The cars are pointing in opposite directions in the two videos you posted.quote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanuit een andere hoek lijkt het nog erger:
En de andere.quote:
ik denk dat het een opblaaspop is die halverwege leeg liep...quote:Op woensdag 14 september 2016 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Het arrestatie-verhaal lijkt, als je de filmpjes bekijkt opzich best aannemelijk. Kan best zijn dat ze voorover valt omdat ze zich verzet, zeg maar.
Toch heeft ze haar handen op de rug lijkt het.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
ik denk dat het een opblaaspop is die halverwege leeg liep...
Mja, ik geloof niet dat Hillary daadwerkelijk als een "normale" straatcrimineel aangehouden zou worden hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toch heeft ze haar handen op de rug lijkt het.
Dat lijkt mij niet nodig als iemand op inzakken staat
Hoe misselijk ben je als je denkt dat dit een andere hoek is ipv gespiegeld?quote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanuit een andere hoek lijkt het nog erger:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mja, ik geloof niet dat Hillary daadwerkelijk als een "normale" straatcrimineel aangehouden zou worden hoor.
Je ziet wat je er in wilt zienquote:Op woensdag 14 september 2016 10:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar toch lijkt het zo.
Het bijzondere is dat het gespiegeld erger lijktquote:Op woensdag 14 september 2016 10:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe misselijk ben je als je denkt dat dit een andere hoek is ipv gespiegeld?
Dat is dan raar. Want ik wil dat helemaal niet zien of heb daar een voorkeur voor.quote:
OK. Maar waarom dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 10:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En Tingo...het is gespiegeld.
Dankje. At least some posters can respond in a normal manner.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:29 schreef Xan21 het volgende:
Zal wel met copyright te maken hebben...gebeurt vaker op youtube dat videos gespiegeld erop staan.
Ze staat tegen haar handen aan tegen een pilaar, die houding behoudt ze terwijl ze naar de auto loopt, een beveiliger probeert haar te ondersteunen en pakt haar arm die vervolgens langs haar lichaam beweegt. Dat ondersteunen gebeurt klungelig waardoor ze naar beneden zakt.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is dan raar. Want ik wil dat helemaal niet zien of heb daar een voorkeur voor.
Sta neutraal in heel dit gebeuren.
Rustig rustig Wantie, neem even een bnw pauze.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze staat tegen haar handen aan tegen een pilaar, die houding behoudt ze terwijl ze naar de auto loopt, een beveiliger probeert haar te ondersteunen en pakt haar arm die vervolgens langs haar lichaam beweegt. Dat ondersteunen gebeurt klungelig waardoor ze naar beneden zakt.
Hoezo lijkt dat op een aanhouding?
Het is bovendien haar eigen auto. En de dame naast haar volgens mij haar persoonlijke arts.
Haha, dit stukje is echt briljant geschrevenquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:47 schreef Lambiekje het volgende:
http://gizmodo.com/the-il(...)loning-ce-1771968163
Cloning is common usage
Satire en humor is ook wat sommigen missen in hun leven en alles veel te serieus nemen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, dit stukje is echt briljant geschreven
Neemt mensen die dit soort extreem overdreven meuk geloven wel heerlijk in de zeik
Dat weet ik. De 911 hoaxers heeft 't op de rare 'victim' fotos gebruikt.quote:
want ik mag geen eigen analyse maken van wat ik op die beelden zie?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Rustig rustig Wantie, neem even een bnw pauze.
ik heb nooit op instorten gestaan, dus kan daar niet over oordelen.quote:Het leek er gewoon op doordat ze haar handen op haar rug heeft.
Wat mij niet een fijne houding lijkt als jij op instorten staat.
roken weet ik niet, maar pijpen dat doet ze welquote:Op zondag 11 september 2016 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie weet rookt ze achter de schermen zware shag
klonen kan maar, je kan niet iemand zijn gedachten klonen!quote:Op woensdag 14 september 2016 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, dit stukje is echt briljant geschreven
Neemt mensen die dit soort extreem overdreven meuk geloven wel heerlijk in de zeik
Man man man, wat opvliegend weer ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 02:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
want ik mag geen eigen analyse maken van wat ik op die beelden zie?
[..]
ik heb nooit op instorten gestaan, dus kan daar niet over oordelen.
Alleen is een aanhouding gezien de beelden en andere feiten te ver gezocht.
Kortom, je hebt geen argumenten meer en besluit daarom om mij maar op de persoon aan te vallen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Man man man, wat opvliegend weer ja.
Doe toch eens kalm in je gesprekken met anderen.
Je maakt je veel te druk om de bevindingen van een ander.
Ik ben wel eens ingezakt ja, voelde het aankomen en dan sta je niet lekker met de handen op de rug, laat staan dat je ze daar krijgt.
Haha ja nee dat is het Wantie.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, je hebt geen argumenten meer en besluit daarom om mij maar op de persoon aan te vallen.
Een zwaktebod....
Als je er niet tegen kunt dat iemand je van repliek bedient, dan moet je je mening niet op een forum ventileren.
Precies, gewoon op de man gaan spelen als je er met argumenten niet meer uit komt.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja nee dat is het Wantie.
Helemaal.
Je moet jezelf niet zo serieus nemen kerel, ik lees vaak je berichten, je laat je wel erg kennen zeg.
En zodra iemand je ergens op aan spreekt is die gene niet geschikt genoeg voor een discussie.
Misschien moet je eens een stapje terug doen gozer.
Even een cooldown moment, het zal je goed doen.
Nee meneer kloon.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, gewoon op de man gaan spelen als je er met argumenten niet meer uit komt.
Dat is Schommelstoel ten voeten uit...
Nou, nou, het wordt je rood voor de ogen.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee meneer kloon.
Jij maakt een aanname over iets wat je gelezen hebt van mij.
En daar struikel jij volkomen over.
En nu ook nog de op de man spelen kaart aanhalen.
Het lijkt er op dat jij denkt dat ik geloof dat ze gearresteerd is en dat het allemaal opgezet is.
Dat is de fout die jij in het begin al maakte.
Ik probeerde het zelfs nog te melden.
Enige wat jij kon doen is met je zogenaamde kennis en i know it all gedrag vertellen hoe het wel zit op je typische wantie stijl.
Ga nu niet de gebeten hond uithangen die op de man is aangevallen.
Je bent hier puur om aan te tonen dat alles wat anderen zien niet van toepassing is in jou belevenis.
Smart ass.
Ik heb ook nooit "toegegeven " dat ik dat wel geloof.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, nou, het wordt je rood voor de ogen.
En dat terwijl je nu zelf toegeeft dat je niets gelooft van de hypothese dat Hillary werd gearresteerd.
Je maakt je dus druk om niets.
Ik zou zeggen, geniet van het weer en zoek wat verkoeling.
Je raakt kennelijk oververhit...
En in plaats van gewoon kalm te blijven en dat misverstand op te helderen voel je je daardoor in je wiek geschoten en begin je tegen me te stuiteren..quote:Op donderdag 15 september 2016 11:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit "toegegeven " dat ik dat wel geloof.
Je bent te snel met je conclusies over anderen, ik noem het voor het gemak even een aanname maken.
Dat is het hele probleem van dit gesprek.
Zegt iemand die mij een kloon noemtquote:Op donderdag 15 september 2016 11:59 schreef schommelstoel het volgende:
Je bent te snel met je conclusies over anderen
en als ze beiden gewoon in leven blijven?quote:Op donderdag 15 september 2016 16:45 schreef Xan21 het volgende:
Maakt 't niet lang meer... en als Trump ook zogenaamd een kogel krijgt zal ik er niet van staan te kijken.
Hillary weer op pad en Trump had zijn haar door de war .quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Hillary Clinton Departure from White Plains, New York Democratic presidential nominee Hillary Clinton was seen boarding her campaign plane in White Plains, New York, after spending several days off the trail recovering from pneumonia.
Back on track, niks aan de hand, madam is weer fris en fruitig op tournee... als ze het al is
Haha ik had hem ook voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:58 schreef Charged het volgende:
Crap,sorry maar moest even..
Via Dumpert.
http://www.dumpert.nl/med(...)el_me_geweldig_.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |