel gerookt.
"Its been confirmed today that Hilary Clinton has gone into drug rehab...."
Misschien Hilary wants out of the project dus ze gaat 'r eigen dood faken.
Of ze is onwel gemaakt en ingewisseld voor een dubbelganger.
pi_165253544
Dit zou zomaar eens kunnen kloppen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')