Was ik al bang voor, wel vaag, zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om te zien dat een game op je xbox staat en dat er een pc met windows 10 aan hetzelfde account hangt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 03:35 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Denk via de xbox windows 10 app. Die weet dat je m op je xbox gespeeld hebt en dan kan je m via de app ook op je pc spelen.
Volgens mij moet je hem digitaal kopen voor Play Anywhere.quote:Op zaterdag 17 september 2016 03:35 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Denk via de xbox windows 10 app. Die weet dat je m op je xbox gespeeld hebt en dan kan je m via de app ook op je pc spelen.
Jup!quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Volgens mij moet je hem digitaal kopen voor Play Anywhere.
Nee, volgens mij moet je wel de digitale versie kopen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:26 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het nou met dat play anywhere?
Stel ik koop Forza Horizon 3, gewoon in een doosje bij de lokale intertoys heb ik dan ook gelijk de versie voor mijn windows 10 pc of werkt dat play anywhere alleen als je een game digitaal koopt?
Hmm dat zou wel kut zijn dan maarja anders krijg je idd dat je de cd weer terug kan brengen en gewoon op je pc blijven spelen.quote:Op zondag 18 september 2016 16:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, volgens mij moet je wel de digitale versie kopen.
Inside of Life is Strange ook eens spelen dan.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:25 schreef Mothzor het volgende:
In 5 uurtjes, in een zit, uitgespeeld.
Maar wat een beleving, lang lang geleden dat een game mij zo greep. Een echte aanrader!
Life is strange kwam ik maar niet door episode 1 (heb alle), nog maar eens proberenquote:Op woensdag 21 september 2016 13:40 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Inside of Life is Strange ook eens spelen dan.
Tip: speel de SWAT playlist. Daar leer je hardhandig om altijd voor het hoofd te gaan, die skills kan je dan overal goed gebruiken!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Inside is ook van dezelfde makers![]()
Man Halo multiplayer is nog best lastig
Ja. Ik vond het top. Miste alleen mijn favo gun, maar voor de rest speelde het erg goed. Vertrouwd zou ik haast willen zeggen. Ik heb deeltje een dan ook wel heel veel gespeeld moet ik zeggen. Waar was negativiteit?quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:54 schreef 2dope het volgende:
Ziet er weer erg tof uit moet ik zeggen. Ik snap alle negativiteit dan ook niet echt. Mensen waren niet te spreken over de multiplayer bèta...? Iemand hier die het gespeeld heeft?
Waarom? Wat is er mis met cross-play? Of specifiek: wat bedoel je precies? Spelen met PC-gamers? Of spelen met PS4-gamers? Of allebei?quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het geen cross-play is.
Spelen tegen PC spelers met name.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom? Wat is er mis met cross-play? Of specifiek: wat bedoel je precies? Spelen met PC-gamers? Of spelen met PS4-gamers? Of allebei?
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het top. Miste alleen mijn favo gun, maar voor de rest speelde het erg goed. Vertrouwd zou ik haast willen zeggen. Ik heb deeltje een dan ook wel heel veel gespeeld moet ik zeggen. Waar was negativiteit?
Ik hoop wel dat het geen cross-play is.
Dat lijkt me ook vrij waardeloos in shooters. Beetje hetzelfde als tobo/muis toestaan in shooters op Xbox One/PS4.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Spelen tegen PC spelers met name.
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:02 schreef 2dope het volgende:
Het enige wat ik nog wil weten is of local co-op ook makkelijker wordt gemaakt met Play Anywhere/Crossplay tussen Xbone en Windows 10. Je leest overal dat je straks met één game-aankoop op beide platforms kunt spelen, maar er wordt nergens duidelijk of je dan ook met twee man dezelfde game kunt co-op'en. Althans niet door Microsoft zelf, allerlei websites beweerden dat na de MS-persco op E3 maar ze hebben dat nooit letterlijk gezegd.
Ik heb Rod Fergusson deze vraag gesteld op Twitter, of dat straks inderdaad mogelijk is in Gears of War 4, maar die houdt zich wijselijk stil...
Artikel van Gamerant n.a.v. E3 (en er zijn meer):quote:Op donderdag 22 september 2016 21:01 schreef 2dope het volgende:
Maar ff serieus, ik kan me enerzijds goed voorstellen dat Microsoft gewoon zegt: je kunt spelen op Windows 10 én op Xbox One, maar wel onder één account, namelijk het account waarmee de game gekocht is. Aan de andere kant, je kunt toch ook 'lokaal' op je Xbox One local co-op'en met 1 kopie van de game? Het blijft lokaal zolang je binnen je eigen LAN blijft
Leugen/wishful thinking? Ik kan geen Microsoft-bron vinden die dit bevestigt of ontkrachtquote:In Gears of War 4, crossplay will extend across all of its different game modes, including campaign co-op, competitive multiplayer, and the newly announced Horde 3.0. For the uninitiated, this means that Xbox One players can play Gears of War 4 with someone playing it on PC and vice versa, which should help the game build an even larger community of players.
Keeping with the theme of unity between Xbox One and Windows 10, it was also announced during the show that those that purchase Gears of War 4 digitally will be able to play the game on PC for no additional charge thanks to the Xbox Play Anywhere program. So, in theory, someone can buy the Xbox One version of Gears of War 4, play it on console, and then have a friend over to play co-op on their PC. Of course, split-screen co-op will also be featured in Gears of War 4 for one’s local multiplayer needs, but it’s always nice to have more options.
Zie dit bijv. van Gamerant (en dan m.n. het dikgedrukte):
quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vrij waardeloos in shooters. Beetje hetzelfde als tobo/muis toestaan in shooters op Xbox One/PS4.
By the by, nu het toch ter sprake komt: weten jullie hoe 't nou zit straks met Play Anywhere/Cross-play met betrekking tot co-op in bijvoorbeeld Gears 4?
Even mezelf quoten uit een ander topic:
[..]
[..]
Artikel van Gamerant n.a.v. E3 (en er zijn meer):
[..]
Leugen/wishful thinking? Ik kan geen Microsoft-bron vinden die dit bevestigt of ontkracht
Bron: http://www.dualshockers.c(...)pport-with-xbox-one/quote:Along with splitscreen support, Rayner also added that the PC version of Gears of War 4 will also provide cross-play between Windows 10 and Xbox One users in specific modes instead of general online matchmaking for balance. Specifically, that support will be provided for the campaign co-op mode, Horde Mode, multiplayer against AI, and private/LAN multiplayer games.
Hij zal altijd ook gewoon beeld op 1080p kunnen uitpoepen, dus maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dubio wel of geen Xbox One S met Fifa 17 bundel. Ik weet van mezelf dat ik ook de Scorpio ga halen. Maar het design van de Xbox One S is gewoon tof. Daarnaast verkoop ik mijn huidige witte console en betaal ik dan max 40 euro bij. Aan de andere kant weet ik niet of Scorpio alleen 4k ondersteunt. Ik heb namelijk geen behoefte om mijn huidige perfecte Sony tv te verkopen.
Nee, is via NeoGAFquote:Op zaterdag 24 september 2016 15:04 schreef Zolder het volgende:
[..]
Is dit jouw eigen afbeelding? Hoe doe je dit?
Meer dan Dead Space 1 hoef je niet te spelen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik moet toch wel zeggen dat ik dat BC optie toch wel vind tegenvallen. In het begin leek me het best wel vet. Er zitten een paar toppers tussen die je kan spelen (voor de echte Xbox fans heel de Gears of War collectie en Halo), maar het merendeel zijn arcade games of alleen het 1e deel (bijvoorbeeld Mass Effect 1 en Dead Space 1) van een hele serie. Als nou heel die series BC waren dan was het nog tof om ze allemaal eens te spelen.
Nesbox mag dan weer nietquote:
Ik ga hem zeker een keer als GOTY editie halen.quote:Op zondag 25 september 2016 20:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow Deus Ex HR is nog best leuk zeg. Dacht dat het een actiegame was, maar je kan het ook stealthy spelen als je wilt. Dat spreekt mij veel meer aan. Lekker de tijd nemen in een game
Wat dat betreft mag er wel weer een Splinter Cell game komen.
Ik had het over de vorige Deus Ex hequote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker een keer als GOTY editie halen.
Child of Light.quote:Op maandag 26 september 2016 10:45 schreef Molleman het volgende:
Vrijdag met vrienden op de bank lekker omstebeurt Rayman Legends levels zitten spelen. Lekker relaxed met een biertje erbij.
En gisteren mijzelf mooi vermaakt met The Stick of Truth. Via backwards compatibility. Snel maar weer eens verder spelen. Ik vind het hele turn-based RPG element wel lekker spelen zo vanaf de bank. Ook al is het hele turn based gedeelte wel een beetje repititief bij South Park, maar er zullen vast wel betere games zijn op dat gebied.
Weet een van jullie nog meer mooie games in het genre turn based RPG op de Xbox One?
Wasteland 2. Ik ben zelf niet heel erg fan van turn-based (behalve Fallout 1 en 2), maar dit is echt een pareltje.quote:Op maandag 26 september 2016 10:45 schreef Molleman het volgende:
Vrijdag met vrienden op de bank lekker omstebeurt Rayman Legends levels zitten spelen. Lekker relaxed met een biertje erbij.
En gisteren mijzelf mooi vermaakt met The Stick of Truth. Via backwards compatibility. Snel maar weer eens verder spelen. Ik vind het hele turn-based RPG element wel lekker spelen zo vanaf de bank. Ook al is het hele turn based gedeelte wel een beetje repititief bij South Park, maar er zullen vast wel betere games zijn op dat gebied.
Weet een van jullie nog meer mooie games in het genre turn based RPG op de Xbox One?
Ooee, deze game heeft ook wel een erg lekkere sfeerquote:Op maandag 26 september 2016 11:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wasteland 2. Ik ben zelf niet heel erg fan van turn-based (behalve Fallout 1 en 2), maar dit is echt een pareltje.
Vooral dus als je de oudere Fallout-games kunt waarderen.
Wasteland 2: Director's Cut
Antwoord: de goedkoopste.quote:Op dinsdag 27 september 2016 06:58 schreef Klonk het volgende:
Goed beslissingsdag voor Horizon 3
Ben gek op doosjes, dus ik neig naar de fysieke editie.
Maar dan mis ik de play everywhere en naar wat ik op internet lees ook wat bonuswagens omdat ik voorgaande Forza's heb?
Verder vind ik het prijsverschil van pak em beet een euro of 15 tussen fysiek en digitaal aan de forse kant.
Samengevat: lastig, lastig, lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |