quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha ja, toen ik die zag wilde ik je er eigenlijk nog een bericht over sturen maar liet dat toen omdat ik toen net al honderd dingen gezegd had en het dan een beetje veel werd.
Nah, kan me haast niet voorstellenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij is ie erin gezet hoor
Die zijn er in Friesland ook. Die leven in de zomer weer helemaal opquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zijn wel schattige dorpjes op zich.
Hoe moet ie er dan anders komen? Door 1 van de 2 luikjes in ieder geval. En die beesten zijn uit zichzelf best wel schuw voor mensen. Voor mij rennen ze telkens weg in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]Gewoon doorpraten
[..]
Nah, kan me haast niet voorstellen
Waarschijnlijk is het daar gewoon een smerige zooi op de werkvloerquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die zijn er in Friesland ook. Die leven in de zomer weer helemaal op
[..]
Hoe moet ie er dan anders komen? Door 1 van de 2 luikjes in ieder geval. En die beesten zijn uit zichzelf best wel schuw voor mensen. Voor mij rennen ze telkens weg in ieder geval
Haha, zou zomaar kunnen. We zullen er nooit achter komen. Muizen in een grote stad is in ieder geval niet iets nieuws.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het daar gewoon een smerige zooi op de werkvloer
En als er niks in de ''muur'' zit is dat achterste klepje gewoon open volgens mij
Nee Pax staat erom bekend geen frituur te lusten. Enkel groente voor de man.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, zou zomaar kunnen. We zullen er nooit achter komen. Muizen in een grote stad is in ieder geval niet iets nieuws.
Jij gaat er vast nog wel eens te snacken?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee Pax staat erom bekend geen frituur te lusten. Enkel groente voor de man.
Ik had hier ook een muisquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, zou zomaar kunnen. We zullen er nooit achter komen. Muizen in een grote stad is in ieder geval niet iets nieuws.
Jij gaat er vast nog wel eens te snacken?
Frituurquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die van mij aten pringles en liepen over de tafel heenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had hier ook een muisHij had mijn heerlijke crackertjes aangevallen en m'n macaroni. Gelukkig zit nu alles in potten enzo.
OMG!! Frituurmeetquote:
Oh bij pringles zou ik wel lichtelijk geïrriteerd zijn, daar kan ik me echt op verheugenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die van mij aten pringles en liepen over de tafel heen
[..]
OMG!! Frituurmeet
Ja, eigenlijk wel, héquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh bij pringles zou ik wel lichtelijk geïrriteerd zijn, daar kan ik me echt op verheugen
Ah beterquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, hé
Nu woon ik ergens anders en dat is nog steeds muisvrij
Bahquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Kaas had je deze al gezien?
Rez hier had jij bijna een eierbal gehaald :s
Ik heb vaak wel zin om wat te eten op zo'n moment, maar heb hier nog nooit wat gehaald eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2016 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Baheten na het uitgaan is sowieso kut. Je hebt genoeg alcohol op, dus geniet je er ook niet echt van. Meestal neem ik een watertje als ik thuis ben.
Hier is alleen de subway en een shoarmazaakje open. Als ik nuchter ben, kom ik er al niet, dus moet ik er dronken ook niet heen
Best wel knap in elkaar geflanst jaquote:Op woensdag 7 september 2016 00:05 schreef Kaas- het volgende:
Deze is echt goed gedaan.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6876067/257a19df
LuckyTV is over het algemeen best wel goedquote:Op woensdag 7 september 2016 00:05 schreef Kaas- het volgende:
Deze is echt goed gedaan.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6876067/257a19df
Ik had vanmiddag ineens heel erg veel zin in chocolademelkquote:Op woensdag 7 september 2016 00:11 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb zin in een bamischijf door dat frituren
Chocolademerk isquote:Op woensdag 7 september 2016 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ineens heel erg veel zin in chocolademelk
quote:
Als ik anderhalve week geleden niet ziek was en naar Groningen gegaan was, had ik vast wel een eierbal gegeten. Ik heb zo'n ding nog nooit opquote:Op woensdag 7 september 2016 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vaak wel zin om wat te eten op zo'n moment, maar heb hier nog nooit wat gehaald eigenlijk
Meestal pak ik thuis gewoon wat en ga ik lekker onder de wol
Ooh, heb je een gladde, haarloze huid dan?quote:Op woensdag 7 september 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik probeer nooit te veel chocolade enzo te eten/drinken want mijn prachtige huid wordt dan oneffen
Is dit echt zo eigenlijk?quote:Op woensdag 7 september 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik probeer nooit te veel chocolade enzo te eten/drinken want mijn prachtige huid wordt dan oneffen
Gewoon gaan met die banaan joh. Eierbal is chill.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ik anderhalve week geleden niet ziek was en naar Groningen gegaan was, had ik vast wel een eierbal gegeten. Ik heb zo'n ding nog nooit opNu ik weet dat er ergens ratten lopen, zal ik niet snel wat uit de muur halen in Groningen
Chocolademelk
Ik heb nog nooit een eierbal gehad, best wel slecht als Groninger. Maar heb het niet zo op gekookte eieren.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ik anderhalve week geleden niet ziek was en naar Groningen gegaan was, had ik vast wel een eierbal gegeten. Ik heb zo'n ding nog nooit opNu ik weet dat er ergens ratten lopen, zal ik niet snel wat uit de muur halen in Groningen
Chocolademelk
Nah, alleen in periodes dat ik veel water drinkquote:Op woensdag 7 september 2016 00:21 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh, heb je een gladde, haarloze huid dan?
Ik lees altijd dat dat over chocola een hoax schijnt te zijn maar toch merk ik het vaak direct de volgende dag, dus ik weet het niet precies....quote:Op woensdag 7 september 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dit echt zo eigenlijk?
Ik houd met zulke dingen nooit rekening eigenlijk omdat ik er toch niets van weet.
Weet alleen dat ik pukkels krijg van een paar dagen op rij vet eten dus mijd ik dat.
Ik heb ook nog nooit een eierbal gehad. Komt vast omdat ik Fries benquote:Op woensdag 7 september 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een eierbal gehad, best wel slecht als Groninger. Maar heb het niet zo op gekookte eieren.
[..]
Nah, alleen in periodes dat ik veel water drink
Doe wel altijd full body shave behalve armen en benen
Jij houdt het liever bij een Fries suikerbrood?quote:Op woensdag 7 september 2016 00:24 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een eierbal gehad. Komt vast omdat ik Fries ben
Gewoon maar proberen dan.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees altijd dat dat over chocola een hoax schijnt te zijn maar toch merk ik het vaak direct de volgende dag, dus ik weet het niet precies....
Nou, ook nietquote:Op woensdag 7 september 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij houdt het liever bij een Fries suikerbrood?
quote:Op woensdag 7 september 2016 00:27 schreef Kaas- het volgende:
Je hebt twee soorten mensen op deze wereld: zij die eierballen eten en zij die dat niet doen.
Slaap lekker iedereen.
Is dat Fries? Wist ik niet eens eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:27 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, ook niet
Wel berenburg
Dit is wel heel slecht hoorquote:Op woensdag 7 september 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
Is dat Fries? Wist ik niet eens eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 september 2016 00:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dit is wel heel slecht hoor
Meestal ben in na eentje wel weer klaar met sterke drank, liever gewoon wat biertjesquote:Op woensdag 7 september 2016 00:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij moet maar eens een berenburgje proeven
Of 10
Maar er dan eens een cola berenburg vanquote:Op woensdag 7 september 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Meestal ben in na eentje wel weer klaar met sterke drank, liever gewoon wat biertjes
Al heb ik nu wel zin in een malibu cola
paxc vreet zich juist vol met vette troepquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
gewoon een willekeurige snackbar inlopen!quote:Op woensdag 7 september 2016 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Chocolademelk
Mortieee jij herkent mijn ironie meestal wel toch.quote:Op woensdag 7 september 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxc vreet zich juist vol met vette troep
Zo klinkt dat echt als heel veel, maar je moet je wel bedenken dat Pax maar 5 haartjes overal heeft zitten of zo.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een eierbal gehad, best wel slecht als Groninger. Maar heb het niet zo op gekookte eieren.
[..]
Nah, alleen in periodes dat ik veel water drink
Doe wel altijd full body shave behalve armen en benen
Bel hem.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:42 schreef Rezania het volgende:
En ik kan mijn begeleider nergens vinden deze ochtend.
Ik heb zijn nummer niet. En geen bereik hier.quote:
Rooksignalen?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer niet. En geen bereik hier.
sportquote:Op woensdag 7 september 2016 08:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn je melkflessen over de datum?
Ja hoi.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:58 schreef TwisterNederland het volgende:
Goedemorgen lieverds van me
Wat? Ik zit niet eens te stuiteren, en mijn mobiel ligt gewoon al klaar voor me.quote:Op woensdag 7 september 2016 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baas zit te stuiteren omdat vandaag de nieuwe iPhone bekend wordt gemaakt
GET A GRIP!
Valt dat je tegen?quote:
Gelukkig maar! Ik wil niet dat je negatief over mij denktquote:Op woensdag 7 september 2016 13:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nah ik las pas daarna je motivatie en die snap ik wel
Hoe is de 6P?quote:Op woensdag 7 september 2016 13:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Ik zit niet eens te stuiteren, en mijn mobiel ligt gewoon al klaar voor me.
Zit eigenlijk wel te stuiteren, maar dan vanwege labwerk straks.
quote:Op woensdag 7 september 2016 13:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik wil niet dat je negatief over mij denkt
quote:
Want dat is vervelend als een onbekende internetgebruiker een negatieve mening over je heeft op een forum?quote:Op woensdag 7 september 2016 13:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik wil niet dat je negatief over mij denkt
Tsss. Ik bepaal zelf wel wat opinies van anderen met mij doen. Als ik daardoor onder de tafel huil 3x per week, is dat mijn eigen probleem.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want dat is vervelend als een onbekende internetgebruiker een negatieve mening over je heeft op een forum?
Al weet ik natuurlijk niet wie hier wie IRL kent
Ik vraag toch ook. Ik zeg niets. Zie je me zeggen dat t niet mag dan? Zie je me ergens bepalen voor jou, of jij t erg vind of niet? Nou? Nee. Het is ook je eigen probleem.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tsss. Ik bepaal zelf wel wat opinies van anderen met mij doen. Als ik daardoor onder de tafel huil 3x per week, is dat mijn eigen probleem.
Ang3l. Het is al goed. Ik loop een beetje te plagen.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook. Ik zeg niets. Zie je me zeggen dat t niet mag dan? Zie je me ergens bepalen voor jou, of jij t erg vind of niet? Nou? Nee. Het is ook je eigen probleem.
Hoe moet ik dat weten? Ik zit op de uni nu.quote:
ga Tinderenquote:Op woensdag 7 september 2016 14:32 schreef Rezania het volgende:
Waar ik me trouwens doodverveel. Ik moet wachten tot mijn begeleider laat zien hoe ik gist kan modificeren met een nieuw systeem. Duurt lang.
Ik heb Tinder allang van mijn mobiel verwijderd.quote:
Er staat een smiley he -->quote:Op woensdag 7 september 2016 14:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ang3l. Het is al goed. Ik loop een beetje te plagen.
En dat is na twaalven?quote:Op woensdag 7 september 2016 12:36 schreef wonderer het volgende:
Op mijn vrije dag gewoon op dezelfde tijd opstaan om te gaan sporten voor mijn ouders komen, hè #diehard
Het meest zinnige dat je ooit gezegd hebtquote:
Weet je het zeker? Heb je alles dat 'ie ooit gezegd heeft in de afgelopen 36 jaar geanalyseerd?quote:Op woensdag 7 september 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het meest zinnige dat je ooit gezegd hebt
Ik weet het. Het is ook moeilijk bescheiden te blijven nu.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het meest zinnige dat je ooit gezegd hebt
'quote:Op woensdag 7 september 2016 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik zit op de uni nu.
Kan hem wel direct ophalen als ik naar huis ga, dus dat is wel chill.quote:
Ik ken z'n niveauquote:Op woensdag 7 september 2016 15:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Heb je alles dat 'ie ooit gezegd heeft in de afgelopen 36 jaar geanalyseerd?
Stap maar in de trein danquote:Op woensdag 7 september 2016 13:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als iedereen zo lief is in Grün wil ik het overwegen
Is wel zo gezelligquote:
Ja precies, niet te moeilijk doen omdat we dat ook niet kunnen/snappen!quote:
Nee, dat was om half negen, jaquote:
tijd voor regenquote:Op woensdag 7 september 2016 17:09 schreef Rezania het volgende:
Trein is heet, buiten is heet, mijn koffie is heet, alles is heet.
Meh. Het is meer dat ik de hele dag in 18 graden heb gezeten. Dan kom je buiten en bam.quote:
Van die airco waar je van gaat rillen en ziek wordt. Zooooooo kut vind ik dat? :squote:Op woensdag 7 september 2016 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh. Het is meer dat ik de hele dag in 18 graden heb gezeten. Dan kom je buiten en bam.
Nee, het hele gebouw heeft climate control, je voelt geen harde luchtstromen of verschillen in temperatuur ergens.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van die airco waar je van gaat rillen en ziek wordt. Zooooooo kut vind ik dat? :s
Hebben we hier ook. Is wel fijn op zich. Maar je hebt dan echt niet door hoe warm het buiten isquote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het hele gebouw heeft climate control, je voelt geen harde luchtstromen of verschillen in temperatuur ergens.
Wij mogen ook geen korte broek dragen helaas. Wat binnen prima is, maar nu buiten wat minder.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind deze warmte op zich niet zo heel erg, ALS ik niet zou hoeven werken in een lange broek en ik me niet druk zou hoeven te maken.
Ik wil gewoon lekker flipflops aan, korte broek aan, lekker rustig aan.
Ja, ik schrok dus ook een beetje toen ik buiten kwam haha.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben we hier ook. Is wel fijn op zich. Maar je hebt dan echt niet door hoe warm het buiten is.
Hebbe hebbe hebbequote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het hele gebouw heeft climate control, je voelt geen harde luchtstromen of verschillen in temperatuur ergens.
Ik zat net even buiten rustig op een bankje: zweten!quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik schrok dus ook een beetje toen ik buiten kwam haha.
Ik kom net thuis met een kleddernatte rug onder m'n jasje, dus eerst direct alles uitgooien.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zat net even buiten rustig op een bankje: zweten!
Sexyquote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom net thuis met een kleddernatte rug onder m'n jasje, dus eerst direct alles uitgooien.
Het is wel overal net te koud. Dat je armen net een beetje koud aanvoelen. Het is dan ook gemaakt voor lange mouwen geloof ik.quote:
Heel fijn met dit weerquote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel overal net te koud. Dat je armen net een beetje koud aanvoelen. Het is dan ook gemaakt voor lange mouwen geloof ik.
Hoe moet dat dan met al die wolvenshirts daar?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel overal net te koud. Dat je armen net een beetje koud aanvoelen. Het is dan ook gemaakt voor lange mouwen geloof ik.
Je vriendje was er niet om je kleren van je lijf te rukken?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou zo voelt het op dat moment niet.
quote:Op woensdag 7 september 2016 17:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vriendje was er niet om je kleren van je lijf te rukken?
Het kan altijd erger, koude kamer is standaard 4 graden. Sommige mensen moeten daar urenlang in werken haha.quote:
Oh wat grappig lmao lol badum tss.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan met al die wolvenshirts daar?
Nee, maar ik vertrek nu elk moment naar Amsterdam en ik reken daar wel op het een of het ander eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vriendje was er niet om je kleren van je lijf te rukken?
Ik had er plezier om, dat teltquote:Op woensdag 7 september 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh wat grappig lmao lol badum tss.
Volgende keer zal ik dat argument gebruiken om mijn vuist in je anus te parkeren.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik dat argument gebruiken om mijn vuist in je anus te parkeren.
Rotterdam zit in je hart, ik vergeef je er dus maar voor.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertrek nu elk moment naar Amsterdam en ik reken daar wel op het een of het ander eigenlijk.
P.s. Sorry dat ik een Amsterdamse vriend heb als Rotterdammert Vlarp.
Samen sterker door strijdquote:Op woensdag 7 september 2016 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rotterdam zit in je hart, ik vergeef je er dus maar voor.
quote:Op woensdag 7 september 2016 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rotterdam zit in je hart, ik vergeef je er dus maar voor.
Ik ben maar 2 min buiten; van kantoor naar auto.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij mogen ook geen korte broek dragen helaas. Wat binnen prima is, maar nu buiten wat minder.
Consider donequote:Op woensdag 7 september 2016 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben maar 2 min buiten; van kantoor naar auto.
Ofwel: van airco naar airco.
Eenmaal thuis doe ik dan wel de korte broek aan.
Hehe.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die van mij is 6 inch. De jouwe dan?
5,7 heb ik ook. Toch wel perfecte maatquote:Op woensdag 7 september 2016 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe.![]()
5,7 inch, maar mijn huidige is maar 4,3 of zo.
Je hield toch wel van wat zweet?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou zo voelt het op dat moment niet.
Is ie nog wel mobiel dan?quote:
Jawel, maar het is geloof ik meer een phablet dan een smartphone. Als ik ga zitten pookt hij in mijn zij.quote:
Ik vind ze allemaal leukquote:
Mja. Niet echt mobiel meer dusquote:Op woensdag 7 september 2016 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, maar het is geloof ik meer een phablet dan een smartphone. Als ik ga zitten pookt hij in mijn zij.
Moet ik er wel bij zeggen dat de zakken van de broek die ik nu aan heb wel echt klein zijn, vorige mobiel paste er ook niet volledig in.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Niet echt mobiel meer dus
Hij moet fatsoenlijk in m'n broekzak kunnen
"Ben je blij om me te zien of is dat je mobieltje?"quote:Op woensdag 7 september 2016 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, maar het is geloof ik meer een phablet dan een smartphone. Als ik ga zitten pookt hij in mijn zij.
Ja toch.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal leuk
Fout, sure. Slecht? Nee.
Blijven hangen, en da's het doel.
Het wordt zeker wennen, maar aan de andere kant past mijn pener eindelijk volledig in beeld.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat 6 inch scherm nog chill of handig of whatever is eerlijk gezegd. Ik vind m'n huidige met 4,7 al wel maximaal. Maar misschien wen je eraan en wordt het chill.
Hahaquote:Op woensdag 7 september 2016 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het wordt zeker wennen, maar aan de andere kant past mijn pener eindelijk volledig in beeld.
Probeer eens hier?quote:Op woensdag 7 september 2016 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het wordt zeker wennen, maar aan de andere kant past mijn pener eindelijk volledig in beeld.
quote:Op woensdag 7 september 2016 19:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha
Ik las dit
M'n hoofd deed eerst
Toen draaide ik met m'n ogen
En toen moest ik alsnog lachen
P.s. stuur maar bewijs dan :s
Voorspelbaar weer dit. Ordinaire jongens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |