Bel hem.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:42 schreef Rezania het volgende:
En ik kan mijn begeleider nergens vinden deze ochtend.
Ik heb zijn nummer niet. En geen bereik hier.quote:
Rooksignalen?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer niet. En geen bereik hier.
sportquote:Op woensdag 7 september 2016 08:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn je melkflessen over de datum?
Ja hoi.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:58 schreef TwisterNederland het volgende:
Goedemorgen lieverds van me
Wat? Ik zit niet eens te stuiteren, en mijn mobiel ligt gewoon al klaar voor me.quote:Op woensdag 7 september 2016 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baas zit te stuiteren omdat vandaag de nieuwe iPhone bekend wordt gemaakt
GET A GRIP!
Valt dat je tegen?quote:
Gelukkig maar! Ik wil niet dat je negatief over mij denktquote:Op woensdag 7 september 2016 13:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nah ik las pas daarna je motivatie en die snap ik wel
Hoe is de 6P?quote:Op woensdag 7 september 2016 13:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Ik zit niet eens te stuiteren, en mijn mobiel ligt gewoon al klaar voor me.
Zit eigenlijk wel te stuiteren, maar dan vanwege labwerk straks.
quote:Op woensdag 7 september 2016 13:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik wil niet dat je negatief over mij denkt
quote:
Want dat is vervelend als een onbekende internetgebruiker een negatieve mening over je heeft op een forum?quote:Op woensdag 7 september 2016 13:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik wil niet dat je negatief over mij denkt
Tsss. Ik bepaal zelf wel wat opinies van anderen met mij doen. Als ik daardoor onder de tafel huil 3x per week, is dat mijn eigen probleem.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want dat is vervelend als een onbekende internetgebruiker een negatieve mening over je heeft op een forum?
Al weet ik natuurlijk niet wie hier wie IRL kent
Ik vraag toch ook. Ik zeg niets. Zie je me zeggen dat t niet mag dan? Zie je me ergens bepalen voor jou, of jij t erg vind of niet? Nou? Nee. Het is ook je eigen probleem.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tsss. Ik bepaal zelf wel wat opinies van anderen met mij doen. Als ik daardoor onder de tafel huil 3x per week, is dat mijn eigen probleem.
Ang3l. Het is al goed. Ik loop een beetje te plagen.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook. Ik zeg niets. Zie je me zeggen dat t niet mag dan? Zie je me ergens bepalen voor jou, of jij t erg vind of niet? Nou? Nee. Het is ook je eigen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |