Het zijn wel schattige dorpjes op zich.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:21 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wereldsteden.
Maar helaas. Naast stad is daar niet zoveel te vinden hoor
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha ja, toen ik die zag wilde ik je er eigenlijk nog een bericht over sturen maar liet dat toen omdat ik toen net al honderd dingen gezegd had en het dan een beetje veel werd.
Nah, kan me haast niet voorstellenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij is ie erin gezet hoor
Die zijn er in Friesland ook. Die leven in de zomer weer helemaal opquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zijn wel schattige dorpjes op zich.
Hoe moet ie er dan anders komen? Door 1 van de 2 luikjes in ieder geval. En die beesten zijn uit zichzelf best wel schuw voor mensen. Voor mij rennen ze telkens weg in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]Gewoon doorpraten
[..]
Nah, kan me haast niet voorstellen
Waarschijnlijk is het daar gewoon een smerige zooi op de werkvloerquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die zijn er in Friesland ook. Die leven in de zomer weer helemaal op
[..]
Hoe moet ie er dan anders komen? Door 1 van de 2 luikjes in ieder geval. En die beesten zijn uit zichzelf best wel schuw voor mensen. Voor mij rennen ze telkens weg in ieder geval
Haha, zou zomaar kunnen. We zullen er nooit achter komen. Muizen in een grote stad is in ieder geval niet iets nieuws.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het daar gewoon een smerige zooi op de werkvloer
En als er niks in de ''muur'' zit is dat achterste klepje gewoon open volgens mij
Nee Pax staat erom bekend geen frituur te lusten. Enkel groente voor de man.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, zou zomaar kunnen. We zullen er nooit achter komen. Muizen in een grote stad is in ieder geval niet iets nieuws.
Jij gaat er vast nog wel eens te snacken?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee Pax staat erom bekend geen frituur te lusten. Enkel groente voor de man.
Ik had hier ook een muisquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, zou zomaar kunnen. We zullen er nooit achter komen. Muizen in een grote stad is in ieder geval niet iets nieuws.
Jij gaat er vast nog wel eens te snacken?
Frituurquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die van mij aten pringles en liepen over de tafel heenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had hier ook een muisHij had mijn heerlijke crackertjes aangevallen en m'n macaroni. Gelukkig zit nu alles in potten enzo.
OMG!! Frituurmeetquote:
Oh bij pringles zou ik wel lichtelijk geïrriteerd zijn, daar kan ik me echt op verheugenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die van mij aten pringles en liepen over de tafel heen
[..]
OMG!! Frituurmeet
Ja, eigenlijk wel, héquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh bij pringles zou ik wel lichtelijk geïrriteerd zijn, daar kan ik me echt op verheugen
Ah beterquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, hé
Nu woon ik ergens anders en dat is nog steeds muisvrij
Bahquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Kaas had je deze al gezien?
Rez hier had jij bijna een eierbal gehaald :s
Ik heb vaak wel zin om wat te eten op zo'n moment, maar heb hier nog nooit wat gehaald eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2016 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Baheten na het uitgaan is sowieso kut. Je hebt genoeg alcohol op, dus geniet je er ook niet echt van. Meestal neem ik een watertje als ik thuis ben.
Hier is alleen de subway en een shoarmazaakje open. Als ik nuchter ben, kom ik er al niet, dus moet ik er dronken ook niet heen
Best wel knap in elkaar geflanst jaquote:Op woensdag 7 september 2016 00:05 schreef Kaas- het volgende:
Deze is echt goed gedaan.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6876067/257a19df
LuckyTV is over het algemeen best wel goedquote:Op woensdag 7 september 2016 00:05 schreef Kaas- het volgende:
Deze is echt goed gedaan.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6876067/257a19df
Ik had vanmiddag ineens heel erg veel zin in chocolademelkquote:Op woensdag 7 september 2016 00:11 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb zin in een bamischijf door dat frituren
Chocolademerk isquote:Op woensdag 7 september 2016 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ineens heel erg veel zin in chocolademelk
quote:
Als ik anderhalve week geleden niet ziek was en naar Groningen gegaan was, had ik vast wel een eierbal gegeten. Ik heb zo'n ding nog nooit opquote:Op woensdag 7 september 2016 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vaak wel zin om wat te eten op zo'n moment, maar heb hier nog nooit wat gehaald eigenlijk
Meestal pak ik thuis gewoon wat en ga ik lekker onder de wol
Ooh, heb je een gladde, haarloze huid dan?quote:Op woensdag 7 september 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik probeer nooit te veel chocolade enzo te eten/drinken want mijn prachtige huid wordt dan oneffen
Is dit echt zo eigenlijk?quote:Op woensdag 7 september 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik probeer nooit te veel chocolade enzo te eten/drinken want mijn prachtige huid wordt dan oneffen
Gewoon gaan met die banaan joh. Eierbal is chill.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ik anderhalve week geleden niet ziek was en naar Groningen gegaan was, had ik vast wel een eierbal gegeten. Ik heb zo'n ding nog nooit opNu ik weet dat er ergens ratten lopen, zal ik niet snel wat uit de muur halen in Groningen
Chocolademelk
Ik heb nog nooit een eierbal gehad, best wel slecht als Groninger. Maar heb het niet zo op gekookte eieren.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ik anderhalve week geleden niet ziek was en naar Groningen gegaan was, had ik vast wel een eierbal gegeten. Ik heb zo'n ding nog nooit opNu ik weet dat er ergens ratten lopen, zal ik niet snel wat uit de muur halen in Groningen
Chocolademelk
Nah, alleen in periodes dat ik veel water drinkquote:Op woensdag 7 september 2016 00:21 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh, heb je een gladde, haarloze huid dan?
Ik lees altijd dat dat over chocola een hoax schijnt te zijn maar toch merk ik het vaak direct de volgende dag, dus ik weet het niet precies....quote:Op woensdag 7 september 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dit echt zo eigenlijk?
Ik houd met zulke dingen nooit rekening eigenlijk omdat ik er toch niets van weet.
Weet alleen dat ik pukkels krijg van een paar dagen op rij vet eten dus mijd ik dat.
Ik heb ook nog nooit een eierbal gehad. Komt vast omdat ik Fries benquote:Op woensdag 7 september 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een eierbal gehad, best wel slecht als Groninger. Maar heb het niet zo op gekookte eieren.
[..]
Nah, alleen in periodes dat ik veel water drink
Doe wel altijd full body shave behalve armen en benen
Jij houdt het liever bij een Fries suikerbrood?quote:Op woensdag 7 september 2016 00:24 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een eierbal gehad. Komt vast omdat ik Fries ben
Gewoon maar proberen dan.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees altijd dat dat over chocola een hoax schijnt te zijn maar toch merk ik het vaak direct de volgende dag, dus ik weet het niet precies....
Nou, ook nietquote:Op woensdag 7 september 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij houdt het liever bij een Fries suikerbrood?
quote:Op woensdag 7 september 2016 00:27 schreef Kaas- het volgende:
Je hebt twee soorten mensen op deze wereld: zij die eierballen eten en zij die dat niet doen.
Slaap lekker iedereen.
Is dat Fries? Wist ik niet eens eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:27 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, ook niet
Wel berenburg
Dit is wel heel slecht hoorquote:Op woensdag 7 september 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
Is dat Fries? Wist ik niet eens eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 september 2016 00:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dit is wel heel slecht hoor
Meestal ben in na eentje wel weer klaar met sterke drank, liever gewoon wat biertjesquote:Op woensdag 7 september 2016 00:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij moet maar eens een berenburgje proeven
Of 10
Maar er dan eens een cola berenburg vanquote:Op woensdag 7 september 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Meestal ben in na eentje wel weer klaar met sterke drank, liever gewoon wat biertjes
Al heb ik nu wel zin in een malibu cola
paxc vreet zich juist vol met vette troepquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
gewoon een willekeurige snackbar inlopen!quote:Op woensdag 7 september 2016 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Chocolademelk
Mortieee jij herkent mijn ironie meestal wel toch.quote:Op woensdag 7 september 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxc vreet zich juist vol met vette troep
Zo klinkt dat echt als heel veel, maar je moet je wel bedenken dat Pax maar 5 haartjes overal heeft zitten of zo.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een eierbal gehad, best wel slecht als Groninger. Maar heb het niet zo op gekookte eieren.
[..]
Nah, alleen in periodes dat ik veel water drink
Doe wel altijd full body shave behalve armen en benen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |