Fuck, dat wordt mijn date eerder afkappen..quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:56 schreef Eppie_NL het volgende:
UFC FIGHT NIGHT is vanavond om 20:30 live te zien op het gratis FOX kanaal (zendernummer 11).
Echt een matige card, maar goed ben wel benieuwd naar Latifi.
Neem haar mee.. laat je haar wat moves zienquote:Op zaterdag 3 september 2016 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Fuck, dat wordt mijn date eerder afkappen..
Dat klinkt fout.. haar choken en dan..quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Neem haar mee.. laat je haar wat moves zien
Fox and Chill
.... you know whats next!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat klinkt fout.. haar choken en dan..
Er zijn op dit moment maar twee titelgevechten op de komende acht cards... Van de overige acht kampioenen zijn er nul die een gevecht gepland hebben staan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:56 schreef Eppie_NL het volgende:
Echt een matige card, maar goed ben wel benieuwd naar Latifi.
It's all about NY baby!quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment maar twee titelgevechten op de komende acht cards... Van de overige acht kampioenen zijn er nul die een gevecht gepland hebben staan.
Zoiets?quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:43 schreef Nober het volgende:
Overeem wordt aangekondigd als kickboks legende, lekker bezig UFC!
Zeker, maar its all about marketingquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft toch veel meer MMA gedaan naast die 2 jaar K-1.
CM Punk kan misschien wel zorgen voor een PPV record, gaat Overeem winnen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zeker, maar its all about marketing
Tuurlijk (Y)quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:56 schreef Nober het volgende:
[..]
CM Punk kan misschien wel zorgen voor een PPV record, gaat Overeem winnen?
SPT / [Fight Night] Glory Amsterdam with 2 titles on the line!quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:57 schreef PERFECTKICKBOXING het volgende:
Ik heb onlangs een highlights video van Ilias Bulaid (kickbokser) geplaatst onder de sub forum sport, omdat ik helaas geen kickboks'sub forum kon vinden. Ik vind dat wel een beetje vreemd en ik vroeg mij dus af of iemand dat kan regelen?
Het wordt zelfs nog vreemder aangezien Nederland nummer 1 is in kickboks en de beste kickboksers ter wereld in Nederland trainen.
UFC, voordat dit evenement begon hadden ze het uiteraard ook over UFC 203, maar ze zeiden MMA en kickboks legende.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:58 schreef Smoofie het volgende:
Waar wordt overeem aangelonidgd als kickboks legende?
Behalve Rotterdamquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:22 schreef THEFXR het volgende:
wat een kutgevechten, altijd hetzelfde in Europa
Rotterdam was zwaar de bomquote:
Bader die dadelijk KO gaat tegen Latifiquote:
In Rotterdam had je drie Nederlanders op de main card.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:35 schreef L_auteur het volgende:
Die crowd. Wat een verschil met Rotterdam..
Coenen mag mij wel ook even wat demonstrerenquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Coenen zal dadelijk wel weer een demonstratie geven met Bob Snijder.
Hein vocht ook een thuiswedstrijd..quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
In Rotterdam had je drie Nederlanders op de main card.
Typisch zo'n gast die alleen op een Duitse card in actie komt, dat is niet te vergelijken met een Overeem, Struve, De Randamie, Mousasi.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:43 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Hein vocht ook een thuiswedstrijd..
ze is erg wit opgemaakt voor in de zomer, ze mag weleens naar het zwembad gaanquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Coenen mag mij wel ook even wat demonstreren
Cormier.gifquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:58 schreef Eppie_NL het volgende:
Latifi heeft zijn lengte niet mee voor LHW.
Omdat de Europeanen weinig kunnen met een $50k bonus.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:03 schreef superniger het volgende:
5 van de 7 prelims fights zijn decisions
En 1 draw.
beter, gewillig slachtoffer, als ze tipsy isquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom zou je wel mogen cheaten bij Golf maar niet mma, Marloesis ze dronken? Kraamt onzin uit.
17:45 hier is 8:45 in de West Coast (PT).quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:47 schreef THEFXR het volgende:
voor die amerikaantjes begon het om 10,00 uur, die moesten de wekker zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |