quote:
waar is hijquote:
Koude oorlog aan het voeren met de buren denk ik.quote:
ja bedankt hansquote:
Je bent warm.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Koude oorlog aan het voeren met de buren denk ik.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn buren zijn Russen?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond SantaClausNorthPole ofzo leuker
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oja.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit zei mijn baas ook vanochtendquote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat te langzaam.
Eey haags.quote:
Ik weet alleen dat ze nogal irritant schijnen te zijn.quote:
ik postte laatst ook zoiets nav zelfde situatie met zelfde user. werd toen gewist. had alleen andere ziekte mjah, zou niet uit mogen makenquote:
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het toch kut als je bijna geen geld hebt.
kom gwn voor mij werkenquote:
rtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het toch kut als je bijna geen geld hebt.
Jij durft.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, heb kantoordeur dichtgedaan voor zijn neus
tuurlijk welquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is maar goed dat ik niet alles hier post wat ik denk. Anders zouden mensen mij helemaal niet zo lief vinden.
Mag ik dan wel FOK!ken tijdens het werk?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom gwn voor mij werken
je moet wel eerst even werk afleveren voor ik je kan betalen
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, heb kantoordeur dichtgedaan voor zijn neus
Is dat zo?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is maar goed dat ik niet alles hier post wat ik denk. Anders zouden mensen mij helemaal niet zo lief vinden.
Ik doe dat wel, met als gevolg dat bijna iedereen mij haat hier.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
SC gaat zo snel, wel leuk dat ik er k nu in mag.quote:
zolang de boel niet ontploftquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik dan wel FOK!ken tijdens het werk?
Ik vond je sowieso al niet liefquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat als je voor dp werkt dat FOK!ken je werk isquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik dan wel FOK!ken tijdens het werk?
Ik mocht er vannacht ook.... laat maar.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
SC gaat zo snel, wel leuk dat ik er k nu in mag.
Dat blijkt wel in het echte leven. Hoewel andere mensen er vaak wel om moeten lachen dat ik zo eerlijk ben.quote:
Ik ook. Leuk dat jij ook hier bent.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik niet en boeit me niet
vind het eigenlijk wel gezellig zo
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, dat moet wel lukken. Heb al 2 weken geen brand meer veroorzaakt
dp = Danny?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik denk dat als je voor dp werkt dat FOK!ken je werk is
Goed topic weer vogeltjesd..quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mocht er vannacht ook.... laat maar.
ps4 wacht op jou gquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik wel in mijn koelkast. Brand eruit gehaald en heineken voor teruggezet.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, dat moet wel lukken. Heb al 2 weken geen brand meer veroorzaakt
Nou meer dan dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, die worden hier niet besproken.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goed topic weer vogeltjesd..
Jammerquote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou meer dan dat weet ik ook niet.
Wanneer mocht je er niet in dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hij is wel oke.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh BoneThugs is erWat een idioot
Is dat groter of kleiner dan die van een knakworst?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt het IQ van een deurbel.
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
is gwn chille boi laatste tijd sinds ie niet meer zo dom doet met zijn 'ikquote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haten op BoneThugss.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag jij bepalenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat groter of kleiner dan die van een knakworst?
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik schaar hem onder categorie Rozevla
Dat is geen grapje
quote:
Ik heb veel haterzz en ik doe nooit wat.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer mocht je er niet in dan?
BOEM PAS KOEKEOEKquote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik schaar hem onder categorie Rozevla
Dat is geen grapje
rtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gwn chille boi laatste tijd sinds ie niet meer zo dom doet met zijn 'ik![]()
' en zo
Zo slecht, toch moest ik lachenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel in mijn koelkast. Brand eruit gehaald en heineken voor teruggezet.
Watser mimang?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu hebben we vanillekwarkquote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
ben wel blij dat we van rozevla afzijn
Die post nu zeker alleen die andere vol?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
Hij zit nu in de Rozevla Chatroomquote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |