abonnement Unibet Coolblue
pi_165130290

quote:
Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.

Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.

Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.

Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!


quote:
Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.


quote:
Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.

Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165143847
Forza Horizon is awesome man. Had ik niet gedacht :)
pi_165146578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 02:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Forza Horizon is awesome man. Had ik niet gedacht :)
Draait hier niet lekker op de Xbox One. Framerate dropt zo nu en dan. Probleem zou bekend zijn bij MS en wordt aan gewerkt.

Er is deze week een Bandai publisher sale. Alle Pacman games gehaald en 3 in 1 pack. Hier meer info:

https://www.reddit.com/r/(...)_publisher_sale_via/
pi_165149090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 02:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Forza Horizon is awesome man. Had ik niet gedacht :)
Forza 3 is er al?

Hoe is de online matchmaking?
pi_165149922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:29 schreef Blarik het volgende:

[..]

Draait hier niet lekker op de Xbox One. Framerate dropt zo nu en dan. Probleem zou bekend zijn bij MS en wordt aan gewerkt.

Er is deze week een Bandai publisher sale. Alle Pacman games gehaald en 3 in 1 pack. Hier meer info:

https://www.reddit.com/r/(...)_publisher_sale_via/
Oh geen last van gehad tot nu toe :o

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:42 schreef rival het volgende:

[..]

Forza 3 is er al?

Hoe is de online matchmaking?
Forzo Horizon 1 bedoel ik :+ Forza Horizon 3 komt pas eind deze maand uit.
pi_165150081
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:36 schreef Vault-Boy het volgende:

Forzo Horizon 1 bedoel ik :+ Forza Horizon 3 komt pas eind deze maand uit.
aha :P
  Eindredactie Games woensdag 7 september 2016 @ 13:49:50 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165150104
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:48 schreef rival het volgende:

[..]

aha :P
Is graties momenteel via Gold/Backward comp.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165151398
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

Is graties momenteel via Gold/Backward comp.
Daar kwam ik trouwens pas later achter haha. Had hem al voor een 10tje gekocht. Ach niet erg. Als ik een game echt leuk vind dat vind ik het erg om er wat voor te betalen.

Vind de sfeer tot nu toe echt tof in de game. Lekkere muziek ook tijdens het racen
  Eindredactie Games woensdag 7 september 2016 @ 15:00:24 #9
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165151549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:53 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Daar kwam ik trouwens pas later achter haha. Had hem al voor een 10tje gekocht. Ach niet erg. Als ik een game echt leuk vind dat vind ik het erg om er wat voor te betalen.

Vind de sfeer tot nu toe echt tof in de game. Lekkere muziek ook tijdens het racen
Vaker de FP-gamessectie bekijken 8-)

Forza, Assassin's Creed en Mirror's Edge bij Games with Gold

Het is trouwens wel lastig te vinden in de dashboard soms. Je hebt wel een shortcut naar 'gold benefits' oid maar ik heb af en toe moeite om snel bij een overzicht te komen van Games with Gold / Deals with Gold. Bij die laatste moet ik vaak de titel er alsnog handmatig bijzoeken.

Kan ook aan mij liggen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165151669
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Vaker de FP-gamessectie bekijken 8-)

Forza, Assassin's Creed en Mirror's Edge bij Games with Gold

Het is trouwens wel lastig te vinden in de dashboard soms. Je hebt wel een shortcut naar 'gold benefits' oid maar ik heb af en toe moeite om snel bij een overzicht te komen van Games with Gold / Deals with Gold. Bij die laatste moet ik vaak de titel er alsnog handmatig bijzoeken.

Kan ook aan mij liggen.
Ik zie er nooit iets van op mijn console. Maar wel allemaal shit dat ik niet hoef te zien. Dus het zal aan MS liggen....
pi_165151698
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Vaker de FP-gamessectie bekijken 8-)

Forza, Assassin's Creed en Mirror's Edge bij Games with Gold

Het is trouwens wel lastig te vinden in de dashboard soms. Je hebt wel een shortcut naar 'gold benefits' oid maar ik heb af en toe moeite om snel bij een overzicht te komen van Games with Gold / Deals with Gold. Bij die laatste moet ik vaak de titel er alsnog handmatig bijzoeken.

Kan ook aan mij liggen.
Ja dat klopt, maar heb pas sinds 1 week een Xbox One. Toen was ik nog niet echt bezig met Gold. Ga het vanaf nu wel in de gaten houden. Zijn in ieder geval betere games dan wat je krijgt op de PS4.

Ik moet trouwens wel echt even wennen aan dat dashboard ja. Het is best rommelig. Vond het op de 360 veel makkelijker. Misschien verouderd maar wel makkelijker.
pi_165151699
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:06 schreef rival het volgende:

[..]

Ik zie er nooit iets van op mijn console. Maar wel allemaal shit dat ik niet hoef te zien. Dus het zal aan MS liggen....
Gold staat toch altijd aan de rechterkant op je hoofdpagina? 3e icoontje van boven ofzo.
Het is voor mij juist 1 van de dingen waar ik niet naar hoef te zoeken :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165151720
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gold staat toch altijd aan de rechterkant op je hoofdpagina? 3e icoontje van boven ofzo.
Het is voor mij juist 1 van de dingen waar ik niet naar hoef te zoeken :D
Zo lang is mijn neus niet :@
  Eindredactie Games woensdag 7 september 2016 @ 15:10:43 #14
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165151784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:06 schreef rival het volgende:

[..]

Ik zie er nooit iets van op mijn console. Maar wel allemaal shit dat ik niet hoef te zien. Dus het zal aan MS liggen....
Als het goed is is op het Home-tabblad altijd wel iets van Gold te vinden, alleen verandert het voor mijn gevoel steeds.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165151830
Ik zal eens beter kijken.
pi_165151976
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

Als het goed is is op het Home-tabblad altijd wel iets van Gold te vinden, alleen verandert het voor mijn gevoel steeds.

[ afbeelding ]
Hoe heb jij dat dashboard zo gekregen? Ziet er veel strakker uit.
  Eindredactie Games woensdag 7 september 2016 @ 15:32:17 #17
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165152358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:19 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hoe heb jij dat dashboard zo gekregen? Ziet er veel strakker uit.
Is niet mijn dashboard vriend. Sowieso is dit (alweer) een oude weergave maar in essentie is er niet superveel veranderd sindsdien dacht ik - de Gold-'tegel' staat nog steeds ergens daar rechts op het Home-scherm
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 9 september 2016 @ 09:49:51 #18
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165195006
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:56 schreef 2dope het volgende:
Damn, dit ziet er best wel dope uit voor co-op fun. Release 30 augustus.

Livelock
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165218915
Overwatch gratis te spelen dit weekend...
pi_165224762
Is er hier iemand al zo handig geweest om een FOK!club te maken? (is alleen nog mogelijk voor insiders)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_165226359
Zo, Forza Horizon is wel even leuker dan verwacht. Doen ze goed, want ik overweeg nu om 3 te halen over twee weken.
pi_165230446
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Is er hier iemand al zo handig geweest om een FOK!club te maken? (is alleen nog mogelijk voor insiders)
Fok!club? :D
pi_165235265
Wie van jullie heeft er EA access? Wou eigenlijk dragon age kopen, maar dat spel is los duurder dan een abbo op access voor een jaar. Is er een reden om het niet te doen?
  Eindredactie Games zaterdag 10 september 2016 @ 23:02:27 #24
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165235416
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:57 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wie van jullie heeft er EA access? Wou eigenlijk dragon age kopen, maar dat spel is los duurder dan een abbo op access voor een jaar. Is er een reden om het niet te doen?
behalve dat het geld kost, krijg je een sloot gratis spellen. Die speel je, en als je klaar bent zeg je je abbo op. Ik het vanaf het begin en ik merk wel dat ersteeds minder gratis spellen worden toegevoegd.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Redactie Games zondag 11 september 2016 @ 15:53:58 #25
206706 crew  Racerblade
pi_165247843
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

behalve dat het geld kost, krijg je een sloot gratis spellen. Die speel je, en als je klaar bent zeg je je abbo op. Ik het vanaf het begin en ik merk wel dat ersteeds minder gratis spellen worden toegevoegd.
Dat is gewoon niet waar. Als het veranderd is, worden er juist meer spellen toegevoegd dan aan het begin. De afgelopen twee maanden zijn er vier games bijgekomen, dit jaar zijn het er al elf. In het begin werd er ongeveer één game per maand toegevoegd, soms duurde het twee maanden. Dit jaar zijn er al vijf maanden geweest waarbij je er twee kreeg.
pi_165248084
Ik heb het voor die 25 euro maar afgesloten. Dragen Age al even gespeeld en die lijkt de 25 euro al wel waard te zijn.
  Eindredactie Games zondag 11 september 2016 @ 17:56:26 #27
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165250578
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 15:53 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar. Als het veranderd is, worden er juist meer spellen toegevoegd dan aan het begin. De afgelopen twee maanden zijn er vier games bijgekomen, dit jaar zijn het er al elf. In het begin werd er ongeveer één game per maand toegevoegd, soms duurde het twee maanden. Dit jaar zijn er al vijf maanden geweest waarbij je er twee kreeg.
Ja, dat zal vast, maar dan zijn het spellen geweest die niet mij zijn bijgebleven.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Redactie Games zondag 11 september 2016 @ 18:59:31 #28
206706 crew  Racerblade
pi_165252416
quote:
4s.gif Op zondag 11 september 2016 17:56 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ja, dat zal vast, maar dan zijn het spellen geweest die niet mij zijn bijgebleven.
Ok. Zeg dat dan ook in plaats van zeggen dat het er minder zijn.
  Eindredactie Games zondag 11 september 2016 @ 19:03:43 #29
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165252515
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 18:59 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ok. Zeg dat dan ook in plaats van zeggen dat het er minder zijn.
moet ik nu mijn gevoel uitleggen? ok

Maar ik vind 21 games (4 bij het begin) voor een service die 24 maanden bestaat nou ook niet denderend. Daarbij waren de laatste 10 games alleen maar oude sportgames, pebble, plants versus zombie. De enige leuke was Need for Speed en een demo van Ravel. Nee, ik snap wel waarom dat niet blijft hangen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Oscar. op 11-09-2016 19:12:41 ]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165254932
Ik vind ea access het ook niet waard
pi_165255360
Ik heb PvZ 1, Titanfall en DA veel gespeeld maar ik wacht met verlengen tot Star Wars er op komt.
pi_165255526
Forza horizon 3 demo vanaf vannacht 0200 uur hier te downloaden:

https://www.microsoft.com(...)KTvnhmYGks_jzERHw$$$
  Redactie Games zondag 11 september 2016 @ 22:30:46 #33
206706 crew  Racerblade
pi_165259539
quote:
4s.gif Op zondag 11 september 2016 19:03 schreef donald_dick het volgende:

[..]

moet ik nu mijn gevoel uitleggen? ok

Maar ik vind 21 games (4 bij het begin) voor een service die 24 maanden bestaat nou ook niet denderend. Daarbij waren de laatste 10 games alleen maar oude sportgames, pebble, plants versus zombie. De enige leuke was Need for Speed en een demo van Ravel. Nee, ik snap wel waarom dat niet blijft hangen.

Dat zeg ik toch niet. Prima dat de games je niet bij zijn gebleven. Maar je zegt dat er steeds minder games aan toegevoegd worden, terwijl je bedoelt te zeggen dat er steeds minder games toegevoegd worden die jij leuk vindt. Je zegt nu dat je je gevoel uitlegt, maar in je eerste post zeg je het alsof het een feit is. Ik hoop dat je dat nuance toch wel begrijpt?

Bovendien is 'Unravel' alweer een behoorlijke tijd geleden toegevoegd, de volledige game dus. Plants vs. Zombies: GW2 ook, die prima kritieken heeft gehad, een stuk beter dan Need for Speed bijvoorbeeld. Eigenlijk alles wel wat ze recentelijk hebben toegevoegd is goed ontvangen, behalve de golf- en basketbalgames.

[ Bericht 6% gewijzigd door Racerblade op 11-09-2016 22:37:14 ]
  Eindredactie Games maandag 12 september 2016 @ 13:41:55 #34
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165270513
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:30 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet. Prima dat de games je niet bij zijn gebleven. Maar je zegt dat er steeds minder games aan toegevoegd worden, terwijl je bedoelt te zeggen dat er steeds minder games toegevoegd worden die jij leuk vindt. Je zegt nu dat je je gevoel uitlegt, maar in je eerste post zeg je het alsof het een feit is. Ik hoop dat je dat nuance toch wel begrijpt?
Geen idee wat je niet snapt aan 'ik merk' . Als jij dat als een feit vindt overkomen, dan is dat zo. Maar ik zal de volgende keer als iemand vraagt om een mening hem direct doorverwijzen naar de wikipedia pagina.
quote:
Bovendien is 'Unravel' alweer een behoorlijke tijd geleden toegevoegd, de volledige game dus. Plants vs. Zombies: GW2 ook, die prima kritieken heeft gehad, een stuk beter dan Need for Speed bijvoorbeeld. Eigenlijk alles wel wat ze recentelijk hebben toegevoegd is goed ontvangen, behalve de golf- en basketbalgames.
Er zijn zo nog 1000 spellen die vast goed ontvangen zijn en waar andere heel hard op zullen fappen, maar mij totaal niet boeien. Hij vraagt om een mening en krijgt die. Dat jij een andere mening erover hebt, vind ik prima. Maar zoals je hierboven leest, nemen mensen eerder EA Access om de spellen die ze verlede jaar hebben toegevoegd dan het laatste jaar.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Redactie Games maandag 12 september 2016 @ 14:15:43 #35
206706 crew  Racerblade
pi_165271247
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:02 schreef donald_dick het volgende:
ik merk wel dat ersteeds minder gratis spellen worden toegevoegd.
Dit is geen mening, dit gaat niet over iets subjectiefs, dit is waar of niet waar.

Had gewoon dit gezegd:
quote:
ik merk wel dat er steeds minder goede gratis spellen worden toegevoegd.
Ik snap niet wat dáár zo moeilijk aan is, zeker voor een eindredacteur. Als het aanbod van spellen van de WiiU je niet interesseert ga je in een artikel toch ook niet zeggen dat er geen games uitkomen voor de WiiU.

quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 13:41 schreef donald_dick het volgende:
Maar zoals je hierboven leest, nemen mensen eerder EA Access om de spellen die ze verlede jaar hebben toegevoegd dan het laatste jaar.
Zo hé. Een conclusie trekken op basis van twee respondenten. Goede steekproef wel.
pi_165271366
Lijkt wel een stel oude wijven hier. "ja maar dat is geen mening".

FH3 demo is uitgesteld en zou vandaag vanaf 1700 uur beschikbaar zijn!
  Eindredactie Games maandag 12 september 2016 @ 15:32:03 #37
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165272682
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:15 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Dit is geen mening, dit gaat niet over iets subjectiefs, dit is waar of niet waar.

Wat jij wilt. Ik merk dat je er een behoorlijk punt van maakt. Maar dat is waarschijnlijk nog waar ook :D Maar als je graag gelijk wilt hebben, ze hebben inderdaad ineens een sprintje getrokken.
quote:
Had gewoon dit gezegd:

[..]

Ik snap niet wat dáár zo moeilijk aan is, zeker voor een eindredacteur. Als het aanbod van spellen van de WiiU je niet interesseert ga je in een artikel toch ook niet zeggen dat er geen games uitkomen voor de WiiU.

Wat een onzin :D Beweer je nu echt dat ik alle games uit EA Access uit mijn hoofd moet weten? _O- Owja, je vergeet nog steeds dat het om mijn mening gaat, op het forum, niet over feiten op de FP.
quote:
Zo hé. Een conclusie trekken op basis van twee respondenten. Goede steekproef wel.
Ik zal morgen de Hond bellen voor steekproef 14.gif

Of je zoekt gewoon naar meer meningen in de vorige topics...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165272722
quote:
4s.gif Op maandag 12 september 2016 15:32 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Wat jij wilt. Ik merk dat je er een behoorlijk punt van maakt. Maar dat is waarschijnlijk nog waar ook :D

[..]

Wat een onzin :D Beweer je nu echt dat ik alle games uit EA Access uit mijn hoofd moet weten? _O- Owja, je vergeet nog steeds dat het om mijn mening gaat, op het forum, niet over feiten op de FP.

[..]

Ik zal morgen de Hond bellen voor steekproef [ afbeelding ]

Of je zoekt gewoon naar meer meningen in de vorige topics...
ga gewoon buiten spelen ofzo... ;(
  Eindredactie Games maandag 12 september 2016 @ 15:36:34 #39
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165272732
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:35 schreef rival het volgende:

[..]

ga gewoon buiten spelen ofzo... ;(
Daar is mijn Xbox niet ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165272745
quote:
4s.gif Op maandag 12 september 2016 15:36 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Daar is mijn Xbox niet ;(
hou gewoon op.. laten we dit topic tof houden.
  Eindredactie Games maandag 12 september 2016 @ 15:38:56 #41
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165272766
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:37 schreef rival het volgende:

[..]

hou gewoon op.. laten we dit topic tof houden.
plaats dan toffe dingen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 12 september 2016 @ 15:41:12 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165272802
quote:
4s.gif Op maandag 12 september 2016 15:38 schreef donald_dick het volgende:

[..]

plaats dan toffe dingen




majornelson twitterde op maandag 12-09-2016 om 15:14:01 New @Battlefield Xbox One S bundles are available for pre-order today https://t.co/O1JmFY7uth https://t.co/hRVRstHs36 reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games maandag 12 september 2016 @ 16:06:56 #43
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165273161
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

majornelson twitterde op maandag 12-09-2016 om 15:14:01 New @Battlefield Xbox One S bundles are available for pre-order today https://t.co/O1JmFY7uth https://t.co/hRVRstHs36 reageer retweet
Schweetttt.

Die grijze is ook best tof:



Alleen is US only
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165273297
Ik wil nog steeds eens een controller bestellen via dat design lab. Heb een ontwerpje gemaakt met zulke kleuren dat je er bijna kiespijn van krijgt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games maandag 12 september 2016 @ 16:36:28 #45
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165273665
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:16 schreef OMG het volgende:
Ik wil nog steeds eens een controller bestellen via dat design lab. Heb een ontwerpje gemaakt met zulke kleuren dat je er bijna kiespijn van krijgt.
Ohja dat was ook nog een dingetje op E3 weet ik nog :+

Doe eens je ontwerp posten dan
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165273835
quote:
2s.gif Op maandag 12 september 2016 16:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ohja dat was ook nog een dingetje op E3 weet ik nog :+

Doe eens je ontwerp posten dan
Een linkje naar de design lab site, met verschillende perspectieven;

https://xboxdesignlab.xbo(...)89-b476-e841e1ef80df

Het lijkt wel baby speelgoed. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 12 september 2016 @ 16:47:19 #47
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165273910
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

Als het goed is is op het Home-tabblad altijd wel iets van Gold te vinden, alleen verandert het voor mijn gevoel steeds.

[ afbeelding ]
Hoe kan deze dashboard er totaal anders uitzien.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_165274565
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:49 schreef Blarik het volgende:
Forza horizon 3 demo vanaf vannacht 0200 uur hier te downloaden:

https://www.microsoft.com(...)KTvnhmYGks_jzERHw$$$
Geen demo beschikbaar ondanks de berichten. Nog even geduld

https://www.reddit.com/r/(...)able_tonight_at_7pm/
  Eindredactie Games maandag 12 september 2016 @ 17:14:09 #49
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165274573
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef OMG het volgende:

[..]

Een linkje naar de design lab site, met verschillende perspectieven;

https://xboxdesignlab.xbo(...)89-b476-e841e1ef80df

Het lijkt wel baby speelgoed. :P.
_O- Candayyyy!
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 16:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hoe kan deze dashboard er totaal anders uitzien.
Willekeurig van google getrokken, was ff als voorbeeld van waar Gold-dingen staan op het Home-scherm.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165274614
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 16:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hoe kan deze dashboard er totaal anders uitzien.
Omdat het een redesign is van een maker Crando en een plaatje uit juni 2015?
  Redactie Games maandag 12 september 2016 @ 17:16:39 #51
206706 crew  Racerblade
pi_165274624
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 16:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hoe kan deze dashboard er totaal anders uitzien.
Ik gok dat dat een Microsoft concept is. Hij is nooit in dit ontwerp uitgebracht.

quote:
15s.gif Op maandag 12 september 2016 17:13 schreef Blarik het volgende:

[..]

Geen demo beschikbaar ondanks de berichten. Nog even geduld

https://www.reddit.com/r/(...)able_tonight_at_7pm/
Die post gaat over 7 pm CST. Dat zou hier 3 uur 's nachts zijn (had dan dus ook vannacht al uit moeten komen volgens die post).
pi_165274655
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 17:16 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik gok dat dat een Microsoft concept is. Hij is nooit in dit ontwerp uitgebracht.

[..]

Die post gaat over 7 pm CST. Dat zou hier 3 uur 's nachts zijn.
Als je het reddit topic nou ff leest. Feest gaat niet door met de demo voorlopig.
  Redactie Games maandag 12 september 2016 @ 17:20:35 #53
206706 crew  Racerblade
pi_165274696
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 17:18 schreef Blarik het volgende:

[..]

Als je het reddit topic nou ff leest. Feest gaat niet door met de demo voorlopig.
Edit: Whoops, nevermind. Ik had je eerdere post verkeerd begrepen.
pi_165274730
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 17:20 schreef Racerblade het volgende:

[..]

gewijzigd enzo.
Stond voor vannacht gepland, vanmiddag en nu gaat het niet door.
  Redactie Games maandag 12 september 2016 @ 17:23:33 #55
206706 crew  Racerblade
pi_165274744
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 17:22 schreef Blarik het volgende:

[..]

Stond voor vannacht gepland, vanmiddag en nu gaat het niet door. Een Nederlandse tijd zul je niet vinden op een amerikaans bulletin board.....
Je hebt gelijk. Ik verwarde de reddit titel met je eerdere post. :')
pi_165274762
quote:
3s.gif Op maandag 12 september 2016 17:23 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik verwarde de reddit titel met je eerdere post. :')
^O^
  Eindredactie Games maandag 12 september 2016 @ 17:29:32 #57
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165274865
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games maandag 12 september 2016 @ 19:04:38 #58
206706 crew  Racerblade
pi_165279003
Downloaden gaat steeds trager van forza horizon 3 demo :')
pi_165280426
Downloaden gaat wel even duren -O-
SOONY
  Redactie Games maandag 12 september 2016 @ 21:32:13 #61
206706 crew  Racerblade
pi_165280481
Na 150 minuten staat die hier op 72%. :')
pi_165280792
Ik had hem snel binnen. Kan alleen nu niet spelen. ;(
pi_165281634
Speelt fijn hoor, graphics zien er strak uit.
  dinsdag 13 september 2016 @ 07:08:22 #64
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165285996
Zo met ontbijt maar eens aanzetten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 10:00:03 #66
206706 crew  Racerblade
pi_165287686
The Witness is ook uit trouwens.
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 10:08:20 #67
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165287794
quote:
Tuurlijk, Middle Earth :{ Twee week geleden gekocht met de gedachte dat 'ie wel nooit meer in de sale zou komen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 10:16:00 #68
206706 crew  Racerblade
pi_165287936
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:08 schreef 2dope het volgende:

[..]

Tuurlijk, Middle Earth :{ Twee week geleden gekocht met de gedachte dat 'ie wel nooit meer in de sale zou komen.
En Microsoft heet StoreParser offline gehaald omdat het de xbox.com website trager zou maken. ;( Deals jagen wordt wel lastig zo.
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 11:19:14 #69
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165289074
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:16 schreef Racerblade het volgende:

[..]

En Microsoft heet StoreParser offline gehaald omdat het de xbox.com website trager zou maken. ;( Deals jagen wordt wel lastig zo.
Ik gebruikte dat nooit (had me in hindsight waarschijnlijk een boel geld kunnen schelen :') ), maar jammer.

Vraag me bij dat soort fan-made 'diensten' wel vaker af hoe dat gaat in samenwerking met Microsoft. Ik maak nog wel regelmatig gebruik van xboxdvr.com, daarvoor zou hetzelfde kunnen gebeuren.

Xbox.com was ook wel altijd fuuuuucking traag. Valt de laatste tijd mee is mijn idee.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165289325
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:19 schreef 2dope het volgende:

Xbox.com was ook wel altijd fuuuuucking traag. Valt de laatste tijd mee is mijn idee.
Storeparser blokkeren blijkt toch te werken dan als het niet meer zo traag is ;)
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 11:29:41 #71
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165289350
Dat was soort van mijn punt ja, hoewel ik al wel wat langer merk dat het minder traag is.

[ Bericht 48% gewijzigd door 2dope op 13-09-2016 11:38:47 ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165290316
Nadat ik (noodgedwongen) mijn complete set een half jaar terug verkocht heb begint het nu toch weer te kriebelen. Ik ga binnenkort, vooral door de Skyrim Remasterd release, maar weer een XBO aanschaffen.

Zijn er mensen die de XBOS hebben? En is dit het waard volgens jullie?
  Redactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 12:58:12 #73
206706 crew  Racerblade
pi_165290881
Naar mijn ervaring is xbox.com altijd al supertraag geweest, misschien dat ze daarom ook overgaan naar microsoft.com. Ik vind de layout niks, maar het werkt wel sneller bij mij.

Maar met alleen Storeparser blokkeren kom je er niet denk ik. Er zijn waarschijnlijk nog tientallen andere sites die voortdurend informatie van de website halen zoals inderdaad xboxdvr, xboxclips en digitalgamesprices. Dan liever een iets tragere website (zo dramatisch is het ook weer niet) dan dat al die websites verdwijnen.
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 13:09:17 #74
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165291063
Maar dat is de store alleen toch? Die doorlinkt naar Microsoft.com.

Ik check als ik op m'n werk ben af en toe accounts.xbox.com om berichten/feeds/achievements etc. te bekijken. Dat gaat tegenwoordig een stuk sneller dan pakweg een half jaar geleden. Thuis gebruik ik de Xbox-app van Windows 10.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165291410
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Nadat ik (noodgedwongen) mijn complete set een half jaar terug verkocht heb begint het nu toch weer te kriebelen. Ik ga binnenkort, vooral door de Skyrim Remasterd release, maar weer een XBO aanschaffen.

Zijn er mensen die de XBOS hebben? En is dit het waard volgens jullie?
De mijne gaat evt de verkoop in, want haal misschien toch de S

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:58 schreef Racerblade het volgende:
Naar mijn ervaring is xbox.com altijd al supertraag geweest, misschien dat ze daarom ook overgaan naar microsoft.com. Ik vind de layout niks, maar het werkt wel sneller bij mij.

Maar met alleen Storeparser blokkeren kom je er niet denk ik. Er zijn waarschijnlijk nog tientallen andere sites die voortdurend informatie van de website halen zoals inderdaad xboxdvr, xboxclips en digitalgamesprices. Dan liever een iets tragere website (zo dramatisch is het ook weer niet) dan dat al die websites verdwijnen.
En die werkt ook niet 100% meer
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_165291747
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

De mijne gaat evt de verkoop in, want haal misschien toch de S

[..]

En die werkt ook niet 100% meer
Koop consoles altijd nieuw, spellen wil ik nog wel marktplaats voor afstruinen.
pi_165291762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:43 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Koop consoles altijd nieuw, spellen wil ik nog wel marktplaats voor afstruinen.
Het was maar een idee, voor de garantie hoef je het niet te doen iig. Want deze is nog niet geregistreerd
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 15:12:08 #78
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165293543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

De mijne gaat evt de verkoop in, want haal misschien toch de S

[..]

En die werkt ook niet 100% meer
soberso is het bijna onmogelijk om games uit de buitenlandse store te kopen met cc
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Redactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 15:25:16 #79
206706 crew  Racerblade
pi_165293839
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:12 schreef donald_dick het volgende:

soberso is het bijna onmogelijk om games uit de buitenlandse store te kopen met cc
Maar met prepaidkaarten gaat het prima.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:45:28 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165296185
SonicMania Limited edition komt zonder fysieke game :')

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165296389
Was dat ook niet het geval met de speciale versie van die laatste Hitman game?

Ik merk wel dat ik een beetje van de limited / special editions aan het afstappen ben. Ze worden steeds duurder en je krijgt steeds minder. De enige waar ik nog wel naar uitkijk zijn de nieuwe Dishonored en heel misschien iets van Gears of War, al gok ik dat ik voor die laatste gewoon de ultimate pre-order, zonder wat voor lancer replica dan ook of zo.

Vanavond eerst eens ReCore spelen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 16:59:58 #82
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165296538
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:53 schreef OMG het volgende:
Vanavond eerst eens ReCore spelen.
Pleur je mening ook ff hier neer.

Ik ben er gisteren aan begonnen, het ene moment vermaak ik me kostelijk en het andere moment heb ik een beetje een meh-gevoel. Er zitten hier en daar van die springstukjes in waarin je van platform naar platform moet springen binnen bepaalde tijd. Ik háát dat. Gelukkig is het tot nu toe optioneel.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165296647
Zal ik doen.

Ik heb me vanaf ik zag dat de prijs hier $39.99 zou zijn voor die game af lopen vragen wat er precies mis mee is. Ik zal het vanavond eens zien dan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165310682
Tot nu toe vind ik ReCore best een leuke game. Ben net klaar met Pylon 512 en ben een beetje rond aan het neuzen in dat gebied waar die pylon staat, al kwam ik daar wat vijanden tegen die of gewoon lastig zijn, of waarvoor ik nog niet sterk genoeg ben.

In die Pylon 512 kwam ik wel een stukje tegen waar je een pressure plate hebt die aan de andere kant een deur opent voor een korte tijd, en waar je alleen met een dubbel jump + dash kunt komen. Een paar keer geprobeerd laat daar te komen zonder de deur te openen, maar lukte niet. Geen idee of ik daar later wel kan komen of mijn timing gewoon kut is, maar alle optionele dingen wat betreft challenges laat ik lekker en begin ik niet aan. Ik raakte al gefrustreerd toen ik even een guide bekeek waar de treasures in beschreven stonden, waar ook getimede challenges in stonden. Daar heb ik echt geen zin in. :P.

Het speelt tot nu toe wel lekker, alleen dat je de linker stick nodig hebt om vuur / elektriciteit / later vast wel andere dingen uit moet waggelen is wat suf, dat vergeet ik echt 9 van de 10 keer. Ergens verwacht ik stiekem later nog een stomme Japanse difficulty spike, maar ik hoop van niet.

Ook moet ik zeggen dat die help tekst af en toe wat onhandig voorbij komt. Zo liep ik 10 minuten lang bij die eerst mini baas waar je die disco core voor het eerst krijgt aan z'n core te hengsten voordat ik pas de tekst las waarin stond dat je je kabel niet rood moet laten worden. Ik was een beetje bezig met het niet doodgaan daar, en dan zie ik een tekst aan de linker of rechterkant nog wel eens over het hoofd. En Joule herhaalde gewoon 23x dezelfde zin, dat die vijand te sterk was en eerst z'n schild weer verzwakt moest worden, totaal niet irritant of zo.

Best een leuke game tot nu toe met verschrikkelijke laadtijden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games woensdag 14 september 2016 @ 09:23:40 #85
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165312105
Ik vind 'm ook tof. Heb nu wat meer Corebot-matties en het is leuk om daarmee af te wisselen. Dat is ook wel nodig omdat de combat wat eentonig kan worden. Dik pluspunt is de navigatie van Joule, met die double jump + dash heb je prima bewegingsvrijheid en bovendien is ze lekker snel.

Die Mario-stukjes zijn vrij dungezaaid gelukkig en beperken zich m.n. tot die challenge dungeons. Ook wel weer zonde want ik voel totaal niet de motivatie om die dungeons te doorlopen en dat kost me dus een heleboel loot (die je weer zou kunnen gebruiken om de bots te upgraden).

Dat waggelen vergeet ik ook steeds, er is ook een 'state' dat je A moet tappen om los te komen, is ff wennen. Die laadtijden zijn ronduit bespottelijk. Ik had eerder al een filmpje gespot van iemand die de laadtijden had opgenomen, daar kwamen allerlei reacties op dat er een dashboard-update voor gedraaid moet worden. Mijn shit is 100% up2date dus dat is onzin - ik heb twee keer geklokt op 2 minuut 20. Je kunt gewoon wezenlijk even wat anders gaan doen :') Gelukkig is dat vooral bij doodgaan aan vijandelijk vuur en dat overkomt me niet zo vaak.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 14 september 2016 @ 09:27:49 #86
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165312156
Voor de zekerheid spoiler, als je 3 corebots unlocked hebt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165340132
Loopt die FH3 demo bij jullie allemaal vloeiend?
pi_165347595
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Loopt die FH3 demo bij jullie allemaal vloeiend?
Eigenlijk wel ja (Xbox One, geen S). Ook het terugspoelen als je ergens tegenaan botst loopt soepeltjes.
  Eindredactie Games donderdag 15 september 2016 @ 20:31:49 #89
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165347730
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:27 schreef 2dope het volgende:
Voor de zekerheid spoiler, als je 3 corebots unlocked hebt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is typisch metroid :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165348552
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Loopt die FH3 demo bij jullie allemaal vloeiend?
Ja, de graphics en FPS zijn echt super goed
  vrijdag 16 september 2016 @ 09:20:17 #91
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165359572
Loopt hier ook als een tierelier.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 16 september 2016 @ 09:42:29 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165359846
South Park vertraagd naar Q1 2017
http://www.eurogamer.net/(...)elayed-to-early-2017

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165362986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:27 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja (Xbox One, geen S). Ook het terugspoelen als je ergens tegenaan botst loopt soepeltjes.
Hmmm. Dan zal het mogelijk aan mijn tv liggen. Het voelt of dat mijn auto af en toe sneller is dan het beeld waardoor het lijkt of ik naar een slowmo on full speed aan het kijken ben.
  Eindredactie Games vrijdag 16 september 2016 @ 14:08:08 #95
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165365141
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165365799
quote:
Echt een heel goed gaar spel, zulke vreemde humor :D Het einde slaat echt alles, heb me echt kapotgelachen indertijd.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Eindredactie Games vrijdag 16 september 2016 @ 14:49:18 #97
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165365922
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Echt een heel goed gaar spel, zulke vreemde humor :D Het einde slaat echt alles, heb me echt kapotgelachen indertijd.
Inderdaad geweldig. Het zat ook echt wel pienter in elkaar, heb destijds in 2-player co-op de game doorgespeeld maar moest af en toe bij de puzzels wel ff achter m'n oren krabben.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165374391
Toch wel weer vet hoor die Halo Master Chief Collection. Vroeger met mijn broertje zo grijs gespeeld. Krijg meteen weer herinneringen van toen we dit speelde.
  vrijdag 16 september 2016 @ 22:26:51 #99
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165374700
Hoe zit het nou met dat play anywhere?

Stel ik koop Forza Horizon 3, gewoon in een doosje bij de lokale intertoys heb ik dan ook gelijk de versie voor mijn windows 10 pc of werkt dat play anywhere alleen als je een game digitaal koopt?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_165378444
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:26 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het nou met dat play anywhere?

Stel ik koop Forza Horizon 3, gewoon in een doosje bij de lokale intertoys heb ik dan ook gelijk de versie voor mijn windows 10 pc of werkt dat play anywhere alleen als je een game digitaal koopt?
Denk via de xbox windows 10 app. Die weet dat je m op je xbox gespeeld hebt en dan kan je m via de app ook op je pc spelen.
  zaterdag 17 september 2016 @ 06:05:20 #101
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165378573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 03:35 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Denk via de xbox windows 10 app. Die weet dat je m op je xbox gespeeld hebt en dan kan je m via de app ook op je pc spelen.
Was ik al bang voor, wel vaag, zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om te zien dat een game op je xbox staat en dat er een pc met windows 10 aan hetzelfde account hangt.

Zal wel een maniertje zijn om de aankopen vanuit de store te bevorderen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_165378897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 03:35 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Denk via de xbox windows 10 app. Die weet dat je m op je xbox gespeeld hebt en dan kan je m via de app ook op je pc spelen.
Volgens mij moet je hem digitaal kopen voor Play Anywhere.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_165397881
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 08:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Volgens mij moet je hem digitaal kopen voor Play Anywhere.
Jup!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_165405957
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:26 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het nou met dat play anywhere?

Stel ik koop Forza Horizon 3, gewoon in een doosje bij de lokale intertoys heb ik dan ook gelijk de versie voor mijn windows 10 pc of werkt dat play anywhere alleen als je een game digitaal koopt?
Nee, volgens mij moet je wel de digitale versie kopen.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_165419258
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee, volgens mij moet je wel de digitale versie kopen.
Hmm dat zou wel kut zijn dan maarja anders krijg je idd dat je de cd weer terug kan brengen en gewoon op je pc blijven spelen.
pi_165431491
Splosion Man niet meer gratis?
  Redactie Games maandag 19 september 2016 @ 16:51:53 #107
206706 crew  Racerblade
pi_165431629
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef larry_flynt het volgende:
Splosion Man niet meer gratis?
Nope.

Met dank aan Storeparser dat dus weer online is. :P
pi_165466183
Firewatch nu eindelijk beschikbaar voor de Xbox one.

Wat een sfeertje! Bij een hele simpele intro mij toch al weten te pakken door de simpele setting en muziek :)

Volgens velen een pareltje van een game. En dat voor 19,99 dollar (us marketplace).
pi_165469958
In 5 uurtjes, in een zit, uitgespeeld.

Maar wat een beleving, lang lang geleden dat een game mij zo greep. Een echte aanrader!
  Redactie Games woensdag 21 september 2016 @ 13:40:01 #110
206706 crew  Racerblade
pi_165470161
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 13:25 schreef Mothzor het volgende:
In 5 uurtjes, in een zit, uitgespeeld.

Maar wat een beleving, lang lang geleden dat een game mij zo greep. Een echte aanrader!
Inside of Life is Strange ook eens spelen dan. ;)
pi_165474354
Games with Gold van oktober:
Xbox one: The Escapists en Super Mega Baseball: Extra Innings
Xbox 360: MX vs ATV Reflex, I Am Alive.

Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_165478325
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 13:40 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Inside of Life is Strange ook eens spelen dan. ;)
Life is strange kwam ik maar niet door episode 1 (heb alle), nog maar eens proberen :)

Inside, doet me denken aan Limbo als ik het op de filmpjes bekijk. Limbo trok mij totaal niet. Of is inside heel wat anders?
pi_165478482
Inside is ook van dezelfde makers :P

Man Halo multiplayer is nog best lastig :X
pi_165479401
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Inside is ook van dezelfde makers :P

Man Halo multiplayer is nog best lastig :X
Tip: speel de SWAT playlist. Daar leer je hardhandig om altijd voor het hoofd te gaan, die skills kan je dan overal goed gebruiken!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_165488287
iemand een idee of de key die je krijgt voor Fifa 17 in de Xbox One S bundle ook te redeemen is in de US store?
  Redactie Games donderdag 22 september 2016 @ 09:51:08 #116
206706 crew  Racerblade
pi_165488960
Astroneer komt in december naar Xbox One. Een soort co-op Journey, Kerbal Space Program en Minecraft combinatie.

  Eindredactie Games vrijdag 23 september 2016 @ 10:54:52 #117
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165509909


Ziet er weer erg tof uit moet ik zeggen. Ik snap alle negativiteit dan ook niet echt. Mensen waren niet te spreken over de multiplayer bèta...? Iemand hier die het gespeeld heeft?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 23 september 2016 @ 10:57:18 #118
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165509946
Die kerel in dat tweede filmpje is wel akelig goed trouwens :P pc-gameplay, maar dan nog.
Hij mocht ook over komen vliegen naar de Respawn-studio om te gamen. Niiice.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165517284
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:54 schreef 2dope het volgende:


Ziet er weer erg tof uit moet ik zeggen. Ik snap alle negativiteit dan ook niet echt. Mensen waren niet te spreken over de multiplayer bèta...? Iemand hier die het gespeeld heeft?
Ja. Ik vond het top. Miste alleen mijn favo gun, maar voor de rest speelde het erg goed. Vertrouwd zou ik haast willen zeggen. Ik heb deeltje een dan ook wel heel veel gespeeld moet ik zeggen. Waar was negativiteit?

Ik hoop wel dat het geen cross-play is.
pi_165517345
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ik hoop wel dat het geen cross-play is.
Waarom? Wat is er mis met cross-play? Of specifiek: wat bedoel je precies? Spelen met PC-gamers? Of spelen met PS4-gamers? Of allebei?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_165517442
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Waarom? Wat is er mis met cross-play? Of specifiek: wat bedoel je precies? Spelen met PC-gamers? Of spelen met PS4-gamers? Of allebei?
Spelen tegen PC spelers met name.
  Eindredactie Games vrijdag 23 september 2016 @ 16:33:47 #122
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165517445
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ja. Ik vond het top. Miste alleen mijn favo gun, maar voor de rest speelde het erg goed. Vertrouwd zou ik haast willen zeggen. Ik heb deeltje een dan ook wel heel veel gespeeld moet ik zeggen. Waar was negativiteit?

Ik hoop wel dat het geen cross-play is.
Goed om te horen.

Negativiteit op andere sites/media, in comments en een aantal previews. Comments zeggen niet zoveel want hardste schreeuwers :P

In ieder geval goed nieuws dat Attrition terug is. Speelde ik het meest in deel 1.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 23 september 2016 @ 16:41:09 #123
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165517615
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Spelen tegen PC spelers met name.
Dat lijkt me ook vrij waardeloos in shooters. Beetje hetzelfde als tobo/muis toestaan in shooters op Xbox One/PS4.

By the by, nu het toch ter sprake komt: weten jullie hoe 't nou zit straks met Play Anywhere/Cross-play met betrekking tot co-op in bijvoorbeeld Gears 4?

Even mezelf quoten uit een ander topic:

quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:02 schreef 2dope het volgende:
Het enige wat ik nog wil weten is of local co-op ook makkelijker wordt gemaakt met Play Anywhere/Crossplay tussen Xbone en Windows 10. Je leest overal dat je straks met één game-aankoop op beide platforms kunt spelen, maar er wordt nergens duidelijk of je dan ook met twee man dezelfde game kunt co-op'en. Althans niet door Microsoft zelf, allerlei websites beweerden dat na de MS-persco op E3 maar ze hebben dat nooit letterlijk gezegd.

Ik heb Rod Fergusson deze vraag gesteld op Twitter, of dat straks inderdaad mogelijk is in Gears of War 4, maar die houdt zich wijselijk stil...
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2016 21:01 schreef 2dope het volgende:
Maar ff serieus, ik kan me enerzijds goed voorstellen dat Microsoft gewoon zegt: je kunt spelen op Windows 10 én op Xbox One, maar wel onder één account, namelijk het account waarmee de game gekocht is. Aan de andere kant, je kunt toch ook 'lokaal' op je Xbox One local co-op'en met 1 kopie van de game? Het blijft lokaal zolang je binnen je eigen LAN blijft
Artikel van Gamerant n.a.v. E3 (en er zijn meer):

quote:
In Gears of War 4, crossplay will extend across all of its different game modes, including campaign co-op, competitive multiplayer, and the newly announced Horde 3.0. For the uninitiated, this means that Xbox One players can play Gears of War 4 with someone playing it on PC and vice versa, which should help the game build an even larger community of players.

Keeping with the theme of unity between Xbox One and Windows 10, it was also announced during the show that those that purchase Gears of War 4 digitally will be able to play the game on PC for no additional charge thanks to the Xbox Play Anywhere program. So, in theory, someone can buy the Xbox One version of Gears of War 4, play it on console, and then have a friend over to play co-op on their PC. Of course, split-screen co-op will also be featured in Gears of War 4 for one’s local multiplayer needs, but it’s always nice to have more options.
Zie dit bijv. van Gamerant (en dan m.n. het dikgedrukte):
Leugen/wishful thinking? Ik kan geen Microsoft-bron vinden die dit bevestigt of ontkracht
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165531306
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook vrij waardeloos in shooters. Beetje hetzelfde als tobo/muis toestaan in shooters op Xbox One/PS4.

By the by, nu het toch ter sprake komt: weten jullie hoe 't nou zit straks met Play Anywhere/Cross-play met betrekking tot co-op in bijvoorbeeld Gears 4?

Even mezelf quoten uit een ander topic:

[..]


[..]

Artikel van Gamerant n.a.v. E3 (en er zijn meer):

[..]

Leugen/wishful thinking? Ik kan geen Microsoft-bron vinden die dit bevestigt of ontkracht
quote:
Along with splitscreen support, Rayner also added that the PC version of Gears of War 4 will also provide cross-play between Windows 10 and Xbox One users in specific modes instead of general online matchmaking for balance. Specifically, that support will be provided for the campaign co-op mode, Horde Mode, multiplayer against AI, and private/LAN multiplayer games.
Bron: http://www.dualshockers.c(...)pport-with-xbox-one/
Dit is de laatste info die ik ken. Dus wel online, maar dan private mp, horde en coop. Dus geen normale competitieve mo. Precies zoals het hoort vind ik, niet dat je wikdvreemden kunt kontneuken omdat je met muis speelt, maar wel lekker met/tegen je vrienden kan
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Eindredactie Games zaterdag 24 september 2016 @ 10:09:43 #125
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165531340
Xbox One S Uitpakparty!

Ordinaire selfpitch :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 24 september 2016 @ 11:30:01 #126
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165532424
Dubio wel of geen Xbox One S met Fifa 17 bundel. Ik weet van mezelf dat ik ook de Scorpio ga halen. Maar het design van de Xbox One S is gewoon tof. Daarnaast verkoop ik mijn huidige witte console en betaal ik dan max 40 euro bij. Aan de andere kant weet ik niet of Scorpio alleen 4k ondersteunt. Ik heb namelijk geen behoefte om mijn huidige perfecte Sony tv te verkopen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_165532680
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dubio wel of geen Xbox One S met Fifa 17 bundel. Ik weet van mezelf dat ik ook de Scorpio ga halen. Maar het design van de Xbox One S is gewoon tof. Daarnaast verkoop ik mijn huidige witte console en betaal ik dan max 40 euro bij. Aan de andere kant weet ik niet of Scorpio alleen 4k ondersteunt. Ik heb namelijk geen behoefte om mijn huidige perfecte Sony tv te verkopen.
Hij zal altijd ook gewoon beeld op 1080p kunnen uitpoepen, dus maak je daar maar geen zorgen over.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zaterdag 24 september 2016 @ 12:04:31 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165532915
Wow, did IQ drop sharply while I was away?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 24 september 2016 @ 14:35:06 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165535047
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165535314
quote:
Haha tof!
pi_165535327
Max: The Curse of Brotherhood voor de xbox 360 is trouwens gratis te krijgen.
pi_165535608
quote:
Is dit jouw eigen afbeelding? Hoe doe je dit?
  zaterdag 24 september 2016 @ 15:08:41 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165535662
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 15:04 schreef Zolder het volgende:

[..]

Is dit jouw eigen afbeelding? Hoe doe je dit?
Nee, is via NeoGAF

Topic daar:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1283795
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 24 september 2016 @ 21:39:26 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165542152
Te winnen via Xbox Duitsland _O_

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165542246
Ik moet toch wel zeggen dat ik dat BC optie toch wel vind tegenvallen. In het begin leek me het best wel vet. Er zitten een paar toppers tussen die je kan spelen (voor de echte Xbox fans heel de Gears of War collectie en Halo), maar het merendeel zijn arcade games of alleen het 1e deel (bijvoorbeeld Mass Effect 1 en Dead Space 1) van een hele serie. Als nou heel die series BC waren dan was het nog tof om ze allemaal eens te spelen.
  zaterdag 24 september 2016 @ 22:01:48 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165542587
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik moet toch wel zeggen dat ik dat BC optie toch wel vind tegenvallen. In het begin leek me het best wel vet. Er zitten een paar toppers tussen die je kan spelen (voor de echte Xbox fans heel de Gears of War collectie en Halo), maar het merendeel zijn arcade games of alleen het 1e deel (bijvoorbeeld Mass Effect 1 en Dead Space 1) van een hele serie. Als nou heel die series BC waren dan was het nog tof om ze allemaal eens te spelen.
Meer dan Dead Space 1 hoef je niet te spelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165545756
quote:
Nesbox mag dan weer niet :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_165561462
Wow Deus Ex HR is nog best leuk zeg. Dacht dat het een actiegame was, maar je kan het ook stealthy spelen als je wilt. Dat spreekt mij veel meer aan. Lekker de tijd nemen in een game ;)

Wat dat betreft mag er wel weer een Splinter Cell game komen.
pi_165562109
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 20:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow Deus Ex HR is nog best leuk zeg. Dacht dat het een actiegame was, maar je kan het ook stealthy spelen als je wilt. Dat spreekt mij veel meer aan. Lekker de tijd nemen in een game ;)

Wat dat betreft mag er wel weer een Splinter Cell game komen.
Ik ga hem zeker een keer als GOTY editie halen.
pi_165563479
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ik ga hem zeker een keer als GOTY editie halen.
Ik had het over de vorige Deus Ex he :P Ik wacht bij Mankind Divived ook wel op de GOTY editie.

Dit soort games vind ik nou echt heerlijk om te spelen. Gewoon de keus om het rustig te spelen in plaats van alleen maar de optie om te schieten. Ik had pas geleden ook Halo en Gears of War weer gekocht (mede door de BC optie op de Xbox One), maar merk echt dat ik de pure shooters echt niet meer boeiend vind.
pi_165570511
Vrijdag met vrienden op de bank lekker omstebeurt Rayman Legends levels zitten spelen. Lekker relaxed met een biertje erbij.

En gisteren mijzelf mooi vermaakt met The Stick of Truth. Via backwards compatibility. Snel maar weer eens verder spelen. Ik vind het hele turn-based RPG element wel lekker spelen zo vanaf de bank. Ook al is het hele turn based gedeelte wel een beetje repititief bij South Park, maar er zullen vast wel betere games zijn op dat gebied.

Weet een van jullie nog meer mooie games in het genre turn based RPG op de Xbox One?
  Redactie Games maandag 26 september 2016 @ 10:55:23 #142
206706 crew  Racerblade
pi_165570636
Tot eind deze maand kan je met een Gold-abonnement Earthlock: Festival of Magic gratis downloaden. Volgens mij is dat een turn-based RPG, zelf nog niet gespeeld.

Anders Banner Saga 1 of 2 of Divinity Original Sin.
  maandag 26 september 2016 @ 11:09:29 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165570840
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:45 schreef Molleman het volgende:
Vrijdag met vrienden op de bank lekker omstebeurt Rayman Legends levels zitten spelen. Lekker relaxed met een biertje erbij.

En gisteren mijzelf mooi vermaakt met The Stick of Truth. Via backwards compatibility. Snel maar weer eens verder spelen. Ik vind het hele turn-based RPG element wel lekker spelen zo vanaf de bank. Ook al is het hele turn based gedeelte wel een beetje repititief bij South Park, maar er zullen vast wel betere games zijn op dat gebied.

Weet een van jullie nog meer mooie games in het genre turn based RPG op de Xbox One?
Child of Light.
Tales of Vesperia (als die BC is).

CoL is vrij kort maar zeer mooi gemaakt. Combat is wat traag wel.
Vesperia is de beste 360 rpg maar niet helemaal turn based.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 26 september 2016 @ 11:15:21 #144
206706 crew  Racerblade
pi_165570920
Oh, X-Com: Enemy Unknown/Within zijn ook erg goed trouwens, en BC. Tales of Vesperia is helaas niet BC. ;(

Zou mooi zijn als ze eens Vesperia, Lost Odyssey of Eternal Sonata BC zouden maken.
pi_165571020
Divinity Original Sin, Child of Light en X-Com reeks ziet er interessant uit.

Ook Banner Saga heeft een hele lekkere stijl. De anime/manga stijl van Tales of Vesperia trekt mij dan weer helemaal niet.

Ik ga mij er eens in verdiepen, eerst maar eens The Stick of Truth uitspelen.
  Eindredactie Games maandag 26 september 2016 @ 11:41:25 #146
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165571424
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:45 schreef Molleman het volgende:
Vrijdag met vrienden op de bank lekker omstebeurt Rayman Legends levels zitten spelen. Lekker relaxed met een biertje erbij.

En gisteren mijzelf mooi vermaakt met The Stick of Truth. Via backwards compatibility. Snel maar weer eens verder spelen. Ik vind het hele turn-based RPG element wel lekker spelen zo vanaf de bank. Ook al is het hele turn based gedeelte wel een beetje repititief bij South Park, maar er zullen vast wel betere games zijn op dat gebied.

Weet een van jullie nog meer mooie games in het genre turn based RPG op de Xbox One?
Wasteland 2. Ik ben zelf niet heel erg fan van turn-based (behalve Fallout 1 en 2), maar dit is echt een pareltje.
Vooral dus als je de oudere Fallout-games kunt waarderen.

Wasteland 2: Director's Cut
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165571861
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 11:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Wasteland 2. Ik ben zelf niet heel erg fan van turn-based (behalve Fallout 1 en 2), maar dit is echt een pareltje.
Vooral dus als je de oudere Fallout-games kunt waarderen.

Wasteland 2: Director's Cut
Ooee, deze game heeft ook wel een erg lekkere sfeer :) Keuzes, keuzes. Thanks!
  Eindredactie Games maandag 26 september 2016 @ 18:03:12 #148
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165581496
Forza Horizon 3

Forza Horizon 3-review van Racerblade!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 27 september 2016 @ 06:58:38 #149
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165594936
Goed beslissingsdag voor Horizon 3

Ben gek op doosjes, dus ik neig naar de fysieke editie.

Maar dan mis ik de play everywhere en naar wat ik op internet lees ook wat bonuswagens omdat ik voorgaande Forza's heb?

Verder vind ik het prijsverschil van pak em beet een euro of 15 tussen fysiek en digitaal aan de forse kant.

Samengevat: lastig, lastig, lastig.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 27 september 2016 @ 07:48:50 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165595144
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 06:58 schreef Klonk het volgende:
Goed beslissingsdag voor Horizon 3

Ben gek op doosjes, dus ik neig naar de fysieke editie.

Maar dan mis ik de play everywhere en naar wat ik op internet lees ook wat bonuswagens omdat ik voorgaande Forza's heb?

Verder vind ik het prijsverschil van pak em beet een euro of 15 tussen fysiek en digitaal aan de forse kant.

Samengevat: lastig, lastig, lastig.
Antwoord: de goedkoopste.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 27 september 2016 @ 07:57:14 #151
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165595192
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 september 2016 07:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Antwoord: de goedkoopste.
Das wonderbaarlijk genoeg de fysieke editie :')

Blijf het raar vinden dat de digitale versie duurder is dan de boxed.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 27 september 2016 @ 08:05:58 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165595249
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 07:57 schreef Klonk het volgende:

[..]

Das wonderbaarlijk genoeg de fysieke editie :')

Blijf het raar vinden dat de digitale versie duurder is dan de boxed.
Digitaal alleen kopen in de sale. Stemmen met je portemonnee enzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 27 september 2016 @ 08:59:01 #153
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165595668
Met digitaal wordt bij release niet gestunt. Dat zal ook wel nog even zo blijven.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165598011
Weet iemand wat van de online matchmaking/lobbies ingaan etc op Forza 3?

Is dat net als 1 of net als 2?
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:25:54 #155
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165599312
Zo, lokale intertoys in een klein dorpje blij gemaakt en Forza Horizon 3 op disk gekocht, nu alleen dat achterlijke installeren nog. Hoop dat ik nog aan gamen toe kom voordat ik vanmiddag aan het werk moet :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Games dinsdag 27 september 2016 @ 12:38:54 #156
206706 crew  Racerblade
pi_165599670
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:29 schreef rival het volgende:
Weet iemand wat van de online matchmaking/lobbies ingaan etc op Forza 3?

Is dat net als 1 of net als 2?
Ik snap je vraag niet helemaal.
pi_165600437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:25 schreef Klonk het volgende:
Zo, lokale intertoys in een klein dorpje blij gemaakt en Forza Horizon 3 op disk gekocht, nu alleen dat achterlijke installeren nog. Hoop dat ik nog aan gamen toe kom voordat ik vanmiddag aan het werk moet :')
Installeren gaat een stuk sneller als je je xbox ff offline haalt, dan installeert hij hem echt vanaf de schijf. Anders gaat ie alsnog downloaden, stom ding.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Eindredactie Games dinsdag 27 september 2016 @ 13:21:42 #158
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165600597
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Installeren gaat een stuk sneller als je je xbox ff offline haalt, dan installeert hij hem echt vanaf de schijf. Anders gaat ie alsnog downloaden, stom ding.
Goeie tip, wist ik niet (gebruik ook heel weinig discs)

Ik kwam er laatst wel achter dat het 'PS4-advies' voor trage downloads ook op Xbox One werkt. Dus dat je de download ff pauzeert en daarna weer hervat. Ik was vorige week de Bioshock Collection aan het binnenhengelen en een half uur na de download aangezet te hebben was Bioshock 2 nog maarop 40%. Toen zag ik dat 'ie met 1Mb ofzo aan het downloaden was - ff pause/resume en hij zat meteen weer op 90Mb/s.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:46:37 #159
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165601170
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Installeren gaat een stuk sneller als je je xbox ff offline haalt, dan installeert hij hem echt vanaf de schijf. Anders gaat ie alsnog downloaden, stom ding.
ik ook niet, dank voor de tip. te laat weliswaar maar onthou hem voor de volgende keer :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:47:26 #160
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165601191
Tevens even mijn review van Horizon 3:

^O^ _O_

Score 11 op een schaal van 10 :7
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_165601199
Nu bij chapter 3 van Deus Ex HR. Echt heerlijk dat je dit spel kan spelen zonder ook maar iemand te killen. Gewoon op daken of in vents langs de mensen lopen en je kan zo het level uitspelen _O_

Alleen ik had wel gehoord dat je eigenlijk niet moet exploren in deze game, omdat er timers voor bepaalde gebeurtenissen in deze game schijnen te zitten. Klopt dat? Zou wel jammer zijn ik wil wel de tijd nemen.
pi_165601229
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:47 schreef Klonk het volgende:
Tevens even mijn review van Horizon 3:

^O^ _O_

Score 11 op een schaal van 10 :7
Het ziet er echt heel vet uit, maar wordt het niet snel saai? Mij lijken de omgevingen zo eentonig.
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:50:54 #163
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165601273
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:49 schreef byah het volgende:

[..]

Het ziet er echt heel vet uit, maar wordt het niet snel saai? Mij lijken de omgevingen zo eentonig.
Geen idee, ik knal er met een knalgroene ute volgas doorheen :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:57:43 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165601447
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu bij chapter 3 van Deus Ex HR. Echt heerlijk dat je dit spel kan spelen zonder ook maar iemand te killen. Gewoon op daken of in vents langs de mensen lopen en je kan zo het level uitspelen _O_

Alleen ik had wel gehoord dat je eigenlijk niet moet exploren in deze game, omdat er timers voor bepaalde gebeurtenissen in deze game schijnen te zitten. Klopt dat? Zou wel jammer zijn ik wil wel de tijd nemen.
Ik heb niets gewerkt qua timers. Exploren hoort erbij ook, anders kan je bijna niet stealth only spelen ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165601777
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb niets gewerkt qua timers. Exploren hoort erbij ook, anders kan je bijna niet stealth only spelen ook.
Enige wat er is is dat sommige sidequests niet meer beschikbaar zijn nadat je weer een mainquest hebt gehad. Als je de completionist wil uithangen moet je dus elke gebied helemaal uitkammen voordat je weer verder gaat met het hoofdverhaal.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165602701
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu bij chapter 3 van Deus Ex HR. Echt heerlijk dat je dit spel kan spelen zonder ook maar iemand te killen. Gewoon op daken of in vents langs de mensen lopen en je kan zo het level uitspelen _O_

Alleen ik had wel gehoord dat je eigenlijk niet moet exploren in deze game, omdat er timers voor bepaalde gebeurtenissen in deze game schijnen te zitten. Klopt dat? Zou wel jammer zijn ik wil wel de tijd nemen.
Heb hem uitgespeeld en veel geëxploreerd maar niet gemerkt. Alleen eindbazen zijn kut. Passen niet in het spel.
pi_165602884
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:38 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal.
In horizon 1 kon ik een lobby starten. en dan kon ik instellingen kiezen. 5 minuten, op de golfbaan, infected. Dan kon ik de ganse dag infected spelen op 1 baan wanneer ik dat wilde....

in horizon 2 kon je niet meer zelf die lobbies "aanmaken" maar ging alles via "votes" etc
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:46:00 #168
192683 AMDB
Visionair.
pi_165603536
Gister begonnen aan The Witness. Topspel als je van puzzelen houdt. Het is overigens wel meer die-hard puzzelen dan ik van tevoren had verwacht.
pi_165603540
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu bij chapter 3 van Deus Ex HR. Echt heerlijk dat je dit spel kan spelen zonder ook maar iemand te killen. Gewoon op daken of in vents langs de mensen lopen en je kan zo het level uitspelen _O_

Alleen ik had wel gehoord dat je eigenlijk niet moet exploren in deze game, omdat er timers voor bepaalde gebeurtenissen in deze game schijnen te zitten. Klopt dat? Zou wel jammer zijn ik wil wel de tijd nemen.
Enige timer die ik me kan herinneren was na de eerste missie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was dat het, paar jaar geleden dat ik de game heb gespeeld. Niet heel boeiend dus, heb volgens mij geen sidemissions gemist omdat ik zo nodig iedere PC moest hacken.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_165603598
Ah thanks voor de info iedereen. Dan blijf ik gewoon rustig exploren.
  Redactie Games dinsdag 27 september 2016 @ 16:54:35 #171
206706 crew  Racerblade
pi_165604785
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:17 schreef rival het volgende:

[..]

In horizon 1 kon ik een lobby starten. en dan kon ik instellingen kiezen. 5 minuten, op de golfbaan, infected. Dan kon ik de ganse dag infected spelen op 1 baan wanneer ik dat wilde....

in horizon 2 kon je niet meer zelf die lobbies "aanmaken" maar ging alles via "votes" etc
Werkt hetzelfde als deel 2, in online adventure is het stemmen. In freeroam (public of private) kan je gewoon kiezen wat je doet.
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:37:19 #172
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165605566
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:09 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Heb hem uitgespeeld en veel geëxploreerd maar niet gemerkt. Alleen eindbazen zijn kut. Passen niet in het spel.
Alweer dus? :(
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games dinsdag 27 september 2016 @ 17:50:47 #173
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165605825
Xbox One S Lamborghini-uitvoering is sexy

:9 Stuk beter dan die R8-uitvoering
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165606013
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Alweer dus? :(
Die post ging toch over HR? Van wat ik begreep zijn bazen in Mankind Divided wel non-lethal voorbij te gaan en zo. Heb de game al even niet gespeeld, moet binnenkort eens verder.

Van HR herinner ik me nog dat ik bij de eerste baas aankwam met alleen m'n pijltjes geweer, was best een ramp. Toen maar een stukje overnieuw gespeeld en die gozer omver geblazen met de typhoon.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:00:04 #175
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165606040
Net de nieuwe Xbox One S binnen, kleuren zijn een beetje flets in Fifa 17. Moet ik ergens nog in de instelling iets selecteren en activeren?

Echt een verbetering qua design :).


[ Bericht 16% gewijzigd door MisterJ.Lo op 27-09-2016 18:07:27 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:00:16 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165606044
My bad.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games dinsdag 27 september 2016 @ 18:42:28 #177
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165606801
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:59 schreef OMG het volgende:

[..]

Die post ging toch over HR? Van wat ik begreep zijn bazen in Mankind Divided wel non-lethal voorbij te gaan en zo. Heb de game al even niet gespeeld, moet binnenkort eens verder.

Van HR herinner ik me nog dat ik bij de eerste baas aankwam met alleen m'n pijltjes geweer, was best een ramp. Toen maar een stukje overnieuw gespeeld en die gozer omver geblazen met de typhoon.
Dat was toch gepatched?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165607971
In de Directors Cut hebben ze de bazen toch aangepast? Daardoor kan je volgens mij in HR ook de bazen verslaan zonder ze te doden. Dat is ook de reden waarom ik die versie heb genomen. Zijn ook veel verbeteringen gedaan.
pi_165608167
Geen idee, geloof dat je wel kon stealthen, maar bazen nog steeds moest doden. Ik heb die game voor die patch / Director's Cut gespeeld, en toen sloegen de bazen nergens op, waar die post van larry_flynt ook op sloeg, gok ik.

In Mankind Divided zit ook een non-lethal typhoon, ik geloof niet dat die in Human Revolution bestond, maar het is alweer even geleden dat ik die game heb gespeeld. Dat was mijn tactiek in die game wat betreft bazen; gemaxte typhoon, op baas afrennen, en typhoonen maar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165609785
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net de nieuwe Xbox One S binnen, kleuren zijn een beetje flets in Fifa 17. Moet ik ergens nog in de instelling iets selecteren en activeren?

Echt een verbetering qua design :).
[ afbeelding ]
Instellingen van je tv bijstellen? Ik heb zo een speciale game-modus op mijn tv maar die moet ik juist niet hebben. :')
  donderdag 29 september 2016 @ 19:28:43 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165652651
Er vroeg hier laatst iemand toch naar rpg's? Lost Odyssey komt binnenkort beschikbaar via BC. Dat is écht een gave rpg, van de geestelijk vader van de Final Fantasy-reeks.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165678657
Man soms vraag je jezelf echt af waarom je bepaalde games nooit heb gespeeld. Dat heb ik nu met Deus Ex HR. Echt waarom heb ik dit spel nooit op de Xbox 360 gespeeld. Wat een super gaaf spel zeg _O_
  vrijdag 30 september 2016 @ 22:39:26 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165679280
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Man soms vraag je jezelf echt af waarom je bepaalde games nooit heb gespeeld. Dat heb ik nu met Deus Ex HR. Echt waarom heb ik dit spel nooit op de Xbox 360 gespeeld. Wat een super gaaf spel zeg _O_
Je zou de WiiU-versie moeten proberen, de controller voegt daar echt veel toe qua handigheid tijdens het spelen _O_ Maar ja ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 07:27:06 #184
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165684034
Wil je even wat gamen aan het begin van een drukke dag, slingert de xbox one aan, wordt je begroet door een update scherm :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 07:28:57 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165684040
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 07:27 schreef Klonk het volgende:
Wil je even wat gamen aan het begin van een drukke dag, slingert de xbox one aan, wordt je begroet door een update scherm :')
Gamen in 2016 ^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 08:05:56 #186
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165684144
Nu ik toch aan het mopperen ben :P

Ben ik de enige die een haat-liefde verhouding aan het ontwikkelen is met Forza Horizon 3?

Ik geniet van het racen en het door de outback scheuren maar ik haat het nieuwe level systeem dat quasi hippe gedoe dat je volgers moet hebben en je festival moet uitbreiden, ik snap de lol daar dus echt totaal niet van. Vond het vorige systeem dat je jezelf omhoog moest racen echt vele malen leuker, dit voegt iets toe wat de game totaal niet nodig heeft.

En een kleine ergernis zijn die liedjes die je dubbele xp opleveren, zit je daar te racen op kut muziek om te levelen :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 08:12:08 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165684175
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 08:17:05 #188
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165684191
quote:
_O-

Ben pas 45 :(

En heb al mijn haren nog :7
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:34:04 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165685499
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 07:27 schreef Klonk het volgende:
Wil je even wat gamen aan het begin van een drukke dag, slingert de xbox one aan, wordt je begroet door een update scherm :')
Daarom automatische updates.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165721597
Na lang twijfelen toch maar The Witcher 3 besteld. Wil de game toch echt een keer proberen na zoveel goede verhalen.
pi_165723991
Pfff. Ik wil eigenlijk ook wat nieuwe games. Benieuwd naar Mafia 3 en Dishonered 2. FH3 staat bovenaan op het lijstje, net als Deus Ex:MD.

En ik heb Ryse, GoW, Halo: TMCC en Disney infinity nog liggen die ik kan inruilen en FIFA 17 halen. GoW en Halo mag je eigenlijk niet wegdoen, maar die zijn digitaal voor een paar cent te krijgen.
  maandag 3 oktober 2016 @ 10:38:53 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165724300
Mafia 3 lijkt me ook wel gaaf. Ben wel weer toe aan een open wereld game die geen rpg is. GTA V is voor mij nog van de vorige generatie...

-edit-

Lees nu dat er geen reviewcopies uitgedeeld worden voordat de game in de winkels ligt. Da's geen goed teken normaal gesproken.

[ Bericht 36% gewijzigd door Notorious_Roy op 03-10-2016 10:52:50 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 3 oktober 2016 @ 11:03:20 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_165724694
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mafia 3 lijkt me ook wel gaaf. Ben wel weer toe aan een open wereld game die geen rpg is. GTA V is voor mij nog van de vorige generatie...

-edit-

Lees nu dat er geen reviewcopies uitgedeeld worden voordat de game in de winkels ligt. Da's geen goed teken normaal gesproken.
Mooi, vernietigende cijfers waarna hij na 3 maanden al voor 20 euro in de budgetbakken ligt ^O^

Spelen ga ik hem toch wel, ooit :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Games maandag 3 oktober 2016 @ 11:33:05 #194
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165725211
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees nu dat er geen reviewcopies uitgedeeld worden voordat de game in de winkels ligt. Da's geen goed teken normaal gesproken.
Ik vond het al vreemd dat we een uitnodiging kregen voor de nachtopening om een reviewkopie af te kunnen halen op de avond/nacht voor release.

Toch ben ik wel benieuwd, veel dingen die ik heb gezien spraken me wel aan, gameplay-wise.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 3 oktober 2016 @ 11:41:36 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165725370
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2016 11:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik vond het al vreemd dat we een uitnodiging kregen voor de nachtopening om een reviewkopie af te kunnen halen op de avond/nacht voor release.

Toch ben ik wel benieuwd, veel dingen die ik heb gezien spraken me wel aan, gameplay-wise.
Ik vind de commercial die ze draaien op tv wel vet :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165725573
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mafia 3 lijkt me ook wel gaaf. Ben wel weer toe aan een open wereld game die geen rpg is. GTA V is voor mij nog van de vorige generatie...

-edit-

Lees nu dat er geen reviewcopies uitgedeeld worden voordat de game in de winkels ligt. Da's geen goed teken normaal gesproken.
Hmm. In de previews waren ze allemaal erg enthousiast.
  maandag 3 oktober 2016 @ 13:29:17 #197
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_165727162
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2016 11:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik vond het al vreemd dat we een uitnodiging kregen voor de nachtopening om een reviewkopie af te kunnen halen op de avond/nacht voor release.

Toch ben ik wel benieuwd, veel dingen die ik heb gezien spraken me wel aan, gameplay-wise.
Ik mis een beetje heel de hype rondom deze game. Hij vliegt echt volledig onder m'n radar, en ik weet niet zo goed hoe dat komt. Opzich is 2K inmiddels wel wat bezig met PR, maar het lijkt heel erg mondjesmaat te zijn. Geen vertrouwen in de game? Mafia 2 heeft volgens mij ook de cijfers niet gehaald die ze wilden....
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Eindredactie Games maandag 3 oktober 2016 @ 13:41:28 #198
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165727376
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:29 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik mis een beetje heel de hype rondom deze game. Hij vliegt echt volledig onder m'n radar, en ik weet niet zo goed hoe dat komt. Opzich is 2K inmiddels wel wat bezig met PR, maar het lijkt heel erg mondjesmaat te zijn. Geen vertrouwen in de game? Mafia 2 heeft volgens mij ook de cijfers niet gehaald die ze wilden....
Mja, ze poepen wel meerdere trailers per week uit maar het lijkt niet echt in de spotlight te staan. Ik moet zeggen dat ik ook niet helemaal de vibes krijg van de jaren 50/60 die ik bij de oudere Mafia-games had. Qua verhaal had ik liever gezien dat ze zouden voortborduren op deel 1, maar een frisse start is ook wel prima m.i.

Ik las nog een oude review van Mafia 1 van Eurogamer, die de game behoorlijk afbranden vanwege slechte gameplay/bugs (i.t.t. het briljante verhaal). Wel grappig om te lezen, ik heb namelijk het idee dat het bij deel 3 eerder exact andersom zal zijn.

quote:
Forget About It

Mafia was a great idea and the storyline is brilliant, but we're here to play the game, not admire its narrative structure. At times it can be a lot of fun, but there are so many dumb little design flaws and annoying niggles that you'll need a lot more patience than I have to perservere with it. If you can overlook the AI and graphical flaws and don't mind repeating a few excessively difficult missions over and over again until you get them perfect, then you might find some enjoyment here. Otherwise I'd recommend you wait for GTA Vice City, which will hopefully fulfil all our gangster fantasies Scarface-style.

4 / 10
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:53:41 #199
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_165746267
Bijna gears of war 4 tijd *O*
mybodyisready.gif
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_165753098
The Witcher 3 binnen ^O^ Heb er zin in *O*
  Eindredactie Games dinsdag 4 oktober 2016 @ 17:43:16 #201
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165753217
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:34 schreef Vault-Boy het volgende:
The Witcher 3 binnen ^O^ Heb er zin in *O*
Vergeet mijn guide niet 8-)
40 essentiële tips voor The Witcher 3: Wild Hunt
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:36:59 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165755353
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:34 schreef Vault-Boy het volgende:
The Witcher 3 binnen ^O^ Heb er zin in *O*
Benieuwd wat je er van vindt, zeker in vergelijking met F4. Die twee waren dat jaar wel mijn twee favoriete games.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 20:26:48 #203
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165756648
Fallout 4 is bagger Roy. Leuke rotzooi verzamel simulator dat wel
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 20:45:50 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165757141




Sommigen zijn retailer exclusive in de UK. Geen idee hoe dat in NL is/gaat zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games dinsdag 4 oktober 2016 @ 20:50:57 #205
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165757270
Laatste wat ik hoorde is dat storm grey US only is

Xbox One S-bundels met Battlefield 1 aangekondigd
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165757411
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Benieuwd wat je er van vindt, zeker in vergelijking met F4. Die twee waren dat jaar wel mijn twee favoriete games.
Zal wel even wennen zijn, omdat je hier alleen in Third Person kan spelen. Bethesda games blijven nog steeds mijn favoriete RPG's omdat je ze juist ook in First Person kan spelen. Noem het raar, maar vind het gewoon veel meer toevoegen in een open wereld.

Maar bij The Witcher 3 heb ik echt al zoveel goede verhalen over gehoord dat ik hem wel moet proberen :) Daarbij had Dragon Age 3 ook alleen maar Third Person en dat spel vond ik ook nog best vet. Fallout 4 speel ik nog steeds (nu even niet meer omdat ik op de complete editie wacht), dus wel een lekkere afwisseling zo met The Witcher 3 :Y

Thanks 2dope voor de tips _O_
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:03:00 #207
192683 AMDB
Visionair.
pi_165757568
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sommigen zijn retailer exclusive in de UK. Geen idee hoe dat in NL is/gaat zijn.
Wauw _O_ Deep Blue is mooi!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:03:26 #208
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165757582
Alleen is Fallout 4 nou niet echt een RPG te noemen..?

The Witcher 3 is een fantastische RPG, misschien wel de beste in jaren.

Die blauwe Xbox One is wel dope hoor, misschien dat ik er toch ooit nog 1tje oppik als zogoed als alle 360 titels BC zijn, want daar speel ik nog graag op.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:05:39 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165757650
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef 2dope het volgende:
Laatste wat ik hoorde is dat storm grey US only is

Xbox One S-bundels met Battlefield 1 aangekondigd
Naja, in de UK komt 'ie dus ook. Zie linkje in m'n post. Info via Eurogamer.

Ik vind die blauwe wel erg gaaf maar als ik een Xbox koop zal het de Scorpio worden volgend jaar. Ik ga niet nu een S halen om volgend jaar alweer achter te lopen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:07:10 #210
192683 AMDB
Visionair.
pi_165757695
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, in de UK komt 'ie dus ook. Zie linkje in m'n post. Info via Eurogamer.

Ik vind die blauwe wel erg gaaf maar als ik een Xbox koop zal het de Scorpio worden volgend jaar. Ik ga niet nu een S halen om volgend jaar alweer achter te lopen.
Dat heb ik ook. Jammer dat ze deze versie niet een jaartje eerder uitgebracht hebben. En natuurlijk hopen dat de Scorpio in design kan matchen. Zou een deceptie zijn als we daar weer zo'n inspiratieloze baksteen krijgen.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:16:44 #211
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165757964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:07 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Jammer dat ze deze versie niet een jaartje eerder uitgebracht hebben. En natuurlijk hopen dat de Scorpio in design kan matchen. Zou een deceptie zijn als we daar weer zo'n inspiratieloze baksteen krijgen.
Qua wat ze erin willen stoppen zal het denk ik geen kleine console zijn. Maar qua design zullen ze het zeker wel aanpassen, aangezien de Xbox One nogal eens belachelijk werd gemaakt qua design.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_165758828
FH3 en FIFA vandaag gekocht. DE:MD is besteld en onderweg. _O_
pi_165758859
The Witcher 3 wil ik eigenlijk ook wel maar 2 vond ik vies tegenvallen. Dus misschien niet helemaal mijn soort game.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:56:47 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165759194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
The Witcher 3 wil ik eigenlijk ook wel maar 2 vond ik vies tegenvallen. Dus misschien niet helemaal mijn soort game.
Dat kan natuurlijk altijd. Ik vind W2 erg gaaf maar ik vond het jammer dat de game daar in drie stukken gehakt was. Voelde niet als één geheel.

W3 is wat dat betreft beter. Daarnaast is het prachtig, de hele wereld leeft en zelfs de meest pietluttige sidequest voelt als een belangrijke quest.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games dinsdag 4 oktober 2016 @ 22:03:06 #215
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165759384
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, in de UK komt 'ie dus ook. Zie linkje in m'n post. Info via Eurogamer.

Ik vind die blauwe wel erg gaaf maar als ik een Xbox koop zal het de Scorpio worden volgend jaar. Ik ga niet nu een S halen om volgend jaar alweer achter te lopen.
Die Deep Blue is erg vet inderdaad. Doet me denken aan de Forza 6-uitvoering van de originele One.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165761612
Wow die intro en muziek alleen al :o
pi_165764738
Zou witcher 3 nog een versie uitbrengen met alles erop? Dus GOTY editie? En wanneer zou die goedkoper worden?
pi_165765131
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:04 schreef larry_flynt het volgende:
Zou witcher 3 nog een versie uitbrengen met alles erop? Dus GOTY editie? En wanneer zou die goedkoper worden?
https://www.budgetgaming.(...)edition_XboxOne.html

Heeft deze niet alle uitbreidingen?
pi_165765442
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:04 schreef larry_flynt het volgende:
Zou witcher 3 nog een versie uitbrengen met alles erop? Dus GOTY editie? En wanneer zou die goedkoper worden?
Er is letterlijk een GOTY-editie, die alles heeft. Dus ja.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_165766323
Angstmomentje gisterenavond toen mijn x-doos er ineens mee stopte. ;(
Ik was vrolijk aan het Forza Horizonnen toen het beeld ineens zwart werd. Controller reageerde nog gewoon en ik kon de Xbox uitzetten. Aanzetten werkte helaas niet. Enige wat uiteindelijk hielp was de powerbrick loskoppelen en weer aansluiten. Eerste keer dat ik een vastloper heb.
pi_165766799
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 10:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Er is letterlijk een GOTY-editie, die alles heeft. Dus ja.
Is die het waard? Heb tegenwoordig nooit meer tijd om te gamen nu ik werk en samenwoon ;( Vooral door het samenwonen :')
  woensdag 5 oktober 2016 @ 12:49:35 #222
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165768228
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 11:34 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Is die het waard? Heb tegenwoordig nooit meer tijd om te gamen nu ik werk en samenwoon ;( Vooral door het samenwonen :')
Hoef je enkel The Witcher te kopen en dan ben je het hele jaar zoet als je weinig tijd hebt.

Ben normaal niet van de RPG's en moest er even inkomen maar het bevalt mij wel.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Eindredactie Games woensdag 5 oktober 2016 @ 13:00:09 #223
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165768427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 11:34 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Is die het waard? Heb tegenwoordig nooit meer tijd om te gamen nu ik werk en samenwoon ;( Vooral door het samenwonen :')
The Witcher 3 is zo'n beetje unaniem wereldwijd de GOTY van 2015 (250 keer), won 800 awards en is volgens een heleboel mensen de beste RPG ooit gemaakt. Dan nog kun je het niks vinden :)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 13:58:13 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165769588
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 13:00 schreef 2dope het volgende:
Dan nog kun je het niks vinden :)
Mwah, dan mankeert er wel iets aan je hoor.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games woensdag 5 oktober 2016 @ 14:22:35 #225
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165769989
Eens
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 5 oktober 2016 @ 14:55:06 #226
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165770429
quote:
6s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mwah, dan mankeert er wel iets aan je hoor.
ik vind rpg's over het algemeen kut. Sue me
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 5 oktober 2016 @ 15:07:28 #227
192683 AMDB
Visionair.
pi_165770579
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:55 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik vind rpg's over het algemeen kut. Sue me
Je kan The Witcher ook prima spelen zonder al te veel aandacht aan RPG randzaken te geven (gear, skills, crafting etc.). Dat hoeft van mij ook allemaal niet zo meer en heb vooral het geweldige verhaal gespeeld.
  Eindredactie Games woensdag 5 oktober 2016 @ 15:09:05 #228
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165770595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:07 schreef AMDB het volgende:

[..]

Je kan The Witcher ook prima spelen zonder al te veel aandacht aan RPG randzaken te geven (gear, skills, crafting etc.). Dat hoeft van mij ook allemaal niet zo meer en heb vooral het geweldige verhaal gespeeld.
dat laatste klopt, maar ik heb het mijn vrouw zien spelen en het was als achtergrond kabaal prima te doen :Y
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 5 oktober 2016 @ 15:27:58 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165770871
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:09 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dat laatste klopt, maar ik heb het mijn vrouw zien spelen en het was als achtergrond kabaal prima te doen :Y
Dus mijn stelling klopt nog steeds.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165771120
Zo een paar uur in het spel zitten en vind het toch wel fantastisch hoor. Die wereld ziet er prachtig uit en man die soundtrack _O_
  Eindredactie Games woensdag 5 oktober 2016 @ 17:03:43 #231
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165772457
Mochten mensen ReCore willen uitproberen:
Microsoft kondigt trial-versie ReCore aan
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 5 oktober 2016 @ 18:33:33 #232
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165773836
quote:
6s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dus mijn stelling klopt nog steeds.
nee, want ik ben na 5 minuten gekapt met die game :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:50:23 #233
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165775762
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo een paar uur in het spel zitten en vind het toch wel fantastisch hoor. Die wereld ziet er prachtig uit en man die soundtrack _O_
Wacht maar tot je aan de dlc begint. En elke sidequest voelt aan alsof t een main quest is
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_165791254
Black Flag weer eens aan het spelen. Ben nu op de helft blijft het spel laden... Echt al een kwartier bezig. Wat nu?
  donderdag 6 oktober 2016 @ 16:42:19 #235
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165791857
-

[ Bericht 99% gewijzigd door MisterJ.Lo op 06-10-2016 16:42:37 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:37:37 #236
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_165792780
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:04 schreef larry_flynt het volgende:
Black Flag weer eens aan het spelen. Ben nu op de helft blijft het spel laden... Echt al een kwartier bezig. Wat nu?
Eraf gooien en een leuk spel gaan doen?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:40:16 #237
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_165792820
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:03 schreef 2dope het volgende:
Mochten mensen ReCore willen uitproberen:
Microsoft kondigt trial-versie ReCore aan
platform games, 1995 belde.
  Eindredactie Games donderdag 6 oktober 2016 @ 18:16:12 #238
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165793311
Tijdloos genre.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165793508
Voodoo Vince remake naar de One *O*
  donderdag 6 oktober 2016 @ 18:36:03 #240
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_165793549
Morgen Mafia 3, mooi dat ik op de vrijdags vrij ben :D
Vind die inruilacties van gamemania echt super chill, 2 games die ik toch amper meer speel en dan maar 17 eurootjes bijleggen
  donderdag 6 oktober 2016 @ 18:59:20 #241
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165793855
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 18:36 schreef warp995 het volgende:
Morgen Mafia 3, mooi dat ik op de vrijdags vrij ben :D
Vind die inruilacties van gamemania echt super chill, 2 games die ik toch amper meer speel en dan maar 17 eurootjes bijleggen
gamemania naait je juist.

Als je die games op fok of mp verkoopt krijg je vaak t dubbele
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:27:10 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165794585
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:40 schreef T-zooi het volgende:

[..]

platform games, 1995 belde.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165797224
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:40 schreef T-zooi het volgende:

[..]

platform games, 1995 belde.
Waren er maar meer platformgames, en dan geen indie's maar volwaardige AAA games.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165797806
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:40 schreef T-zooi het volgende:

[..]

platform games, 1995 belde.
SOONY
pi_165798815
The Witcher 3 _O_ _O_ _O_
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 08:01:09 #246
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_165806193
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Waren er maar meer platformgames, en dan geen indie's maar volwaardige AAA games.
Eens.
Ik mis ook wat meer kindvriendelijke games.. ik kan wel gears of war 4 met mijn dochtertje gaan spelen, maar dan slaapt ze denk ik 3 jaar lang niet meer.
Naar mijn idee was het game aanbod op de 360 ook wel een stuk diverser
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2016 @ 10:06:15 #247
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165807672
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 08:01 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Eens.
Ik mis ook wat meer kindvriendelijke games.. ik kan wel gears of war 4 met mijn dochtertje gaan spelen, maar dan slaapt ze denk ik 3 jaar lang niet meer.
Naar mijn idee was het game aanbod op de 360 ook wel een stuk diverser
De rillingen lopen weer over mijn rug heen als ik aan die kinderen denk tijdens de E3 presentatie van Microsoft
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165807709
Skittles :'(
SOONY
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 11:18:15 #249
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_165808573
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 08:01 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Eens.
Ik mis ook wat meer kindvriendelijke games.. ik kan wel gears of war 4 met mijn dochtertje gaan spelen, maar dan slaapt ze denk ik 3 jaar lang niet meer.
Naar mijn idee was het game aanbod op de 360 ook wel een stuk diverser
Valt wel mee toch? Ik heb juist het idee dat omdat er nu veel meer indiegames zijn er ook veel meer verschillende soorten games zijn, ipv alleen de 3rd person kale spacemarine simulator.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_165808585
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 10:06 schreef donald_dick het volgende:

[..]

De rillingen lopen weer over mijn rug heen als ik aan die kinderen denk tijdens de E3 presentatie van Microsoft
Wat is hier het verhaal van?
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2016 @ 11:44:47 #251
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165809046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:19 schreef rival het volgende:

[..]

Wat is hier het verhaal van?
Ik daag je uit om dit te kijken. TENENKROMMENT
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165809265
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:44 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik daag je uit om dit te kijken. TENENKROMMENT
Krijg jeuk ergens waar je niet bij komt.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:22:07 #253
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_165809663
dat waren nog eens tijden O+
en van die goeie party games zoals Lips en Scene it
dat mis ik
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:28:36 #254
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_165810634
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 18:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

gamemania naait je juist.

Als je die games op fok of mp verkoopt krijg je vaak t dubbele
Kost weer moeite en een hoop gezeik voor een paar eurootjes, heb jij volgens mij ook wel ervaring mee
  Eindredactie Games vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:29:41 #255
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165810656
VR-shooter van Epic Games heet Robo Recall

Voor op de Rift/Scorpio volgend jaar O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:05:10 #256
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165811191
Dat ze VR niet lekker ergens stoppen waar het zonlicht niet schijnt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:12:02 #257
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_165811315
VR komt bij mij denk ik niet door de WAF
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_165811330
Man baal nu wel van The Witcher 3 wat betreft quests. Ik hou er van om rond te lopen en tussendoor quests te pakken/doen, maar schijnbaar is dit spel niet echt gemaakt om uitgebreid te gaan exploren. Zat op internet te zoeken en blijkbaar hebben meer mensen dit. Ik heb nu al 2 quests gehad waarbij een objective al niet meer gedaan kon worden of een andere afloop hebt dan je eigenlijk kon doen.

Bij deze 2 missies heb ik het al gehad en dat is nog maar het begin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke dingen haat ik echt. Zo krijg ik echt het gevoel dat je juist niet moet exploren
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 17:18:22 #259
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_165813787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Man baal nu wel van The Witcher 3 wat betreft quests. Ik hou er van om rond te lopen en tussendoor quests te pakken/doen, maar schijnbaar is dit spel niet echt gemaakt om uitgebreid te gaan exploren. Zat op internet te zoeken en blijkbaar hebben meer mensen dit. Ik heb nu al 2 quests gehad waarbij een objective al niet meer gedaan kon worden of een andere afloop hebt dan je eigenlijk kon doen.

Bij deze 2 missies heb ik het al gehad en dat is nog maar het begin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke dingen haat ik echt. Zo krijg ik echt het gevoel dat je juist niet moet exploren
Het is toch juist realistischer? Je bent al dingen tegengekomen, hebt daar al dingen mee gedaan. Het zou juist gek zijn als de game daar geen rekening mee hield. 'Help mijn broer is vermist!' 'Dude ik heb hem letterlijk 3 uur geleden al gevonden'.

Het zorgt er juist voor dat de wereld dynamisch en ingeleefd is, in plaats van koud, steriel en by the numbers. Juist een goed ding dus :)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 18:51:54 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165815508
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:18 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het is toch juist realistischer? Je bent al dingen tegengekomen, hebt daar al dingen mee gedaan. Het zou juist gek zijn als de game daar geen rekening mee hield. 'Help mijn broer is vermist!' 'Dude ik heb hem letterlijk 3 uur geleden al gevonden'.

Het zorgt er juist voor dat de wereld dynamisch en ingeleefd is, in plaats van koud, steriel en by the numbers. Juist een goed ding dus :)
Dit inderdaad. Goed voorbeeld ook Spank :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165816211
Ja dat wel en dat is ook zeker tof, maar bijvoorbeeld dat die soldiers objective niet wordt meegenomen in die ene quest. Terwijl ik er toch al echt langs ben geweest toen ik mijn explore rondje deed. Dat vind ik gewoon jammer. Nu staat er echt een dikke rode zin tussen al mijn groene objectives van die quest hahaha _O-
pi_165816926
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 08:01 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Eens.
Ik mis ook wat meer kindvriendelijke games.. ik kan wel gears of war 4 met mijn dochtertje gaan spelen, maar dan slaapt ze denk ik 3 jaar lang niet meer.
Naar mijn idee was het game aanbod op de 360 ook wel een stuk diverser
Roblox. :)
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:41:09 #263
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165818291
The Witcher zie ik nou niet echt als een game om rustig te gaan exploren, ik laat mijzelf leiden door de (side)quests die ik krijg en zie wel waar ik terecht kom.

Neem aan dat je uiteindelijk toch wel overal komt als je zo speelt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:45:51 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165818452
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
The Witcher zie ik nou niet echt als een game om rustig te gaan exploren, ik laat mijzelf leiden door de (side)quests die ik krijg en zie wel waar ik terecht kom.

Neem aan dat je uiteindelijk toch wel overal komt als je zo speelt.
Exploren hoort er wel een beetje bij: beetje alle vraagtekens aflopen en zo nu en dan keihard dood gaan door veel te sterke monsters :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:48:57 #265
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165818590
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Exploren hoort er wel een beetje bij: beetje alle vraagtekens aflopen en zo nu en dan keihard dood gaan door veel te sterke monsters :D
Ja heb het wel een klein beetje gedaan om even dat vraagteken wat dicht op de route lag mee te nemen, ben toen ook langs een wyvern gekomen die een veel te hoog level had waarna ik er snel op roach vandoor ben gegaan. :')

Denk eigenlijk dat ik het sindsdien heb afgeleerd. _O-
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:55:46 #266
192683 AMDB
Visionair.
pi_165818864
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
The Witcher zie ik nou niet echt als een game om rustig te gaan exploren, ik laat mijzelf leiden door de (side)quests die ik krijg en zie wel waar ik terecht kom.

Neem aan dat je uiteindelijk toch wel overal komt als je zo speelt.
Heb vooral de main quest gedaan, maar ook af en toe side quests, en kwam er bij het installeren van de expansions achter dat ik hele stukken had gemist. Vroeg me eerst af of ze nieuw waren met de expansions maar dat bleek niet zo.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 23:48:11 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165824170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja heb het wel een klein beetje gedaan om even dat vraagteken wat dicht op de route lag mee te nemen, ben toen ook langs een wyvern gekomen die een veel te hoog level had waarna ik er snel op roach vandoor ben gegaan. :')

Denk eigenlijk dat ik het sindsdien heb afgeleerd. _O-
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Later ben ik terug gegaan om dat beest alsnog om te leggen. Net als een zo'n moerasmonster die bij een schatkist rond liep. Had niets meer aan de inhoud op dat moment, maar wraak is zoet :D

Ik probeerde tijdens de main quest altijd ook even vrij te nemen om vraagtekens te doen. Je komt echt mooie dingen tegen soms.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 9 oktober 2016 @ 00:51:12 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165843319
Geinig trouwens, volgend jaar gaat Xbox One naar 4K natuurlijk maar het is ook interessant om alvast naar 8K te kijken.

Linksbovenin een game in 1080p, oftewel full hd, oftewel de resolutie die we vaak nog niet in 60 fps voorgeschoteld krijgen :D

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 9 oktober 2016 @ 12:50:24 #269
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_165849678
Weet iemand waar ik nog voor weinig geld livekaarten kan scoren? Eentje die na betaling gelijk de code doormailt
  zondag 9 oktober 2016 @ 13:37:01 #270
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_165850545
quote:
11s.gif Op zondag 9 oktober 2016 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geinig trouwens, volgend jaar gaat Xbox One naar 4K natuurlijk maar het is ook interessant om alvast naar 8K te kijken.

Linksbovenin een game in 1080p, oftewel full hd, oftewel de resolutie die we vaak nog niet in 60 fps voorgeschoteld krijgen :D

[ afbeelding ]
Ga jij je met de Scorpio weer bij het Xbox legioen voegen Roy?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Eindredactie Games zondag 9 oktober 2016 @ 14:50:51 #271
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165852120
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:05 schreef Catkiller het volgende:
Dat ze VR niet lekker ergens stoppen waar het zonlicht niet schijnt.
Heb zelf ook niet zoveel met VR, maar (rail)shooters á la House of the Dead zijn welkom. Alleen dan wil ik eigenlijk wel een NES Zapper als controller.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 9 oktober 2016 @ 18:22:16 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165855967
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ga jij je met de Scorpio weer bij het Xbox legioen voegen Roy?
Grote kans, tenzij Nintendo met NX straks elke maand een topgame heeft :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games zondag 9 oktober 2016 @ 20:02:20 #273
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165857789
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2016 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Grote kans, tenzij Nintendo met NX straks elke maand een topgame heeft :P
elke maand een mario *O*
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zondag 9 oktober 2016 @ 20:03:38 #274
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165857825
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2016 14:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

Heb zelf ook niet zoveel met VR, maar (rail)shooters á la House of the Dead zijn welkom.
VR kan zoveel meer dan dat.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165868855
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand waar ik nog voor weinig geld livekaarten kan scoren? Eentje die na betaling gelijk de code doormailt
google xbox live kaarten
  Eindredactie Games maandag 10 oktober 2016 @ 10:57:32 #276
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165868874
quote:
4s.gif Op zondag 9 oktober 2016 20:03 schreef donald_dick het volgende:

[..]

VR kan zoveel meer dan dat.
Oh really doctor?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 10 oktober 2016 @ 10:59:04 #277
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165868913
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand waar ik nog voor weinig geld livekaarten kan scoren? Eentje die na betaling gelijk de code doormailt
Ik pak altijd start-select, voormalig livecodes.nl.

Er zijn nog wel goedkopere maar scheelt nooit echt veel
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 10 oktober 2016 @ 11:00:59 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165868949
quote:
11s.gif Op zondag 9 oktober 2016 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geinig trouwens, volgend jaar gaat Xbox One naar 4K natuurlijk maar het is ook interessant om alvast naar 8K te kijken.

Linksbovenin een game in 1080p, oftewel full hd, oftewel de resolutie die we vaak nog niet in 60 fps voorgeschoteld krijgen :D

[ afbeelding ]
Moet iemand je werkelijk uitleggen dat dat geheugen en rekenkracht vreet?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games maandag 10 oktober 2016 @ 11:32:58 #279
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165869536
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Oh really doctor?
zekers.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 10 oktober 2016 @ 12:24:12 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165870486
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Moet iemand je werkelijk uitleggen dat dat geheugen en rekenkracht vreet?
Neuh, maar het is en toe goed om er bij stil te staan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 10 oktober 2016 @ 12:28:00 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165870555
4K gaming is de komende jaren al uitdaging genoeg denk ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 10 oktober 2016 @ 12:36:21 #282
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165870715
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:
4K gaming is de komende jaren al uitdaging genoeg denk ik...
Achja leuk voor videofielen maar ik vind 720p prima.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 10 oktober 2016 @ 12:37:32 #283
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165870740
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Achja leuk voor videofielen maar ik vind 720p prima.
Is het in veel gevallen ook. Maar het zou fijn zijn als 1080 het gewoon deed.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:31:13 #284
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_165890241
Afgelopen weekend Recore uitgespeeld (net op tijd voor Gears :P )
Best een aardige game. Tot Eden Tower.. wat een frustrerende bak saaie ellende is dat zeg.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Eindredactie Games dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:31:00 #285
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165892285
Mijn kijk op de nieuwe Gears:
Gears of War 4
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:26:03 #286
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165893959
Iemand hier Everspace nog geprobeerd? Er is een Game Preview voor beschikbaar, maar ik vond het een beetje tegenvallen. Lag vooral aan de controls waar ik zo snel totaal niet aan kon wennen.. Het ziet er wel tof uit en wel leuk om sinds lange tijd weer een 6dof-game te spelen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165894819
Nu in Velen aangekomen in The Witcher 3. Pfff dacht dat White Orchard al groot was, maar als je eenmaal in Velen bent damn. Daar ben ik wel een poos bezig :P
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:37:14 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165895984
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu in Velen aangekomen in The Witcher 3. Pfff dacht dat White Orchard al groot was, maar als je eenmaal in Velen bent damn. Daar ben ik wel een poos bezig :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166044337
Toch wel jammer dat het Xbox topic dood is. Playstation topic leeft zoveel meer hier. Ach ja ;(

Had het niet verwacht, maar ik zit echt helemaal in The Witcher 3. Looten lijkt wel een beetje op Dragon Age 3, maar inderdaad de quests van deze game zijn echt super. Zelfs de kleinste quests zijn alsnog boeiend. En daarbij de muziek man. Wow die is ook echt van hoog niveau.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 08:34:09 #290
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_166051555
Te druk met gears :)
Speelt weer lekker weg
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_166052519
Hier ook druk, Witcher 3 vreet veel tijd, net als Battlefield/FIFA/Rocket League met vrienden.

Maar nog steeds heel blij met de xbox en alles!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 11:24:33 #292
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_166053550
Zolang de Xbox Scorpio alles minimaal in 1080P 60hz kan uitzenden ben ik tevreden. 720p is niet van deze tijd en je ziet het verschil wel degelijk als je twee games tegelijkertijd laat draaien in beide resoluties.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_166088981
The Orange Box is BC. Nice die wilde ik ook ooit nog eens kopen samen met Portal 2 die ook BC is. Blijven topgames.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 20:23:15 #294
192683 AMDB
Visionair.
pi_166089847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 19:51 schreef Vault-Boy het volgende:
The Orange Box is BC. Nice die wilde ik ook ooit nog eens kopen samen met Portal 2 die ook BC is. Blijven topgames.
Heel goed nieuws, ga zeker Portal 2 halen :Y
pi_166090478
Wat is FH3 vet zeg! Kom nergens anders meer aan toe. ;(
pi_166113204
Xbox One beelden, ziet er prima uit w/
SOONY
pi_166121445
GamerTag: MovieGamer1988
Jullie mogen mij gerust toevoegen. ;)

Ik heb alleen geen Xbox Live Gold.
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_166127696
Zouden jullie zeggen dat de 'Scorpio' 'Red Dead Redemption 2' gerust met 60FPS - 1920x1080 - kan afspelen?
pi_166128072
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 16:48 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zouden jullie zeggen dat de 'Scorpio' 'Red Dead Redemption 2' gerust met 60FPS - 1920x1080 - kan afspelen?
Dat is nog even afwachten. Het klinkt allemaal veelbelovend, maar hardware is geen makkelijk onderdeel van consolegaming. Dat is doorgaans ook helemaal niet het straatje van de gemiddelde consolegamer.
Dit, dus.
  Redactie Games dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:37:18 #300
206706 crew  Racerblade
pi_166191410
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zolang de Xbox Scorpio alles minimaal in 1080P 60hz kan uitzenden ben ik tevreden. 720p is niet van deze tijd en je ziet het verschil wel degelijk als je twee games tegelijkertijd laat draaien in beide resoluties.
wie draait waar 2 games tegelijk? in de praktijk zal dus niemand een verschil merken :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')