zag ie nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 23:06 schreef Aethereal het volgende:
Wat doet die ref dan? Eerst heel actief ingrijpen met die breaks in rode één om vervolgens bij een eye poke niet in te grijpen, beetje vreemd.
ik zag het ook niet, pas in de herhaling vanuit de andere hoekquote:Op zaterdag 3 september 2016 23:08 schreef Aethereal het volgende:
Hoe kan je dat niet zien als iemand met z'n hand over z'n oog staat en wegloopt. Het camerapunt was van over de schouder van de ref.
Met een normale bewerking had die een vette foto kunnen zijnquote:
Ja die prelims kan je skippen. Ben benieuwd of FOX UFC 203 ook live heeft.quote:Op zondag 4 september 2016 12:21 schreef escalatie het volgende:
Matige main card met een aardig main event. Het was wel leuk een keer met vrienden live op tv te kijken met flink wat drank. Normaal kijken we op zondag met een pizzaatje.
Ik geloof niet dat ik de prelims hoef te gaan kijken?
Alleen op Fox Sports (dus je moet een abonnement hebben). Het komt dus niet op Fox (wat gratis is).quote:Op zondag 4 september 2016 12:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja die prelims kan je skippen. Ben benieuwd of FOX UFC 203 ook live heeft.
Voor alsnog niet.. you never knowquote:Op zondag 4 september 2016 14:12 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Alleen op Fox Sports (dus je moet een abonnement hebben). Het komt dus niet op Fox (wat gratis is).
Overeem, Dodson en Cerrone gaan dus ook verliezen?quote:Op zondag 4 september 2016 13:56 schreef THEFXR het volgende:
het gaat niet goed bij jackson hebben de laatste tijd veel verloren
en de belts die ze verloren hebben?quote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem, Dodson en Cerrone gaan dus ook verliezen?
Jacksons heeft gewoon veel goede vechters, dan verlies je wel eens van een andere topper.
Jones is nog steeds kampioen en Holm kan er niet veel van.quote:Op zondag 4 september 2016 19:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en de belts die ze verloren hebben?
LOL, Jones is done, die zie je nooit meer in de UFCquote:Op zondag 4 september 2016 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jones is nog steeds kampioen en Holm kan er niet veel van.
Meer hebben ze er niet gehad gelijktijdig?
Met z'n nieuwe stijl weet hij dat goed te vermijden. Hij gaat de titel pakken!quote:Op zondag 4 september 2016 22:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang voor Overeems glazen kin.
Alvarez en Helwani in tha hood y'allz trippintwitter:arielhelwani twitterde op zondag 04-09-2016 om 22:36:46Tomorrow we post a new Walk & Talk. Maybe my fav ever. Can honestly say I've never been to a 'hood like this before https://t.co/WO2cGI5uVJ reageer retweet
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 04-09-2016 om 22:34:02Reminder: #themmahour is off tomorrow due to Labor Day. We are back Tuesday, same time & place. But fear not, got something great for ya... reageer retweet
ik denk dat je dan pech hebt, want de UFC verkoopt ze niet als foxsport het uitzend.quote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef over_hedge het volgende:
Welke site kan je pvv kopen? Foxsport heeft geen dagpas meerEn wil pas na mijn vakantie een jaar abo nemen.
Heb hier nog zo'n UFC fight pass code voor een maand liggen.quote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef over_hedge het volgende:
Welke site kan je pvv kopen? Foxsport heeft geen dagpas meerEn wil pas na mijn vakantie een jaar abo nemen.
Dan heeft de ufc pech.quote:Op maandag 5 september 2016 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat je dan pech hebt, want de UFC verkoopt ze niet als foxsport het uitzend.
Die zenden alleen de pre lims uitquote:Op maandag 5 september 2016 15:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb hier nog zo'n UFC fight pass code voor een maand liggen.
heb dit nog gevonden.quote:Op maandag 5 september 2016 15:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heeft de ufc pech.Dan maar gewoon een stream aanzetten.
quote:Op maandag 5 september 2016 15:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb dit nog gevonden.
http://www.foxsports.nl/acties/airmilesdagpas
quote:Na 30-06-2016 is de unieke code niet meer in te wisselen.
https://jouw.foxsports.nl(...)113463832.1471124730quote:Op maandag 5 september 2016 15:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heeft de ufc pech.Dan maar gewoon een stream aanzetten.
Dat zou leuk zijn idd.quote:Op maandag 5 september 2016 03:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou jij ook een interview kunnen regelen met Djamil Chan? Ben wel nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht al sinds 2013 op toestemming om weer te mogen vechten. Misschien nu niet meer maar anders best triest. Ik dacht destijds dat ie gewoon gestopt was i.p.v. een medisch iets. Of ik was het vergeten.
quote:Op maandag 5 september 2016 19:30 schreef perezoso het volgende:
Zat ff te kijken naar Dan Hardy's verleden, was het onderstaande alweer vergeten.hij heeft een wolf hart en Dana durfde het niet aan om hem te laten vechten. in de UK is hij gewoon goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht al sinds 2013 op toestemming om weer te mogen vechten. Misschien nu niet meer maar anders best triest. Ik dacht destijds dat ie gewoon gestopt was i.p.v. een medisch iets. Of ik was het vergeten.
Heldquote:Op maandag 5 september 2016 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
https://jouw.foxsports.nl(...)113463832.1471124730
Ik heb een paar weken geleden nog een dagpas aangeschaft via de bovenstaande link, ik heb echter geen idee of hij nog werkt/kan werken voor jou. Maar ik kom op die manier wel uit op een dagpas aanschaf pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |