zolang de boel niet ontploftquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik dan wel FOK!ken tijdens het werk?
Ik vond je sowieso al niet liefquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is maar goed dat ik niet alles hier post wat ik denk. Anders zouden mensen mij helemaal niet zo lief vinden.
Ik denk dat als je voor dp werkt dat FOK!ken je werk isquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik dan wel FOK!ken tijdens het werk?
Ik mocht er vannacht ook.... laat maar.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
SC gaat zo snel, wel leuk dat ik er k nu in mag.
Dat blijkt wel in het echte leven. Hoewel andere mensen er vaak wel om moeten lachen dat ik zo eerlijk ben.quote:
Ik ook. Leuk dat jij ook hier bent.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik niet en boeit me niet
vind het eigenlijk wel gezellig zo
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, dat moet wel lukken. Heb al 2 weken geen brand meer veroorzaakt
dp = Danny?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik denk dat als je voor dp werkt dat FOK!ken je werk is
Goed topic weer vogeltjesd..quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mocht er vannacht ook.... laat maar.
ps4 wacht op jou gquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
SC gaat zo snel, wel leuk dat ik er k nu in mag.
Ik wel in mijn koelkast. Brand eruit gehaald en heineken voor teruggezet.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, dat moet wel lukken. Heb al 2 weken geen brand meer veroorzaakt
Nou meer dan dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, die worden hier niet besproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |