Fuck, dat wordt mijn date eerder afkappen..quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:56 schreef Eppie_NL het volgende:
UFC FIGHT NIGHT is vanavond om 20:30 live te zien op het gratis FOX kanaal (zendernummer 11).
Echt een matige card, maar goed ben wel benieuwd naar Latifi.
Neem haar mee.. laat je haar wat moves zienquote:Op zaterdag 3 september 2016 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Fuck, dat wordt mijn date eerder afkappen..
Dat klinkt fout.. haar choken en dan..quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Neem haar mee.. laat je haar wat moves zien
Fox and Chill
.... you know whats next!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat klinkt fout.. haar choken en dan..
Er zijn op dit moment maar twee titelgevechten op de komende acht cards... Van de overige acht kampioenen zijn er nul die een gevecht gepland hebben staan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:56 schreef Eppie_NL het volgende:
Echt een matige card, maar goed ben wel benieuwd naar Latifi.
It's all about NY baby!quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment maar twee titelgevechten op de komende acht cards... Van de overige acht kampioenen zijn er nul die een gevecht gepland hebben staan.
Zoiets?quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:43 schreef Nober het volgende:
Overeem wordt aangekondigd als kickboks legende, lekker bezig UFC!
Zeker, maar its all about marketingquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft toch veel meer MMA gedaan naast die 2 jaar K-1.
CM Punk kan misschien wel zorgen voor een PPV record, gaat Overeem winnen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zeker, maar its all about marketing
Tuurlijk (Y)quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:56 schreef Nober het volgende:
[..]
CM Punk kan misschien wel zorgen voor een PPV record, gaat Overeem winnen?
SPT / [Fight Night] Glory Amsterdam with 2 titles on the line!quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:57 schreef PERFECTKICKBOXING het volgende:
Ik heb onlangs een highlights video van Ilias Bulaid (kickbokser) geplaatst onder de sub forum sport, omdat ik helaas geen kickboks'sub forum kon vinden. Ik vind dat wel een beetje vreemd en ik vroeg mij dus af of iemand dat kan regelen?
Het wordt zelfs nog vreemder aangezien Nederland nummer 1 is in kickboks en de beste kickboksers ter wereld in Nederland trainen.
UFC, voordat dit evenement begon hadden ze het uiteraard ook over UFC 203, maar ze zeiden MMA en kickboks legende.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:58 schreef Smoofie het volgende:
Waar wordt overeem aangelonidgd als kickboks legende?
Behalve Rotterdamquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:22 schreef THEFXR het volgende:
wat een kutgevechten, altijd hetzelfde in Europa
Rotterdam was zwaar de bomquote:
Bader die dadelijk KO gaat tegen Latifiquote:
In Rotterdam had je drie Nederlanders op de main card.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:35 schreef L_auteur het volgende:
Die crowd. Wat een verschil met Rotterdam..
Coenen mag mij wel ook even wat demonstrerenquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Coenen zal dadelijk wel weer een demonstratie geven met Bob Snijder.
Hein vocht ook een thuiswedstrijd..quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
In Rotterdam had je drie Nederlanders op de main card.
Typisch zo'n gast die alleen op een Duitse card in actie komt, dat is niet te vergelijken met een Overeem, Struve, De Randamie, Mousasi.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:43 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Hein vocht ook een thuiswedstrijd..
ze is erg wit opgemaakt voor in de zomer, ze mag weleens naar het zwembad gaanquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Coenen mag mij wel ook even wat demonstreren
Cormier.gifquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:58 schreef Eppie_NL het volgende:
Latifi heeft zijn lengte niet mee voor LHW.
Omdat de Europeanen weinig kunnen met een $50k bonus.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:03 schreef superniger het volgende:
5 van de 7 prelims fights zijn decisions
En 1 draw.
beter, gewillig slachtoffer, als ze tipsy isquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom zou je wel mogen cheaten bij Golf maar niet mma, Marloesis ze dronken? Kraamt onzin uit.
17:45 hier is 8:45 in de West Coast (PT).quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:47 schreef THEFXR het volgende:
voor die amerikaantjes begon het om 10,00 uur, die moesten de wekker zetten
zag ie nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 23:06 schreef Aethereal het volgende:
Wat doet die ref dan? Eerst heel actief ingrijpen met die breaks in rode één om vervolgens bij een eye poke niet in te grijpen, beetje vreemd.
ik zag het ook niet, pas in de herhaling vanuit de andere hoekquote:Op zaterdag 3 september 2016 23:08 schreef Aethereal het volgende:
Hoe kan je dat niet zien als iemand met z'n hand over z'n oog staat en wegloopt. Het camerapunt was van over de schouder van de ref.
Met een normale bewerking had die een vette foto kunnen zijnquote:
Ja die prelims kan je skippen. Ben benieuwd of FOX UFC 203 ook live heeft.quote:Op zondag 4 september 2016 12:21 schreef escalatie het volgende:
Matige main card met een aardig main event. Het was wel leuk een keer met vrienden live op tv te kijken met flink wat drank. Normaal kijken we op zondag met een pizzaatje.
Ik geloof niet dat ik de prelims hoef te gaan kijken?
Alleen op Fox Sports (dus je moet een abonnement hebben). Het komt dus niet op Fox (wat gratis is).quote:Op zondag 4 september 2016 12:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja die prelims kan je skippen. Ben benieuwd of FOX UFC 203 ook live heeft.
Voor alsnog niet.. you never knowquote:Op zondag 4 september 2016 14:12 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Alleen op Fox Sports (dus je moet een abonnement hebben). Het komt dus niet op Fox (wat gratis is).
Overeem, Dodson en Cerrone gaan dus ook verliezen?quote:Op zondag 4 september 2016 13:56 schreef THEFXR het volgende:
het gaat niet goed bij jackson hebben de laatste tijd veel verloren
en de belts die ze verloren hebben?quote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem, Dodson en Cerrone gaan dus ook verliezen?
Jacksons heeft gewoon veel goede vechters, dan verlies je wel eens van een andere topper.
Jones is nog steeds kampioen en Holm kan er niet veel van.quote:Op zondag 4 september 2016 19:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en de belts die ze verloren hebben?
LOL, Jones is done, die zie je nooit meer in de UFCquote:Op zondag 4 september 2016 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jones is nog steeds kampioen en Holm kan er niet veel van.
Meer hebben ze er niet gehad gelijktijdig?
Met z'n nieuwe stijl weet hij dat goed te vermijden. Hij gaat de titel pakken!quote:Op zondag 4 september 2016 22:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang voor Overeems glazen kin.
Alvarez en Helwani in tha hood y'allz trippintwitter:arielhelwani twitterde op zondag 04-09-2016 om 22:36:46Tomorrow we post a new Walk & Talk. Maybe my fav ever. Can honestly say I've never been to a 'hood like this before https://t.co/WO2cGI5uVJ reageer retweet
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 04-09-2016 om 22:34:02Reminder: #themmahour is off tomorrow due to Labor Day. We are back Tuesday, same time & place. But fear not, got something great for ya... reageer retweet
ik denk dat je dan pech hebt, want de UFC verkoopt ze niet als foxsport het uitzend.quote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef over_hedge het volgende:
Welke site kan je pvv kopen? Foxsport heeft geen dagpas meerEn wil pas na mijn vakantie een jaar abo nemen.
Heb hier nog zo'n UFC fight pass code voor een maand liggen.quote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef over_hedge het volgende:
Welke site kan je pvv kopen? Foxsport heeft geen dagpas meerEn wil pas na mijn vakantie een jaar abo nemen.
Dan heeft de ufc pech.quote:Op maandag 5 september 2016 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat je dan pech hebt, want de UFC verkoopt ze niet als foxsport het uitzend.
Die zenden alleen de pre lims uitquote:Op maandag 5 september 2016 15:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb hier nog zo'n UFC fight pass code voor een maand liggen.
heb dit nog gevonden.quote:Op maandag 5 september 2016 15:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heeft de ufc pech.Dan maar gewoon een stream aanzetten.
quote:Op maandag 5 september 2016 15:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb dit nog gevonden.
http://www.foxsports.nl/acties/airmilesdagpas
quote:Na 30-06-2016 is de unieke code niet meer in te wisselen.
https://jouw.foxsports.nl(...)113463832.1471124730quote:Op maandag 5 september 2016 15:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heeft de ufc pech.Dan maar gewoon een stream aanzetten.
Dat zou leuk zijn idd.quote:Op maandag 5 september 2016 03:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou jij ook een interview kunnen regelen met Djamil Chan? Ben wel nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht al sinds 2013 op toestemming om weer te mogen vechten. Misschien nu niet meer maar anders best triest. Ik dacht destijds dat ie gewoon gestopt was i.p.v. een medisch iets. Of ik was het vergeten.
quote:Op maandag 5 september 2016 19:30 schreef perezoso het volgende:
Zat ff te kijken naar Dan Hardy's verleden, was het onderstaande alweer vergeten.hij heeft een wolf hart en Dana durfde het niet aan om hem te laten vechten. in de UK is hij gewoon goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht al sinds 2013 op toestemming om weer te mogen vechten. Misschien nu niet meer maar anders best triest. Ik dacht destijds dat ie gewoon gestopt was i.p.v. een medisch iets. Of ik was het vergeten.
Heldquote:Op maandag 5 september 2016 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
https://jouw.foxsports.nl(...)113463832.1471124730
Ik heb een paar weken geleden nog een dagpas aangeschaft via de bovenstaande link, ik heb echter geen idee of hij nog werkt/kan werken voor jou. Maar ik kom op die manier wel uit op een dagpas aanschaf pagina.
Ik zit er ook al op te wachten idd.quote:
Wat een bsquote:
Dana and MONEYquote:Op dinsdag 6 september 2016 10:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een bsBelt winnen en nooit meer terug komen maar wel zeggen dat je een actieve champ bent
Ja idd. Ik heb er al wat centjes opgezet. Gun het hem ook van harte. Leuke gast.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke odd. Wellicht in een combootje met Overeem.
Mis ik iets? Verre van bevestiging toch?quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.bloodyelbow.co(...)e-over-eddie-alvarez
Er is één wedkantoor die het maar alvast heeft geplaatst en daar schrijven ze een artikel over. Carry on, nothing to see here.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Mis ik iets? Verre van bevestiging toch?
Als je dat er meteen bij zet, dan is het duidelijker dat je het niet als feit presenteert maar als vaag geruchtquote:Op dinsdag 6 september 2016 10:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.bloodyelbow.co(...)e-over-eddie-alvarez
joh, in die walk met helwani, hebben ze het uitgebreid over de match met Conor er is ook een reden dat eddie ineens het over conor heeft en aan het smacktalking is.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Er is één wedkantoor die het maar alvast heeft geplaatst en daar schrijven ze een artikel over. Carry on, nothing to see here.
Maar er is nog niets bevestigd vuige casual die je bentquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, in die walk met helwani, hebben ze het uitgebreid over de match met Conor er is ook een reden dat eddie ineens het over conor heeft en aan het smacktalking is.
hoe lang kijk je nu UFC om dat niet te zien?
UFC 205 is al gauw, hou de headlines in de gaten voor de bekendmaking deze week.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar er is nog niets bevestigd vuige casual die je bent
Heeft ie ergens getekend misschien?quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:33 schreef THEFXR het volgende:
Rico Verhoeven vanavond in het MMA hour.
http://www.mmafighting.co(...)l&utm_source=twitter
Nee hij heeft vrijdag een titelgevecht in Trenton, New Jersey en Ariel liet al weten dat hij het maar niks vond om twee gevechten in te plannen terwijl je die eerste zou kunnen verliezen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:15 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Heeft ie ergens getekend misschien?
Hopelijk Aldo vs Holloway voor de titel op diezelfde card als Conor zijn titel niet verdedigd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Mis ik iets? Verre van bevestiging toch?
Romero ook op die card.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk Aldo vs Holloway voor de titel op diezelfde card als Conor zijn titel niet verdedigd.
Alvarez vs McGregorquote:
Jedrzejczykquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Alvarez vs McGregor
Aldo vs Holloway
Weidman vs Romero
Lawler vs Cerrone
Northcutt vs Felipe Silva
Wij maken die card zelf wel.
Joanna vs Karolina in Polen toch?quote:
Brock Lesnar vs CM Punk voor de interim heavyweight titel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Alvarez vs McGregor
Aldo vs Holloway
Weidman vs Romero
Lawler vs Cerrone
Northcutt vs Felipe Silva
Wij maken die card zelf wel.
Wij zijn tenminste realistisch, wil wel Demetrious Johnson vs Miocic/Overeem zien. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Brock Lesnar vs CM Punk voor de interim heavyweight titel.
Pride zou het gedaan hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste realistisch, wil wel Demetrious Johnson vs Miocic/Overeem zien. Omdat het kan.
Ik kan dit gewoon niet kijken, Arlovski heeft er zo duidelijk geen zin inquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste realistisch, wil wel Demetrious Johnson vs Miocic/Overeem zien. Omdat het kan.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:26 schreef Nober het volgende:
Hari geband in Nederland, gevecht met Rico daardoor in Oberhausen.
quote:
loltwitter:1MMANEWS twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 22:01:31Chris Weidman vs Yoel Romero has been verbally agreed for UFC 205 in New York. Expected to serve as fight #3 on PPV main card. reageer retweet
Maar Sterling en Vilante van Serra-Longo moeten ook nog op die card met Weidman en Iaquinta.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]loltwitter:1MMANEWS twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 22:01:31Chris Weidman vs Yoel Romero has been verbally agreed for UFC 205 in New York. Expected to serve as fight #3 on PPV main card. reageer retweet
![]()
![]()
zouden ze hier meelezen??
lol, iedereen weet dat Ray elbe ,haar vriend, de social media doet van cyborg.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:35 schreef Nober het volgende:
Mijn nieuwe vriendin.
[ afbeelding ]
THEFXR is mad.
twitter:TalkMMA twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 23:56:22To my understanding, it's rumored Rockhold was offered Weidman at NYC and turned it down. So Weidman was offered Romero. reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Joanna vs Karolina in Polen toch?
Iaquinta vs Thiago Silva
Kennedy vs Evans
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_205
twitter:marc_raimondi twitterde op woensdag 07-09-2016 om 01:40:05Al Iaquinta vs. Thiago Alves set for UFC 205 in New York https://t.co/nwnVvq5aL2 https://t.co/YLBN8b8Pv9 reageer retweet
Jaja los en een combo met Punk gemaakt. Punk staat op 3.30 geloof ik.quote:Op woensdag 7 september 2016 01:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
zijn er gasten die gaan betten
winst overeem geeft meer dan het dubbele
ik zeg het alvast
Ja ik bedoelde Alves niet Silva.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]twitter:marc_raimondi twitterde op woensdag 07-09-2016 om 01:40:05Al Iaquinta vs. Thiago Alves set for UFC 205 in New York https://t.co/nwnVvq5aL2 https://t.co/YLBN8b8Pv9 reageer retweet
ja, Alves is ook iets van 16x getest voordat ze hem een fight gavenquote:Op woensdag 7 september 2016 15:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Alves niet Silva.
Heeft nog lang geduurd dat LW debuut.
twitter:Alistairovereem twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 16:05:07Nederlandse fans aanstaande zaterdag! Kijk mee vanuit Amersfoort! Bestel je kaarten nu! https://t.co/jh493nELuf https://t.co/avHbxS6Q3f reageer retweet
Het begint weer te kriebelen hoor...!quote:Op woensdag 7 september 2016 19:14 schreef THEFXR het volgende:
Cowboy vs Lawler voor MSG UFC 205.
die card gaat een knaller worden!
Kun je dat soort trips nu ook gunstig aftrekbaar maken bij de belasting?quote:Op woensdag 7 september 2016 19:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het begint weer te kriebelen hoor...!
4.25 bij unibet. Ik heb een combo met Punk en Cees die potentieel 8,925x mijn inzet geeftquote:Op woensdag 7 september 2016 09:10 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Jaja los en een combo met Punk gemaakt. Punk staat op 3.30 geloof ik.
Was dat maar zoquote:Op woensdag 7 september 2016 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je dat soort trips nu ook gunstig aftrekbaar maken bij de belasting?
Dat alleen zou al voldoende zijnquote:Op woensdag 7 september 2016 19:14 schreef THEFXR het volgende:
Cowboy vs Lawler voor MSG UFC 205.
die card gaat een knaller worden!
In theorie he, verhuur jezelf aan je facebook groep met een zzp constructie. Dan zijn dat soort tripjes aftrekbaar en worden ze zelfs gezien als investering. Er moet wel ooit geld echt binnenkomen dus het is wel een beetje trickyquote:
er komt zeker nog wat lekkers aan.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat alleen zou al voldoende zijn
Sweet motherfucking god wat een gevecht in potentie
Ach die embeddeds komen ook niet altijd om 5:00 en de early weighins is niet voor Ohio naar het schijnt.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:58 schreef THEFXR het volgende:
ik dacht dat de open workouts altijd donderdag waren?
http://www.mmanews.com/jo(...)ight-effect-ufc-203/quote:This is new for the UFC but they have been doing earlier weigh-ins for the last few months. Instead of making us get on weight by like 11am and then wait around until 4pm to get on the scale, we have been able to weigh-in at 8am and then spend the entire day rehydrating. This is huge because I was able to eat like 6 times throughout the day for my last two fights because I had so much time. Normally, I would eat 2 times and then it would be getting late and I would have to go to bed. This is so much better for the fighters because we can weigh-in, eat and drink a bunch and we are dehydrated for a much shorter time. Ohio doesn’t like these advantages because they think it encourages people to cut more weight. I have seen fighters cutting less weight since the UFC started these earlier weigh-ins because you cut all of your weight the night before instead of cutting the morning of weigh-ins, but this is the way Ohio wants to do it.
Ze is toch zwanger?quote:Op woensdag 7 september 2016 19:45 schreef THEFXR het volgende:
lol, Ronda weer in de USADA testing pool, zeker voor de oudejaars card in LV
nopequote:Op donderdag 8 september 2016 11:46 schreef Happel het volgende:
Is UFC 203 op het open kanaal van Fox zaterdag? Zit er aan te denken om de wekker te zetten.
McCall raakt er aan gewend.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:41 schreef THEFXR het volgende:
Ian McCall vs. Ray Borg scrapped from UFC 203 fight card
Ray Borg was forced off UFC 203 at the last minute due to illness.
Dat eerste gevecht was echt de shit.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:45 schreef Happel het volgende:
TUF 24 inmiddels ook begonnen. Iemand al gezien? Eerste aflevering beloofd wel wat. Goed format dit seizoen
Vanavond PAUW kijken.quote:23.05-00.10 uur,
00.30-01.30 uur (HH) PAUW
Live vanuit Amsterdam,presentatie:
Jeroen Pauw.Te gast:
* Cabaretier en diehard-fan Peter
Pannekoek en 3-voudig winnaar van de
K1-wereldtitel Remy Bonjasky over het
gevecht zaterdag van de MMA-vechter
Alistair Overeem tegen wereldkampioen
Stipe Miozic in Cleveland,VS.
* Voormalig NOS-correspondent in de VS
Eelco Bosch van Rosenthal over de
nieuwe reisserie 'Droomland Amerika'.
* 'HoodVlogger' Ismail Ilgun en de
Zaanse politica Juliette Rot zijn
ook te gast. pauw.vara.n
Ultimate Fight Competition?quote:Aanstaande zaterdag vecht de Nederlandse MMA-vechter Alistair Overeem tegen regerend wereldkampioen Stipe Miozic in de UFC (Ultimate Fight Competition) in Cleveland in de VS. Voor de wedstrijd daadwerkelijk begint gaat het er in de aanloop al hard aan toe tijdens de persconferentie. Het draait dan om trash-talk, de tegenstander mentaal helemaal ontmantelen. Cabaretier en diehard UFC-fan Peter Pannekoek en Remy Bonjasky, die in 2009 Overeem nog versloeg, zijn te gast.
Peter pannekoekquote:Op donderdag 8 september 2016 18:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ultimate Fight Competition?
Miozic?
Wat een stel amateurs.
Pauwquote:Op donderdag 8 september 2016 18:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Miozic?
Wat een stel amateurs.
quote:
Wees blij dat ze er aandacht voor hebbenquote:Op donderdag 8 september 2016 18:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Miozic?
Wat een stel amateurs.
Gewicht van laatste gevecht:quote:Op donderdag 8 september 2016 20:51 schreef bascross het volgende:
Overeem weegt nog steeds 265 lbs zie ik.
En de Jamaicanen,quote:Op donderdag 8 september 2016 20:58 schreef THEFXR het volgende:
Als Cees wint claimen die Engelsen de belt.
quote:
Kickboksen, Boksen, McGregor (de rest kennen ze niet), WWE met Trump. Wat een tijdsverspilling.quote:
Behoorlijk matig dit ja. Niet eens beelden van Overeem als MMA-vechter.quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Kickboksen, Boksen, McGregor (de rest kennen ze niet), WWE met Trump. Wat een tijdsverspilling.
man, hij lijkt wel 50quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
Punk zit er nu al uit alsof die een zware weight cut heeft
Verbaasde me al dat ze überhaupt UFC beelden lieten zien, daar houden ze volgens mij niet zo van bij de UFC.quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:13 schreef bascross het volgende:
[..]
Behoorlijk matig dit ja. Niet eens beelden van Overeem als MMA-vechter.
In de WWE zag hij er vaak nog veel slechter uitquote:Op vrijdag 9 september 2016 05:48 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Na het gevecht kan hij de kist in wss
quote:
quote:
nou, hij wilde graag uitslapen.twitter:DamonMartin twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 17:05:13Overeem doesn't sound very happy he's being fined $500 for being late. #UFC203 reageer retweet
Als je niet voor 10:00 gewogen bent gaat het gevecht toch niet door?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:06 schreef THEFXR het volgende:
nou, hij wilde graag uitslapen.twitter:DamonMartin twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 17:05:13Overeem doesn't sound very happy he's being fined $500 for being late. #UFC203 reageer retweet
Die zit vaak dronken te streamenquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:39 schreef LuieSurinamer het volgende:
https://www.twitch.tv/mightymouseufc125
DJ streamt wel eens en geeft vaak antwoord op alle vragen die je hem stelt.
Of wisten jullie dat al? Rampage streamt ook games, maar die wil absoluut niet praten over MMA.
Kan wel leuk zijn....quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:39 schreef LuieSurinamer het volgende:
https://www.twitch.tv/mightymouseufc125
DJ streamt wel eens en geeft vaak antwoord op alle vragen die je hem stelt.
Of wisten jullie dat al? Rampage streamt ook games, maar die wil absoluut niet praten over MMA.
quote:
Nee joh dan slaap ik.. Heb nu wel spike opstaan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga jij ook kijken naar Miocic vs Overeem zondagochtendvroeg?
twitter:MMAjunkie twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 23:24:11Infection forces Ruslan Magomedov out of UFC 204 bout with Stefan Struve https://t.co/MpdejGUVBn reageer retweet
Tuurlijk wel. NL NL NL!!!quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:32 schreef Joezi het volgende:
We zijn toch niet ineens voor Overheem
#teammiočić
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |