afgelopen zaterdagquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Drug het volgende:
wanneer had ik die acid? geen zin in cross tolerance
Heb er vorige maand 3 gehad ofzoquote:
poehee...quote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er vorige maand 3 gehad ofzo
Goed zo, je leert het welquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er vorige maand 3 gehad ofzo
you'requote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Your just not one of them.
Okéquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Your just not one of them.
Rare gladjakker jaquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Die is helemaal kut.
Wil nou wel eigenlijk alle tredes doorlopen.quote:
wtf?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
maar volgens mij is er geen kruistolerantie bij lsd en andere psychedelica
Ja, supervetquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Drug het volgende:
[..]
vet? nooit geweest maar hoor goeie verhalen
wat?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed zo, je leert het wel
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, supervetwel hard ook, dikke drum&bass in zo'n kerk, kom je 's ochtends kneiterwaus die kerk uitlopen, allemaal zieke industrie om je heen, vliegtuigen vliegen laag over want schiphol. Je hebt er ook zo'n klein chillhuisje en er zijn altijd grote vuurkorfen met veel chillplekken.
lsd heeft cross-tolerance met alle psychedelicaquote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
wel zelfde receptoren plus 'psychologische cross tolerance'quote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij is iedereen hier dronken ofzoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
waar GAAT dit allemaal over man???
oh excuus, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 8 september 2016 21:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lsd heeft cross-tolerance met alle psychedelica
vet, mss moet ik x gaan als er iets vets is. alleen kut bereikbaar ;squote:Op donderdag 8 september 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, supervetwel hard ook, dikke drum&bass in zo'n kerk, kom je 's ochtends kneiterwaus die kerk uitlopen, allemaal zieke industrie om je heen, vliegtuigen vliegen laag over want schiphol. Je hebt er ook zo'n klein chillhuisje en er zijn altijd grote vuurkorfen met veel chillplekken.
Ik doe alleen kinderdrugsquote:Op donderdag 8 september 2016 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh, over drugs.. nee, daar doe ik never nooit niet aan mee...
Momentje, even sigaret pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |