Ja, vind jou srs echt liefiequote:Op donderdag 8 september 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben ik ook snoesjepoesje?
daaromquote:
je hebt toch wel stukje papier ofzo om op te rollenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:39 schreef Drug het volgende:
ok ik ga die cappie droppen. helaas geen niks om mee te snuiven
zal dit even naar je werkgever mailenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
Voel me net 2nutz, krijgt ook betaald om te fokken.
huh?quote:
ja maar is super kleine lijn dan en materiaal is heel stoffig zeg maar dus dan blijft dat allemaal hangen. bleef ook al op m'n mes hangen en m'n weegschaalquote:Op donderdag 8 september 2016 21:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt toch wel stukje papier ofzo om op te rollen
oh zoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar is super kleine lijn dan en materiaal is heel stoffig zeg maar dus dan blijft dat allemaal hangen. bleef ook al op m'n mes hangen en m'n weegschaal
Hoi user die ooit iemands werk heeft gemaildquote:Op donderdag 8 september 2016 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal dit even naar je werkgever mailen
quote:
thanks. verwacht er niet te veel van, meestal werkt dat soort shit bij mij niequote:
Dan niet hèquote:
wtf, dan heb je gwn te weinig gepakt wssquote:Op donderdag 8 september 2016 21:42 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
thanks. verwacht er niet te veel van, meestal werkt dat soort shit bij mij nie
die 2c'tjes ook nooit wat van gemekrkt
daarom moet je altijd de dubbele dosis doenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:42 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
thanks. verwacht er niet te veel van, meestal werkt dat soort shit bij mij nie
die 2c'tjes ook nooit wat van gemekrkt
O, dacht dat je gingquote:
neequote:
Neehee, blijfquote:Op donderdag 8 september 2016 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
maar ok ik ga wel hoor als je dat wil
Tyf toch op manquote:Op donderdag 8 september 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Crip, proleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |