Dit zei mijn baas ook vanochtendquote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat te langzaam.
Eey haags.quote:
Ik weet alleen dat ze nogal irritant schijnen te zijn.quote:
ik postte laatst ook zoiets nav zelfde situatie met zelfde user. werd toen gewist. had alleen andere ziekte mjah, zou niet uit mogen makenquote:
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het toch kut als je bijna geen geld hebt.
kom gwn voor mij werkenquote:
rtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het toch kut als je bijna geen geld hebt.
Jij durft.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, heb kantoordeur dichtgedaan voor zijn neus
tuurlijk welquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is maar goed dat ik niet alles hier post wat ik denk. Anders zouden mensen mij helemaal niet zo lief vinden.
Mag ik dan wel FOK!ken tijdens het werk?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom gwn voor mij werken
je moet wel eerst even werk afleveren voor ik je kan betalen
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, heb kantoordeur dichtgedaan voor zijn neus
Is dat zo?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is maar goed dat ik niet alles hier post wat ik denk. Anders zouden mensen mij helemaal niet zo lief vinden.
Ik doe dat wel, met als gevolg dat bijna iedereen mij haat hier.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |