Well, ik claim niet dat Hillary dement is. Maar laten we wel wezen, er is duidelijk iets mis met Hillary.quote:Op zondag 11 september 2016 00:38 schreef Dagonet het volgende:
De enige die ik ervan verdenk dement te zijn is Trump, als je ziet hoe hij zich gedraagt. De irritaties, de standpuntwijzigingen, het heilig overtuigd zijn van dingen die hij nooit gezegd heeft.
Ik vind het op zich best raar dat jij claimt niet te weten dat deze documenten vals zijn.quote:Op zondag 11 september 2016 00:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Well, ik claim niet dat Hillary dement is. Maar laten we wel wezen, er is duidelijk iets mis met Hillary.
Zo kritisch als ik ben mbt dat document, zo kritisch ben jij duidelijk niet met je eigen bron.quote:Op zondag 11 september 2016 00:48 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het op zich best raar dat jij claimt niet te weten dat deze documenten vals zijn.
Een simpele google op Clinton Kisco en de eerste twee resultaten tonen al aan dat het hier vervalsingen (slechte) betreft:
http://www.snopes.com/hillary-clinton-medical-records-leaked/
Op haar coughing fits natuurlijk. De gemiddelde 68-jarige heeft die niet.quote:Op zondag 11 september 2016 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Waar baseer je je dus op dat er duidelijk iets met haar mis is? Vervalste papierwerk?
Dat zeg ik niet, stroman.quote:Op zondag 11 september 2016 00:54 schreef Dagonet het volgende:
Ah, je mag dus alleen posten als je het ermee eens bent en een beetje kritisch zijn mag niet.
Okay, doei, veel plezier in lalaland.
Ze hoest een beetje. Een gemiddelde 68-jarige hoest misschien war minder, maar die werken dan ook niet zo hard. En als je hard werkt gaat je weerstand wat omlaag. Hoesten is sowieso geen symptoom van dementie. Verder komen deze geruchten natuurlijk gewoon uit de koker van de repulikeinen.quote:Op zondag 11 september 2016 00:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, stroman.
Je zou bijvoorbeeld wat constructiever kunnen zijn en een eigen hypothese kunnen geven voor haar coughing fits, in plaats van zo ontzettend defensief te zijn en kennelijk ook op de man met je "lalaland". Dat slaat sowieso nergens op omdat ik duidelijk in mijn OP de optie open laat dat die documenten fake zijn.
Er wordt een uitzonderings situaties gemanuvreerd zodat Obama langer kan blijven zitten.quote:Op zondag 11 september 2016 00:36 schreef Pharmacist het volgende:
Iedereen is denk ik wel op de hoogte van de gezondheidsproblemen van Hillary.
Op internet circuleert sinds begin augustus een abstract van een medische file die van Hillary zou zijn waarin een diagnose staat van "subcortical vascular dementia". De vraag is natuurlijk of deze file fake is en daar heb ik uiteraard geen antwoord op. Het probleem met deze diagnose is dat Hillary (gezien de symptomen en de diagnose 2.5 jaar geleden) een levensverwachting heeft van 12-18 maanden. Waarom zou ze dan in hemelsnaam voor president runnen?
Ik ben niet geheel overtuigd, maar vind het wel intrigrerend. Ik ben benieuwd wat andere mensen denken wat Hillary al dan niet onder de leden heeft en wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben op haar eventuele presidentschap (en motivatie om te runnen).
[ afbeelding ]
Hillary Clinton has 'ONE year to LIVE' US Presidential candidate in shock new health claim
er is duidelijk wat aan de hand met Hillary. of het dementie is ander issue. Dat Hillary onbekwaam voor presidentie is. jaquote:Op zondag 11 september 2016 00:54 schreef Dagonet het volgende:
Ah, je mag dus alleen posten als je het ermee eens bent en een beetje kritisch zijn mag niet.
Okay, doei, veel plezier in lalaland.
Dat zou best eens kunnen kloppen. It's all a game en Trump speelt het mee.quote:Op zondag 11 september 2016 07:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er wordt een uitzonderings situaties gemanuvreerd zodat Obama langer kan blijven zitten.
Hoe zou dat dan moeten werken?quote:Op zondag 11 september 2016 07:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er wordt een uitzonderings situaties gemanuvreerd zodat Obama langer kan blijven zitten.
Ze heeft iig bizarre hoestbuien.quote:Op zondag 11 september 2016 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Waar baseer je je dus op dat er duidelijk iets met haar mis is? Vervalste papierwerk?
Ik snap werkelijk niet waarom ze niet even een pauze inlasten.quote:Op zondag 11 september 2016 15:51 schreef Ali_boo het volgende:
Je ziet haar groene slijm ophoesten
Vervolgens slikt ze het weer door wanneer ze een slokje water neemt
Wie weet rookt ze achter de schermen zware shagquote:Op zondag 11 september 2016 15:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze heeft iig bizarre hoestbuien.
Wss die zware sigaren van haar man Bill.quote:Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie weet rookt ze achter de schermen zware shag
quote:Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wss die zware sigaren van haar man Bill.
Waar ook Monica zich in verslikte.
Ze wil krampachtig de wereld laten zien dat er niets mis is met der gezondheidquote:Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom ze niet even een pauze inlasten.
quote:Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wss die zware sigaren van haar man Bill.
Waar ook Monica zich in verslikte.
Haar lichaam is de behuizing van haar gastheer Satan, die steeds meer naar buiten treedt.quote:Op zondag 11 september 2016 16:23 schreef schommelstoel het volgende:
Iets heel anders, kan ze niet vergiftig zijn?
Aangezien putin (dacht ik) liever trump heeft dan Clinton.
Geschiktquote:Op zondag 11 september 2016 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
Just in.
http://m.telegraaf.nl/art(...)l-tijdens-herdenking
Ik drukte te snel op posten...quote:
De VS is krankzinnigquote:Op zondag 11 september 2016 17:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik drukte te snel op posten...
Er moest nog wat bij.
Alle twee de kanidaten zijn ongeschikt.
Dat is al jaren duidelijk.quote:
En de 3de?quote:Op zondag 11 september 2016 17:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik drukte te snel op posten...
Er moest nog wat bij.
Alle twee de kanidaten zijn ongeschikt.
Die sluipt er misschien wel tussendoor.quote:
Anarchie.quote:Op zondag 11 september 2016 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die sluipt er misschien wel tussendoor.
Als twee honden er om vechten...
Wie weet is dat wel precies wat "ze" willen
Iedereen heeft de focus op Clinton en Trump
Ik vermoed dat Trump als hij daadwerkelijk gekozen wordt aardig zal indammen. Die man is alles behalve dom, en weet dat grootse uitspraken aandacht krijgen, en aandacht = stemmen. Ik denk dat hij maar al te goed beseft dat een ramkoers voor niemand goed zal zijn dus aardig zijn ideeën zal matigen. Voor hem is 't een soort van bucket list item, heb ik 't idee, 'POTUS worden'. Nou, dat doet hij dan 4 jaar en dan is 't mooi geweest ofzo. Althans, dat hoop ik.quote:Op zondag 11 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Anarchie.
Eerlijk gezegd had ik liever een Bernie, gezien.
Ik hoop dat Trump wint, Puur om te kijken wat er gaat gebeuren.
Knakker word echt door echt alles en iedereen bekritiseerd op vrijwel al zijn uitspraken.
De een nog debieler dan de ander.
Tja als je er dan als land ook nog op gaat stemmen verdien je niet beter in mijn ogen.
[ afbeelding ]
Misschien gaat ze 'r eigen dood faken.quote:Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom ze niet even een pauze inlasten.
quote:Op zondag 11 september 2016 17:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Anarchie.
Eerlijk gezegd had ik liever een Bernie, gezien.
Ik hoop dat Trump wint, Puur om te kijken wat er gaat gebeuren.
Knakker word echt door echt alles en iedereen bekritiseerd op vrijwel al zijn uitspraken.
De een nog debieler dan de ander.
Tja als je er dan als land ook nog op gaat stemmen verdien je niet beter in mijn ogen.
[ afbeelding ]
Een stuk beter beeld van de situatie.quote:
Ook niet zoveel op te zien. De feeks waggelt een beetje op haar hoeven. Beelden dat ze van haar stok gaat heb ik (nog) niet gezien. Wat gebeurt er als ze zich terugtrekt?quote:
Dan zal Bernie vast wel terug komen lijkt mij.quote:Op zondag 11 september 2016 18:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ook niet zoveel op te zien. De feeks waggelt een beetje op haar hoeven. Beelden dat ze van haar stok gaat heb ik (nog) niet gezien. Wat gebeurt er als ze zich terugtrekt?
Tingo loop jij alvast op de zaken vooruit? Zodat je later kan zeggen: zie je wel! Ze is niet dood. Ze leeft! Vicsim!quote:Op zondag 11 september 2016 18:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien gaat ze 'r eigen dood faken.![]()
"Ooh yes, she was coughing very badly...."
"Oh yes, maybe it was cancer or soemthing..."
Is 't echt Hilary? Of 'n toneel stukje?quote:
Of ze is onwel gemaakt en ingewisseld voor een dubbelganger.quote:Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is 't echt Hilary? Of 'n toneel stukje?
Misschien heeft ze weer iets teveel gerookt.
"Its been confirmed today that Hilary Clinton has gone into drug rehab...."
Misschien Hilary wants out of the project dus ze gaat 'r eigen dood faken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |