Okéquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Your just not one of them.
Rare gladjakker jaquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Die is helemaal kut.
Wil nou wel eigenlijk alle tredes doorlopen.quote:
wtf?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
maar volgens mij is er geen kruistolerantie bij lsd en andere psychedelica
Ja, supervetquote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef Drug het volgende:
[..]
vet? nooit geweest maar hoor goeie verhalen
wat?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed zo, je leert het wel
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, supervetwel hard ook, dikke drum&bass in zo'n kerk, kom je 's ochtends kneiterwaus die kerk uitlopen, allemaal zieke industrie om je heen, vliegtuigen vliegen laag over want schiphol. Je hebt er ook zo'n klein chillhuisje en er zijn altijd grote vuurkorfen met veel chillplekken.
lsd heeft cross-tolerance met alle psychedelicaquote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
wel zelfde receptoren plus 'psychologische cross tolerance'quote:Op donderdag 8 september 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij is iedereen hier dronken ofzoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
waar GAAT dit allemaal over man???
oh excuus, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 8 september 2016 21:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lsd heeft cross-tolerance met alle psychedelica
vet, mss moet ik x gaan als er iets vets is. alleen kut bereikbaar ;squote:Op donderdag 8 september 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, supervetwel hard ook, dikke drum&bass in zo'n kerk, kom je 's ochtends kneiterwaus die kerk uitlopen, allemaal zieke industrie om je heen, vliegtuigen vliegen laag over want schiphol. Je hebt er ook zo'n klein chillhuisje en er zijn altijd grote vuurkorfen met veel chillplekken.
Ik doe alleen kinderdrugsquote:Op donderdag 8 september 2016 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh, over drugs.. nee, daar doe ik never nooit niet aan mee...
Momentje, even sigaret pakken.
Goedzoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
Ik ga zo op mijn crosstrainer wat doen
Is dat cowboys ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Right. Yer just not one of these fuckers.
Mag ook.
aquarellen??quote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
Oke braddiequote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
voor jou valt het nog mee, voor mij is het bijna letterlijk de andere kant van het landquote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
vet, mss moet ik x gaan als er iets vets is. alleen kut bereikbaar ;s
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
Ja zou gewoon doen. Ja met ov wel of je moet taxi pakken. Met auto ga ik nooit want vind rijden dan niet verstandigquote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
vet, mss moet ik x gaan als er iets vets is. alleen kut bereikbaar ;s
\ben proud op jequote:Op donderdag 8 september 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was ook my favorite maar ben nu paar weken afgekickt van suiker en transvet
Da's snel.quote:
ja maar die locatie zelf is vrij lastig te bereiken dacht ik met ovquote:Op donderdag 8 september 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor jou valt het nog mee, voor mij is het bijna letterlijk de andere kant van het land
Neehoorquote:Op donderdag 8 september 2016 21:12 schreef kdricklamar het volgende:
Het is echt lastig om ineens om te schakelen van ongezond slecht eten naar gezond gaan eten
Ik doe niksquote:
Je wil het of je wil het niet.. Simpelquote:Op donderdag 8 september 2016 21:12 schreef kdricklamar het volgende:
Het is echt lastig om ineens om te schakelen van ongezond slecht eten naar gezond gaan eten
ja klopt, beter nietquote:Op donderdag 8 september 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja zou gewoon doen. Ja met ov wel of je moet taxi pakken. Met auto ga ik nooit want vind rijden dan niet verstandig
ja het is srs harde drug, ik kan makkelijker stoppen met tabaka's dan met ongezond eten.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
\ben proud op je
ik eet nog steeds kki slecht
zou wel love zijnquote:Op donderdag 8 september 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh dp, Drug en ik zouden maar eens naar zelfde fissa gaan zeg
als je dat leuk vindtquote:Op donderdag 8 september 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog nooit B&J gegeten, ben ik nu raar?
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:15 schreef Kurovski het volgende:
Anyway fellas. Ik ga ff lezen en dan slapen. Peg zo hard mogelijk, ik noem geen namen.
ik wil jou in mn bek schuivenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt, beter niet
[..]
ja het is srs harde drug, ik kan makkelijker stoppen met tabaka's dan met ongezond eten.
mis soms wel die emmers b&j mn bek in schuiven enzo
TRquote:Op donderdag 8 september 2016 21:15 schreef Kurovski het volgende:
Anyway fellas. Ik ga ff lezen en dan slapen. Peg zo hard mogelijk, ik noem geen namen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
Lonely. . Im mister lonely.. I have nobody
Jij praat gelukkig nog wel normaal :squote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij praat gelukkig nog wel normaal :s
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou hele avond je drinken halen
samanthaquote:Op donderdag 8 september 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
Ik ga nog even chillen en dan minderjarige meisjes belagen met bierflesjes, ga geen namen noemen.
Je mag mij wel belagen Cripquote:Op donderdag 8 september 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
Ik ga nog even chillen en dan minderjarige meisjes belagen met bierflesjes, ga geen namen noemen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
Lonely. . Im mister lonely.. I have nobody
Hoef je niet te bevestigen hoor :squote:
Ik verzoek je om mij met rust te laten.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens niet de sneue aandachtshoer uithangen?
Eyquote:
ga lekker janken in fb als het je niet bevaltquote:Op donderdag 8 september 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik verzoek je om mij met rust te laten.
Ik zei niet dat ik het erg vond bbyquote:Op donderdag 8 september 2016 21:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoef je niet te bevestigen hoor :s
Wil je even ophouden?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga lekker janken in fb als het je niet bevalt
Ow, dan is het goed.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het erg vond bby
Zei al dat je me niet geblokkeerd had.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
niels quote mij maar hij staat op blok wat zegt hijquote:Op donderdag 8 september 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het erg vond bby
Treurwilgquote:Op donderdag 8 september 2016 21:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zei al dat je me niet geblokkeerd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |