Overmatig gebruik van emoticons, telkens roepen BoneThugss is er, IKquote:
Zie ik hem wel voor aan ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die post nu zeker alleen die andere vol?
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij zit nu in de Rozevla Chatroom
ik nietquote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
ben wel blij dat we van rozevla afzijn
Oh. Dat klinkt wel als een rozevla persoon ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overmatig gebruik van emoticons, telkens roepen BoneThugss is er, IKzoiets
Verrast me dat hij nog geen KLB-ban heeft
Anoukquote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
Wie heeft dat ding gemaakt? Die krijgt van mij een lintje
Ik vind het altijd erg frustrerend om naar discussies te kijken terwijl ik me er niet in kan mengen, zeker als iemand onzin uitkraamt. Dan ga ik tegen de televisie praten.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Zou willen dat die smiley uit het systeem wordt gehaald.
neejohhhhhquote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
ja is wel prettig om hem daar te hebben. als ik die vogel wil zien ga ik gewoon ff daarheen, maar word niet constant geconfronteerd.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij zit nu in de Rozevla Chatroom
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg frustrerend om naar discussies te kijken terwijl ik me er niet in kan mengen, zeker als iemand onzin uitkraamt. Dan ga ik tegen de televisie praten.
Heel herkenbaar dit.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg frustrerend om naar discussies te kijken terwijl ik me er niet in kan mengen, zeker als iemand onzin uitkraamt. Dan ga ik tegen de televisie praten.
Net een vleugel van een vliegtransformer zo.quote:
Fuckquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heeft al 7 donkere linten gehad, dus laat maar
Wie?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef Drug het volgende:
mss toch ff lokquoten gewoon om iedereen hier te fokken
Jaquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net een vleugel van een vliegtransformer zo.
is dat niet gewoon de leeftijd?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
leuker danquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef BoneThugss het volgende:
SC's zijn leuker als ik dacht. Want verveel me me de tyfus soms hier.
Beetje ver weg.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder uithuilen.
Doe je best.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
Zullen we een transformer maken van allemaal's?
NEE.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
Zullen we een transformer maken van allemaal's?
ben ook nie zo goed in Nl taal.quote:
Ik heb geen verstand van vogels maar ik weet wel dat Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik Guus Meeuwis in mijn hoofd. En bedankt.
Zo lang ik er niet kwijlend voor in slaap val acht ik mijzelf redelijk veilig en jong.quote:
eerste spel dat ik had op ps3 was transformers en starscream was fucking leipe boi daaropquote:
!!!!!quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank, vraag eens achter schermen of zulke infantiele emoticon verwijderd kan worden?
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank, vraag eens achter schermen of zulke infantiele emoticon verwijderd kan worden?
o dat overkomt mij dan weer regelmatigquote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo lang ik er niet kwijlend voor in slaap val acht ik mijzelf redelijk veilig en jong.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dan nu in de paint-serie: "ZIJN LAATSTE WOORDEN"
[ afbeelding ]
Haha exposed je bent dus toch fan van transformersquote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eerste spel dat ik had op ps3 was transformers en starscream was fucking leipe boi daaropals straaljager vliegen en shit
quote:
terrorristenkopquote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft die Hells Angel een pickelhaube op zijn hoofd?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
transformers is een kinderachtige franchise die de foutieve ideologie van moreel essentialisme promootquote:Op donderdag 1 september 2016 23:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Haha exposed je bent dus toch fan van transformers
ik wist wel dat je aan het trollen was
Ik vind hem wel een baasquote:Op donderdag 1 september 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
starscream was echt irritant.
Edgy tochquote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom heeft die Hells Angel een pickelhaube op zijn hoofd?
wat zou jij promoten?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
transformers is een kinderachtige franchise die de foutieve ideologie van moreel essentialisme promoot
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
transformers is een kinderachtige franchise die de foutieve ideologie van moreel essentialisme promoot
harddrugs en teknoquote:
nee die was je eerder al kwijtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
kan mijn dp paints niet meer vinden...
dekbed, pyjama, mok, pen...quote:Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Wheeljack heeft denk ik ook behang van de transformers.
Neequote:Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Wheeljack heeft denk ik ook behang van de transformers.
Kontseksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |