Benieuwd wat je er van vindt, zeker in vergelijking met F4. Die twee waren dat jaar wel mijn twee favoriete games.quote:
Zal wel even wennen zijn, omdat je hier alleen in Third Person kan spelen. Bethesda games blijven nog steeds mijn favoriete RPG's omdat je ze juist ook in First Person kan spelen. Noem het raar, maar vind het gewoon veel meer toevoegen in een open wereld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Benieuwd wat je er van vindt, zeker in vergelijking met F4. Die twee waren dat jaar wel mijn twee favoriete games.
Wauwquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommigen zijn retailer exclusive in de UK. Geen idee hoe dat in NL is/gaat zijn.
Naja, in de UK komt 'ie dus ook. Zie linkje in m'n post. Info via Eurogamer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef 2dope het volgende:
Laatste wat ik hoorde is dat storm grey US only is
Xbox One S-bundels met Battlefield 1 aangekondigd
Dat heb ik ook. Jammer dat ze deze versie niet een jaartje eerder uitgebracht hebben. En natuurlijk hopen dat de Scorpio in design kan matchen. Zou een deceptie zijn als we daar weer zo'n inspiratieloze baksteen krijgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, in de UK komt 'ie dus ook. Zie linkje in m'n post. Info via Eurogamer.
Ik vind die blauwe wel erg gaaf maar als ik een Xbox koop zal het de Scorpio worden volgend jaar. Ik ga niet nu een S halen om volgend jaar alweer achter te lopen.
Qua wat ze erin willen stoppen zal het denk ik geen kleine console zijn. Maar qua design zullen ze het zeker wel aanpassen, aangezien de Xbox One nogal eens belachelijk werd gemaakt qua design.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Jammer dat ze deze versie niet een jaartje eerder uitgebracht hebben. En natuurlijk hopen dat de Scorpio in design kan matchen. Zou een deceptie zijn als we daar weer zo'n inspiratieloze baksteen krijgen.
Dat kan natuurlijk altijd. Ik vind W2 erg gaaf maar ik vond het jammer dat de game daar in drie stukken gehakt was. Voelde niet als één geheel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
The Witcher 3 wil ik eigenlijk ook wel maar 2 vond ik vies tegenvallen. Dus misschien niet helemaal mijn soort game.
Die Deep Blue is erg vet inderdaad. Doet me denken aan de Forza 6-uitvoering van de originele One.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, in de UK komt 'ie dus ook. Zie linkje in m'n post. Info via Eurogamer.
Ik vind die blauwe wel erg gaaf maar als ik een Xbox koop zal het de Scorpio worden volgend jaar. Ik ga niet nu een S halen om volgend jaar alweer achter te lopen.
https://www.budgetgaming.(...)edition_XboxOne.htmlquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:04 schreef larry_flynt het volgende:
Zou witcher 3 nog een versie uitbrengen met alles erop? Dus GOTY editie? En wanneer zou die goedkoper worden?
Er is letterlijk een GOTY-editie, die alles heeft. Dus ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:04 schreef larry_flynt het volgende:
Zou witcher 3 nog een versie uitbrengen met alles erop? Dus GOTY editie? En wanneer zou die goedkoper worden?
Is die het waard? Heb tegenwoordig nooit meer tijd om te gamen nu ik werk en samenwoonquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Er is letterlijk een GOTY-editie, die alles heeft. Dus ja.
Hoef je enkel The Witcher te kopen en dan ben je het hele jaar zoet als je weinig tijd hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Is die het waard? Heb tegenwoordig nooit meer tijd om te gamen nu ik werk en samenwoonVooral door het samenwonen
The Witcher 3 is zo'n beetje unaniem wereldwijd de GOTY van 2015 (250 keer), won 800 awards en is volgens een heleboel mensen de beste RPG ooit gemaakt. Dan nog kun je het niks vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Is die het waard? Heb tegenwoordig nooit meer tijd om te gamen nu ik werk en samenwoonVooral door het samenwonen
Mwah, dan mankeert er wel iets aan je hoor.quote:
ik vind rpg's over het algemeen kut. Sue mequote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, dan mankeert er wel iets aan je hoor.
Je kan The Witcher ook prima spelen zonder al te veel aandacht aan RPG randzaken te geven (gear, skills, crafting etc.). Dat hoeft van mij ook allemaal niet zo meer en heb vooral het geweldige verhaal gespeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind rpg's over het algemeen kut. Sue me
dat laatste klopt, maar ik heb het mijn vrouw zien spelen en het was als achtergrond kabaal prima te doenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kan The Witcher ook prima spelen zonder al te veel aandacht aan RPG randzaken te geven (gear, skills, crafting etc.). Dat hoeft van mij ook allemaal niet zo meer en heb vooral het geweldige verhaal gespeeld.
Dus mijn stelling klopt nog steeds.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat laatste klopt, maar ik heb het mijn vrouw zien spelen en het was als achtergrond kabaal prima te doen
nee, want ik ben na 5 minuten gekapt met die gamequote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus mijn stelling klopt nog steeds.
Wacht maar tot je aan de dlc begint. En elke sidequest voelt aan alsof t een main quest isquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo een paar uur in het spel zitten en vind het toch wel fantastisch hoor. Die wereld ziet er prachtig uit en man die soundtrack
Eraf gooien en een leuk spel gaan doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:04 schreef larry_flynt het volgende:
Black Flag weer eens aan het spelen. Ben nu op de helft blijft het spel laden... Echt al een kwartier bezig. Wat nu?
platform games, 1995 belde.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:03 schreef 2dope het volgende:
Mochten mensen ReCore willen uitproberen:
Microsoft kondigt trial-versie ReCore aan
gamemania naait je juist.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:36 schreef warp995 het volgende:
Morgen Mafia 3, mooi dat ik op de vrijdags vrij ben![]()
Vind die inruilacties van gamemania echt super chill, 2 games die ik toch amper meer speel en dan maar 17 eurootjes bijleggen
Waren er maar meer platformgames, en dan geen indie's maar volwaardige AAA games.quote:
Eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Waren er maar meer platformgames, en dan geen indie's maar volwaardige AAA games.
De rillingen lopen weer over mijn rug heen als ik aan die kinderen denk tijdens de E3 presentatie van Microsoftquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:01 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Eens.
Ik mis ook wat meer kindvriendelijke games.. ik kan wel gears of war 4 met mijn dochtertje gaan spelen, maar dan slaapt ze denk ik 3 jaar lang niet meer.
Naar mijn idee was het game aanbod op de 360 ook wel een stuk diverser
Valt wel mee toch? Ik heb juist het idee dat omdat er nu veel meer indiegames zijn er ook veel meer verschillende soorten games zijn, ipv alleen de 3rd person kale spacemarine simulator.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:01 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Eens.
Ik mis ook wat meer kindvriendelijke games.. ik kan wel gears of war 4 met mijn dochtertje gaan spelen, maar dan slaapt ze denk ik 3 jaar lang niet meer.
Wat is hier het verhaal van?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De rillingen lopen weer over mijn rug heen als ik aan die kinderen denk tijdens de E3 presentatie van Microsoft
Ik daag je uit om dit te kijken. TENENKROMMENTquote:
Krijg jeuk ergens waar je niet bij komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik daag je uit om dit te kijken. TENENKROMMENT
Kost weer moeite en een hoop gezeik voor een paar eurootjes, heb jij volgens mij ook wel ervaring meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
gamemania naait je juist.
Als je die games op fok of mp verkoopt krijg je vaak t dubbele
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulke dingen haat ik echt. Zo krijg ik echt het gevoel dat je juist niet moet exploren
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Man baal nu wel van The Witcher 3 wat betreft quests. Ik hou er van om rond te lopen en tussendoor quests te pakken/doen, maar schijnbaar is dit spel niet echt gemaakt om uitgebreid te gaan exploren. Zat op internet te zoeken en blijkbaar hebben meer mensen dit. Ik heb nu al 2 quests gehad waarbij een objective al niet meer gedaan kon worden of een andere afloop hebt dan je eigenlijk kon doen.
Bij deze 2 missies heb ik het al gehad en dat is nog maar het begin.Het is toch juist realistischer? Je bent al dingen tegengekomen, hebt daar al dingen mee gedaan. Het zou juist gek zijn als de game daar geen rekening mee hield. 'Help mijn broer is vermist!' 'Dude ik heb hem letterlijk 3 uur geleden al gevonden'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulke dingen haat ik echt. Zo krijg ik echt het gevoel dat je juist niet moet exploren
Het zorgt er juist voor dat de wereld dynamisch en ingeleefd is, in plaats van koud, steriel en by the numbers. Juist een goed ding dus
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Dit inderdaad. Goed voorbeeld ook Spankquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is toch juist realistischer? Je bent al dingen tegengekomen, hebt daar al dingen mee gedaan. Het zou juist gek zijn als de game daar geen rekening mee hield. 'Help mijn broer is vermist!' 'Dude ik heb hem letterlijk 3 uur geleden al gevonden'.
Het zorgt er juist voor dat de wereld dynamisch en ingeleefd is, in plaats van koud, steriel en by the numbers. Juist een goed ding dus
Roblox.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:01 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Eens.
Exploren hoort er wel een beetje bij: beetje alle vraagtekens aflopen en zo nu en dan keihard dood gaan door veel te sterke monstersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
The Witcher zie ik nou niet echt als een game om rustig te gaan exploren, ik laat mijzelf leiden door de (side)quests die ik krijg en zie wel waar ik terecht kom.
Neem aan dat je uiteindelijk toch wel overal komt als je zo speelt.
Ja heb het wel een klein beetje gedaan om even dat vraagteken wat dicht op de route lag mee te nemen, ben toen ook langs een wyvern gekomen die een veel te hoog level had waarna ik er snel op roach vandoor ben gegaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Exploren hoort er wel een beetje bij: beetje alle vraagtekens aflopen en zo nu en dan keihard dood gaan door veel te sterke monsters
Heb vooral de main quest gedaan, maar ook af en toe side quests, en kwam er bij het installeren van de expansions achter dat ik hele stukken had gemist. Vroeg me eerst af of ze nieuw waren met de expansions maar dat bleek niet zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
The Witcher zie ik nou niet echt als een game om rustig te gaan exploren, ik laat mijzelf leiden door de (side)quests die ik krijg en zie wel waar ik terecht kom.
Neem aan dat je uiteindelijk toch wel overal komt als je zo speelt.
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Later ben ik terug gegaan om dat beest alsnog om te leggen. Net als een zo'n moerasmonster die bij een schatkist rond liep. Had niets meer aan de inhoud op dat moment, maar wraak is zoetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja heb het wel een klein beetje gedaan om even dat vraagteken wat dicht op de route lag mee te nemen, ben toen ook langs een wyvern gekomen die een veel te hoog level had waarna ik er snel op roach vandoor ben gegaan.
Denk eigenlijk dat ik het sindsdien heb afgeleerd.
Ga jij je met de Scorpio weer bij het Xbox legioen voegen Roy?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geinig trouwens, volgend jaar gaat Xbox One naar 4K natuurlijk maar het is ook interessant om alvast naar 8K te kijken.
Linksbovenin een game in 1080p, oftewel full hd, oftewel de resolutie die we vaak nog niet in 60 fps voorgeschoteld krijgen
[ afbeelding ]
Heb zelf ook niet zoveel met VR, maar (rail)shooters į la House of the Dead zijn welkom. Alleen dan wil ik eigenlijk wel een NES Zapper als controller.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:05 schreef Catkiller het volgende:
Dat ze VR niet lekker ergens stoppen waar het zonlicht niet schijnt.
Grote kans, tenzij Nintendo met NX straks elke maand een topgame heeftquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ga jij je met de Scorpio weer bij het Xbox legioen voegen Roy?
elke maand een marioquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Grote kans, tenzij Nintendo met NX straks elke maand een topgame heeft
VR kan zoveel meer dan dat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb zelf ook niet zoveel met VR, maar (rail)shooters į la House of the Dead zijn welkom.
google xbox live kaartenquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand waar ik nog voor weinig geld livekaarten kan scoren? Eentje die na betaling gelijk de code doormailt
Oh really doctor?quote:
Ik pak altijd start-select, voormalig livecodes.nl.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand waar ik nog voor weinig geld livekaarten kan scoren? Eentje die na betaling gelijk de code doormailt
Moet iemand je werkelijk uitleggen dat dat geheugen en rekenkracht vreet?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geinig trouwens, volgend jaar gaat Xbox One naar 4K natuurlijk maar het is ook interessant om alvast naar 8K te kijken.
Linksbovenin een game in 1080p, oftewel full hd, oftewel de resolutie die we vaak nog niet in 60 fps voorgeschoteld krijgen
[ afbeelding ]
zekers.quote:
Neuh, maar het is en toe goed om er bij stil te staanquote:Op maandag 10 oktober 2016 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Moet iemand je werkelijk uitleggen dat dat geheugen en rekenkracht vreet?
Achja leuk voor videofielen maar ik vind 720p prima.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:
4K gaming is de komende jaren al uitdaging genoeg denk ik...
Is het in veel gevallen ook. Maar het zou fijn zijn als 1080 het gewoon deed.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achja leuk voor videofielen maar ik vind 720p prima.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu in Velen aangekomen in The Witcher 3. Pfff dacht dat White Orchard al groot was, maar als je eenmaal in Velen bent damn. Daar ben ik wel een poos bezig
Heel goed nieuws, ga zeker Portal 2 halenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:51 schreef Vault-Boy het volgende:
The Orange Box is BC. Nice die wilde ik ook ooit nog eens kopen samen met Portal 2 die ook BC is. Blijven topgames.
Dat is nog even afwachten. Het klinkt allemaal veelbelovend, maar hardware is geen makkelijk onderdeel van consolegaming. Dat is doorgaans ook helemaal niet het straatje van de gemiddelde consolegamer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:48 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zouden jullie zeggen dat de 'Scorpio' 'Red Dead Redemption 2' gerust met 60FPS - 1920x1080 - kan afspelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |