quote:
waar is hijquote:
Koude oorlog aan het voeren met de buren denk ik.quote:
ja bedankt hansquote:
Je bent warm.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Koude oorlog aan het voeren met de buren denk ik.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn buren zijn Russen?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond SantaClausNorthPole ofzo leuker
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oja.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit zei mijn baas ook vanochtendquote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat te langzaam.
Eey haags.quote:
Ik weet alleen dat ze nogal irritant schijnen te zijn.quote:
ik postte laatst ook zoiets nav zelfde situatie met zelfde user. werd toen gewist. had alleen andere ziekte mjah, zou niet uit mogen makenquote:
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het toch kut als je bijna geen geld hebt.
kom gwn voor mij werkenquote:
rtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het toch kut als je bijna geen geld hebt.
Jij durft.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, heb kantoordeur dichtgedaan voor zijn neus
tuurlijk welquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is maar goed dat ik niet alles hier post wat ik denk. Anders zouden mensen mij helemaal niet zo lief vinden.
Mag ik dan wel FOK!ken tijdens het werk?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom gwn voor mij werken
je moet wel eerst even werk afleveren voor ik je kan betalen
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, heb kantoordeur dichtgedaan voor zijn neus
Is dat zo?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is maar goed dat ik niet alles hier post wat ik denk. Anders zouden mensen mij helemaal niet zo lief vinden.
Ik doe dat wel, met als gevolg dat bijna iedereen mij haat hier.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
SC gaat zo snel, wel leuk dat ik er k nu in mag.quote:
zolang de boel niet ontploftquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik dan wel FOK!ken tijdens het werk?
Ik vond je sowieso al niet liefquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat als je voor dp werkt dat FOK!ken je werk isquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik dan wel FOK!ken tijdens het werk?
Ik mocht er vannacht ook.... laat maar.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
SC gaat zo snel, wel leuk dat ik er k nu in mag.
Dat blijkt wel in het echte leven. Hoewel andere mensen er vaak wel om moeten lachen dat ik zo eerlijk ben.quote:
Ik ook. Leuk dat jij ook hier bent.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik niet en boeit me niet
vind het eigenlijk wel gezellig zo
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, dat moet wel lukken. Heb al 2 weken geen brand meer veroorzaakt
dp = Danny?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik denk dat als je voor dp werkt dat FOK!ken je werk is
Goed topic weer vogeltjesd..quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mocht er vannacht ook.... laat maar.
ps4 wacht op jou gquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik wel in mijn koelkast. Brand eruit gehaald en heineken voor teruggezet.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, dat moet wel lukken. Heb al 2 weken geen brand meer veroorzaakt
Nou meer dan dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, die worden hier niet besproken.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goed topic weer vogeltjesd..
Jammerquote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou meer dan dat weet ik ook niet.
Wanneer mocht je er niet in dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hij is wel oke.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh BoneThugs is erWat een idioot
Is dat groter of kleiner dan die van een knakworst?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt het IQ van een deurbel.
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
is gwn chille boi laatste tijd sinds ie niet meer zo dom doet met zijn 'ikquote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haten op BoneThugss.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag jij bepalenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat groter of kleiner dan die van een knakworst?
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik schaar hem onder categorie Rozevla
Dat is geen grapje
quote:
Ik heb veel haterzz en ik doe nooit wat.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer mocht je er niet in dan?
BOEM PAS KOEKEOEKquote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik schaar hem onder categorie Rozevla
Dat is geen grapje
rtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gwn chille boi laatste tijd sinds ie niet meer zo dom doet met zijn 'ik![]()
' en zo
Zo slecht, toch moest ik lachenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel in mijn koelkast. Brand eruit gehaald en heineken voor teruggezet.
Watser mimang?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu hebben we vanillekwarkquote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
ben wel blij dat we van rozevla afzijn
Die post nu zeker alleen die andere vol?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
Hij zit nu in de Rozevla Chatroomquote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
Overmatig gebruik van emoticons, telkens roepen BoneThugss is er, IKquote:
Zie ik hem wel voor aan ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die post nu zeker alleen die andere vol?
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij zit nu in de Rozevla Chatroom
ik nietquote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
Oh. Dat klinkt wel als een rozevla persoon ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overmatig gebruik van emoticons, telkens roepen BoneThugss is er, IKzoiets
Verrast me dat hij nog geen KLB-ban heeft
Anoukquote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
Wie heeft dat ding gemaakt? Die krijgt van mij een lintje
Ik vind het altijd erg frustrerend om naar discussies te kijken terwijl ik me er niet in kan mengen, zeker als iemand onzin uitkraamt. Dan ga ik tegen de televisie praten.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Zou willen dat die smiley uit het systeem wordt gehaald.
neejohhhhhquote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
ja is wel prettig om hem daar te hebben. als ik die vogel wil zien ga ik gewoon ff daarheen, maar word niet constant geconfronteerd.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij zit nu in de Rozevla Chatroom
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg frustrerend om naar discussies te kijken terwijl ik me er niet in kan mengen, zeker als iemand onzin uitkraamt. Dan ga ik tegen de televisie praten.
Heel herkenbaar dit.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg frustrerend om naar discussies te kijken terwijl ik me er niet in kan mengen, zeker als iemand onzin uitkraamt. Dan ga ik tegen de televisie praten.
Net een vleugel van een vliegtransformer zo.quote:
Fuckquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heeft al 7 donkere linten gehad, dus laat maar
Wie?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef Drug het volgende:
mss toch ff lokquoten gewoon om iedereen hier te fokken
Jaquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net een vleugel van een vliegtransformer zo.
is dat niet gewoon de leeftijd?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
leuker danquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef BoneThugss het volgende:
SC's zijn leuker als ik dacht. Want verveel me me de tyfus soms hier.
Beetje ver weg.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder uithuilen.
Doe je best.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
Zullen we een transformer maken van allemaal's?
NEE.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
Zullen we een transformer maken van allemaal's?
ben ook nie zo goed in Nl taal.quote:
Ik heb geen verstand van vogels maar ik weet wel dat Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik Guus Meeuwis in mijn hoofd. En bedankt.
Zo lang ik er niet kwijlend voor in slaap val acht ik mijzelf redelijk veilig en jong.quote:
eerste spel dat ik had op ps3 was transformers en starscream was fucking leipe boi daaropquote:
!!!!!quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank, vraag eens achter schermen of zulke infantiele emoticon verwijderd kan worden?
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank, vraag eens achter schermen of zulke infantiele emoticon verwijderd kan worden?
o dat overkomt mij dan weer regelmatigquote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo lang ik er niet kwijlend voor in slaap val acht ik mijzelf redelijk veilig en jong.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dan nu in de paint-serie: "ZIJN LAATSTE WOORDEN"
[ afbeelding ]
Haha exposed je bent dus toch fan van transformersquote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eerste spel dat ik had op ps3 was transformers en starscream was fucking leipe boi daaropals straaljager vliegen en shit
quote:
terrorristenkopquote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft die Hells Angel een pickelhaube op zijn hoofd?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
transformers is een kinderachtige franchise die de foutieve ideologie van moreel essentialisme promootquote:Op donderdag 1 september 2016 23:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Haha exposed je bent dus toch fan van transformers
ik wist wel dat je aan het trollen was
Ik vind hem wel een baasquote:Op donderdag 1 september 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
starscream was echt irritant.
Edgy tochquote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom heeft die Hells Angel een pickelhaube op zijn hoofd?
wat zou jij promoten?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
transformers is een kinderachtige franchise die de foutieve ideologie van moreel essentialisme promoot
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
transformers is een kinderachtige franchise die de foutieve ideologie van moreel essentialisme promoot
harddrugs en teknoquote:
nee die was je eerder al kwijtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
kan mijn dp paints niet meer vinden...
dekbed, pyjama, mok, pen...quote:Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Wheeljack heeft denk ik ook behang van de transformers.
Neequote:Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Wheeljack heeft denk ik ook behang van de transformers.
Kontseksquote:
Denk dat hij ook een bank heeft in de vorm van een transformer eigenlijk. Nog niet transformer genoeg dit.quote:
Schuren, scheuren, schreeuwenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:43 schreef Drug het volgende:
[..]
geen glijmiddel, geen speeksel, geen niks. gewoon schuren, scheuren, lijden
vind het probleem met dit soort bedden of slaapkamers altijd van; wat doe je ermee als je kind ouder wordtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Godver dit is wel een tof kinderbed zeg.
Verkopen.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind het probleem met dit soort bedden of slaapkamers altijd van; wat doe je ermee als je kind ouder wordt
Er zelf in slapen tochquote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind het probleem met dit soort bedden of slaapkamers altijd van; wat doe je ermee als je kind ouder wordt
slaaplkkrquote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, zo maar eens douchen en dan langzaam richting bed, morgen er weer om half zes uit. Weltrusten allemaal.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, zo maar eens douchen en dan langzaam richting bed, morgen er weer om half zes uit. Weltrusten allemaal.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat hij ook een bank heeft in de vorm van een transformer eigenlijk. Nog niet transformer genoeg dit.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
dan transformeert het in een Boyzone bedquote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weltrusten Frankquote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
ja, van dat 'wek de buren' gekrijs, en dat ze zich nog even afvragen of het niet een slachtpartij is die er gaande is.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schuren, scheuren, schreeuwen
Hopen dat zij er ook fan van isquote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en wat als je vriendin/vriend/agender-individu krijgt
lkkr neuken in het transformersbed
kind doden en balsemen en voor altijd in dat bed latenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Drug het volgende:
[..]
kind doden en balsemen en voor altijd in dat bed laten
Misschien tijdens het neuken even wat quotes uit transformers tussendoor schreeuwen.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en wat als je vriendin/vriend/agender-individu krijgt
lkkr neuken in het transformersbed
ciao trustequote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien tijdens neuken even wat quotes uit transformers tussendoor schreeuwen.
Ik ga vanaf nu iedere post - maar dat zijn er niet veel - die ik achter de schermen plaats afsluiten met eenquote:
trusten gquote:
ja doe datquote:Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu iedere post - maar dat zijn er niet veel - die ik achter de schermen plaats afsluiten met een.
En nu ben ik echt pleite.
Ja, precies dat. En nee is niet halalquote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ja, van dat 'wek de buren' gekrijs, en dat ze zich nog even afvragen of het niet een slachtpartij is die er gaande is.
ja het is offerfeest, een ass wordt geslacht
Ben pas 18quote:Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
wheel, dacht jij als kind ook dat die energon cubes naar yogho zouden smaken
zijn er ook nog andere animes die je tof vindt?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ben pas 18
Heb dus de originele serie pas dit jaar gezien
Transformers heb ik wel ontdekt in 2007 met een of andere animatieserie
ha ik was er LIVE bij in de 80s...quote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ben pas 18
Heb dus de originele serie pas dit jaar gezien
Transformers heb ik wel ontdekt in 2007 met een of andere animatieserie
HAHAHA OUD.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ha ik was er LIVE bij in de 80s...
1980s... in4 deadprez '1880s'quote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hehehequote:Op donderdag 1 september 2016 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1980s... in4 deadprez '1880s'
het is verboden als het plukken van de vrucht waartoe lucifer verleidt. het is rollen in de modder als zwijnenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies dat. En nee is niet halal
Vroeger keek ik ook Avatar de Legende van Aangquote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn er ook nog andere animes die je tof vindt?
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:52 schreef deadprez het volgende:
ik heb zin in andere dingen van een mexicaan
Ik nietquote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu iedere post - maar dat zijn er niet veel - die ik achter de schermen plaats afsluiten met een.
En nu ben ik echt pleite.
Jaquote:
netjesquote:
winx club keek ik ookquote:Op donderdag 1 september 2016 23:52 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Vroeger keek ik ook Avatar de Legende van Aang
Die was tof![]()
En Winx Club keek ik ook_!
Weet nu geen andere
o ja dat dus, ben weer eens kktraagquote:Op donderdag 1 september 2016 23:52 schreef deadprez het volgende:
ik heb zin in andere dingen van een mexicaan
allemaal 80s cartoons dusquote:Op donderdag 1 september 2016 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
gi joe, he-man, transformers, dat was het wel zo'n beetje.
ja rtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dp party pack zonder pep!
ja man gvd dat was de shitquote:Op donderdag 1 september 2016 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
gi joe, he-man, transformers, dat was het wel zo'n beetje.
Ja ik twijfelde maar dit is ook wel nice.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dp party pack zonder pep!
wel een patroon.. altijd van die mafketels die 'de wereld' wilden veroveren en altijd faalden...quote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:55 schreef Trollscience het volgende:
kunnen we ff kappen met die bagger pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |