okquote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf, dan heb je gwn te weinig gepakt wss
ik pak altijd hoogst geadviseerde dosis op erowid. anderen voelen dan gewoon effecten, maar bij mij niks.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daarom moet je altijd de dubbele dosis doen
typ eens normaal ofzoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:44 schreef kdricklamar het volgende:
Als ik morgen weer echt begin met gezond eten
Ben ik Mss lekker op me bday
Me eigen present goeie eh
Sryquote:
oh weirdquote:Op donderdag 8 september 2016 21:44 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
ik pak altijd hoogst geadviseerde dosis op erowid. anderen voelen dan gewoon effecten, maar bij mij niks.
Aw, lief van je.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Crip, proleet.
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:44 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
ik pak altijd hoogst geadviseerde dosis op erowid. anderen voelen dan gewoon effecten, maar bij mij niks.
quote:HARDHEAD, n. There is an occasional person who requires 200 milligrams of MDMA, or 300 micrograms of LSD, just to get some beginnings of effect. Whatever the drug might be, he will need twice or five times the dosage required by most other people. This may be due to psychological barriers that must be overcome, or it may be due to the fact that he was born with a nervous system and physical chemistry which is unusually insensitive to the effects of drugs. The term hardhead implies a thick, tough skull, of course, and is often used by such subjects to describe themselves, always with a certain amount of pride.
ik wist wat er stond jaquote:Op donderdag 8 september 2016 21:45 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mss is misschien me is mijn
Bday is verjaardag
Ben je debiel ofz
dat is wat de big pharma willen dat je doet!! trap niet in de mind-controlquote:Op donderdag 8 september 2016 21:46 schreef Willoow het volgende:
Wrm nemen jullie niet gewoon gratis drugs op recept?
rtquote:Op donderdag 8 september 2016 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is wat de big pharma willen dat je doet!! trap niet in de mind-control
Ben ik alquote:Op donderdag 8 september 2016 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is wat de big pharma willen dat je doet!! trap niet in de mind-control
Eigen risicoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:46 schreef Willoow het volgende:
Wrm nemen jullie niet gewoon gratis drugs op recept?
Rook hasjquote:Op donderdag 8 september 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil ook keer lichte drugs doen
die post van crystal_meth in je topicquote:Op donderdag 8 september 2016 21:44 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
heb je nog nooit iets gedaanquote:Op donderdag 8 september 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
grammetje is niet zo zwaar tochquote:Op donderdag 8 september 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ook alleen lichtequote:Op donderdag 8 september 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |