quote:Op woensdag 7 september 2016 15:49 schreef Baas_bas het volgende:
volgens mij is dat echt gewoon zo'n inside joke van alle vrouwen op de wereld waar ze gewoon doen alsof ze keihard klaarkomen van de lekkere seks zodat ze zich stoer voelen maar dan zijn ze bij elkaar en zeggen ze hahaha ja ik had laatst bij hans echt zn hele bed ondergepist hij was helemaal trots
ik praat nu in engels tegen hem, maar hij heeft zo'n dik spaans accent erin. waan me in narcosquote:Op donderdag 8 september 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
La muchacha se sienta al otro lado cada vez que me mira
Misschien kan je wat coke hosselenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
ik praat nu in engels tegen hem, maar hij heeft zo'n dik spaans accent erin. waan me in narcos
is ober je side bitch?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje zin in zaterdag? ik wel iig
hehehehe.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je wat coke hosselen
Weet alleen nog niet wat ik aan trekquote:Op donderdag 8 september 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje zin in zaterdag? ik wel iig
Welke humor?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmja, is niet mijn humor dit
Daar schijnen vrouwen vaker last van te hebbenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet wat ik aan trek
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
geen idee waar dit over gaat.
DEad?
ik weet het ook niet maatquote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
DEad?
sowquote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
beter ga je normaal doen voordat ik ej dick afsnijd en hem in je keel prop
Iedereen praat langs elkaarquote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
DEad?
Is dat niet uiterst pijnlijkquote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Als een Boy me vreemdgaanquote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
wiet is saaiquote:
Oh oké sry hoorquote:
als er lijpe fissa is en ik vervoer hebquote:Op donderdag 8 september 2016 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Dead, wnnr ga je naar ruigoord
Nou, dan niet hoor.quote:
liever niet maar die taki maakt met wel gila af dus als ik m'n cock nou eens bij jou in je keel prop?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan ook geen seconde naar die vent kijken of luisterenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er zo grappig is aan Jandino?
haha etto <3quote:Op donderdag 8 september 2016 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat niet uiterst pijnlijk
ik stuur je wel ov chipkaart met money op dan g komt goedquote:Op donderdag 8 september 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
als er lijpe fissa is en ik vervoer heb
Er zijn hier geen vrouwenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij zijn de vrouwen hier psychisch enigszins afwijkend van de norm
kom dan.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Drug het volgende:
[..]
liever niet maar die taki maakt met wel gila af dus als ik m'n cock nou eens bij jou in je keel prop?
retorische vraag ;$
Nooit voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen, moest alles meteen verschonen
je vind me wel liefquote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
echt he,quote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan ook geen seconde naar die vent kijken of luisteren
ok coolquote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik stuur je wel ov chipkaart met money op dan g komt goed
dit boeit echt helemaal niemandquote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef Crip het volgende:
ik hoor heletijd Por Que!??!
schattige vent dit hier
tr of rt of whatever jullie dan doen als je het eens bentquote:
als je mijn aandacht wil mag je gwn zeggen horquote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit boeit echt helemaal niemand
Doe maar geen tr, dan heb ik weer een ban.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tr of rt of whatever jullie dan doen als je het eens bent
neequote:Op donderdag 8 september 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
[..]
als je mijn aandacht wil mag je gwn zeggen hor
U een ban????quote:Op donderdag 8 september 2016 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe maar geen tr, dan heb ik weer een ban.
Weet niet eens wie dat isquote:Op donderdag 8 september 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er zo grappig is aan Jandino?
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
doe ik de hele tijd al hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
oke dan kun je weer verder je mond houden x
O, dacht dat dat Humberto Tan wasquote:Op donderdag 8 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een niet grappige gekleurde man op rtl 4.
afgelopen zaterdagquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Drug het volgende:
wanneer had ik die acid? geen zin in cross tolerance
Heb er vorige maand 3 gehad ofzoquote:
poehee...quote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er vorige maand 3 gehad ofzo
Goed zo, je leert het welquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er vorige maand 3 gehad ofzo
you'requote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Your just not one of them.
Okéquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Your just not one of them.
Rare gladjakker jaquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Die is helemaal kut.
Wil nou wel eigenlijk alle tredes doorlopen.quote:
wtf?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
maar volgens mij is er geen kruistolerantie bij lsd en andere psychedelica
Ja, supervetquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Drug het volgende:
[..]
vet? nooit geweest maar hoor goeie verhalen
wat?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed zo, je leert het wel
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, supervetwel hard ook, dikke drum&bass in zo'n kerk, kom je 's ochtends kneiterwaus die kerk uitlopen, allemaal zieke industrie om je heen, vliegtuigen vliegen laag over want schiphol. Je hebt er ook zo'n klein chillhuisje en er zijn altijd grote vuurkorfen met veel chillplekken.
lsd heeft cross-tolerance met alle psychedelicaquote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
wel zelfde receptoren plus 'psychologische cross tolerance'quote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij is iedereen hier dronken ofzoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
waar GAAT dit allemaal over man???
oh excuus, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 8 september 2016 21:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lsd heeft cross-tolerance met alle psychedelica
vet, mss moet ik x gaan als er iets vets is. alleen kut bereikbaar ;squote:Op donderdag 8 september 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, supervetwel hard ook, dikke drum&bass in zo'n kerk, kom je 's ochtends kneiterwaus die kerk uitlopen, allemaal zieke industrie om je heen, vliegtuigen vliegen laag over want schiphol. Je hebt er ook zo'n klein chillhuisje en er zijn altijd grote vuurkorfen met veel chillplekken.
Ik doe alleen kinderdrugsquote:Op donderdag 8 september 2016 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh, over drugs.. nee, daar doe ik never nooit niet aan mee...
Momentje, even sigaret pakken.
Goedzoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
Ik ga zo op mijn crosstrainer wat doen
Is dat cowboys ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Right. Yer just not one of these fuckers.
Mag ook.
aquarellen??quote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
Oke braddiequote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
voor jou valt het nog mee, voor mij is het bijna letterlijk de andere kant van het landquote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
vet, mss moet ik x gaan als er iets vets is. alleen kut bereikbaar ;s
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
Ja zou gewoon doen. Ja met ov wel of je moet taxi pakken. Met auto ga ik nooit want vind rijden dan niet verstandigquote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
vet, mss moet ik x gaan als er iets vets is. alleen kut bereikbaar ;s
\ben proud op jequote:Op donderdag 8 september 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was ook my favorite maar ben nu paar weken afgekickt van suiker en transvet
Da's snel.quote:
ja maar die locatie zelf is vrij lastig te bereiken dacht ik met ovquote:Op donderdag 8 september 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor jou valt het nog mee, voor mij is het bijna letterlijk de andere kant van het land
Neehoorquote:Op donderdag 8 september 2016 21:12 schreef kdricklamar het volgende:
Het is echt lastig om ineens om te schakelen van ongezond slecht eten naar gezond gaan eten
Ik doe niksquote:
Je wil het of je wil het niet.. Simpelquote:Op donderdag 8 september 2016 21:12 schreef kdricklamar het volgende:
Het is echt lastig om ineens om te schakelen van ongezond slecht eten naar gezond gaan eten
ja klopt, beter nietquote:Op donderdag 8 september 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja zou gewoon doen. Ja met ov wel of je moet taxi pakken. Met auto ga ik nooit want vind rijden dan niet verstandig
ja het is srs harde drug, ik kan makkelijker stoppen met tabaka's dan met ongezond eten.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
\ben proud op je
ik eet nog steeds kki slecht
zou wel love zijnquote:Op donderdag 8 september 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh dp, Drug en ik zouden maar eens naar zelfde fissa gaan zeg
als je dat leuk vindtquote:Op donderdag 8 september 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog nooit B&J gegeten, ben ik nu raar?
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:15 schreef Kurovski het volgende:
Anyway fellas. Ik ga ff lezen en dan slapen. Peg zo hard mogelijk, ik noem geen namen.
ik wil jou in mn bek schuivenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt, beter niet
[..]
ja het is srs harde drug, ik kan makkelijker stoppen met tabaka's dan met ongezond eten.
mis soms wel die emmers b&j mn bek in schuiven enzo
TRquote:Op donderdag 8 september 2016 21:15 schreef Kurovski het volgende:
Anyway fellas. Ik ga ff lezen en dan slapen. Peg zo hard mogelijk, ik noem geen namen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
Lonely. . Im mister lonely.. I have nobody
Jij praat gelukkig nog wel normaal :squote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij praat gelukkig nog wel normaal :s
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou hele avond je drinken halen
samanthaquote:Op donderdag 8 september 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
Ik ga nog even chillen en dan minderjarige meisjes belagen met bierflesjes, ga geen namen noemen.
Je mag mij wel belagen Cripquote:Op donderdag 8 september 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
Ik ga nog even chillen en dan minderjarige meisjes belagen met bierflesjes, ga geen namen noemen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
Lonely. . Im mister lonely.. I have nobody
Hoef je niet te bevestigen hoor :squote:
Ik verzoek je om mij met rust te laten.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens niet de sneue aandachtshoer uithangen?
Eyquote:
ga lekker janken in fb als het je niet bevaltquote:Op donderdag 8 september 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik verzoek je om mij met rust te laten.
Ik zei niet dat ik het erg vond bbyquote:Op donderdag 8 september 2016 21:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoef je niet te bevestigen hoor :s
Wil je even ophouden?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga lekker janken in fb als het je niet bevalt
Ow, dan is het goed.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het erg vond bby
Zei al dat je me niet geblokkeerd had.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
niels quote mij maar hij staat op blok wat zegt hijquote:Op donderdag 8 september 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het erg vond bby
Treurwilgquote:Op donderdag 8 september 2016 21:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zei al dat je me niet geblokkeerd had.
Ik vind dit niet prettig hoor?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, mevrouw is even het schijnheilige kreng aan het uithangen
Wegquote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is al maanden geleden verdwenen uit deze SC
ripquote:
Ik weet niet waarom jij je zo uit tegen mij maar ik heb meerdere keren al kenbaar gemaakt dat ik het niet fijn vind, dus ik vraag of je mij gewoon wil negeren.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig druipt de ongeloofwaardigheid van je post af
nice ik ook van school, allen werkenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ik blij om, ja heb morgen vrij
kan gebeurenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:25 schreef Willoow het volgende:
O, wilde hzaw quoten maar ging niet goed
Als het je niet bevalt, blok je me toch gewoon?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij je zo uit tegen mij maar ik heb meerdere keren al kenbaar gemaakt dat ik het niet fijn vind, dus ik vraag of je mij gewoon wil negeren.
lange werkdag voor de boeg?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
nice ik ook van school, allen werken
niceequote:
ewa mcgquote:
goed hoor, en met jou?quote:
nee maar ik heb macrolens gebruiktquote:Op donderdag 8 september 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
heeft ze een vergrootglas bij zich?
je bent zelf :$quote:
Ik jou ookquote:
behalve jouquote:
Ja, echt. Mag wel 40 jaar in de toekomst zijn.quote:
quote:
wat ga je doen vriend?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:39 schreef Drug het volgende:
ok ik ga die cappie droppen. helaas geen niks om mee te snuiven
Ja, vind jou srs echt liefiequote:Op donderdag 8 september 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben ik ook snoesjepoesje?
daaromquote:
je hebt toch wel stukje papier ofzo om op te rollenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:39 schreef Drug het volgende:
ok ik ga die cappie droppen. helaas geen niks om mee te snuiven
zal dit even naar je werkgever mailenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
Voel me net 2nutz, krijgt ook betaald om te fokken.
huh?quote:
ja maar is super kleine lijn dan en materiaal is heel stoffig zeg maar dus dan blijft dat allemaal hangen. bleef ook al op m'n mes hangen en m'n weegschaalquote:Op donderdag 8 september 2016 21:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt toch wel stukje papier ofzo om op te rollen
oh zoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar is super kleine lijn dan en materiaal is heel stoffig zeg maar dus dan blijft dat allemaal hangen. bleef ook al op m'n mes hangen en m'n weegschaal
Hoi user die ooit iemands werk heeft gemaildquote:Op donderdag 8 september 2016 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal dit even naar je werkgever mailen
quote:
thanks. verwacht er niet te veel van, meestal werkt dat soort shit bij mij niequote:
Dan niet hèquote:
wtf, dan heb je gwn te weinig gepakt wssquote:Op donderdag 8 september 2016 21:42 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
thanks. verwacht er niet te veel van, meestal werkt dat soort shit bij mij nie
die 2c'tjes ook nooit wat van gemekrkt
daarom moet je altijd de dubbele dosis doenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:42 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
thanks. verwacht er niet te veel van, meestal werkt dat soort shit bij mij nie
die 2c'tjes ook nooit wat van gemekrkt
O, dacht dat je gingquote:
neequote:
Neehee, blijfquote:Op donderdag 8 september 2016 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
maar ok ik ga wel hoor als je dat wil
Tyf toch op manquote:Op donderdag 8 september 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Crip, proleet.
okquote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf, dan heb je gwn te weinig gepakt wss
ik pak altijd hoogst geadviseerde dosis op erowid. anderen voelen dan gewoon effecten, maar bij mij niks.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daarom moet je altijd de dubbele dosis doen
typ eens normaal ofzoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:44 schreef kdricklamar het volgende:
Als ik morgen weer echt begin met gezond eten
Ben ik Mss lekker op me bday
Me eigen present goeie eh
Sryquote:
oh weirdquote:Op donderdag 8 september 2016 21:44 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
ik pak altijd hoogst geadviseerde dosis op erowid. anderen voelen dan gewoon effecten, maar bij mij niks.
Aw, lief van je.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Crip, proleet.
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:44 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
ik pak altijd hoogst geadviseerde dosis op erowid. anderen voelen dan gewoon effecten, maar bij mij niks.
quote:HARDHEAD, n. There is an occasional person who requires 200 milligrams of MDMA, or 300 micrograms of LSD, just to get some beginnings of effect. Whatever the drug might be, he will need twice or five times the dosage required by most other people. This may be due to psychological barriers that must be overcome, or it may be due to the fact that he was born with a nervous system and physical chemistry which is unusually insensitive to the effects of drugs. The term hardhead implies a thick, tough skull, of course, and is often used by such subjects to describe themselves, always with a certain amount of pride.
ik wist wat er stond jaquote:Op donderdag 8 september 2016 21:45 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mss is misschien me is mijn
Bday is verjaardag
Ben je debiel ofz
dat is wat de big pharma willen dat je doet!! trap niet in de mind-controlquote:Op donderdag 8 september 2016 21:46 schreef Willoow het volgende:
Wrm nemen jullie niet gewoon gratis drugs op recept?
rtquote:Op donderdag 8 september 2016 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is wat de big pharma willen dat je doet!! trap niet in de mind-control
Ben ik alquote:Op donderdag 8 september 2016 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is wat de big pharma willen dat je doet!! trap niet in de mind-control
Eigen risicoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:46 schreef Willoow het volgende:
Wrm nemen jullie niet gewoon gratis drugs op recept?
Rook hasjquote:Op donderdag 8 september 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil ook keer lichte drugs doen
die post van crystal_meth in je topicquote:Op donderdag 8 september 2016 21:44 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
heb je nog nooit iets gedaanquote:Op donderdag 8 september 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
grammetje is niet zo zwaar tochquote:Op donderdag 8 september 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ook alleen lichtequote:Op donderdag 8 september 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |