liever niet maar die taki maakt met wel gila af dus als ik m'n cock nou eens bij jou in je keel prop?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
beter ga je normaal doen voordat ik ej dick afsnijd en hem in je keel prop
Ik kan ook geen seconde naar die vent kijken of luisterenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er zo grappig is aan Jandino?
haha etto <3quote:Op donderdag 8 september 2016 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat niet uiterst pijnlijk
ik stuur je wel ov chipkaart met money op dan g komt goedquote:Op donderdag 8 september 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
als er lijpe fissa is en ik vervoer heb
Er zijn hier geen vrouwenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij zijn de vrouwen hier psychisch enigszins afwijkend van de norm
kom dan.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Drug het volgende:
[..]
liever niet maar die taki maakt met wel gila af dus als ik m'n cock nou eens bij jou in je keel prop?
retorische vraag ;$
Nooit voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen, moest alles meteen verschonen
je vind me wel liefquote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij zijn de vrouwen hier psychisch enigszins afwijkend van de norm
echt he,quote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan ook geen seconde naar die vent kijken of luisteren
ok coolquote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik stuur je wel ov chipkaart met money op dan g komt goed
dit boeit echt helemaal niemandquote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef Crip het volgende:
ik hoor heletijd Por Que!??!
schattige vent dit hier
tr of rt of whatever jullie dan doen als je het eens bentquote:
als je mijn aandacht wil mag je gwn zeggen horquote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit boeit echt helemaal niemand
Doe maar geen tr, dan heb ik weer een ban.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tr of rt of whatever jullie dan doen als je het eens bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |