Ik vind hem wel een baasquote:Op donderdag 1 september 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
starscream was echt irritant.
Edgy tochquote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom heeft die Hells Angel een pickelhaube op zijn hoofd?
wat zou jij promoten?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
transformers is een kinderachtige franchise die de foutieve ideologie van moreel essentialisme promoot
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
transformers is een kinderachtige franchise die de foutieve ideologie van moreel essentialisme promoot
harddrugs en teknoquote:
nee die was je eerder al kwijtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
kan mijn dp paints niet meer vinden...
dekbed, pyjama, mok, pen...quote:Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Wheeljack heeft denk ik ook behang van de transformers.
Neequote:Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Wheeljack heeft denk ik ook behang van de transformers.
Kontseksquote:
Denk dat hij ook een bank heeft in de vorm van een transformer eigenlijk. Nog niet transformer genoeg dit.quote:
Schuren, scheuren, schreeuwenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:43 schreef Drug het volgende:
[..]
geen glijmiddel, geen speeksel, geen niks. gewoon schuren, scheuren, lijden
vind het probleem met dit soort bedden of slaapkamers altijd van; wat doe je ermee als je kind ouder wordtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Godver dit is wel een tof kinderbed zeg.
Verkopen.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind het probleem met dit soort bedden of slaapkamers altijd van; wat doe je ermee als je kind ouder wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |