Bram, hoe kun je?quote:
Ik vertel gewoon wat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja, jij reageert op mijn 'ik zie m'n ouders helaas nooit-post' met 'oh ik kan ze lekker elke week zien', en gaat vervolgens nog wat onrealistische dingen roepen over dat ik het zogenaamd wel kan veranderen. Bedankt Hans, denk ik dan.![]()
Ik zei wat ik nog nooit heb gehoord, niet wat ik "altijd" hoor. Wanneer ik iets over verliezen en voetbal hoor dan is het nooit zoals ik boven omschreef.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo is het helemaal niet altijd. Jij hoort het gewoon eens in de zoveel tijd en noemt het dan altijd.
Is een leuke stad, als je graag van de rest van de bewoonde wereld af woont. Niks mis met Maastricht, behalve de locatie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bram, hoe kun je?![]()
Man, man, man. Jullie weten allemaal niet hoe tof de stad Groningen is!! Prima te stappen in ieder geval
Tja, lastig ja.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is een leuke stad, als je graag van de rest van de bewoonde wereld af woont. Niks mis met Maastricht, behalve de locatie.
Groningen op zaterdag is ook wel tokkiehoofdstad ja.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Tja, lastig ja.
Maakt het stappen hier wel een stuk leuker. Minder randstad tokkies![]()
![]()
Helaas wel boeren in het weekend
Donderdag stapavond is er voor een reden, héquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Groningen op zaterdag is ook wel tokkiehoofdstad ja.
Zo reageert men anders vaak zat na voetbal, maar nu heeft de scheids gewoon een overwinning afgenomen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zei wat ik nog nooit heb gehoord, niet wat ik "altijd" hoor. Wanneer ik iets over verliezen en voetbal hoor dan is het nooit zoals ik boven omschreef.
Klopt. En vrijdag ook prima. Deze vrijdag ben ik ergens in de provincie voor een bruiloft maar ik weet eigenlijk niet waar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Donderdag stapavond is er voor een reden, hé
Wanneer kom jij er weer eens langs?
Dat is leuk zo lang je studeert. Zodra je een carrier probeert te maken is het niet zo fijn om iedere donderdag uit te gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Donderdag stapavond is er voor een reden, hé
Wanneer kom jij er weer eens langs?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Rezania het volgende:
Anderhalf uur geskypt met mijn vriend.
Mijn punt was dat ik het nog NOOIT heb gehoord in een familie met voetbalfans en behoorlijk wat voetbal fanaten in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo reageert men anders vaak zat na voetbal, maar nu heeft de scheids gewoon een overwinning afgenomen.
Iedere week stappen zou ik niet snel willen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is leuk zo lang je studeert. Zodra je een carrier probeert te maken is het niet zo fijn om iedere donderdag uit te gaan.
Supercutequote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Rezania het volgende:
Anderhalf uur geskypt met mijn vriend.
Gezellig hahaquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. En vrijdag ook prima. Deze vrijdag ben ik ergens in de provincie voor een bruiloft maar ik weet eigenlijk niet waar.
Even opgezocht: in Slochteren en Siddeburen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Iedere week stappen zou ik niet snel willen hoor![]()
Eens in de zoveel tijd is prima.
[..]
Supercute![]()
![]()
[..]
Gezellig haha
Wereldsteden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even opgezocht: in Slochteren en Siddeburen.
Hier is het dinsdag t/m vrijdag borreldag.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Kaas- het volgende:
In de 'sector Den Haag' is de donderdag de vaste borreldag trouwens.
Je probeert een wat te maken?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is leuk zo lang je studeert. Zodra je een carrier probeert te maken is het niet zo fijn om iedere donderdag uit te gaan.
Haha ja, toen ik die zag wilde ik je er eigenlijk nog een bericht over sturen maar liet dat toen omdat ik toen net al honderd dingen gezegd had en het dan een beetje veel werd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Kaas had je deze al gezien?
Rez hier had jij bijna een eierbal gehaald :s
Volgens mij is ie erin gezet hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Kaas had je deze al gezien?
Rez hier had jij bijna een eierbal gehaald :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |