Van die airco waar je van gaat rillen en ziek wordt. Zooooooo kut vind ik dat? :squote:Op woensdag 7 september 2016 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh. Het is meer dat ik de hele dag in 18 graden heb gezeten. Dan kom je buiten en bam.
Nee, het hele gebouw heeft climate control, je voelt geen harde luchtstromen of verschillen in temperatuur ergens.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van die airco waar je van gaat rillen en ziek wordt. Zooooooo kut vind ik dat? :s
Hebben we hier ook. Is wel fijn op zich. Maar je hebt dan echt niet door hoe warm het buiten isquote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het hele gebouw heeft climate control, je voelt geen harde luchtstromen of verschillen in temperatuur ergens.
Wij mogen ook geen korte broek dragen helaas. Wat binnen prima is, maar nu buiten wat minder.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind deze warmte op zich niet zo heel erg, ALS ik niet zou hoeven werken in een lange broek en ik me niet druk zou hoeven te maken.
Ik wil gewoon lekker flipflops aan, korte broek aan, lekker rustig aan.
Ja, ik schrok dus ook een beetje toen ik buiten kwam haha.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben we hier ook. Is wel fijn op zich. Maar je hebt dan echt niet door hoe warm het buiten is.
Hebbe hebbe hebbequote:Op woensdag 7 september 2016 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het hele gebouw heeft climate control, je voelt geen harde luchtstromen of verschillen in temperatuur ergens.
Ik zat net even buiten rustig op een bankje: zweten!quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik schrok dus ook een beetje toen ik buiten kwam haha.
Ik kom net thuis met een kleddernatte rug onder m'n jasje, dus eerst direct alles uitgooien.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zat net even buiten rustig op een bankje: zweten!
Sexyquote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom net thuis met een kleddernatte rug onder m'n jasje, dus eerst direct alles uitgooien.
Het is wel overal net te koud. Dat je armen net een beetje koud aanvoelen. Het is dan ook gemaakt voor lange mouwen geloof ik.quote:
Heel fijn met dit weerquote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel overal net te koud. Dat je armen net een beetje koud aanvoelen. Het is dan ook gemaakt voor lange mouwen geloof ik.
Hoe moet dat dan met al die wolvenshirts daar?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel overal net te koud. Dat je armen net een beetje koud aanvoelen. Het is dan ook gemaakt voor lange mouwen geloof ik.
Je vriendje was er niet om je kleren van je lijf te rukken?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou zo voelt het op dat moment niet.
quote:Op woensdag 7 september 2016 17:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vriendje was er niet om je kleren van je lijf te rukken?
Het kan altijd erger, koude kamer is standaard 4 graden. Sommige mensen moeten daar urenlang in werken haha.quote:
Oh wat grappig lmao lol badum tss.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan met al die wolvenshirts daar?
Nee, maar ik vertrek nu elk moment naar Amsterdam en ik reken daar wel op het een of het ander eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vriendje was er niet om je kleren van je lijf te rukken?
Ik had er plezier om, dat teltquote:Op woensdag 7 september 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh wat grappig lmao lol badum tss.
Volgende keer zal ik dat argument gebruiken om mijn vuist in je anus te parkeren.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik dat argument gebruiken om mijn vuist in je anus te parkeren.
Rotterdam zit in je hart, ik vergeef je er dus maar voor.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertrek nu elk moment naar Amsterdam en ik reken daar wel op het een of het ander eigenlijk.
P.s. Sorry dat ik een Amsterdamse vriend heb als Rotterdammert Vlarp.
Samen sterker door strijdquote:Op woensdag 7 september 2016 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rotterdam zit in je hart, ik vergeef je er dus maar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |