Hoe moet ik dat weten? Ik zit op de uni nu.quote:
ga Tinderenquote:Op woensdag 7 september 2016 14:32 schreef Rezania het volgende:
Waar ik me trouwens doodverveel. Ik moet wachten tot mijn begeleider laat zien hoe ik gist kan modificeren met een nieuw systeem. Duurt lang.
Ik heb Tinder allang van mijn mobiel verwijderd.quote:
Er staat een smiley he -->quote:Op woensdag 7 september 2016 14:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ang3l. Het is al goed. Ik loop een beetje te plagen.
En dat is na twaalven?quote:Op woensdag 7 september 2016 12:36 schreef wonderer het volgende:
Op mijn vrije dag gewoon op dezelfde tijd opstaan om te gaan sporten voor mijn ouders komen, hè #diehard
Het meest zinnige dat je ooit gezegd hebtquote:
Weet je het zeker? Heb je alles dat 'ie ooit gezegd heeft in de afgelopen 36 jaar geanalyseerd?quote:Op woensdag 7 september 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het meest zinnige dat je ooit gezegd hebt
Ik weet het. Het is ook moeilijk bescheiden te blijven nu.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het meest zinnige dat je ooit gezegd hebt
'quote:Op woensdag 7 september 2016 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik zit op de uni nu.
Kan hem wel direct ophalen als ik naar huis ga, dus dat is wel chill.quote:
Ik ken z'n niveauquote:Op woensdag 7 september 2016 15:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Heb je alles dat 'ie ooit gezegd heeft in de afgelopen 36 jaar geanalyseerd?
Stap maar in de trein danquote:Op woensdag 7 september 2016 13:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als iedereen zo lief is in Grün wil ik het overwegen
Is wel zo gezelligquote:
Ja precies, niet te moeilijk doen omdat we dat ook niet kunnen/snappen!quote:
Nee, dat was om half negen, jaquote:
tijd voor regenquote:Op woensdag 7 september 2016 17:09 schreef Rezania het volgende:
Trein is heet, buiten is heet, mijn koffie is heet, alles is heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |