Heel herkenbaar dit.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg frustrerend om naar discussies te kijken terwijl ik me er niet in kan mengen, zeker als iemand onzin uitkraamt. Dan ga ik tegen de televisie praten.
Net een vleugel van een vliegtransformer zo.quote:
Fuckquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heeft al 7 donkere linten gehad, dus laat maar
Wie?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef Drug het volgende:
mss toch ff lokquoten gewoon om iedereen hier te fokken
Jaquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net een vleugel van een vliegtransformer zo.
is dat niet gewoon de leeftijd?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg frustrerend om naar discussies te kijken terwijl ik me er niet in kan mengen, zeker als iemand onzin uitkraamt. Dan ga ik tegen de televisie praten.
leuker danquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef BoneThugss het volgende:
SC's zijn leuker als ik dacht. Want verveel me me de tyfus soms hier.
Beetje ver weg.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder uithuilen.
Doe je best.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
Zullen we een transformer maken van allemaal's?
NEE.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
Zullen we een transformer maken van allemaal's?
ben ook nie zo goed in Nl taal.quote:
Ik heb geen verstand van vogels maar ik weet wel dat Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik Guus Meeuwis in mijn hoofd. En bedankt.
Zo lang ik er niet kwijlend voor in slaap val acht ik mijzelf redelijk veilig en jong.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |