quote:Op woensdag 7 september 2016 15:49 schreef Baas_bas het volgende:
volgens mij is dat echt gewoon zo'n inside joke van alle vrouwen op de wereld waar ze gewoon doen alsof ze keihard klaarkomen van de lekkere seks zodat ze zich stoer voelen maar dan zijn ze bij elkaar en zeggen ze hahaha ja ik had laatst bij hans echt zn hele bed ondergepist hij was helemaal trots
ik praat nu in engels tegen hem, maar hij heeft zo'n dik spaans accent erin. waan me in narcosquote:Op donderdag 8 september 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
La muchacha se sienta al otro lado cada vez que me mira
Misschien kan je wat coke hosselenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
ik praat nu in engels tegen hem, maar hij heeft zo'n dik spaans accent erin. waan me in narcos
is ober je side bitch?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje zin in zaterdag? ik wel iig
hehehehe.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je wat coke hosselen
Weet alleen nog niet wat ik aan trekquote:Op donderdag 8 september 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje zin in zaterdag? ik wel iig
Welke humor?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmja, is niet mijn humor dit
Daar schijnen vrouwen vaker last van te hebbenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet wat ik aan trek
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
geen idee waar dit over gaat.
DEad?
ik weet het ook niet maatquote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
DEad?
sowquote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
beter ga je normaal doen voordat ik ej dick afsnijd en hem in je keel prop
Iedereen praat langs elkaarquote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
DEad?
Is dat niet uiterst pijnlijkquote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Als een Boy me vreemdgaanquote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
wiet is saaiquote:
Oh oké sry hoorquote:
als er lijpe fissa is en ik vervoer hebquote:Op donderdag 8 september 2016 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Dead, wnnr ga je naar ruigoord
Nou, dan niet hoor.quote:
liever niet maar die taki maakt met wel gila af dus als ik m'n cock nou eens bij jou in je keel prop?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan ook geen seconde naar die vent kijken of luisterenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er zo grappig is aan Jandino?
haha etto <3quote:Op donderdag 8 september 2016 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat niet uiterst pijnlijk
ik stuur je wel ov chipkaart met money op dan g komt goedquote:Op donderdag 8 september 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
als er lijpe fissa is en ik vervoer heb
Er zijn hier geen vrouwenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij zijn de vrouwen hier psychisch enigszins afwijkend van de norm
kom dan.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Drug het volgende:
[..]
liever niet maar die taki maakt met wel gila af dus als ik m'n cock nou eens bij jou in je keel prop?
retorische vraag ;$
Nooit voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen, moest alles meteen verschonen
je vind me wel liefquote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
echt he,quote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan ook geen seconde naar die vent kijken of luisteren
ok coolquote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik stuur je wel ov chipkaart met money op dan g komt goed
dit boeit echt helemaal niemandquote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef Crip het volgende:
ik hoor heletijd Por Que!??!
schattige vent dit hier
tr of rt of whatever jullie dan doen als je het eens bentquote:
als je mijn aandacht wil mag je gwn zeggen horquote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit boeit echt helemaal niemand
Doe maar geen tr, dan heb ik weer een ban.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tr of rt of whatever jullie dan doen als je het eens bent
neequote:Op donderdag 8 september 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
[..]
als je mijn aandacht wil mag je gwn zeggen hor
U een ban????quote:Op donderdag 8 september 2016 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe maar geen tr, dan heb ik weer een ban.
Weet niet eens wie dat isquote:Op donderdag 8 september 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er zo grappig is aan Jandino?
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
doe ik de hele tijd al hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
oke dan kun je weer verder je mond houden x
O, dacht dat dat Humberto Tan wasquote:Op donderdag 8 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een niet grappige gekleurde man op rtl 4.
afgelopen zaterdagquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Drug het volgende:
wanneer had ik die acid? geen zin in cross tolerance
Heb er vorige maand 3 gehad ofzoquote:
poehee...quote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er vorige maand 3 gehad ofzo
Goed zo, je leert het welquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er vorige maand 3 gehad ofzo
you'requote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Your just not one of them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |