abonnement Unibet Coolblue
pi_165125613
Een nieuw programma uit de stal van John de Mol (Talpa)

Het is het meest besproken en meest vernieuwende programma van de najaarspresentatie van RTL: een sterrenkoppel maakt met behulp van grime een sprong in de toekomst naar 60 en 90 jaar oud, Linda interviewt ze.
Wesley en Yolanthe Sneijder Cabau bijten het spits af in deze pilotaflevering.

Linda de Mol spreekt met het koppel als ze uit de grime komen. En juist doordat Wesley en Yolanthe er ineens als 60 en later als 90 uitzien, ontstaat er een gelegenheid om vragen te stellen die in andere interviews niet snel aan bod komen. Over je gezondheid, de eindigheid van het leven, je rol als opa of oma en hoe je samen gelukkig en oud wilt worden.

Aan tafel bij Humberto Tan in RTL Late Night vertelt Yolanthe dat de opnames voor The Story of my Life uniek zijn. De visagie is zo knap verricht, dat zij en Wesley zich ook echt ouder voelen, en zich zo gedragen. Ook de confrontatie van elkaars aangezicht maakt veel los.

En hoewel beide misschien niet meer zo knap zijn als in het huidige leven, blijft de liefde overeind, denkt Linda. “Dat zie je ook bij stellen die lang samen zijn. Ze hebben grote pigmentvlekken en nog slechts een paar haren, maar er is veel liefde voor elkaar. In ons programma gebeurt het in één keer, maar als je samen oud wordt, zie je die veranderingen misschien niet eens. Ik hoop dat Wesley en Yolanthe, die in de testaflevering de hoofdrollen spelen, het echt meemaken. Het is mooi als je samen veel kunt opbouwen; het lukt slechts zelden.”

Vanuit het buitenland is al de nodige interesse getoond in The Story of my Life.

The Story of my Life, 21.30 uur, RTL 4
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Programma was dus gisteren. Heb er naar gekeken omdat John de Mol er bij DWDD reclame voor maakte, want het stond niet aangekondigd in onze (Vara)gids.
Los van het gebabbel van Linda en de hoofdpersonen was voor al het ouder maken door de grimeurs heel erg geslaagd.
Met name de 90-jarige Wesley en Yolanthe zagen er levensecht heel oud uit. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_165125842
De visagie is zo knap verricht, dat zij en Wesley zich ook echt ouder voelen, en zich zo gedragen :')
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_165127503
Ik ben niet echt onder de indruk van al die drama
pi_165127574
Als ze dan zoals '5 jaar later' ook nog een interview doen als ze echt 60 en mogelijk 90 zijn lijkt het me nog wel aardig. Maar dat zal wel niet. -O-
pi_165129477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:23 schreef Operc het volgende:
Als ze dan zoals '5 jaar later' ook nog een interview doen als ze echt 60 en mogelijk 90 zijn lijkt het me nog wel aardig. Maar dat zal wel niet. -O-
Denk ik ook niet, want dat is dus over 30 en 60 jaar dat ze dat zouden moeten doen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_165129569
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Denk ik ook niet, want dat is dus over 30 en 60 jaar dat ze dat zouden moeten doen. :')
Zou stiekem best geniaal zijn. :Y
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 18:28:29 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_165130849
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:11 schreef Operc het volgende:

[..]

Zou stiekem best geniaal zijn. :Y
Ja en dan de beelden van nu terug kijken. Sowieso interessant om te zien of ze er dan echt zo uitzien (en of ze uberhaupt nog leven natuurlijk).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165131212
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 september 2016 18:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja en dan de beelden van nu terug kijken. Sowieso interessant om te zien of ze er dan echt zo uitzien (en of ze uberhaupt nog leven natuurlijk).
Precies dat inderdaad. :Y
  dinsdag 6 september 2016 @ 18:48:41 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')