aquarellen??quote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
Ik ga zo op mijn crosstrainer wat doen
Oke braddiequote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
voor jou valt het nog mee, voor mij is het bijna letterlijk de andere kant van het landquote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
vet, mss moet ik x gaan als er iets vets is. alleen kut bereikbaar ;s
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
Ja zou gewoon doen. Ja met ov wel of je moet taxi pakken. Met auto ga ik nooit want vind rijden dan niet verstandigquote:Op donderdag 8 september 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
vet, mss moet ik x gaan als er iets vets is. alleen kut bereikbaar ;s
\ben proud op jequote:Op donderdag 8 september 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was ook my favorite maar ben nu paar weken afgekickt van suiker en transvet
Da's snel.quote:
ja maar die locatie zelf is vrij lastig te bereiken dacht ik met ovquote:Op donderdag 8 september 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor jou valt het nog mee, voor mij is het bijna letterlijk de andere kant van het land
Neehoorquote:Op donderdag 8 september 2016 21:12 schreef kdricklamar het volgende:
Het is echt lastig om ineens om te schakelen van ongezond slecht eten naar gezond gaan eten
Ik doe niksquote:
Je wil het of je wil het niet.. Simpelquote:Op donderdag 8 september 2016 21:12 schreef kdricklamar het volgende:
Het is echt lastig om ineens om te schakelen van ongezond slecht eten naar gezond gaan eten
ja klopt, beter nietquote:Op donderdag 8 september 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja zou gewoon doen. Ja met ov wel of je moet taxi pakken. Met auto ga ik nooit want vind rijden dan niet verstandig
ja het is srs harde drug, ik kan makkelijker stoppen met tabaka's dan met ongezond eten.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
\ben proud op je
ik eet nog steeds kki slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |