Hoe moet ik dat weten? Ik zit op de uni nu.quote:
ga Tinderenquote:Op woensdag 7 september 2016 14:32 schreef Rezania het volgende:
Waar ik me trouwens doodverveel. Ik moet wachten tot mijn begeleider laat zien hoe ik gist kan modificeren met een nieuw systeem. Duurt lang.
Ik heb Tinder allang van mijn mobiel verwijderd.quote:
Er staat een smiley he -->quote:Op woensdag 7 september 2016 14:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ang3l. Het is al goed. Ik loop een beetje te plagen.
En dat is na twaalven?quote:Op woensdag 7 september 2016 12:36 schreef wonderer het volgende:
Op mijn vrije dag gewoon op dezelfde tijd opstaan om te gaan sporten voor mijn ouders komen, hè #diehard
Het meest zinnige dat je ooit gezegd hebtquote:
Weet je het zeker? Heb je alles dat 'ie ooit gezegd heeft in de afgelopen 36 jaar geanalyseerd?quote:Op woensdag 7 september 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het meest zinnige dat je ooit gezegd hebt
Ik weet het. Het is ook moeilijk bescheiden te blijven nu.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het meest zinnige dat je ooit gezegd hebt
'quote:Op woensdag 7 september 2016 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik zit op de uni nu.
Kan hem wel direct ophalen als ik naar huis ga, dus dat is wel chill.quote:
Ik ken z'n niveauquote:Op woensdag 7 september 2016 15:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Heb je alles dat 'ie ooit gezegd heeft in de afgelopen 36 jaar geanalyseerd?
Stap maar in de trein danquote:Op woensdag 7 september 2016 13:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als iedereen zo lief is in Grün wil ik het overwegen
Is wel zo gezelligquote:
Ja precies, niet te moeilijk doen omdat we dat ook niet kunnen/snappen!quote:
Nee, dat was om half negen, jaquote:
tijd voor regenquote:Op woensdag 7 september 2016 17:09 schreef Rezania het volgende:
Trein is heet, buiten is heet, mijn koffie is heet, alles is heet.
Meh. Het is meer dat ik de hele dag in 18 graden heb gezeten. Dan kom je buiten en bam.quote:
Van die airco waar je van gaat rillen en ziek wordt. Zooooooo kut vind ik dat? :squote:Op woensdag 7 september 2016 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh. Het is meer dat ik de hele dag in 18 graden heb gezeten. Dan kom je buiten en bam.
Nee, het hele gebouw heeft climate control, je voelt geen harde luchtstromen of verschillen in temperatuur ergens.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van die airco waar je van gaat rillen en ziek wordt. Zooooooo kut vind ik dat? :s
Hebben we hier ook. Is wel fijn op zich. Maar je hebt dan echt niet door hoe warm het buiten isquote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het hele gebouw heeft climate control, je voelt geen harde luchtstromen of verschillen in temperatuur ergens.
Wij mogen ook geen korte broek dragen helaas. Wat binnen prima is, maar nu buiten wat minder.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind deze warmte op zich niet zo heel erg, ALS ik niet zou hoeven werken in een lange broek en ik me niet druk zou hoeven te maken.
Ik wil gewoon lekker flipflops aan, korte broek aan, lekker rustig aan.
Ja, ik schrok dus ook een beetje toen ik buiten kwam haha.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben we hier ook. Is wel fijn op zich. Maar je hebt dan echt niet door hoe warm het buiten is.
Hebbe hebbe hebbequote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het hele gebouw heeft climate control, je voelt geen harde luchtstromen of verschillen in temperatuur ergens.
Ik zat net even buiten rustig op een bankje: zweten!quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik schrok dus ook een beetje toen ik buiten kwam haha.
Ik kom net thuis met een kleddernatte rug onder m'n jasje, dus eerst direct alles uitgooien.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zat net even buiten rustig op een bankje: zweten!
Sexyquote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom net thuis met een kleddernatte rug onder m'n jasje, dus eerst direct alles uitgooien.
Het is wel overal net te koud. Dat je armen net een beetje koud aanvoelen. Het is dan ook gemaakt voor lange mouwen geloof ik.quote:
Heel fijn met dit weerquote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel overal net te koud. Dat je armen net een beetje koud aanvoelen. Het is dan ook gemaakt voor lange mouwen geloof ik.
Hoe moet dat dan met al die wolvenshirts daar?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel overal net te koud. Dat je armen net een beetje koud aanvoelen. Het is dan ook gemaakt voor lange mouwen geloof ik.
Je vriendje was er niet om je kleren van je lijf te rukken?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou zo voelt het op dat moment niet.
quote:Op woensdag 7 september 2016 17:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vriendje was er niet om je kleren van je lijf te rukken?
Het kan altijd erger, koude kamer is standaard 4 graden. Sommige mensen moeten daar urenlang in werken haha.quote:
Oh wat grappig lmao lol badum tss.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan met al die wolvenshirts daar?
Nee, maar ik vertrek nu elk moment naar Amsterdam en ik reken daar wel op het een of het ander eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vriendje was er niet om je kleren van je lijf te rukken?
Ik had er plezier om, dat teltquote:Op woensdag 7 september 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh wat grappig lmao lol badum tss.
Volgende keer zal ik dat argument gebruiken om mijn vuist in je anus te parkeren.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik dat argument gebruiken om mijn vuist in je anus te parkeren.
Rotterdam zit in je hart, ik vergeef je er dus maar voor.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertrek nu elk moment naar Amsterdam en ik reken daar wel op het een of het ander eigenlijk.
P.s. Sorry dat ik een Amsterdamse vriend heb als Rotterdammert Vlarp.
Samen sterker door strijdquote:Op woensdag 7 september 2016 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rotterdam zit in je hart, ik vergeef je er dus maar voor.
quote:Op woensdag 7 september 2016 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rotterdam zit in je hart, ik vergeef je er dus maar voor.
Ik ben maar 2 min buiten; van kantoor naar auto.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij mogen ook geen korte broek dragen helaas. Wat binnen prima is, maar nu buiten wat minder.
Consider donequote:Op woensdag 7 september 2016 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben maar 2 min buiten; van kantoor naar auto.
Ofwel: van airco naar airco.
Eenmaal thuis doe ik dan wel de korte broek aan.
Hehe.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die van mij is 6 inch. De jouwe dan?
5,7 heb ik ook. Toch wel perfecte maatquote:Op woensdag 7 september 2016 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe.![]()
5,7 inch, maar mijn huidige is maar 4,3 of zo.
Je hield toch wel van wat zweet?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou zo voelt het op dat moment niet.
Is ie nog wel mobiel dan?quote:
Jawel, maar het is geloof ik meer een phablet dan een smartphone. Als ik ga zitten pookt hij in mijn zij.quote:
Ik vind ze allemaal leukquote:
Mja. Niet echt mobiel meer dusquote:Op woensdag 7 september 2016 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, maar het is geloof ik meer een phablet dan een smartphone. Als ik ga zitten pookt hij in mijn zij.
Moet ik er wel bij zeggen dat de zakken van de broek die ik nu aan heb wel echt klein zijn, vorige mobiel paste er ook niet volledig in.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Niet echt mobiel meer dus
Hij moet fatsoenlijk in m'n broekzak kunnen
"Ben je blij om me te zien of is dat je mobieltje?"quote:Op woensdag 7 september 2016 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, maar het is geloof ik meer een phablet dan een smartphone. Als ik ga zitten pookt hij in mijn zij.
Ja toch.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal leuk
Fout, sure. Slecht? Nee.
Blijven hangen, en da's het doel.
Het wordt zeker wennen, maar aan de andere kant past mijn pener eindelijk volledig in beeld.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat 6 inch scherm nog chill of handig of whatever is eerlijk gezegd. Ik vind m'n huidige met 4,7 al wel maximaal. Maar misschien wen je eraan en wordt het chill.
Hahaquote:Op woensdag 7 september 2016 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het wordt zeker wennen, maar aan de andere kant past mijn pener eindelijk volledig in beeld.
Probeer eens hier?quote:Op woensdag 7 september 2016 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het wordt zeker wennen, maar aan de andere kant past mijn pener eindelijk volledig in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |